مریم قجر در غیاب مسعود رجوی سرکرده اصلی گروهک منافقین یکه تازی می‌کند.
    سرانجام روز گذشته (شنبه 23 خرداد) بعد از هفته‌ها تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی و  تلویزیونی وابسته به سازمان مجاهدین خلق،  نمایش خیمه شب بازی ویلپنت توسط گروهک تروریستی منافقین اجرا شد. این مراسم طبق معمول سالهای گذشته با حضور  تماشاچیان مهاجر و بازیگران و دیالوگهایی تکراری برگزار شد.
سخنرانها از مریم قجر گرفته تا امثال مک کین همانند سالهای گذشته صحبتهایی تکراری به زبان آوردند و زبان به تملق در قبال تروریستهای منافق گشودند. «مجاهدین خلق خیلی خوب هستند، آنها تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی هستند»، «ایران مقصر همه بحران ها و  ناامنی های خاورمیانه است»، «مردم نظام جمهوری اسلامی را نمی خواهند و به دنبال سازمان مجاهدین هستند»، «همه جهان از منافقین و مریم قجر حمایت می کنند»، «مریم رجوی نماینده آرمان زنان جهان است»،  «منافقین روز به روز بر قدرت و نفوذشان افزوده می شود»،  «تحریم های ایران نباید برداشته شود»،  «تنها راه صلح خاورمیانه حمایت از گروه تروریستی منافقین است»،  «نظام از منافقین وحشت دارد»، «محاصره لیبرتی باید برداشته شود و...» اینها تنها بخشی از یاوه‌سرایی‌ها و تخیلات سخنرانان در این همایش تروریستها در ویلپنت بود.

مدعوین این نمایش نیز همه طبق سال های قبل تعدادی از مزدوران منافقین در اروپا و فریب خوردگان آواره‌ای بودند که برای یک وعده‌ غذای گرم، اندکی دلار و یورو و گردشی مجانی در حومه پاریس به ویلپنت آمده بودند تا چند ساعتی بنشینند و به سخنانی که اصلا نمی‌دانند درباره چه کسی و چه چیزی است، کوش دهند و در زمانهایی که گردانندگان نمایش مشخص کرده‌اند بلنده شده و کف زده و هورا بکشند و در نهایت نیز پول خود را گرفته و بروند.
در این نمایش پر زرق و برق همه چیز حول و حوش مریم قجر می‌چرخید و تنها او بود که بر اساس سناریوی نوشته شده نمایش ویلپنت از سوی حضار و بازیگران مورد تمجید و تجلیل قرار می‌گرفت. مطلقه‌ی مهدی ابریشمچی در غیاب مسعود رجوی سرکرده اصلی گروهک یکه تازی می‌کرد. اما سوالی که در ایبن بین اذهان درگیر خود نموده است اینست که چرا  مسعود رجوی تشنه قدرت در ویلپنت  که تنها  نمایش سالیانه گروهک است، حاضر نبود؟ چه بر سر او آمده است؟ کدام مصلحت است که مانع  آفتابی شدن مسعود رجوی در ویلپنت می شود؟ چرا گروهک در این زمینه سکوت کرده است؟