۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

علت بغض و کین مریم رجوی از خانم موگرینی

مریم قجر عضدانلو در جریان سخنرانی اخیر خود در مقر موسوم به اشرف سه خطاب به خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی پارلمان اروپا گفت:
آیا نباید درسفرتان به تهران بجای عکس گرفتن با مهره های رژیم از روحانی رییس جمهور رژیم درخواست بازدید سمبولیک از زندان ها را می دادید؟ وی ادامه داد که خانم موگرینی ابتدا باید نقض حقوق بشر در زندان ها را محکوم می کرد. مریم قجر همچنین از کشورهای اروپایی بابت سکوتشان گلایه کرد. سوز و گداز مریم قجر نسبت به خانم موگرینی به آنجا برمیگردد که درجریان جلسه ای که روز چهارشنبه ششم دسامبر برابر با 15 آذر96 درپارلمان اروپا ترتیب داده بودند تا حتی اگر بصورت تصادفی هم شده یک ملاقاتی بین مریم و خانم موگرینی صورت گیرد! اما ناکام ماندند.
خانم موگرینی در پاسخ به درخواست مستقیم هیاتی از لابی های فرقه مجاهدین خلق که گفته بودند خانم رئیس جمهور مقاومت برای انجام یک ملاقات درسالن هستند گفته بود تا انجا که من اطلاع دارم رئیس جمهور ایران یک خانم سابقه دار وساکن فرانسه نیست. من هم درتهران نیستم. اینجا بروکسل است. بدین ترتیب تلاش های چند ماهه باند رجوی برای ملاقات مریم رجوی با فدریکا موگرینی در مقر پارلمان اروپا شکست خورد ومریم قجر بازهم تودهنی محکمی دریافت کرد.
البته این دروغگوی پرمدعا و متخصص برگزاری کنفرانس های تقلبی با هیئت ها وپارلمانترهای اروپایی، قبل از این هم دررابطه با درخواست ویزا از انگلستان تودهنی محکم دیگری هم خورده بود و با پاسخ منفی دولت انگلیس مواجه شده بود. وحرف اخر و یا سیلی محکم تر راهم قبل تر مشاور سیاسی پارلمان اروپا به گونه مریم قجر نواخته بود که گفت باید به نقش انگلی مجاهدین خلق درساختمان های پارلمان پایان داد. براستی مریم قجر خیلی باید وقیح و بیشرم باشد که با ان کارنامه سیاه در زمینه حقوق بشر، این چنین درخواست گستاخانه ای از خانم موگرینی داشته باشد. راستی مریم قجری که این چنین برای حقوق زندانیان سینه چاک می دهد خودش به هیچ هیئتی برای دیدار از زندان های اشرف اجازه داد؟ ایا این فرصت را در اختیار ناظرین بین المللی گذاشت تا از وضعیت اعضای معترض زندانی در ابوغریب گزارش تهیه کنند؟ همین الان به خانواده های اعضا و یا وکلای انها اجازه می دهد بعد از سالیان با عزیزانشان در زندان دهکده مانز (مقراشرف سه) دیدار داشته باشند؟ پس می توان نتیجه گرفت کینه مریم قجر از خانم موگرینی ربطی به حقوق بشر و وضعیت زندانیان در ایران ندارد بلکه دقیقا سوزش وی ناشی از تحویل گرفته نشدن و تو دهنی خوردن از طرف خانم موگرینی است.
اکرامی

۱۵ تیر ۹۸ ، ۰۱:۲۵ ۰ نظر
صبور

هیچ خیانتی بالاتر از دست دادن با دشمن در زمان جنگ نیست، حالا بقیه کارهاشون به کنار!





۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۷ ۰ نظر
صبور

مجاهدین خلق، در لیست خائنان به ملت ایران میماند

۱۳ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۱ ۰ نظر
صبور

سازمان مجاهدین یک فرقه سیاسی - مذهبی است که ...

سازمان مجاهدین یک فرقه سیاسی - مذهبی است که ضمن وارد آوردن بیشترین ضایعات انسانی ، اجتماعی و سیاسی بر پیکره مردم ایران ، از سابقه چندین ساله در وطن فروشی و مزدوری به بیگانگان نیز برخوردار است .
بنابراین افشای ماهیت فرقه ای سازمان مجاهدین و فعالیت های ضدمردمی این گروه اصلی ترین هدف ما را تشکیل می دهد.

۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۱۰ ۰ نظر
صبور

از اینکه مانع تجمع تروریست ها شدید سپاسگزاریم

نامه شماری ازخانواده های چشم انتظار گیلک به رئیس جمهور فرانسه

با تقدیم احترام خدمت گرامی امانوئل مکرون رئیس جمهورفرانسه
ابتدا به ساکن بخاطر ممانعت شما ودولت فرانسه از اجتماع گروه تروریستی رجوی که قرار بود در17 ژوئن همچون 15 سال گذشته در ویلپنت پاریس به نمایش گذاشته شود، ممنون ومتشکریم وشادمانیم که درپس مقابله با تنش های جنبش ضدسرمایه داری درون خانه، نیم نگاهی هم به کانون تروریسم درقلب فرانسه ازجانب یک گروه سکت وترویستی علیه مردمان ایران زمین داشته اید ولیکن میخواهیم بگوییم که اقدام شما علیه فرقه مذکورخیلی کم بوده ومی بایست ابعاد بیشتری بخود بگیرد.
خوب است بدانید که ما شماری ازخانواده های رنجدیده از ظلم وجور رجوی هستیم؛ دردمند وچشم انتظار.
نه یکماه ویکسال بل سالیان بسیارمتمادی است و بعضا تعدادی ازما نزدیک به 40 سال است که نگران از حضوراجباری عزیزان اسیرخود در یک فرقه خطرناک و تبهکار، از آنان بی خبر و بی اطلاع هستیم و ضرر و زیان زیادی دیده ایم .
شما خود بالغ بر33 هفته است که با یک تنش و چالش همگانی مردمی درقلب فرانسه مواجهید که اخباررسیده حاکی ازآن دارد که تحمل وپذیرش آنان وخواسته هایشان، برایتان صعب وسخت بوده! طوریکه سرکوب شان نیز برایتان هزینه آور بوده است .
حال درنظر بگیرید مقر اصلی یک فرقه تروریستی ضد ایرانی به محوریت مریم قجرعضدانلو ملقب به رجوی درمنطقه اورسوراواز فرانسه دایر است و از آنجا به اعمال تروریسم علیه ملت ایران وبه اسارت نگهداشتن عزایزانمان درفرانسه وسایرکشورهای اروپایی خاصه درکشورآلبانی مشغول است وخود آزادانه ازکشورمطبوع شما به جهت اعمال فشارومغزشویی نیروهای ناراضی در زندان مانزبه آلبانی سفرمیکند ومطابق داده ها هم اکنون درکشورآلبانی بسرمی برد وبه سرکوب وحشیانه نیروهای ناراضی سرگرم است .
یگانه درخواست مشروع وبحق ما ازشما این است که به حضورمریم رجوی درکشورتان دراسرع وقت خاتمه دهید .
کسی که به اتفاق همسر مفقودالاثرخود کارنامه سیاهی درایران داشته وتحت تعقیب مراجع قضایی ایران قراردارد چرا که دستکم 17000 ازمردمان کشورمان را ناجوانمردانه به کام مرگ فرستاده است وازجنایتکاران جنگی به حساب می آید.
شماری ازخانواده های دردمند وچشم انتظارگیلک – ایران

۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۷ ۰ نظر
صبور

مجاهدین ملعون خلق ، منفورترین گروه سیاسی تاریخ ایران خواهند بود

۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۸:۴۵ ۰ نظر
صبور

حضور حداکثر 500 نفر در تجمع تروریست‌های منافقین در واشنگتن

الکساندر رابینستو، خبرنگار آمریکایی سایت مینت پرس، با حضور در تجمع اخیر منافقین در پایتخت آمریکا به گزارش مشاهدات خود از این تجمع پرداخته است.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری-تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، این خبرنگار آمریکایی گزارش خود را با پرسشی از وزارت خارجه آمریکا آغاز می‌کند که چرا به یک فرقه تروریستی اجازۀ تجمع در واشنگتن را داده است و سپس به حمایت برخی از سیاستمداران مطرح آمریکایی از گروهک تروریستی منافقین پرداخته و دشمنی با ایران را وجه مشترک هر دو طرف می‌داند.

در بخشی از این گزارش اعمال تحریم‌های بیشتر علیه مردم ایران و اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی با هدف تغییر حکومت به عنوان خواسته‌های اصلی برگزارکنندگان این تجمع مطرح شده است. حضور کم‌تعداد طرفداران منافقین در این تجمع نیز از دیگر نکاتی است که در این گزارش به آن اشاره شده و حداکثر تعداد افراد شرکت‌کننده در آن 500 نفر اعلام می‌شود.

در بخش دیگری از این گزارش به حضور تعدادی از اعضای جنبش ضدجنگ کدپینک به طور همزمان برای مقابله با اقدامات جنگ‌طلبانۀ اعضای گروه تروریستی منافقین و توهین‌های لفظی منافقین به آن‌ها و تهدید به خشونت فیزیکی و توسل به زور برای دورکردن اعضای جنبش کدپینک توسط منافقین اشاره شده است.

۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۱:۳۹ ۰ نظر
صبور

برگی دیگر از مزدوری مجاهدین علیه ملت ایران

رجوی ها به مزدوری برای دشمنان ایران معتاد شده اند و روزی نیست که در این مسیر برگ جدیدی رو نکنند.
روزگاری برای صدام و سازمان اطلاعاتش، به مواضع مدافعان ایرانی در جبهه ها حمله می کردند ، اطلاعات درخواست شده از پشت جبهه را برای آنان تهیه می نمودند و یا آن که سوژه های مشخص شده توسط سازمان اطلاعات صدام را در داخل ایران ترور می کردند . اسناد آنچه گفته شد در فیلم هایی که از ملاقات رجوی خائن و دیگر مسئولین فرقه همچون عباس داوری با رئیس سازمان اطلاعات عراق ضبط شده موجود می باشد .
پس از سرنگونی صدام ، رجوی ها به اسرائیل و شیوخ عرب و جنگ طلبان غربی پناه برده تا در ازای خیانت و جنایت علیه مردم ایران ، تکه استخوانی جلوی شان بیاندازند و مانع از فروپاشی این فرقه تروریستی بشوند .
یکی دیگر از اقدامات ننگین فرقه مجاهدین خلق در مزدوری برای دشمنان ایران ایفای نقش جاسوسی علیه برنامه هسته ای ایران بود که از سوی اسرائیل به عهده آنان گذاشته شد . نقشی که گفته می شود حتی سلطنت طلبان هم حاضر به اجرای آن نشدند . رجوی ها در این مسیر تا توانستند برای اعمال تحریم و فشار بر مردم ایران ، دست به هر اقدام رذیلانه ای زدند تا جایی که رجوی بعد از امضای قرار داد برجام در پیامی ضمن اشاره به مجموع وطن فروشی ها و اقدامات ضد ایرانی ، از غربی ها گله کرد که نه تنها ناخن خشکی کرده بلکه محل سگ هم به آنها نگذاشته و اسمی از وطن فروشی های فرقه نیاورده و از آنها بابت جاسوسی تشکر نکرده اند .
آخرین اقدام رجوی های معتاد به خیانت عبارت بود از درخواست تحریم «گاز» ایران !!! بلافاصله پس از تحریم صنایع پتروشیمی ایران توسط ترامپ ، یکی از مسئولین فرقه به نام محمد سیدالمحدثین با وقاحت بیان نمود که فرقه تروریستی رجوی بارها و بارها با برگزاری کنفرانس های مختلف ، برای تحریم مردم ایران توسط جنگ طلبان آمریکایی زمینه سازی کرده اند . او گفت : ” در کنفرانسهایی که مسئولین ما در آمریکا داشته اند بارها بر ضرورت این تحریم تأکید شده است.” سپس در ادامه از توطئه های جدید فرقه تروریستی رجوی بر علیه مردم ایران پرده برداشت و گفت :“بعد از صنعت نفت، پتروشیمی و صنایع فلزی … اکنون فراخوان می‌دهیم که گاز هم به لیست این تحریم‌ها اضافه شود.”
چند روز بعد از صحبت های محدثین ، مشخص شد که مطرح کردن موضوع «تحریم گاز» ایران طرحی بوده که از سوی اربابان رجوی به آنها داده شده بود تا ابتدا این خائنین این موضوع را زمینه سازی کرده و در مرحله بعد اربابان شان تحت این پوشش که ایرانیان (فرقه تروریستی رجوی) خواهان تحریم گاز شده اند ، بتوانند به راحتی وارد صحنه شده و ادامه این طرح را پیش ببرند .
حالا حدود دو هفته بعد از مطرح کردن این موضوع توسط فرقه تروریستی رجوی ، نوبت به اربابان رسیده است و روز گذشته «عادل الجبیر» وزیر خارجه اسبق و معلوم الحال سعودی ها که در حال حاضر «وزیر مشاور در امور خارجی» خاندان سعودی است در مصاحبه با «فرانس 24» گفت که برای تشدید فشار بر ایران باید تحریم ها گسترش یابد و به تحریم گاز ایران اشاره کرد و گفت که تحریم گاز می تواند “ایران را متوجه هزینه سنگین این سیاست [مقاومت در برابر قلدری و زورگویی] کند”
در برابر این همه رذالت رجوی ها تنها می توان این جمله امام حسین (ع) خطاب به عمر سعد را به رجوی ها گوش زد کرد که «هرگز از گندم ری نخواهید خورد» و نه تنها حسرت آرزوها و اوهام پلید خود را به گور می برید بلکه خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید شاهد فروپاشی فرقه تروریستی خود نیز خواهید بود و دیر نیست روزی که باید برای تمام خیانت ها و جنایاتی که علیه مردم ایران انجام داده اید حساب پس بدهید .
صالحی
۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۱:۲۵ ۰ نظر
صبور

پایان خط ویلپنت

بعد ازسرنگونی صدام حسین (دیکتاتورسابق عراق) و درابهام ماندن مجاهدین ، برای اینکه بتوانند به نیروهای خود روحیه بدهند وخودشان را به جهانیان نشان بدهند وطوری وانمود کنند که بعد از رفتن صدام ، سازمان هنوز روی پای خود ایستاده است ، سیرکی به نام ویلپنت راه اندازی شد ویک بسیج نیرویی از اروپای شرقی وکمپ های پناهندگی شروع شد وبا پرداخت پول کلان به مدعوین برای شرکت در ویلپنت و بالا بردن عدد شرکت کنندگان برای نمایش قدرت وهمچنین اجاره کردن سخنرانان ازکشورهای مختلف ازجمله امریکا که کلی به آنها پز می دادند و (لشکر امریکایی لشکرسخنرانان) نامگذاری شده بود و در طول سخنرانی بجز تعریف وتمجید از مریم رجوی چیزی نمی گفتند که دستمزد بیشتری به آنها داده شود و بوق به دستان هم به وجد می آمدند .
امسال می بینیم که کفگیر به ته دیگ خورده است ودولت فرانسه اجازه برگزاری تجمع را نداده است وسازمان عدم برگزاری تجمع را دلایل امنیتی اعلام کرده است .
ولی درواقع امر، چیزی برای عرضه کردن ندارند چون سال گذشته صحبت از تغییر حکومت ایران می شد وخیلی از سخنرانان اجاره ای که با هزارها دلار برای هرچند دقیقه سخنرانی آمده بودند، همه تحلیل هایشان آب دوغ خیاری و واهی بود و چون موضوع ویلپنت به بن بست رسید دلایل امنیتی فرانسه را پیش کشیدند و از طرفی هم دیدند که دیگر از ویلپنت آبی گرم نمی شود. امسال آنرا برگزار نکردند و شکستی دیگر برای مریم رجوی بود.
علی کاظمی

۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۱:۲۱ ۰ نظر
صبور

دستان مجاهدین خلق به خون هزاران ایرانی آلوده است ، سازمان مجاهدین خیانتهای شما هرگز فراموش نمی شود

۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۱ ۰ نظر
صبور

مجاهدین خلق،نام سازمانی است که در اواسط دهه ۱۳۴۰ با هدف مبارزه با حکومت پهلوی تشکیل شد.

مجاهدین خلق،نام سازمانی است که در اواسط دهه ۱۳۴۰ با هدف مبارزه با حکومت پهلوی تشکیل شد.
سازمان مجاهدین خلق، پس از پیروزی انقلاب تا خرداد۱۳۶۰، می‌کوشید وانمود کند که همراه مردم و مدافع حقوق آنان است، اما رفته رفته به رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و در۳۰ خرداد۱۳۶۰ با صدور اطلاعیه‌یی، رسماً وارد جنگ مسلحانه علیه نظام شد و برای براندازی حکومت اسلامی خیز برداشت. این سازمان (مجاهدین خائن به خلق ایران )در جریان جنگ ایران و عراق، با حمایت حکومت صدام، در عراق مستقر شد و در دوران جنگ تحمیلی، ضمن هم‌کاری تنگاتنگ با استخبارات عراق، مأموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعددی را برای عراق در خاک ایران انجام می‌داد.



۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۵ ۰ نظر
صبور