4 خرداد مصادف با چهل و دومین سالروز اعدام موسسین و سرکردگان گروهک منافقین است.افرادی که خود دانسته یا نادانسته در در زمین امپریالیسم جهانی بازی کردند و سر آخر هم در این قمار جان خود را از دست دادند.
 
    به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"بر همه واضح و روشن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی هر گاه بخواهند جریان و یا خطی را در کشور ثالث آغاز و اجرا نمایند در بیشتر موارد از اتباع همان کشور بهره می‌برند و اگر احساس خطری نمایند سریعا اقدام به حذف آن افراد می‌نمایند.
در این بین محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن، اصغر بدیع‌زادگان نیز از این قافله جدا نماندند، اما با یک تفاوت و آن اینکه هنوز زمان دور انداختن آنها فرا نرسیده بود و فقط به علت ماری که در آستین پروراندند، حکم قتل خود را امضا نمودند.
مسعود رجوی مهره‌ای بود که برای رسیدن به سر مقصود مطلوب خود(رهبری بر گروهک) از هیچ عملی ابا نداشت، و در این راه هر کس و هر چیزی  را که سر راه خود می‌دید، از بین می‌برد.
اما حمایت آمریکا و غرب نیز نمی‌توانست ترس ذاتی و بی‌ریشگی او را پوشش دهد و وی از خوف جان بی‌مقدارش تمام نقشه‌ها و برنامه‌های غرب را با لو دادن سران و موسسان گروهک و  همچنین تمام اعضای کادر منافقین، نقش بر آب کرد.
    پس از دستگیری رجوی و به تبع آن همکاری گسترده‌ای که وی با ساواک داشت و منجر به لو دادن موسسان گروهک شد، رژیم پهلوی که خود سرسپرده بی‌چون و چرای آمریکا بود، از بازی که توسط اربابش خورده بود، متحیر مانده بود ولی جرأت اعتراض نداشت. در این بین حکم غرب بر حذف موسسین و اعضای ارشد کادر گروهک قرار گرفت و  برای مار خوش و خط و خال خود (مسعود رجوی) حکم حبس ابد!!!! هر چند در زندان نیز تمام امکانات مادی و رفاهی را برایش فراهم نمودند.
   در این بین اما هوچی گری و تبلیغات دروغ منافقین که مدعی شدند تلاش های کاظم رجوی عامل اصلی تقلیل حکم اعدام مسعود بوده است، نیز نتوانست پوششی بر اعمال او بگذارد چرا که ساواک با انتشار اسناد محرمانه همکاری رجوی با این دستگاه لکه ننگ دیگری بر پیشانی مسعود رجوی و دفتر سیاه منافقین در تاریخ زد.