واماندگی و استیصال عربستان به حدی رسیده که دست به دامن منافقین شده  است.

       رژیم آل سعود از  74 روز  پیش تا کنون و در حملات هوایی جنایتکارانه خود هزاران زن و کودک یمنی را به خاک و خوش کشیده است و در حالی که نتوانسته به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود برسد، زیر ساختهای این کشور و ملت مظلوم را نابود کرده است.

واماندگی و استیصال عربستان به حدی رسیده که دست به دامن منافقین شده  و مریم قجر در دیدار با سفیر سعودی‌ها در فرانسه به وی قول داد که گروهک متبوعش از هیچ تلاشی برای کمک به این رژیم سفاک در تکمیل جنایت خود در یمن کوتاهی ننماید. البته این رابطه دو سویه است و آل سعود نیز با حمایت مالی و رسانه‌ای جواب این خوش رقصی‌های نفاق را می‌دهد.

 

     مرور کوتاه اخبار سایت فارسی  شبکه  تلویزیونی العربیه طی دو هفته گذشته به خوبی بیانگر این موضوع است که به  طور متوسط هر روز  حداقل یک خبر مربوط به منافقین در این سایت منتشر می‌شود.  مدتی است شبکه العربیه تحت عنوان «دورانی در جهنم» با شماری از پس مانده‌های نفاق مصاحبه می‌کند که در این مصاحبه های تلویزیونی خاطرات عجیبی از شکنجه‌ها، سرکوبها ، قتل عام‌ها و صد البته شجاعتهای نداشته خود به دوربین العربیه می گویند.

البته واضح است که این برنامه‌ها و خاطرات خیالی بیشتر عقده‌گشایی مشترک منافقین و آل‌سعود از جمهوری اسلامی ایران است و هیچ دلیل دیگری ندارد! چرا که تنها کشوری که توانسته در منطقه و تمام جهان برنامه‌های شیطانی آل سعود و منافقین را نقش بر آب نماید، جمهوری اسلامی ایران است.

     البته عقده گشایی آل سعود تنها به تهیه و پخش این برنامه‌ها محدود نشده و العربیه طی برنامه‌ای دیگر درباره ایران با نقل قول از مریم قجر مدعی شده است که «مردم ایران دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی خواهند»!! و مردم ایران به جای این نظامی دولتی را می خواهند که بر اساس انتخابات و قانون اساسی به روی کار آمده باشد!!!

    طنز ماجرا در این است که آخرین باری که در عربستان انتخابات برگزار شده زمانی بوده که اعراب از هر قبیله‌ای یک نفر برای به شهادت رساندن پیامبر گرامی اسلام انتخاب کردند. گروهک تروریستی منافقین نیز اساسا هیچ نسبت و سنخیتی با انتخابات ندارد و از زمانان تشکیل گروهک هیچ انتخاباتی در آن برگزار نشده و وظیفه اعضا تنها تبعیت از مسعود رجوی و مریم قجر بوده است.

     آل سعود و مریم قجر از قول مردم ایران می‌گویند که مردم نظام اسلامی را نمی‌خواهند. این ناراحتی آل سعود و منافقین چنان که گفته شد قابل درک است. عربستان در یمن گیر کرده و گروهک رجوی در عراق روزهای پایانی حیات ننگین خود را در فلاکت و رذالت محض سپری می‌کند. پس طبیعی است که به چنین داستان سرایی‌هایی دست بزنند.