جداشدگان از گروهک رجوی خواب سران منافقین را برآشفته اند و آرام و قرار را از آنها گرفته اند، تا جایی که گله های گرگ بی دندان را راهی اروپا کرده تا به مقابله و سرکوب ناراضیان بپردازند. باز هم انحراف و اشتباه مستمر، چون منافقین نه توان رویارویی با خانواده ها را دارند و نه حذف فکر و فرهنگ جداشده ها در ید قدرت آنهاست.
  گروهک تروریستی منافقین،  حق آزادی و اختیار، دموکراسی و انتخاب را از خودی و بیگانه سلب کرده و اگر توان داشته باشد به احدی اجازه جنبیدن نمی دهد. 
رجوی در راس گروهک منفورش حق زندگی را از اعضاگرفته و چند هزار تن انسان فریب خورده را در عراق گرفتار کرده است، عده ای را نیز برای اجرای عملیات های تروریستی به گوشه و کنار جهان، بالاخص اروپا گسیل نموده است. 
    تجمع اعتراضی و افشاگری خوب است، ولی فقط برای گروه رجوی، آنهم علیه ملت ایران ، تاکنون بارها شاهد حضور چند نفره تیم های جاسوسی تروریست های منافق  در جلوی محل نشست کشورهای 1+5 در رابطه با مسئله هسته ای ایران بوده ایم، رجوی روزی بلندگوی رژیم اشغالگر قدس می شود و روزی خط جنگ طلبان آمریکایی علیه ایران را به پیش می برد، یا مزدور و جیره خوار آل سعود و سقوط می شود. خلاصه جنگ طلبان جاسوسان ایران ستیز چند منظوره برای هر ارباب ریز و درشت خوش رقصی می کند. کسی نیست به این مردک بگوید، آیا از 35 سال خیانت و جنایت و ترور علیه مردم و منافع ایران خسته نشده اید و قصد پایان مزدوری بیگانگان را ندارید؟ تا کی می خواهید در ذلت و نکبت دست و پا بزنید و بیگانه پرستی را دنبال کنید؟ حالا برای دو سه نفر از افراد جداشده که هر کدام قریب به 30 سال در اسارت بوده و بعد جدا شده اند، چنگ و دندان می کشید.  انحراف و ابتذال را تا کی و کجا ادامه می دهید؟ آیا خسته نشده اید؟
 اگر ذره ای شجاعت دارید، از وحشیگری و خشونت دست بردارید و در یک کلام به شکست سیاسی و نظامی خود اعتراف نمایید
    رجوی و گروهک تروریستی اش باید قبول کند که هر عملی، عکس العملی دارد، وقتی عمر و زندگی نسلی را به فناء کشیده و هزاران نفر را به کشتن داده، باید منتظر واکنش تند و بی وقفه نجات یافتگان از گروهک باشد که به محض جدایی و رسیدن به دنیای آزاد، حرف های ناگفته و ظلم و ستمی که طی چند دهه از سوی رجوی علیه آنها بکار گرفته شده را افشاءِ و برملاءِ خواهند کرد. نمونه اش را هم می بینید. جداشدگان از فرقه ضد بشری رجوی خواب سران فرقه را برآشفته اند و آرام و قرار را از آنها گرفته اند، تا جایی که گله های گرگ بی دندان را راهی اروپا کرده تا به مقابله و سرکوب ناراضیان بپردازند. باز هم انحراف و اشتباه مستمر، چون رجوی ها نه توان رویارویی با خانواده ها را دارند و نه حذف فکر و فرهنگ جداشده ها در ید قدرت آنهاست. پس همان بهتر در سوراخ بخزند و لب فرو بندند که عاقبت فریب و ریا و جنایت همین است.

منبع:نسیم رهایی