امروز که خودتان را برای سالگرد فرقه آماده میکنید حداقل شهامت داشته باشید اندازه سر سوزن از خیانتها و جنایتهایتان به خلقی که سنگشان را به سینه تان می‌ زنید برایش بیلان دهید...

گرداب و مرداب رجوی

امروزه فرقه بی سرو دنباله رجوی خودش را برای پنجاهمین سالگرد خیانت و مزدوری آماده می‌ کند تا شاید بتواند کمی مرهم بر زخمهای عمیق ایدئولوژیک تشکیلاتی اش بگذارد. براستی باید از این فرقه سئوال کرد چطور و با چه رویی میخواهید کارنامه پنجاه سال شکست و خیانت و مزدوری خودتان را به قول خودتان به خلق قهرمان و در زنجیر ارائه دهید؟

سئوال از رجوی خائن و کفن پوسیده!  

در پنجاه سال گذشته چه غلطی کردید و چه تاجی بر سر ملت ایران نهادید؟ از خیانت به اعضای مرکزیت گرفته تا همدست شدن با ساواک شاه و تا همکاری با دولت عراق در جنگ هشت ساله و تا مزدوری برای اسرائیل و آمریکا و امروز در سالگرد تخلیه کامل اشرف و به خاک و خون کشیده شدن دهها نفرکه فکر میکردند دارند از تو حفاظت میکردند و از شرف و حیثیت نداشته تو و مریم قجر.

براستی با چه رویی میخواهید در پنجاهمین سالگرد فرقه به خلق قهرمان بیلان دهید؟ چرا و به چه دلیل همه کادرها و مسئولین فرقه را از عراق خارج کردید اما بیگناهان و پا برهنه ها را در عراق تبدیل به گوشت دم توپ کردید برای خودتان؟ چرا و به چه دلیل از فرقه های آدمکش و جنایتکاری همچون داعش در عراق و سوریه حمایت و پشتیبانی می کنید و با آنها بر سر یک میزمی نشینید؟

ای وای بر شما از خود و خدا بی خبران. امروز که خودتان را برای سالگرد فرقه آماده میکنید حداقل شهامت داشته باشید اندازه سر سوزن از خیانتها و جنایتهایتان به خلقی که سنگشان را به سینه تان می‌ زنید برایش بیلان دهید. امروز که رجوی گور به گورشده و مرده و مریم صاحب تاج و تخت شده همه ارزشهای انقلابی فرقه تبدیل شده به چرندیاتی که این زنک قجری می بافت و رنگ و لاب مزدوری هم دیگر بلکل تغییر کرده است. امروز دیگر بنیانگذاران جایگاهی ندارند. امروز دیگر خود مسعود هم جایی ندارد. فقط مریم قجرهست که در پنجاهمین سالگرد شکست و خیانت و مزدوری یکه تاز میدان مبارزه شده است و اوهم با توافق هسته ای ایران و 1+5 بور شد و خفقاق مطلق چون بدجوری به شکمش روغن خر مالیده بود که عدو شود سبب خیر برای خودش و فرقه اش.
سید امیر موثقی- کانون آوا