منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,
منافقین سعی نموده‌اند به یک حادثه طبیعی گرامی هوا رنگ و بوی سیاسی داده  و نظام جمهوری اسلامی را مهتم کنند.

  این روزها  گروهک تروریستی منافقین خود را شدیدا مشغول توهمات کاذبش نموده است.  از معرکه گیری درباره مذاکرات هسته‌ای و دروغ پردازی درباره همکاری هسته‌ای ایران و کره شمالی گرفته تا جمع آوری صدقه برای شوی ویلپنت، آمار سازی درباره اعدام‌ها و تظاهرات وتجمعات ساختگی دانشجویان،کارگران و رانندگان.

همگی سوژه هایی هستند که منافقین چندین خبر و گزارش را بصورت روزانه را درباره آنها می سازند و منتشر می کنند.

   اما  این دروغ پردازی‌های روزانه گاهی گروهک را دچار استیصال کرده و گردانندگان سایت و تلویزیون وابسته به منافقین در جست و جوی سوژه‌های جدید علیه نظام جمهوری اسلامی واقعا صحنه‌های مضحکی را خلق می‌کنند که حتی به اذهان انسان‌های کودن نیز خطور نمی‌کند که فردی حاضر باشد نیز چنین سوژه‌ای را مطرح کند.

روز گذشته (یکشنبه 10 خرداد ماه) سایت منافقین با مستمسک قرار دادن گرمای بی سابقه در در استان گلستان مدعی شده است که مدیر عامل برق استان تهدید کرده است که  به جای تامین برق مورد نیاز مردم خاموشی ها را بیشتر خواهد کرد تا مردم در این گرمای طاقت فرسا با قطع برق به زحمت بیفتند.

    در واقع گروهک تلاش کرده به یک حادثه طبیعی گرامی هوا (که در تابستان در خیلی از کشورهای جهان یک مسئله کاملا طبیعی است) رنگ و بوی سیاسی داده و نظام جمهوری اسلامی را مهتم کند که می‌خواهد در این وضعیت با قطع برق مردم را تحت فشار قرار دهد. البته هیچ بعید نیست در آینده‌ای نه چندان دور منافقین حتی در خصوص گرمای هوا جمهوری اسلامی متهم نموده و مدعی شوند که اگر نظام جمهوری اسلامی سرنگون شود!!! و به جای آن تروریستهای سازمان نفاق بر سر کار بیایند از گرمای هوا نیز کاسته می شود و به جای در فصل تابستان و گرما مردم ایران همواره هوایی بهاری همراه با بارش‌های گسترده خواهند داشت.