منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,

    لذا منافقین باید هم از این عصبانی باشند که بعد از گذشت 26 سال از رحلت آن رهبر بزرگ مردم هنوز به او و آرمانش و هدفش عشق می ورزند.
    امسال نیز مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مثال سالهای گذشته با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد و صدها هزار نفر از سراسر کشور باحضور در حرم آن مرد بزرگ بار دیگر عشق و اردات خود را به معمار کبیر انقلاب به رخ جهانیان کشیدند.
صدها خبرنگار و عکاس  داخلی و خارجی نیز  مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را پوشش دادند. سخنرانی رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم باشکوه بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی داشت.
   اما مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام طبق معمول دشمنان زبون ملت ایران و خمینی کبیر و در راس آنها گروهک تروریستی منافقین را به شدت عصبانی کرد. منافقین در حالی که نمی‌توانستند خشم و عصبانیت خود را از حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام پنهان کنند، مدعی شدند که « این مراسم در کسادی کامل برگزار شد و آمار شرکت کنندگان در مراسم نیز از چند هزار نفر بیشتر تجاوز نمی کرد و تصاویر منتشر شده خود گویای این مسئله بوده است»
   بهترین گواه دروغ پردازی منافقین تصاویر و فیلمهای منتشر شده از مراسم ارتحال امام است چرا که اگر غیر از این بود و واقعا همان گونه بود که منافقین مدعی هستند دلیلی برا عصبانیت آنها وجود نداشت و گروهک باید از  این مسئله ابراز شادمانی می کرد.
   اما دلیل عصبانیت منافقین از امام خمینی«ره» بر کسی پوشیده نیست امام اولین کسی بود که ماهیت منافقانه سران گروهک را شناخت و هرگز حاضر نشد منافقین و سرکرده تروریستشان رجوی مجهول المکان را تائید کند و با هوشیاری  و قاطعیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود بود که گروهک نفاق نتوانست برنامه‌های شیطانی خود را پیاده کند و باز با برخورد قاطع آن رهبر بزرگ بود که منافقین برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده شدند.
لذا منافقین باید هم از این عصبانی باشند که بعد از گذشت 26 سال از رحلت آن رهبر بزرگ مردم هنوز به او و آرمانش و هدفش عشق می ورزند و انشاله که از همین عصبانیت خواهند مرد.