مرجوی, ویلپنت, فرقه, قجر, منافق, منافقین, 
 
با نزدیک شدن به زمان برگزاری شوی سالیانه « ویلپنت » تکاپوی رسانه ای گروهک منافقین نیز شدت گرفته است.

     به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"،خیمه شب بازی ویلپنت قرار است 23 خرداد برگزار شود ولی در آگهی مربوط به آن گفته شده که در سالگرد قیام 30 خردادسال 60- بخوانید شروع جنگ مسلحانه و کشتار صدها زن و مرد و پیر و جوان ایرانی- این نمایش اجرا خواهد شد و گروهک از همه اشرف نشان ها !!!نیز خواسته است که در این نمایش حضور پور شور بهم برسانند.

گروهک تروریستی منافقین توهم دیگری نیز زده و مدعی شده است که شوی ویلپنت در شرایطی برگزار می شود که  تظاهرات بی وقفه!؟ اعتصاب غذا!؟، تحصن های بی سابقه!؟ همراه با پایداری پرشکوه!؟ منافقین حاضر در اشرف !؟ و لیبرتی و حمایت نمایندگان بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان!؟ از گروهک نفاق وجدان بشریت معاصر را برانگیخته است.

   از گردانندگان شوی ویلپنت باید پرسید تظاهرات بی وقفه؟ و تحصن های بی سابقه در کجا برگزار شده که باعث ذوق زدگی منافقین شده است؟ سئوال دیگر این که منافقین در کدام اشرف پایداری شکوهمندانه برگزار کرده‌اند که کسی خبر ندارد؟ مگر در اشرف گل گرفته نشده است؟ و باز سئوال دیگر چگونه وجدان بیش از یک میلیارد انسان در روی کره زمین درباره منافقین آگاه شده که باز کسی از آن خبر ندارد؟

البته داستان سرایی منافقین به اینجا ختم نمی شود و هر روز تعداد زیادی اسامی ناشناس را گروهک تروریستی منافقین در سایت و شبکه تلویزیونی وابسته به خود معرفی می کند که این افراد از شوی ویلپنت حمایت کرده اند. گروهک منافقین مدعی است که این لیست عریض که هر روز نیز طویلتر می شود تعدادی از نمایندگان پارلمان، سیاستمداران برجسته ، سفرا، حقوق دانان ، وکلا و اساتید دانشگاه هستند. اما نگاهی بسیار گذار به ادبیات این مثلا نخبگان سیاسی و علمی سراسر جهان که از شوی ویلپنت حمایت کرده‌اند به خوبی ثابت می کند که اکثر این افراد اصلا وجود خارجی ندارند و این داستان نویسان گروهک نفاق هستند که شخصیت های خیالی را در کسوت وکیل و وزیر و سناتور و استاد دانشگاه می سازند و در ادبیات کاملا یک سان و از زبان این شخصیت های تخلیلی از منافقین حمایت و  به نظام اسلامی حمله می کنند.

احتمالا هر چه به تاریخ 23 خرداد و زمان برگزاری شوی سالیانه ویلپنت  نزدیک می شویم این تحرکات و داستان سرایی ها نیز بیشتر خواهد شد ولی گروهک تروریستی منافقین ظاهرا فراموش کرده که اگر قرار بود این نمایش ها جواب دهد خب سال های قبل جواب می داد و به نتیجه می رسید.