راز کینه منافقین از شهدا به خوبی مشخص است این شهدا بودند که با ایستادگی خود و نثار خون پاکشان نگذاشتند اتحاد شوم مسعود رجوی و صدام  برای اشغال آب و خاک این مرز و بوم به نتیجه برسد.
 
سه شنبه گذشته تشییع باشکوه پیکرهای 175 غواص دوران دفاع مقدس که در جریان عملیات کربلای چهار با دستان بسته  توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیده بودند،  با حضور میلیونی مردم تهران برگزار شد. این مراسم با شکوه با سکوت رسانه‌ای کشورهای غربی و معاندین نظام جمهوری اسلامی و به خصوص گروهک تروریستی منافقین برگزار شد.
اما سرانجام بعد از گذشت چند روز رجوی نتوانست خشم، کینه و نفرت خود را از شهدای دوران دفاع مقدس و تشییع باشکوه شهدای غواص مخفی کند و در سایت خبری خود با ادبیات بسیار زشت و شرم آوری مثل «کارنوال تابوت و استخوان، عملیات جنایتکارانه کربلای 4، نمایش مشمئز کننده، بازار گرمی سخیف، نمایش سخیف، یک مشت استخوان پوسیده و..» نسبت به این شهدای مظلوم عمق کینه و نفرت خود نسبت به اسلام، ایران و شهدا را نشان داد.
در همه جای دنیا مردم از هر دسته و گروه و نژادی به قهرمانان جنگ که از کشورشان در مقابل تهاجم خارجی دفاع کرده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند با احترام، افتخار و غرور یاد می‌کنند. شاید به جرات بتوان گفت موردی را نمی‌توان یافت که فرد یا گروهی از  کسانی که در جنگ جان خود را برای دفاع از میهن قربانی کرده‌اند، با حس کینه و نفرت یاد کند. اما منافقین در  این زمینه هم یک استثنا هستند.
 
اما راز کینه منافقین از شهدا به خوبی مشخص است این شهدا بودند که با ایستادگی خود و نثار خون پاکشان نگذاشتند اتحاد شوم مسعود رجوی و صدام برای اشغال کشور به نتیجه برسد.  این شهدا بودند که با مقاومت مثال زدنی خود پوزه منافقین را در کمینگاه مرصاد به خاک مالیدند و این شهدای گلگون کفن بودند که تمامی توطئه‌های رجوی را در طول 8 سال دفاع مقدس نقش بر آب کردند.
 
 
اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که منافقین از تشییع پیکر شهدا وحشت و نفرت دارند. تشییع باشکوه شهدا و حضور میلیونی مردم در این مراسم تمام تبلیغات منافقین را برای شکاف بین مردم و نظام نقش بر آب نمود و همه اربابان منافقین دیدند که بر خلاف تبلیغات مزدوران خود اوضاع در ایران اسلامی به گونه‌ای دیگر در جریان است و روایت رجوی و تشکیلات جنایتکارش به شدت با تحولات داخلی ایران در تضاد است.
 
دلیل دیگر نفرت منافقین از تشییع شهدا این است که با هر تشییع شهیدی خاطرات دوران دفاع مقدس دوباره مرور شده و خاطره خیانت رجوی و همدستی وی با ارباب معدومش صدام جنایتکار و شراکت آنها در کشتار رزمندگان اسلام در اذهان ملت ایران دوباره زنده  می‌شود.
 
به عنوان نمونه در تشییع 175 شهید غواص عملیات کربلای 4،  خاطرات لو رفتن این عملیات باز در اذهان ملت ایران مرور شد و همه به خاطر آوردند که یکی از دلایل اصلی زنده به گور شدن این غواصان با دستهای بسته گروهک تروریستی منافقین بوده‌اند.
 
براساس اظهارات «محمدحسین سبحانی» که در گذشته از مسئولان اطلاعات و امنیت گروهک تروریستی منافقین بوده، استخبارات عراق از طریق «مهدی ابریشم‌چی»، پرسش‌های اطلاعاتی ارتش عراق را در مورد شناسایی محل پل‌ها، تأسیسات آب و برق، کارخانه‌ها و مراکز اقتصادی و نظامی ایران با سازمان مطرح می‌کرده و ستاد اطلاعات منافقین پس از انجام دادن کار اطلاعاتی، پاسخ‌ها را تهیه کرده و در اختیار آنان می‌گذاشته است.
یکی از بارزترین مصادیق کارکرد ویژه منافقین در جاسوسی از فعالیت‌های نظامی ایران، در عملیات کربلای 4 صورت گرفت تا جایی که یک روز قبل از آغاز عملیات، دو تیم شناسایی و جاسوسی وابسته به منافقین در اطراف پرشین هتل آبادان دستگیر شدند.
 
اطلاعات به‌دست‌آمده از این نفرات، حاکی از جاسوسی گسترده منافقین از تحرکات عملیاتی رزمندگان ایران بود.
و درست به دلیل مرور  اسناد خیانت و وطن فروشی منافقین است که آنها اینچین از تشییع پیکر شهدای غواص به وحشت افتاده و زبان نجس خود را با ناسزاگویی به این شهدای مظلوم گشوده‌اند.