در این مراسم که با حضور سناتورهای پیر و از کار افتاده غربی و تشکل ها و انجمن های خیالی و خود ساخته منافقین برگزار می شود، مریم رجوی طبق عادت سالانه خود با تکان دادن پرچم شیر و خورشیدی که سالیان زیادی است  به دست ملت ایران به زباله دان تاریخ انداخته شده است به روی سن می رود و از سیاست مداران اجاره ای و بی خانمان های افغانی، افریقایی و عربی شرکت کننده در این مراسم مضحک تشکر می‌کند.
 
عوامل سازمان همواره برای اینکه جشن سالگرد شروع حملات تروریستی و خشونت طلبانه شان با شکوه جلوه کند، از اتباع غیر ایرانی و عموما متقاضیان مهاجر آفریقایی بهره می‌گیرند اما منافقین با وجود تبلیغات گسترده‌ای که به لطف دلارهای صهیونیستی در اروپا انجام می‌دهند بازهم نمی‌توانند ایرانیان مقیم خارج از کشور را به این مراسم بکشانند. گروهکی که خود را تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌کند هرساله صحنه اجرای شوی ویلپنت را خالی از ایرانیان می‌بیند.
البته این آخر ماجرا نیست و سازمان مجاهدین همان اندک هواداران خود را به واسطه دروغ و فریب کاری و اعمال کثیفی که سران تشکیلات و شخص مسعود رجوی انجام داده‌اند از دست داده است. مسعود رجوی (که چند سالی است از انظار عمومی پنهان شده) از همان ابتدای ریاستش در سازمان  در پی تامین عقده‌های جنسی و روانی خود برای رسیدن به قدرت محض بود و دراین راه حتی از قربانی کردن اعضای خود نیز ابایی نداشت. وی با همکاری مریم قجر و با استفاده از قوانین خودساخته و غیر انسانی طلاق اجباری و ممنوعیت ازدواج ، تمام زن های گروهک را به عقد خود درآورد و پس از آن بود که جنون جنسی و روانی مسعود رجوی بیش از پیش برهمگان آشکار شد.
سوابق تروریستی وی وسایر اعضای مجاهدین نیز خود مکملی شد تا حتی هواداران قدیمی سازمان نیز از آنان روی برگردانند و همین امر سبب شد تا امروزه سران گروهک برای برگزاری شوی تبلیغاتیشان دست به دامان بی خانمانها و هواداران اجاره ای شوند.