ای کاش منافقین ذره ای شهامت و شجاعت داشته باشند تا تصاویر مربوط به حضور پرشکوه و کم سابقه ملت در تشییه پیکرهای 270 غواص شهید را ببینند و آن را منعکس کنند.
 
شهر تهران دیروز شاهد حضور صدها هزار نفری مردمی بود که خود را به هر نحو ممکن برای تشییع و بدرقه 270 شهید غواص و خط شکن تازه تفحص شده دفاع مقدس، رساندند.  مردم تهران دیروز باشکوه ترین بدرقه و قدرشناسی را از شهدا به جا آوردند. ازدحام جمعیت به  حدی بود که کاروان شهدا ساعت ها در میدان بهارستان تهران متوقف شده بود.

صدها هزار نفر در این روز باشکوه یک صدا فریاد زدند قدردان شهدا هستند و تا  پای جان حاضرند در مسیر اهداف انقلاب جان فشانی کنند و هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت. شاید بتوان گفت باید بزرگترین مخاطب مراسم تشییع 270 شهید را آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و پادوهای اجاره‌ای آنان و بخصوص گروهک تروریستی منافقین دانست.

 شنبه(23 خرداد) منافقین و شماری از سیاستمداران تاریخ مصرف گذشته غربی در شوی تکراری ویلپنت مدعی شدند که «دیگر مردم انقلاب را نمی خواهند و حاضرند در راه منافقین و سرکرده تروریستی آن مریم قجر جان فشانی کنند!!!» این ادعا آنقدر مضحک است که حتی خود منافقین احمق هم به آن توجهی ننموده‌اند، اما از تشکیلات نفاق باید پرسید شما از کدام مردم دم میزنید؟ آیا مردمی که دیروز به میدان آمدند و فریاد زدند تا پای جان آماده جان فشانی در راه انقلابشان هستند، مردم ایران نیستند؟ آیا کسی می‌پذیرد نظام با وعده و وعید این جمعیت میلیونی را به خیابانها کشیده باشد؟   ای کاش منافقین ذره ای شهامت و شجاعت داشتند و حاضر به اعتراف در خصوص حضور پرشکوه و کم سابقه ملت در تشییع پیکرهای 270 لاله گلگون کفن هشت سال  دفاع مقدس می‌گشتند. 

این حضور پر شور غیر از منافقین، برای اربابان غربی آنها نیز پیام مهمی را مخابره کرد؛ و آن این بود که نگذارید این پادوهای آواره با ادعاهای پوچ گسستگی پیوند بین مردم و نظام شما را بفریند. واقعیت مردم ایران همین است که روز سه شنبه دیدید. مردم نه از انقلابشان بریده‌اند. نه صحنه را خالی کرده‌اند نه از تحریم ها و فشاها ترسیده و جا زده‌اند و نه ذره ای از دشمنانشان ترس و واهمه دارند.