۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سازمان مجاهدین خلق ایران (منافقین)

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

بنیانگذاری :

بنیانگذاران مجاهدین، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و اصغر بدیع‌زادگان از دانش‌آموختگان دانشگاه تهران و  هوادار نهضت آزادی، اما منتقد شیوه‌های عمل سران نهضت (بخش مذهبی جبهه ملی ایران) بودند.

پس از قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲، که سرکوب خونین مردم و پیگرد و دستگیری گسترده مخالفان و فعالان سیاسی را به‌دنبال داشت، بنیانگذاران در زندان به جمعبندی مبارزات سیاسی گذشته پرداختند و دریافتند که مبارزات پارلمانی و سیاسی همواره توسط دیکتاتوری سرکوب می‌شود و به نتیجه مطلوب نمی‌رسد، بنابراین برای سرنگونی دیکتاتوری، مبارزه مسلحانه در آن مرحله، به‌عنوان شکل محوری مبارزه، یک ضرورت است. بر این اساس، گروهی را بنیان نهادند که چند سال بعد، سازمان مجاهدین خلق ایران نام گرفت.
 Ir2n0
 
ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۴۲ ۰ نظر
صبور

شکنجۀ اسرای ایرانی برای منافقین لذت‌بخش بود


با شروع جنگ تحمیلی منافقین به عنوان ستون پنجم در کنار نیروهای بعثی قرار گرفتند و تمامی امکانات و اطلاعات محرمانه نظامی و اقتصادی کشور را در اختیار دشمن متجاوز قرار دادند. در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی، رهبر منافقین اعلام کرد علاوه بر مبارزات داخلی در ایران، برای رسیدن به اهداف منافقانه خود، با پیوستن به نیروهای متجاوز عراق به مبارزات جبهه‌ای نیز پرداختند. از آن پس بود که نیروهای منافقین در سراسر جبهه‌ها در کنار نیروهای بعثی قرار گرفتند و با حمله به خاک کشورمان بر خیانت‌نامه خود ننگی دیگر را افزودند. در جنگ بین کشورها اسارت مقوله‌ای بدیهی است؛ اما این مسئله در جنگ ایران و عراق به علت حضور منافقین شکل دیگری به خود گرفت.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۴ ۰ نظر
صبور

منافقین، نفوذ و جریان دانشجویی

یکی از برنامه های جدی گروهک تروریستی منافقین ایجاد نهادهای پوششی برای اقدام در درون کشور و جاسوسی است.

جریان دانشجویی نیز همواره از این تحرکات مذبوحانه منافقین به دور نبوده و نهادهای پوششی این گروهک تروریستی، برخی از افراد را به سمت اقدامات ضدامنیتی کشانده است.

 

11111.JPG

 در ایام اخیر روز دانشجو را سپری کردیم و شاهد حواشی مختلفی در دانشگاه های کشور بودیم. یکی از این حواشی نمایش تصاویر و پرداختن به عناصری از محکومان امنیتی بود که صرفا به دلیل همکاری با گروهک تروریستی منافقین، در زندان به سر می برند.

 

376980_10150465417441686_262310046685_8833342_677522683_n.jpg

 البته این نکته را باید مد نظر داشت که بخش عمده ای از افرادی که فریب برنامه عوامل مستقیم و غیر مستقیم نفاق را می خورد، اطلاعی از ماهیت حقیقی عده ای که مزدور نفاق بوده، و هم اکنون دوران محکومیتشان را سپری می کنند ندارند.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۱ ۰ نظر
صبور

اعتـراف رجـوی به تـرور شهید رجایی و باهنر

فیلم دیدارهای مخفی نمایندگان سازمان مجاهدین خلق با مسئولان استخبارات عراق چندی پس از سقوط صدام منتشر شد. مسعود رجوی در یکی از دیدارهای خود با سپهبد حبوش، رئیس استخبارات عراق، در سال 1991 به ترور شهید رجایی و باهنر اعتراف کرد.

رجوی: همان‌گونه که اطلاع دارید من در سال‌های 1981 تا 1986 در پاریس بودم، در آن سال‌ها به ما تروریست نمی‌گفتند، هر چند که کاخ سفید و کاخ الیزه می‌دانستند. با کاخ الیزه هم ارتباط داشتیم. می‌دانستند که چه کسی حزب جمهوری را در ایران منفجر کرد و چه کسی و چرا عملیات علیه رئیس‌جمهوری و علیه رئیس‌الوزرای ایران انجام داد، آن‌ها می‌دانستند و خوب هم می‌دانستند؛ ولی صفت تروریست هم به ما نزدند.

حبوش: با توجه به دشمن مشترک چه بسا در آینده نزدیک، شما را برای مأموریت‌هایی مکلف کنیم، از حالا ما به‌عنوان یک تیم کار می‌کنیم، یعنی از شما کارهایی را خواهیم خواست، چون دشمن مشترک داریم.

رجوی: باید بگویم که بعد از جریان عملیات صیاد شیرازی و برگشتن از آن، برادران مخابرات بعضی از درخواست‌های عملیات را به ما گفتند که ما هم قبول کردیم و تمام آن را در کرمانشاه و دزفول انجام دادیم. مثلاً 10 عملیات را انجام می‌دهیم تا بگوییم که طرف ما مستقیماً ملایان هستند، تا مشروعیت داخلی ایران و بین‌المللی داشته باشیم، در کنار آن هدف مورد نظر شما را انجام می‌دهیم؛ هدفی که مورد بحث و دستور شما باشد.

حبوش: برای اینکه شرایط [را] برای شما فراهم کنیم، می‌خواهیم که کار را با جدیت آغاز کنیم، روز گذشته آقای عزت ابراهیم گفتند که «عملیات شروع شود، هدف‌ها را آماده کنید.» من هم به برادران مخابرات که الان صدای من را در این جلسه می‌شنوند می‌گویم که بروند و هدف‌های خود را در داخل ایران انتخاب کنند تا بعد بنشینیم و سوژه‌های شما را مورد بررسی و بحث و گفتگو قرار دهیم.

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر
صبور

«موساد»، «سیا» و «فرقه مجاهدین» در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران دست داشتند

آی آر آی سنتر، بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۶:

افسرسابق اطلاعاتی آمریکا اذعان کرد سازمان‌های جاسوسی غربی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از اعضای گروهک منافقین در ایران، دانشمندان هسته‌ای را در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ ترور کردند.

 «فیل جرالدی» افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) و بخش اطلاعات ارتش آمریکا طی یادداشتی در پایگاه خبری «آی‌آر‌آی سنتر» اذعان کرد در روز ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۰ (۸ آذر ۱۳۸۹) سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری گروهک منافقین اقدام به ترور «مجید شهریاری» دانشمند هسته‌ای ایران کردند.

جرالدی ترور شهریاری را اقدامی ننگین و شرم‌آور از سوی «موساد» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی جهت دخالت و صدمه زدن به برنامه تحقیقاتی و صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توصیف کرده و نوشت: «شهریاری که در میان چهار دانشمندی که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ از سوی تروریست‌ها ترور شدند، برترین بود، هیچ ارتباطی با سازمان‌های نظامی در تحقیقاتش نداشت.»

وی اذعان کرد که شهید شهریاری در توسعه تحقیقات قدرت هسته‌ای ایران پیش‌رو بوده و در جهان نیز به خاطر مهارتی که در فیزیک کوانتوم و جابجایی نوترون داشت، شهرت یافته بود.

در ادامه این یادداشت تصریح شده که جامعه اطلاعاتی جهانی قبول دارد موساد، ترور شهید شهریاری و دیگران را طرح‌ریزی و آماده کرده بود که از طریق ایادی آن‌ها در گروهک تروریستی منافقین انجام گرفت. در تحقیقات جامعی که سازمان سیا طی سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۲ انجام داد مشخص شد برنامه ایران تسلیحاتی نبوده و جمهوری اسلامی هرگز به آن سمت قدمی برنداشته است.

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا تاکید می‌کند رژیم صهیونیستی با استفاده از نتایج بازرسی‌ها و تحقیقاتی که آژانس از برنامه هسته‌ای ایران داشته، دانشمندان هسته‌ای را شناسایی و آن‌ها را ترور کرده و همچنین ویروس‌هایی را به داخل سامانه‌های رایانه‌ای تاسیسات اتمی نفوذ داد.

جرالدی همچنین افزود که شهادت شهریاری نباید فراموش شود زیرا یادآور آن است که موساد و دیگر دستگاه‌های جاسوسی تا چه حد بی‌رحم بوده و حتی وقتی قربانیانشان واقعا تهدیدی برای آن‌ها نیستند، بازهم جنایت می‌کنند. با اینکه این ترور به دست عوامل منافقین انجام شد اما آن‌ها توانایی دسترسی به اطلاعات دقیق نداشتند که این امر به کمک نفوذ سیا و موساد انجام شد.

ترجمه از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس

 

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۱ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید و سوء استفاده از نام کوروش و روز دانشجو

فرقه ی ضد بشری رجوی (منافقین) برای روز دانشجو پیام مضحکی صادر کرده اند تا با خیال خام خود دانشجویان و به دنبال آنان مردم ایران را به حمایت از خود به خیابان ها بکشانند، مضحک بودن پیام در اینجاست که این فرقه جانی این بار تلاش نموده تا از نام کورش کبیر استفاده کند تا شاید با بکار گیری نام کورش بزرگ خود را در صف کسانی قرار دهد که در پاسارگاد تجمع کرده بودند.
جهت اطلاع باید به چند نکته اشاره کنم، اولآ کورش کبیر نیست و کورش بزرگ است، دومآ پایه گذار سلسله هخامنشیان خائنین را فرزندان خود نمی داند که شمایان در اطلاعیه خود به افشاگری وطن فروشانه خود به آن افتخار کردید، سومآ اگر کورش بزرگ زنده می بود هم الان شمشیر خود را بر می کشید و اورسورواز را بر سرتان ویرانه می نمود چرا که کورش بزرگ ایرانی بود و هرگز خیانت به میهن را بر نمی تابید.

ادامه مطلب...
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۸ ۰ نظر
صبور

تروریست‌های مورد علاقه آمریکا


این‌که این چهره‌های سرشناس در ازای حمایت از گروهی که در لیست تروریستی قرار داشته چه قدر پول دریافت کرده‌اند، دقیقاً مشخص نیست؛ اما آن‌چه معلوم است، این افراد با قیمت‌های پایین حاضر نمی‌شوند در حمایت از کسی سخنرانی کنند. صحبت از ده‌ها میلیون دلار است که سازمان مجاهدین خلق(منافقین) هزینه کرده تا از فهرست تروریستی بیرون بیاید.

ادامه مطلب...
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید (15)


۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۵ ۰ نظر
صبور

دو تن از مسئولین مجاهدین خلق با پاسپورت جعلی در فرودگاه آلبانی دستگیر شدند

چندی قبل دو تن از مسئولین فرقه رجوی که میخواستند با پاسپورت جعلی کشور البانی را ترک کنند ، در فرودگاه توسط پلیس با پاسپورت های جعلی شان دستگیر شدند. هم اکنون م — الف در زندان پلیس البانی هست . نفر دوم با پابند الکترونیکی در داخل کمپ فرقه رجوی محبوس شده است و اجازه تردد کردن به جائی را ندارد.

به گزارش روزنه رهایی : پس از اینکه جماعت فرقه رجوی از عراق اخراج شدند ، به البانی انتقال یافتند . سران فرقه رجوی به دنبال این بودند که نیروهای خاص و آقا زاده های خود ( میلیشاها و اقوام درجه یک سران ) را از البانی به کشورهای اروپائی انتقال بدهند. در همین رابطه قاچاقچی هایی که داشتند فعال کردند، برای عبور دادن نفرات مورد نظرخود. از سوئی دیگر یکان جعل اسناد هم مسئولیت آن را داشت تا پاسپورت های جعلی مورد نیاز را درست کنند. که در این رابطه با چند قاچاقچی پاسپورت شروع به کار کردند، فرقه رجوی با این شیوه موفق شد تعدادی از عناصر خود را از کشور البانی خارج کند.

چندی قبل دو تن از مسئولین فرقه رجوی که میخواستند با پاسپورت جعلی کشور البانی را ترک کنند، در فرودگاه توسط پلیس با پاسپورت های جعلی شان دستگیر شدند. هم اکنون م — الف در زندان پلیس البانی هست. نفر دوم با پابند الکترونیکی در داخل کمپ فرقه رجوی محبوس شده است و اجازه تردد کردن به جائی را ندارد.

البته این اولین بار و آخرین بار نیست و نخواهد بود که فرقه رجوی اسناد جعلی و تقلبی درست می کنند . تا به حال چند مورد افراد خلاف کار آنها دستگیر شده اند .وقتی هم این افراد دستگیر می شوند حق ندارند که بگویند سازمان این پاسپورت ها و اسناد جعلی را داده است.  و هر شخص شخصا باید مسئولیت این طور موارد را بر عهده بگیرد که این دستور تشکیلاتی است. در این موارد این افراد را به حال خود رها می کنند که قانون به تشکیلات و سران گیر ندهند و هر گونه رابطه داشتند با این افراد هم توسط سران رد می شود.

۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۱ ۰ نظر
صبور

فشار گسترده به منافقین توسط رئیس جمهور دیوانه آمریکا

دست ردّ ترامپ به حامی جمهوری خواه منافقین+تصویر

فرد دیوانه ای مانند دونالد ترامپ که بخش عمده ای از مردم آمریکا نیز او را نپذیرفته اند، به سیاست مداران که توسط یک گروهک تروریستی ساپورت مالی می شده اند اعتماد نمی کند.
به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، در سه دهه اخیر هیچیک از نهادهای رسمی کشورهای غربی حتی در اوج مخاصمه با جمهوری اسلامی، روابطی رسمی را با گروهک تروریستی منافقین برقرار نساخته اند و تنها ارتباط منافقین با کشورها از کانال سرویس های جاسوسی ایشان برقرار شده است.
از سوی دیگر سیاستمداران بازنشسته کشورهای اروپایی و آمریکا نیز همواره با دریافت رشوه های کلان برای سخنرانی های بسیار کوتاه، حاضر می شدند تا متن های از پیش تعیین شده منافقین را روخوانی کنند.
از سوی دیگر برخی از عناصر سیاسی در اروپا با کمترین ایجاد رابطه با سازمان نفاق، شانس حضور در محمل هایی همچون پارلمان اروپا را به جرم ارتباط با یک گروهک تروریستی از دست داده اند، استرون استیونسون یکی از این افراد است که بهای ارتباطش را با این گروهک تروریستی داد و نتوانست بعد از ارتباط با منافقین وارد پارلمان اروپا شود.
ادامه مطلب...
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر
صبور

سند یکی از هزاران جنایت منافقین

۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۳ ۰ نظر
صبور