دموکراسی مد نظر منافقین  بر این اساس است که همه  باید از رجوی و قجر عضدانلو تبعیت کنند و کسی حق اعتراض ندارد.



     روز شنبه (23 خرداد) همزمان با اجرای نمایش ویلپنت توسط گروهک تروریستی منافقین دو اتفاق خیلی مهم رخ داد که چهره واقعی رجوی را بیش از پیش نشان داد.   اتفاق نخست  تظاهرات جداشدگان از تشکیلات در میدان «شتله» پاریس بود؛  که  با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی در محکومیت جنایات این گروهک تروریستی و همچنین حمل عکسهایی از اعمال تروریستی منافقین از دولت فرانسه خواستند اگر در بحث مبارزه با تروریست صداقت دارد، اعضای این گروهک را از خاک فرانسه اخراج کند .در این تجمع، تظاهرات کنندگان شعارهای «رجوی تروریست» ، «تروریسم رجوی» . «رجوی ، داعش ، سعودی ، صهیونیست تروریست» سر می‌دادند.
  این تجمع از آن جهت حائز اهمیت بود که شرکت  کنندگان در آن پیش از این همگی جزو گروهک بودند و بیش از همه به ماهیت فرقه‌ای و تروریستی آن آگاه هستند.
اما حادثه دوم حمله وحشیانه منافقین مستقر در اردوگاه «اور سوراواز» به «مصطفی محمدی» از اعضای سابق و جداشده تشکیلات نفاق بود  که  به همراه دختر خود پس از عزیمت به کشور فرانسه در اعتراض به عدم ملاقات با دیگر دخترش «سمیه محمدی» که اکنون در چنگال رجوی اسیر است، جلوی پایگاه نظامی منافقین در اورو سوراواز تحصن کرده بود. ضرب و شتم وحشیانه وی به حدی بود که پلیس فرانسه مجبور به مداخله شده و محمدی را از چنگال منافقین نجات می دهد.
اما زمانی که «مصطفی محمدی»  توسط منافقین در حال کتک خوردن بود در ویلپنت مریم قجر و سایر سران سازمان مجاهدین خلق و حامیان اروپایی و آمریکایی آن ژستهای دموکراتیک گرفته و فریاد می‌زدند «منافقین به دنبال دموکراسی و آزادی برای همه ملت ایران هستند و تنها منافقین هستند که می توانند دموکراسی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند و دنیا باید به مریم قجر در اجرای این ماموریت کمک کند».
 
البته مسعود رجوی و سازمان تروریستی‌اش با ضرب و شتم محمدی دموکراسی مد نظر خود را به خوبی معنا کرده و پرده از روی چهره منافقانه خود برداشتند. دموکراسی مد نظر منافقین  بر این اساس است که همه  باید از رجوی و قجر عضدانلو تبعیت کنند و کسی حق اعتراض ندارد و در صورت اعتراض نیز یا باید کشته شود یا روانه بیمارستان!!!
 
«مصطفی محمدی» غیر از درخواست ملاقات با دخترش خواسته دیگری از منافقین نداشت که اینچنین مورد ضرب و شتم قرار گرفت. اساس و ماهیت گروهک در 50 سال گذشته بر همین فرقه گرایی و دیکتاتوری استوار بوده و کسانی که هنوز به این گروهک جنایتکار دل بسته و منتظر معجزه‌ای نشسته اند تا شاید ماهیت جنایتکارانه آن تغییر کند بدون شک عده‌ای احمق و جاهل هستند