منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,
سیرک ویلپنت ویترینی است تا منافقین بتوانند به اربابان غربی، عربی و عبری خود به اثبات رسانند که تاریخ مصرف گروهک نفاق هنوز به پایان  نرسیده است.

امروز (23 خرداد) نمایش خیمه شب بازی سازمان مجاهدین خلق در ویلپنت برگزار می شود. طی یکی دو ماه گذشته مسعود رجوی و تشکیلات تروریستی‌اش به هر دری زده‌اند تا برای این سیرک تماشاچی و بازیگر دست و پا کنند.
تور پاریس گردی، پذیرایی با آبمیوه، فریب اتباع و بی خانمانهای افغانی، آفریقایی، لهستانی و صرف هزاران دلار برای خرید سخنران و سیاستمدار ورشکسته برای حضور در این مراسم تنها بخشی  از تلاشهای شبانه روزی منافقین برای ویلپنت است.
 
راهبرد سازمان در بعد رسانه‌ای نیز انتشار انبوه بیانیه های عجیب و غریب در حمایت از این نمایش و تشویق ایرانیان برای حضور در ویلپنت می‌باشد؛
 
به تیتر بخشی از این بیانیه ها توجه کنید؛
« بیانیه فدارسیون انجمنهای محیط زیست مازندران در حمایت از ویلپنت» ، «فراخوان انجمن کوشندگان آزادی ایران در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ۲۳خرداد»،«حمایت شخصیتهایی از ایتالیا، باسک اسپانیا و بحرین از گردهمایی بزرگ مقاومت»، «بیانیه انجمن دانشجویان مبارز در حمایت از ویلپنت» ،«نامه یک جوان ایرانی در حمایت از گردهمایی ویلپنت» ، «بیانیه جمعی از جوانان آزادیخواه تهران در فراخوان به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت» ، « نامه یک جوان اشرف نشان در حمایت از ویلپنت  » و...

البته این کار هر سال سازمان مجاهدین خلق است که در آستانه اجرای نمایش ویلپنت با انتشار صدها خبر و گزارش سراسر دروغ و جعلی در قالب بیانیه، مصاحبه، فراخوان و... از شخصیتها و گروه‌های خیالی سعی در گرم نگه داشتن تنور ویلپنت می‌کنند ولی اصل موضوع اینست که در واقع سیرک ویلپنت ویترینی است برای منافقین تا بتوانند به اربابان غربی، عربی و عبری خود به اثبات رسانند که تاریخ مصرف گروهک نفاق هنوز به پایان  نرسیده و هنوز هم کارآیی دارند.

اما امپریالیسم غرب نیز خود هر ساله این موضوع را  که تعداد ایرانی های حاضر در ویلپنت سال به سال کمتر و بر تعداد سیاه پوستان و رنگین پوستان آفریقایی ویلپنت افزوده می شود، مشاهده نموده و می‌داند که دیگر کار سازمان مجاهدین از اجاره تماشاچی و سخنران نیز گذشته است.
مسعود رجوی باید واقعیت را بپذیرد. منافقین دیگر مسلح نخواهند شد! تشکیلات تروریستی‌اش دیگر به اشرف باز نخواهند گشت. باید به جای ویلپنت  به فکر خروج پس مانده‌های نفاق از لیبرتی باشد؛  چرا که مردم عراق برای همیشه آنها را در داخل خاک خود تحمل نخواهند کرد و بعد از آن که به کار تروریست های داعش فیصله دهند،  به سراغ تروریست های منافق نیز خواهند آمد و انتقام پدران، برادران و خواهران خود را از آنها خواهند گرفت.

اما واقعیت اینست که ویلپنت با همه زرق و برق ظاهری‌اش ایستگاه آخر رجوی است چرا که به خوبی ثابت می‌کند که منافقین از هیچ اعتباری در نزد ایرانیان برخوردار نیستند.