آب پاکی را سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر ادعای منافقین ریخت و عملا ثابت کرد که حتی اربابان آمریکایی نیز برای ادعاهای گروهک هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند. 


به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛ در حالی که مذاکرات اتمی بین ایران و غرب در حال رسیدن به نقطه حساس خود است  گروهک تروریستی منافقین بار دیگر و به نیابت از رژیم صهیونیستی وارد میدان شده و مدعی افشاگزی تازه درباره برنامه هسته‌ای ایران شده است. منافقین خلق در این مثلا افشاگری تازه که طبق معمول طی یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس انجام شد، مدعی شده‌اند که «ایران با کره شمالی در زمینه تسلیحات هسته‌‌ای، کلاهک هسته‌ای و موشکهای بالستیک همکاری کرده‌اند.»

البته افشاگری گروهک به اینجا ختم نشده و در ادامه آورده‌اند که «تبادلات گسترده‌ای بین ایران و حکومت کره شمالی در زمینه سلاح هسته‌ای و کلاهک هسته‌ای تا اواخر آوریل 2015 در جریان بوده است؛ این تبادلات از جمله شامل اعزام هیأتهای متخصص است.»
بلافاصله بعد از این داستان سرایی تکراری برخی خبرگزاری ها مثل العربیه با آب و تاب از آن به عنوان همکاری گسترده هسته ای بین ایران و کره شمالی نام برده و مدعی شدند که طبق این افشاگری ایران هنوز هم به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است. اما رویتر تلاش کرده جنبه احتیاط را در پیش گیرد و اعلام کرد که نمی‌تواند صحت ادعاهای گروهک را تائید کند. اما آب پاکی را سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر ادعای منافقین ریخت و عملا ثابت کرد که حتی اربابان آمریکایی نیز برای ادعاهای فرزند ناخلف و تروریست خود هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند.  «جف راتکه» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعای گروهک درباره سفر گروهی از کارشناسان کره شمالی به تهران، اعلام کرد که این ادعا تاثیر چندانی بر روند مذاکرات هسته‌ای ایران ندارد. راتکه تصریح کرد که آمریکا تا به‌حال متقاعد به اعتبار این گزارش نشده است. همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که سال‌هاست نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران را بر عهده دارد نیز از اظهارنظر درباره این ادعاها سر باز زد.
 منافقین از سال 2002 به طور مرتب هرساله چندین بار درباره فعالیت های مخفی هسته‌ای  ایران داستان سرایی کرده‌اند اما تا کنون از این افشاگری‌ها کوچکترین عایدی نصیبشان نگشته و حتی کار به جایی رسیده که اربابان غربی آنها نیز برای ادعاهای واهی و متوهامنه آنها هیچ ارزشی قائل نیستند. و در واقع کسی جریان نفاق را جدی نمی گیرد.