۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

منافقین از عربستان چند تُن طلا گرفتند/ نقش‌ آمریکا در تأمین مالی تروریسم

گزارش یک سایت اردنی نشان می‌دهد رژیم عربستان سعودی چندین تُن طلا و چند چمدان ساعت رولکس در اختیار اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک عضو سابق بلندپایه منافقین در گفت‌وگو با یک رسانه اردنی اعتراف کرد این گروهک تروریستی چندین تُن طلا و ساعت رولکس از عربستان سعودی دریافت کرده است.

«مسعود خدابنده»، از اعضای بلندپایه سابق منافقین در گفت‌وگو با وبگاه «البوابه» تصریح کرد او قبلاً مسئولیت نظارت بر انتقال صدها میلیون دلار کالاهای گران‌بها به این گروهک تروریستی را بر عهده داشته است.

خدابنده گفته 3 تن طلای جامد، دست‌کم چهار چمدان محتوی ساعت‌های رولکس و پارچه‌هایی که از آنها برای پوشاندن کعبه استفاده می‌شود جزو کالاهایی بوده که با کشتی از عربستان به عوامل گروهک منافقین در بغداد منتقل شده است. این کالاها، سپس به امان، پایتخت اردن منتقل شده و در آنجا به بازرگان‌های مرتبط با رژیم سعودی فروخته می‌شدند.

انتقال این محموله‌ها، ظاهراً در دوران ریاست «ترکی بن فیصل آل سعود» به عنوان رئیس دستگاه اطلاعات رژیم سعودی و تحت نظارت وی صورت گرفته است.

در گزارش البوابه همچنین تصریح شده آمریکا هم با تأمین 20 میلیون دلار برای «آژانس پناهندگان سازمان ملل» جهت انتقال هزاران نفر از اعضای منافقین از عراق به آلبانی در تأمین مالی این گروه نقش داشته است. آمریکا سپس وجوهی را در اختیار آلبانی قرار داد تا یک تأسیسات نظامی‌مانند برای این گروهک ایجاد کند.

حمایت‌های آمریکا از منافقین در حالی صورت گرفته که این گروه تا سال 2011 در فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار داشت، اما در این سال، بدون آنکه تغییری در مشی این گروه صورت گرفته باشد، از این فهرست خارج شد. 

مجموع پژوهش‌های علمی گسترده، از جمله تحقیقاتی که خود وزارت خارجه آمریکا متولی انجام آن بوده نشان می‌دهند گروهک تروریستی منافقین از هیچ حمایتی در ایران برخوردار نیست.

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر
صبور

جزئیات به‌کارگیری منافقین برای ایجاد آشوب در ایران با دستور روزانه در فیس‌بوک و توئیتر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری الجزیره در گزارشی، ضمن مصاحبه با تحلیل‌گران سیاسی و عناصر جدا شده از گروهک تروریستی منافقین، به پشت پرده راه افتادن طوفان‌های توئیتری و ترند شدن هشتگ‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

در این گزارش ابتدا به تعلیق شدن حساب‌های طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران در فیسبوک و توئیتر به اتهام انتشار مطالب نادرست اشاره شده و آمده: «ایران به جرگه کشورهای استفاده‌کننده از بستر اینترنت برای بی‌ثبات کردن کشورهای متخاصم پیوسته است.»

الجزیره نوشته: «در همین حال، مخالفان دولت تهران، با دستکاری اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی، کمپینی گسترده در این فضا به راه انداختند و بسیاری از تحلیل‌گران با واکاوی دشمنان ایران، در پی سرنخی برای یافتن افراد پشت پرده این کمپین بودند.»

خبرگزاری فارس: جزئیات به‌کارگیری منافقین برای ایجاد آشوب در ایران با دستور روزانه در فیس‌بوک و توئیتر

یک خبرنگار نشریه «نیو امریکا» گفته: «نقطه عطف واقعی، انتخاب (دونالد) ترامپ بود. وقتی مشخص شد که خصومت با ایران (در دولت جدید آمریکا) بالا می‌گیرد، به ناگاه حساب‌های کاربری زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد؛ حساب‌هایی متعلق به افراد بی‌نام که همگی فضای ذهنی مشابهی داشتند و با اختلافی بسیار جزئی، همگی یک خط را در نوشته‌های خود دنبال می‌کردند.»

توئیتر هیچ‌گاه مبنای خود برای «دروغ‌پراکن» بودن حساب‌های حامی جمهوری اسلامی ایران را علنی نکرد ولی «مارک آونز» استاد دانشگاه «اِگزتر» انگلیس، با بررسی نحوه عملکرد حساب‌های دارای عملکرد و رویه خبری یکسان، به نتیجه‌ای متفاوت با توئیتر و فیسبوک رسیده است.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۱۴ ۰ نظر
صبور

خیانت فرقه رجوی به ملت ایران زیر چتر آمریکایی و صهیونیستی

تحریم ایران به دلیل استقلال و زیربار اجنبی  و حامیان صهیونسیم نرفتن موضوع جدیدی نیست  و ملت ایران سال هاست که بار این رنج را به دوش می کشد .

همگان می دانند بار اصلی رنج و محنت تحریم ها به دوش مردم ایران ، خانواده های متوسط و کم درآمد است که اتفاقا این قشر جامعه از همه آحاد نیز صبورتر و فهیم تر نیز هستند.

استقلال و حفظ تمامیت ارضی  وطن،  تلاش در این راستا و ارتقا مواضع دفاعی کشور ، موضوعی نیست که قابل اغماض و کوتاهی باشد و امروزه از کوچک و بزرگ ایرانیان دراین باره سوال کنید ، فکر نمی کنم کسی راضی به وطن فروشی و زیر پرچم اجنبی رفتن و دادن امتیازات ویژه به دشمن باشد.

در این میانه و شرایط بحرانی دشمنان ایران، و آنان که به ظاهر لباس دوست برتن نموده اند نیز بیش از پیش عیان می شود.

منافقین با موضعگیری و تلاش های مذبوحانه  بنا به سیاق ثابت خویش آب به آسیاب دشمن می ریزد و  در این برهه  تاریخی دقیقا همان خیانتی را که در زمان جنگ ایران و عراق  انجام داد باز تکرار می کند.

در زمانی که جنگ با دولت صدام با پشتیبانی دولت های آمریکا و اروپا  جریان داشت، در زمانی که دشمنان  به دنبال تصرف خوزستان و بخشهایی زیادی از خاک میهن بودند کدام فرقه بود که حتی مکان وماوای خویش را در عراق و همکاری تنگاتنگ با صدام یافت.  جز فرقه رجوی که رخت بر بست و به کمتر از سکنی گزیدن در کنار دشمن ایران رضا نداد.

تاریخ باز هم تکرار شد.  بقایای رجوی پس از اخراج از سرزمین عراق  که فرصتی پیدا نمودند با تمام و تلاشی که داشتند به زیر چتر آمریکایی ها و صهیونیست ها  خزیدند، تا جائیکه برای اربابان خود به جای کلاه «سر» می برند.

مریم رجوی این زنک ولگرد با  وصیت رجوی در گور ، تمام تلاشش همراهی و همکاری و برانگیختن هر چه بیشتر سناتورها و دولتمردان جنگ ستیز و ایران ستیز است که هر چقدر می توانند به کشور ایران و این آب و خاک بتازند و دوباره شانس خود را کنار ارباب دیگری امتحان می کنند.

آنچه عیان است  ملت ایران سختی های زیادی را آزموده است ودر گذر تاریخ بستر ناملایمات زیادی بوده است از روزهای سختی که  در جنگ جهانی اول و دوم گذراند تا خیانت ها ی انگلیسی ها ، آمریکایی و آخرین سکانس آن در جنگ ایران و عراق.

و حال که بیش از یک دهه است به بهانه های واهی و به وجرم استقلال و حاکمیت ارضی و تلاش برای حفظ خاک و آب و تقویت قدرت دفاعی آماج تحریم های ناجوانمردانه قرار گرفته  ایم.

گروه  های ریاکار و خیانت کاری چون   فرقه  رجوی  با  وقاحت  و بی شرمی به همراهی  و حمایت از  سنانورها جنگ طلب  امریکایی و دشمنان ایران  می پردازند.

و باید  بدانند که این خیانت ها و رذالت ها از یاد و حافظه ملت ایران نخواهد رفت و عواقب آن چنانچه تا کنون نیز شاهد بودیم گریبانگیر آنها  را بیش از پیش خواهد گرفت.

از ریزش های درون تشکیلاتی گرفته ، تا نارضایتی اعضا ، تا به سوراخ خزیدن رجوی و  عقوبت هایی سختر که نتیجه آن  ادامه  سیر  قهقرایی آنان  و منفوریت هر چه بیشتر نزد مردم ایران خواهد بود .

یادداشت از مریم سنجابی

۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۲ ۰ نظر
صبور

انتشار تصویر یک هوادار زن از فرقه رجوی، مورد تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت

انتشار این اسکرین شات از سیمای منافقین در فضای مجازی با واکنش طنز آمیز و تمسخر کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

به گزارش گروه رسانه های اجتماعی فراق، البته این مساله قابل ذکر است که غالب این تصاویر و فیلم ها در بیرون از ایران عکس برداری می شوند،و حتی بر فرض تهیه شدن تصاویر در داخل ایران در یک ایران هشتاد میلیونی پیدا کردن یک زن و دادن مبلغی پول به ازای پوشیدن یک لباس و گرفتن تصویر توسط تواب ها یا سمپات های فرقه کار دشواری نیست،فرقه رجوی ید طولایی در استثمار زنان دارد و اکثر زنانی که در اشرف به گروگان گرفته شده بودند توسط شخص مسعود رجوی مورد سو استفاده جنسی قرار گرفتند و از کودکان و همسرانشان جدا شدند و حتی تحت شرایطی قرار گرفتند که در صورتی که در آینده از فرقه جدا شوند نمی توانند بچه دار شوند.

۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۰ ۰ نظر
صبور

موج خبری منافقین برای تطهیر جنایت های خود در ایران: پروژه صهیونیستی برای احیای منافقین

رسانه های بیگانه به بهانه سی امین سالروز مجازات برخی منافقین در سال ۱۳۶۷ موجی خبری علیه ایران به راه انداخته اند تا سناریویی را به اجرا گذارند که رهبر انقلاب پیش از این از آن به عنوان تغییر جای شهید و جلاد یاد کرده بودند.

در این موج خبری، تلاش شده تا مجازات منافقینی که دست شان به خون بسیاری از جوانان ایرانی آلوده است، محکوم شده و منافقین، مظلومینی معرفی شوند که بیگناه با آنها برخورد شده است.

در این موج خبری نه اشاره ای به سابقه منافقین در قتل عام ۱۷هزار شهید ترور در کشورمان می شود و نه حتی این سند تاریخی مورد بررسی قرار می گیرد که همین منافقین پس از پایان جنگ تحمیلی به ایران لشکرکشی کرده و می خواستتند به عنوان یار صدام، ایران را اشغال کنند.

این موج مظلوم نمایی همزمان با اظهارات تهاجمی بنیامین نتانیاهو شده که به وضوح ایران را تهدید به «محو شدن» کرده است. اظهاراتی که به خوبی نشان می دهد نتانیاهو دلخوش به شعارهای تهی منافقین، منتظر است تا نوعی فروپاشی در ایران را نظاره کند.

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۷ ۰ نظر
صبور

افشاگری: وقتی مسعود رجوی علیه «مریم» گاف داد

همه ساله سران فرقه رجوی ، در سالگرد تاسیس فرقه (۱۵ شهریور سال ۱۳۴۴) ، ویژه برنامه هائی به همین مناسبت در سیمای آزادی کذائی خود، جعل و ارائه می کنند.

امسال هم در برنامه ای تحت عنوان «۵۳ سال مبارزه برای آزادی » به جعل و تحریف در این مورد پرداختند . خیانت و ننگی که مسعود رجوی به بار آورد ، هرگز در مخیله بنیانگذاران سازمان نمی گنجید .
دهها سال در کنار مسعود رجوی و در تشکیلات فرقه بودم. همه را به تجرد اجباری ، واداشته بود اما خود در نشست جمعی روی سن ، با مریم شوخی های زن و شوهری می کرد . یک بار در نشستی که حضور داشتم ، مسعود ایستاده از سرنگونی و انقلاب ایدئولوژیک صحبت می کرد ، در میان صحبت بود و مریم نشسته گوش می داد. گفت این خواهرمریم تان را می بینید ، او را اجبارات سرنگونی به ما تحمیل کرد ، و گرنه …
اینجا بود که مریم تکانی به خود داد و با نگاهی حاکی از خشم و ناراحتی به مسعود نگریست .

از آنجا که مسعود رجوی شم تیزی در تجربه با زنان داشت. معنی نگاههای مریم را به خوبی و به سرعت گرفت . بلافاصله بدون اینکه بفهمد که چند هزار نفر نظاره گر این صحنه هستند ،

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر
صبور

بازخوانی خیانت: عملیاتی که یک منافق موجب شهید شدن ۶۲ ایرانی شد

عملیات رجایی و باهنر ساعت یک بامداد ۱۱ شهریور ۶۰ آغاز شد، اما پیش از آغاز به وسیله «وحید حاجیلو» یک عنصر فرقه تروریستی رجوی لو رفت.

 عملیات رجایی و باهنر ۱۱ شهریور ۱۳۶۰ در محور سر پل ذهاب – قراویز با مشارکت سپاه و ارتش و گروه جنگ‌های نامنظم برگزار شده و ضربات کوبنده‌ای به دشمن وارد شد، اما به دلیل لو رفتن عملیات، تعداد بسیاری از رزمندگان به شهادت رسیدند.

به گزارش فراق، رزمندگان استان همدان در این عملیات نقش مهمی ایفا کردند به طوری که ۱۰ نفر از آنها به ویژه سردار شهید «حاج حسین همدانی» از فرماندهان اصلی عملیات قراویز بودند. عملیات ساعت یک بامداد ۱۱ شهریور ۶۰ آغاز شد، اما پیش از آغاز به وسیله «وحید حاجیلو» یک عنصر سازمان موسوم به مجاهدین خلق لو رفت و لشکر انصارالحسین(ع) همدان، نیروهای بسیاری را از دست داد.

۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۱۴ ۰ نظر
صبور

چه عاملی منافقین را به کشتار مردم ترغیب می‌کرد؟

در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و اوج مبارزات مردمی علیه رژیم پهلوی، به خصوص در روزهای پایانی عمر رژیم، سازمان مجاهدین خلق نیز مشغول جمع آوری سلاح و ادوات جنگی از پادگان ها و مراکز نظامی بودند.

از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان مجاهدین خلق نیز بنای مقابله با نظام تازه تأسیس را گذاشت. اصلی ترین عاملی که اعضای سازمان را به ورطه مقابله با جمهوری اسلامی کشاند، جدای از تفکر التقاطی سازمان، خوی قدرت طلبی رهبران سازمان بود. به عبارتی دیگر نقش نداشتن سازمان در ارکان نظام جدید و سپهر سیاسی کشور، اعضای سازمان را به عقده گشایی و مقابله با انقلاب اسلامی وا داشت.

30 خرداد سال 60 سازمان به طور رسمی علیه انقلاب اسلامی اعلان جنگ کرده و از همان روز نیز دست به کشتار مردم زدند.

تحلیل رهبران سازمان این بود که با حذف شخصیت ها و چهره های مهم و تأثیر گذار جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی به نابودی کشیده شده و در انتها نیز سازمان قدرت را به دست می گیرد. حادثه هفتم تیر سال 60 نیز اولین قدم جدی سازمان در راستای همین تحلیل بود.

تقریباً دو ماه پس از به شهادت رساندن شهید بهشتی و سایر اعضای حزب جمهوری اسلامی که از مسئولین نظام هم بودند، سازمان منافقین با بمب گذاری در دفتر نخست وزیری، شهید رجایی و باهنر که پست ریاست جمهوری و نخست وزیری را در اختیار داشتند، و دیگر اعضای تشکیل دهنده شورای امنیت ملی، دومین قدم جدی علیه انقلاب اسلامی را نیز برداشت.

از طرفی حادثه هشت شهریور سال 60، جمهوری اسلامی را در مقابله با سازمان منافقین مصمم تر کرد. شاید تا قبل از حادثه هشت شهریور، نیروهای انقلابی، سازمان منافقین را به طور جدی رصد نمی کردند، اما پس از به شهادت رسیدن شهید رجایی و شهید باهنر و جریحه دار شدن احساسات مردم، این عزم جدی در نیروهای انقلابی شکل گرفت که در مبارزه با جریان التقاط و ترور کم ترین مماشات را هم نداشته باشند. که ثمره این جدیت در مبارزه، به 19 بهمن سال 61 ختم شد که نیروهای انقلاب اسلامی توانستند با به هلاکت رساندن موسی خیابانی و رده های بالایی سازمان، ضربه جبران ناپذیری به منافقین بزنند.

عده ای مدعی این هستند که سازمان منافقین در ابتدا قصد رویارویی با جمهوری اسلامی را نداشته است و این جمهوری اسلامی بوده است که سازمان را مجبور به تقابل مسلحانه کرده است. درحالی که اگر سیر عملکرد سازمان از روز های ابتدایی انقلاب اسلامی بررسی شود، خواهیم دید که سازمان از همان روزهای آغازین در صدد تقابل بوده است. از جمع آوری و انبار سلاح گرفته، تا غائله هایی مثل 14 اسفند 59 و در نهایت شورش های 30 خرداد.

۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر
صبور

خشونت و جنایات گروهک منافقین

سازمان مجاهدین خلق را می‌توان از جمله گروه‌هایی دانست که خشونت و ترور عنصر جدایی‌ناپذیر ایدئولوژی التقاطی آن را شکل می‌داد. این سازمان که از ابتدا مشی مسلحانه را پیشه خود ساخته بود، بعد از حمله چریک‌های فدایی خلق به پاسگاه ژاندارمری در سیاهکل، برای عقب نماندن از قافله حرکت‌های مسلحانه سعی کرد تا جان دوباره‌ای به حرکت‌های مسلحانه خود بدهد. آنها سعی داشتند از طریق دوره‌های آموزشی نظامی توسط سازمان‌هایی مثل آزادی‌بخش فلسطین در سوریه، لبنان و اردن علیه رژیم پهلوی اقدام کنند. از جمله اقدامات آنها می‌توان به ترور چند افسر نظامی آمریکایی و نیز چند کارمند شرکت راکول اینترنشنال(Rockwell International) اشاره کرد.

اعضای سازمان مجاهدین به شرکت‌های پپسی‌کولا، جنرال موتورز، شرکت نفتی شل پان امریکن نیز حمله کردند. از دیگر اقدامات این سازمان انجام یک عملیات هواپیماربایی در مسیر دوبی به تهران و انتقال هواپیما به عراق بود که می‌توان آن را اولین اقدام نظامی سازمان و شاید مشهورترین آن دانست. دیگر اقدام جدی سازمان تلاش برای برهم زدن جشن‌های ۲۵۰۰ ساله بود که به خاطر ناپختگی اعضا، یکی از آنان برای تهیه اسلحه با یکی از عناصر مخفی ساواک تماس گرفته بود و همین هم باعث دستگیری گسترده نیروهای سازمان در سال ۱۳۵۰ شد و ساواک بزرگ‌ترین ضربه را از این طریق به سازمان وارد کرد.

مشی مسلحانه در کنار گرایش‌های التقاطی سازمان باعث شد تا حرکت و ایدئولوژی سازمان مورد توجه و پذیرش حضرت امام قرار نگیرد. حضرت امام در برابر توصیه بسیاری از یاران خویش درباره حمایت از سازمان حاضر به پذیرش و حمایت از این سازمان نشد. ایشان در برابر حرکت‌های مسلحانه سازمان در پی ملاقات برخی از اعضا در نجف در سال ۴۹ گفته بودند، «شما نمی‌توانید قیام مسلحانه بکنید. بی‌خود خودتان را به باد ندهید.» در ارتباط با ایدئولوژی سازمان هم ایشان ضمن اشاره به یکی از آثار سازمان می‌گویند، «این کتاب به غیر از آن کلمه «به نام خدا»، بقیه‌اش همه مبانی «مائو» است. شما نمی‌فهمید، این افکار التقاطی است. اینها کار ما را عقب انداختند، نهضت را عقب انداختند. اینها معلومات ندارند و اسلام را وارونه معرفی می‌کنند.»

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۱۱ ۰ نظر
صبور

حادثه هشتم شهریور؛ بازخوانی نقش منافقین در ارتکاب تروریسم

هشتم شهریور ماه هر سال یادآور یک حادثه تروریستی عظیم در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است که به موجب آن دفتر نخست وزیر وقت کشور قربانگاه تنی چند از عالی رتبه ترین مقامات سیاسی کشور گردید و منجر به شهادت رییس جمهور وقت (شهید رجایی) و نخست وزیر ایشان (شهید باهنر) و دو تن دیگر از مقامات حکومتی گردید. زمان وقوع انفجار مصادف با برگزاری جلسه شورای امنیت کشور بود که برخی از مقامات لشگری و کشوری طبق روال مرسوم در آن حضور داشته و علاوه بر شهادت شهیدان رجایی، باهنر، دفتریان و وحید دستجردی، مجروحیت بسیاری از مقامات حاضر را نیز به همراه داشت.

انفجار هشتم شهریور یکی از بزرگترین عملیاتهای تروریستی بعد از انقلاب بود که از جهات مختلف حائز بررسی و توجه است. اول از همه دو تن از عالی رتبه ترین مقامات سیاسی کشور طبق قانون اساسی که پس از رهبری از بالاترین جایگاه حقوقی در اداره کشور بهره مند بودند، در یک عملیات واحد به شهادت رسیدند.

نکته حائز اهمیت دیگر نفوذ یک عامل تروریستی در عالی ترین درجات سیاسی نظام و تصدی یک سمت بسیار کلیدی امنیتی است. چنانکه ظرف روزهای پس از حادثه مشخص شد که عامل تروریستی فردی به نام مسعود کشمیری است که در سمت دبیر شورای امنیت کشور مشغول به فعالیت بود.

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۰۹ ۰ نظر
صبور

حنیف ناظم زمردیان، دلقک سیرک رجوی را بشناسید

حنیف ناظم زمردیان، یکی از دلقک های سیرک رجوی است که در برنامه های به اصطلاح «پیک شادی» تلویزیون رجوی فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، وی با نام مستعار «محسن واقف» در فرقه شناخته می شود و درنقش های مختلف در برنامه های این شبکه ظاهر می شود.



وی اصالتا اهل استان گرگان می باشد که همراه خانواده خود وارد فرقه تروریستی رجوی شده است. برادر، خواهر و مادر وی هم اکنون در فرقه هستند.

پدر وی نیز از هواداران فرقه تروریستی رجوی بود  که در دهه شصت درگذشته است.

سه تن از خواهرزاده های او نیز چندی پیش از فرقه جدا شدند که یکی از آنها به آمریکا و دوتای دیگر به آلمان رفتند.

یکی از جدا شده های فرقه رجوی درباره وی گفت: او با  بهنام، که فرزند محمد محدثین یکی از سران فرقه رجوی است در خیابان های فرانسه به کارهای غیر اخلاقی می پردازند.

ز٫ش در گفت و گو با فراق اظهار داشت: حنیف به دلیل دلقک بازی هایش روی دور افتاد و چون در محافل زبان چربی داشت سر زبان ها افتاد.

وی افزود: سران فرقه فکر کردند که با جنگولک بازی های وی می توانند بیننده سیمای خود را پیدا کنند.

هم اکنون کلیپ های وی به صورت گسترده در شبکه های مجازی وجود دارد که لازم است مخاطبان به خصوص قشر جوان از پیشینه این فرد مزدور که از آخور منافقین کوردل تغذیه می کند آگاه باشند.

۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۵۹ ۰ نظر
صبور

ضرورت نقش‌آفرینی در حوزه دیپلماسی عمومی برای مقابله با منافقین

یکی از مسائلی که در در کنار فعالیتهای رسمی و دیپلماتیک در شکل سنتی و کلاسیک آن باید مورد توجه و عنایت سیاست گذاران و نقش آفرینان عرصه سیاست خارجی کشور قرار گیرد حوزه دیپلماسی عمومی است که بویژه در سالهای اخیر در سایه تحولات عظیم در بخشهای مختلف تکنولوژیکی و ارتباطات و حمل و نقل رخ داده و مورد توجه خاص سیاست گذاران غربی قرار گرفته است.

دیپلماسی عمومی در بادی امر در نظام سیاسی آمریکا با هدف ارتباط حکومت آمریکا با شهروندان سایر کشورها مورد توجه قرار گرفت. تغییرات نظام بین المللی و پررنگ شدن نقش بازیگران غیردولتی و افکار عمومی سبب گردیده

ادامه مطلب...
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۱۶ ۰ نظر
صبور