خبرها حاکی از آن است که متعاقب سفر آتی فلیپ هموند وزیر امور خارجه انگلیس به ایران ؛ بعدازچند سال مجددا سفارت انگلیس درایران بازگشایی و روابط فی ما بین از سرگرفته خواهد شد.
رجویها ازاین بابت عمیقا سوختند وآشکارا به سوزوگداز و عجز و ناله پرداختند و از سر استیصال و ضعف و زبونی از مجامع حقوق بشری ! درخواست کردند که موجباب لغو سفر وزیر امورخارجه انگلیس را فراهم نمایند!!
پیشتر از این نیز با سفر شماری از مسولان اروپایی از جمله سفر وزیران امورخارجه ایتالیا و آلمان و فرانسه و خصوصا مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خانم فدریکا موگرینی به ایران و دیدارشان با مسولان بلند پایه جمهوری اسلامی ایران؛ به زعم ومذاق رجویها خوش نیامد وبه مصداق “آب درهاون کوبیدن ” سرخود را به در و دیوار کوفتند و بسا با مرثیه خوانی به زوزه افتادند.
رجویها با تحلیل آب دوغ خیاری خود مطلق به عملی شدن مرحله توافق هسته ای اعتقادی نداشتند و همواره در پی محقق شدن گزینه های نظامی روی میز ارباباشان امریکا و نتیجتا به بیماری ” سرنگونی ” می اندیشیدند که البته از ساس مصرف داخلی برای نیروهای وامانده و اغفال شده خود در لیبرتی را داشتند.
حال خوشا به حال ملت بزرگوار ایران که با شعار” ما مشتاق گزینه های روی میزیم ” روی سگی امریکا و فرقه وطن فروش رجوی را قاطعانه کم کردند وبه سخره گرفتند ؛ دارند به دستاوردهای توافق هسته ای لبخند میزنند و با افتخار و سربلندی در قبال امریکا و صهیونیسم بین الملل با صدای بلند فریاد میزنند ” ایران همیشه ایران ”