نگاهی به هذیان گویی مریم رجوی در ویلپنت 2015

  مریم قجرعضدانلو(رجوی) خانم رئیس انتصابی شوهر و رئیس جمهور افتخاری و منتصب شورا به عنوان سخنران دائم شوی سالانه ویلپنت در دستی حقوق بشر و در بغلش بساط اتمی را دارد، جاسوس همرای نتانیاهو، در اوج ذلت و استیصال تنها راه بازگشت به ایران را، راه حل خیانت به مردم و میهن برای سرنگونی رقیب و سردوانی اعضای فرقه و سرکاری بازنشستگان زهوار در رفته آمریکایی و اروپایی تبار می داند. مثل همیشه بلندگوی پیام رسان جناح جنگ طلب آمریکا از سنا تا کنگره و جمهوریخواهان تندرو شده است.

ایرانی نمایان خائن در شرایطی مدافع حقوق بشرند که خود ابتدایی ترین حقوق اعضای گرفتار در فرقه اشان از لیبرتی تا دیگر پایگاههای تروریستی واقع در اروپا و آمریکا را نقض می نمایند و کوچکترین ارزشی را برای بردگان خود قائل نیستند و بعد با کمال گستاخی حامی و نماینده مردم ایران از کارگر و معلم تا دانشجو و پرستار شده اند، در حالیکه ایرانیان داخل و خارج گروه رجوی را خائن، جاسوس، مزدور، وطن فروش، پادوی اسرائیل و نوکر امپریالیزم آمریکا می نامند. حمایت مریم رجوی از جنایات اسراییل، آل سعود، تکفیری، گروههای تروریستی و آدمخواران داعش جای خود دارد. رجوی ها ذره ای جایگاه اجتماعی در بین مردم ایران ندارند. منافقین تروریست اگر پایگاه اجتماعی داشتند، امروز مجبور نبود برای پر کردن یک سالن و برپایی نمایش تبلیغاتی ویلپنت به هوادار نمایان اجاره ای متوسل شود و با قبول ننگ و رسوایی صورتشان را با سیلی سرخ کنند.

همه افرادی که ناآگاهانه در دام شیادی رجوی افتاده و بابت وعده پول و پارتی به توافق رسیده اند، خود را به ویلپنت پاریس رساندند، ولی خبری و اثری از مردم ایران نبوده و نیست، چون هیچ ایرانی باغیرت، عزت و شرف حاضر نیست، ننگ همراهی و همصدایی با رجوی را به جان بخرد. خیانت و ایران ستیزی مخصوص جیره خوارانی مثل رجوی است.

با نگاهی به متن سخنرانی 23 ژوئن 2015مریم رجوی می توان گفت: که سخنرانی و پیام رجوی تکراری و کپی اراجیف سالهای گذشته بعلاوه بحران یمن و حضور خانواده ها در لیبرتی است، حرف تازه ای برای گفتن ندارد، باز همان کلمات، جملات و متن از پیش تهیه شده ای که از گذشته تا امروز بارها خوانده شده است، جز آبروریزی، رسوایی، ایجاد و استمرار تنفر و بیزاری مردم ایران، هیچ نتیجه ای در بر نداشت.

در یک کلام بار دیگر مریم رجوی به عجز و ناتوانی خود اعتراف کرد و به روال گذشته دست کمک به سوی اربابان (اربابان تروریسم بین المللی) دراز می کند، شاید گامی بردارند، حقوق بشر بهانه و مسئله هسته ای نیز سوژه است، اگر این دو نباشند آنها حرفی برای گفتن ندارند.
پیر تروریست خیانتکار به خیالش نماینده و قیم مردم ایران است و از قول آنها گفته است مردم ایران نه سلاح اتمی می خواهند و نه دخالت در عراق، سوریه و یمن ...
کدام مردم؟ لابد خودتان را هم جزئی از مردم و ملت ایران می نامید، فراموش کرده اید که دو دهه دست در دست صدام علیه مردم جنایت کردید. امروز هم مزدور شیوخ عرب و پادوی اسراییل شده اید.