منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,
 نکته جالب و تعجب برانگیز تر این بیانیه اعلام همبستگی این 220 نماینده با مریم قجر سرکرده سازمان تروریستی مجاهدین( منافقین) بود که کلا اعتبار آن را زیر سئوال می‌برد.


     گروهک تروریستی منافقین روز 12 خرداد با آب و تاب فراوان مدعی شد که بیش از 220 نماینده پارلمان اروپا در آستانه برگزاری شوی ویلپنت با صدور بیانیه‌ای از تروریستهای سازمان نفاق حمایت کرده‌اند.
نکته بسیار جالب این بیانیه ادعایی این بود که اگر واقعا 220 نماینده پارلمان اروپا چنین بیانیه‌ای را صادر کرده بودند می‌بایست به سرعت در همه خبرگزاری‌های معتبر بین المللی منتشر می‌گردید ولیکن این بیانیه اولین بار در سایت سازمان منتشر شد و در سایر رسانه‌ها نیز بازتابی نداشت. نکته بعدی در این بیانیه لحن آن است که بیانیه  را بسیار شبیه ادبیات مورد استفاده سازمان مجاهدین می‌کند بصورتی که که انگار یک منافق این بیانیه را نوشته است نه 220 نماینده پارلمان اروپا!!
     در این بیانیه ادعا شده است که «بسیاری از زنان در ایران به دلیل بدحجابی مورد اسیدپاشی قرار گرفته اند!!! ایران بیشترین تعداد اعدامی را داشته و در عراق 117 نفر از مثلا مجاهدین حاضر در کمپ لیبرتی به دستور ایران کشته شده‌اند و 25 نفر دیگر نیز به دلیل محاصره و نرسیدن تجهیزات پزشکی زجر کش شده‌اند.  در سوریه 300هزار نفر کشته شده اند و در یمن نیز سلطه ایران مستحکم تر شده است.»
علاوه بر این در این بیانیه ادعایی این 220 نماینده در مورد «وخیم تر شدن وضعیت حقوق بشر در ایران و نقش ایران در بحران خاورمیانه هشدار داده، و در عین حال از تهران خواسته اند تا اجازه بازرسی‌های هسته‌ای سرزده از تمامی اماکن نظامی و غیرنظامی خود را بدهد. »
   اما جدای از این ادعاهای سراسر دروغ و مضحک، نکته جالب و تعجب برانگیزتر این بیانیه اعلام همبستگی این 220 نماینده با مریم قجر سرکرده سازمان تروریستی مجاهدین( منافقین) است که کلا اعتبار آن را زیر سئوال میبرد چرا که اگر این نمایندگان پارلمان اروپا ذره ای عقل و شعور داشته باشند اعتبار خود را  با حمایت از یک تروریست شناخته شده بین المللی خراب نمی‌کنند.
اما وزارت امورخارجه کشورمان نیزدر باره این بیانیه و دروغ پردازی و شانتاژ خبری منافقین اعلام کرد؛
   «پارلمان اروپا هیچ گونه بیانیه ،اعلام موضع رسمی و غیر رسمی در این مقطع نداشته است .بیانیه منتسب به نمایندگان پارلمان اروپا در سایت متعلق به ژرارد دپره لابی اصلی منافقین در پارلمان اروپا منتشر شده و این سایت مدعی است که 220 نماینده پارلمان اروپا آن را امضاء کرده اند.  سابقه ژرارد دپره در حمایت از گروه های تروریستی و انجام اقدامات تخریبی روشن و مبرهن است. تعداد انگشت شماری از نمایندگان پارلمان اروپا با وی ارتباط و همکاری دارند و اکثریت نماینده ها و گروه های سیاسی خواهان تعامل مثبت و گسترده با جمهوری اسلامی ایران می باشند.  خبر مربوط به امضای بیانیه بازتابی در رسانه های اروپا نداشته و در حد سایت ژرارد دپره و تکرار ان در یکی دو سایت گروهک منافقین می باشد.اصالت ادعاهای دپره با توجه به سوابق وی قویا محل تردید است و با شناختی که از پارلمان اروپا وجود دارد، امضای متنی توسط این تعداد نماینده احتمالا فضا سازی و شانتاژ خبری منافقین ولابی انها در پارلمان اروپا می باشد.یکی از اهداف دپره و منافقین از این گونه خبر سازی ها جلوگیری از تقویت و توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و پارلمان اروپا می باشد.»