دروغپردازی گروه جاسوس تروریست رجوی در روند مذاکرات هسته ای

فرقه ی رجوی (منافقین وطن فروش) در حالیکه مذاکرات هسته ای ایران وارد مرحله حساس و سرنوشت ساز شده است، با هدف منحرف کردن مسیر گفتگوها، مدعی حضور کارشناسان کره شمالی در تهران شده است. دروغپردازی مغرضانه و اسرائیل پسند منافقین در زمانی منتشر شده است که نمایندگان ایران و گروه 1+5 تلاش می کنند تا پیش از ضرب الاجل دهم تیر 94 درباره توافق جامع هسته ای به نتیجه مثبت برسند.

«بنا بر ادعای شاخه سیاسی (جاسوسی) سازمان مجاهدین خلق (منافقین صهیونیستی) این هیئت کره شمالی شامل کارشناسان کلاهک اتمی و موشک بالستیک هفته آخر ماه آوریل (2015) ماه گذشته میلادی در تهران بوده است.»

لازم به یادآوری است که منافقین در سال 2003 از وجود تأسیسات غنی سازی در نطنز و تأسیسات آب سنگین در اراک خبر داده و جاسوسی نموده اند وادعاهای بیشماری در رابطه با فعالیت هسته ای داشته اند که منبع و مرجع آنها رژیم صهیونیستی اسرائیل بوده است. تاکنون بارها به اثبات رسیده است که منافقین به عنوان آلت و ابزار جاسوسی، همکار موساد و بلندگوی دروغپراکنی اسرائیل فعالیت می کند. در در رابطه با ادعای مذکور نیز شکی نیست که فرقه خیانتکار رجوی از سوی اسرائیل مأموریت یافته اند تا علیه مسئله هسته ای ایران وارد صحنه شوند.

از طرفی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس، خبر منتشره از سوی خبرگزاری رویترز در خصوص همکاری های هسته ای و موشکی ایران و کره شمالی را قویاً تکذیب و اعلام کرد این خبر بر پایه اطلاعات کاملاً غلط و دروغ پرادزی های گروهک مزدور منافقین منتشر شده است.

در شرایطی که مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 به مرحله پایانی رسیده است، دشمنان ایران سخت در تلاشند تا جلوی حل مسئله با یک توافق خوب را بگیرند. لذا از آمریکا گرفته تا رژیم صهیونیستی اسرائیل همگام و همصدا با مزدوران جیره خوارشان چون منافقین، دست به دروغپردازی علیه پرونده هسته ای ایران زده اند، که جای تعجب نیست، چرا که اگر منافقین ضد خلق با سکوت و عدم مداخله خود به چند دهه ایران ستیزی و وطن فروشی پایان می دادند، برای ما و مردم ایران جای سؤال داشت و همه تعجب می کردیم و نیجه می گرفتیم که عاقبت رجوی ها از جاسوسی و خیانت خسته شده و به تنگ آمده اند! حتی از اربابان آمریکایی و اسراییلی هم اطاعت نمی کنند. ولی دروغپردازی منافقین در دقیقه 90 نشان میدهد که در مزدوری آنها جای شک و تردیدی نیست.
9 خرداد 94
  • نویسنده: رهنما