۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

آیا باز هم بولتون را به همایش ها دعوت می کنند؟

فرقه تروریستی رجوی سال ها است که همایش های خیمه شب بازی اش با حضور سخنرانان اجاره ای برگزار می کند و به این دلخوش است که سالمندان بازنشسته که روزی سمت کشوری یا لشکری را داشته اند در شوهای مسخره اش شرکت کنند ، یکی از این سخنرانان اجاره ای جان بولتون بود که در دولت دونالد ترامپ سمت مشاور امیت ملی را بر عهده داشت و جان تازه ای به جسم بی رمق فرقه رجوی بخشید.
بولتون که قلاده اش در دست رجوی بود ترامپ را علیه ایران می شوراند و از ترامپ که تاجری بازنشسته و بدور از دنیای سیاست بود سواستفاده می کرد.
جان بولتون تا توانست تلاش کرد تا گزینه جنگ و بمباران را با کمک کشورهایی چون اسرائیل و عربستان سعودی تقویت کند و توانست سیاست های تندتری را به دونالد ترامپ تحمیل کند اما ترامپ متوجه شد که سیاست های غلط جان بولتون کار مذاکره را با ایران سخت تر کرده است.
این مدت پانزده ماهی که بولتون سرکار بود گزینه جنگ و بمباران را در مقابل ایران ضروری می شمرد و به تروریست های فرقه در آلبانی وعده داده بود که جنگ علیه ایران آغاز می کند و از آنان برای خرابکاری در ایران استفاده می کند اما سیاست غلط بولتون به جایی نرسید و جز آبروریزی برای آمریکا دستاوردی نداشت.
حال که جان بولتون از سمت خود برکنار و روانه سرای سالمندان شده است درون تشکیلات فرقه خیانت پیشه رجوی عزای عمومی اعلام شده و برای همیشه مطمئن شدند که سرنگونی در دسترس نیست و رجوی در باتلاق آلبانی تنها مانده است و دیگر در سیاست آمریکا جایی ندارد. بادا که دیگران قضاوت کنند.

۲۴ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۳۹ ۰ نظر
صبور

مجاهدین پایگاه خود در کاخ سفید را از دست دادند

روزنامه واشنگتن‌پست در یادداشتی تأثیر اخراج بولتون از کاخ سفید را بر وضعیت گروه مجاهدین بررسی کرده است.
روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در تاریخ 10 سپتامبر، در یادداشتی به‌بررسی ابعاد اقدام ترامپ در اخراج جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده آمریکا و تأثیر این اقدام بر وضعیت گروه تروریستی مجاهدین پرداخته است.
در ابتدای این یادداشت که به قلم جیسون رضائیان، تحلیلگر مسائل بین‌الملل واشنگتن‌پست، منتشر شده آمده است: اینکه بولتون از کاخ سفید اخراج شده یا خود وی از سمتش استفعا داده، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است، تأثیر عمیق این اقدام بر سیاست دولت ترامپ در قبال ایران است.
تحلیلگر واشنگتن‌پست در ادامه این یادداشت با اشاره ‌به رابطه گرم مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده با گروه مجاهدین ، تصریح می‌کند: فقدان بولتون در دولت ترامپ، برای مجاهدین که تا چند سال پیش در لیست تروریستی آمریکا قرار داشته‌اند، به‌این‌معناست که آن‌ها دیگر حامی قدرتمندی در کاخ سفید ندارند.
نویسنده این یادداشت با اشاره ‌به منفوربودن گروه مجاهدین در بین عموم مردم ایران، چه در داخل یا خارج از کشور می‌نویسد: وقتی افرادی مانند بولتون و جولیانی برای این گروه سخنرانی می‌کنند و در ازای سخنرانی خود پول می‌گیرند، مشخص است جایگاهشان در بین مردم ایران چگونه خواهد بود. رضائیان در این باره بیان می‌کند: وصلت بولتون با گروه «فرقه‌گون» مجاهدین باعث شده مردم ایران چنین تصویر نفرت‌انگیزی از او در ذهن داشته باشند.
نویسنده واشنگتن‌پست معتقد است در نبود جان بولتون، مجاهدین دیگر نمی‌توانند بر سیاست آمریکا در قبال ایران تأثیر بگذارند و این موضوع خبری خوش برای شهروندان ایرانی است که از سیاست‌های خصمانه واشنگتن علیه ایران، ازجمله تحریم‌های شدید اقتصادی، ضربه خورده‌اند. رضائیان همچنین اقدام ترامپ در برکناری بولتون را نشانه این می‌داند که حتی اگر دولت وی به‌دنبال تغییر رژیم در ایران باشد، مجاهدین جایی در این برنامه ندارند.

۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۳۷ ۰ نظر
صبور

جدایی گسترده اعضای گروهک تروریستی منافقین در پی اخراج از عراق

  گروه امنیتی- دفاعی خبرگزاری فارس: اخراج منافقین از عراق به دستور دولت قانونی این کشور صورت گرفت و مهم‌ترین هدف آن نیز تأمین امنیت در این کشور بود که با حضور تروریست‌ها بدست نمی‌آمد. اخراج منافقین از خاک عراق با وجود حضور ۳۰ ساله این گروهک و نفوذ و ارتباطاتی که حتی در دولت جدید عراق بعد از سرنگونی صدام ایجاد کرده بود، به علاوه حمایت آمریکایی‌ها از این گروهک برای حفظ آنها در عراق و در محیط نزدیک به مرزهای جمهوری اسلامی، امری بسیار پرچالش برای دولت عراق بود که سرانجام به نتیجه رسید.

در پروسه اخراج یکسوی ماجرا تأمین خواسته عراق برای تأمین امنیت بود، اما این داستان سوی دیگری هم داشت که در صورت اجرای متعارف و قانونی اخراج اعضای منافقین می‌توانست به جدایی تک‌تک اعضای این گروهک و فروپاشی این تشکیلات منجر شود.

بدین معنی که پذیرش کیس پناهندگی اعضای سازمان و پروسه ثبت نام این افراد به عنوان پناهجو به معنی مصاحبه یک به یک اعضا با نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان در عراق بود که در این صورت اعضا می‌توانستد در شرایطی بدون فشارهای همیشگی سرکردگان، نظرات و خواسته‌های خود را بیان نموده و بدون ترس از عواقب راه جدایی از این تشکیلات را در پیش بگیرند.

ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۳۶ ۰ نظر
صبور

یک گروهک و هزاران تناقض

سازمان مجاهدین خلق ایران امروزه تلاش می‌کند تا با مخفی نگاه داشتن سابقه خویش، با بهره‌گیری از حمایت حامیان غربی خود، با برگزاری کنفرانس‌های سالانه –که آخرین آن‌ها در ماه گذشته در حومه پاریس برگزار شد ـ و نیز انجام سخنرانی و صدور بیانیه به مناسبت‌های مختلف، خود را حامی آزادی و حقوق انسان‌ها معرفی کرده و حمایت از خویش را تنها راه رهایی مردم ایران از خشونت و سرکوب‌گری‌ای بداند که مدعی است در دوران استقرار نظام اسلامی بر مردم تحمیل شده است.

صرف نظر از اتهامات واهی که این گروهک وابسته در خصوص شرایط نامساعد حقوق بشر در ایران و محدودیت‌های شدید اعمال شده توسط حکومت علیه مردم – که در بسیاری از موارد، مستند صدور قطعنامه‌های سازمان ملل نیز قرار می‌گیرد- مطرح می‌کند، آنچه نگارنده در این نوشته به دنبال آن است، روشن ساختن بخشی از جنایات و رفتارهای غیرانسانی این گروهک علیه اعضای خود و نیز برخی از شهروندان عادی کشور است که ناصالح و ناشایست بودن این سازمان را جهت هرگونه ادعایی در خصوص حقوق بشر، اعطای آزادی، منع شکنجه و مواردی از این دست که اخیراً به شکل جدی‌تری مورد ادعای این سازمان و حمایت برخی از حامیان غربی آن‌ها قرار گرفته است را نشان می‌دهد.

مریم رجوی مسئول کادر رهبری سازمان منافقین در بیانیه‌ای ده ماده‌ای که در خصوص آزادی‌ها و حقوق بشر و حقوق زنان صادر کرده، بندهایی را آورده که با توجه به محدودیت موجود در این نگاشته، تنها چند مورد از آنان به عنوان نمونه مورد بحث قرار می‌گیرند تا نشان داده شود که سابقه و وضعیت کنونی اعضای نگاهداری شده در کمپ‌های این سازمان بسیار شرم‌آورتر از آن است که بتواند ادعایی در این زمینه‌ها داشته باشد. نگاهی گذرا به وضعیت گذشته و حال این سازمان، نشان دهنده وضعیت بغرنج افرادی است که ذیل مدیریت این سازمان روزگار می‌گذرانند؛ به گونه‌ای که بنا به اعتراف برخی از اعضای فرار کرده و جدا شده از سازمان و برخی گزارش‌های که سازمان‌های بین‌المللی، غالب این افراد از حقوق اولیه انسانی همچون حق تعیین سرنوشت و تصمیم‌گیری در خصوص آینده خود، حق جدایی از سازمان، حق زندگی آزاد، حق ازدواج و تشکیل خانواده، حق ملاقات با اعضای خانواده، حق تعیین نوع پوشش – ملزم بودن به پوشیدن لباس کادر نظامی با رنگ ثابت و مشخص- و بسیاری از حقوق اولیه و مسلم انسانی محروم بوده و در صورت سرپیچی، سخت‌ترین شکنجه‌ها و محرومیت‌ها در انتظار آنان است. در ادامه به برخی از این موارد به شکل گذرا اشاره می‌شود.

 

طلاق اجباری و ممنوعیت ازدواج

اعضای این سازمان تا سال 1368 ملزم به کسب اجازه از سازمان جهت ازدواج بودند و در بسیاری از موارد نیز به دستور سازمان مجبور به انجام «ازدواج تشکیلاتی» با دیگر اعضای سازمان می‌شدند. این شرایط با وقوع مرحله سوم «انقلاب ایدئولوژیک» در سازمان بسیار دشوارتر و غیرانسانی‌تر شد به گونه‌ای که رجوی در 26 مهرماه 1368 در نشستی که اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین نیز حضور داشتند، اطلاعیه‌ای قرائت کرد و همه اعضای سازمان را ملزم به «طلاق تشکیلاتی» از همسران خود کرد.

مسعود رجوی در این نشست، همسر خود مریم رجوی را که تاکنون به عنوان هم ردیف مسئول اول سازمان مجاهدین شناخته می‌شد، به عـنوان «مسئول اول» این سازمان منصوب کرد و بدین ترتیب خـود را نیز که تاکنون به عنوان مسئول اول سازمان شناخته می‌شد به عنوان «رهبر مذهبی و ایدئولوژیکی» ارتقا داد. از این تاریخ همه اعـضا و مسئولین سازمان موظف شـدند، همسران خود را طلاق دهند. از این پس زوج‌ها دیگر اجازه نداشتند به خانه‌هایشان بروند و همسران خود را ببینند.

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۴۱ ۰ نظر
صبور

سازمان مجاهدین خلق از تاسیس تا پایان

در 15  شهریور1344 سه دانشجو بنام های محمد حنیف نژاد، بدیع زادگان وسعید محسن بعد از جدایی از جبهه ملی و نهضت آزادی یک گروه مطالعاتی را تشکیل دادند که نامی برآن گذاشته نشده بود.
بعدها و پس از جریان دستگیری اواسط 1350 و اعدام اکثریت بنیانگذاران این محفل مطالعاتی- مبارزاتی،این جریان درزندان سازمان مجاهدین خلق اعلام شد.
مرحوم مسعود رجوی !!! از آن زمان (1351) این گروه را رهبری کرده است.
اما در همان سال بعداز اعدام رهبران اولیه این گروه، درمقطع زمانی 51تا 54، احمد رضایی وبرادرش رضا رضایی وبعداز آنها شهرام و بهرام درخارج از زندان این سازمان را رهبری کردند و درسال 1354 در درون این سازمان توسط شهرام و بهرام تغییر ایدئولوژی داده شد و اکثریت مارکسیست – لنینیست شدند و راه رهبران اولیه ی خود را رها نمودند.
رجوی میگوید در آن موقع ودرزندان بود یک بیانیه ی 12 ماده ای صادر کرده و آن تغییر ایدئولوژی را ضربه اپورتونیستی اعلام کرد.
بعد از مدتی فضای سیاسی کشور به سمت انقلاب رفت و این گروه با ایدئولوژی التقاطی وارد صحنه سیاسی ایران شدند و چون در میان مردم و انقلاب برای خودشان جای کافی پیدا نکردند. در سال60 رسماٌ مسعود رجوی با فرار از ایران اعلام مبارزه مسلحانه کرد .
مسعود رجوی درآن ایام تلاش کرد که با دریافت حمایت بعضی از بزرگان سیاسی کشور خود را به قدرت برساند و با تشکیل کلاسهای تبیین جهان دردانشگاه ها با استفاده از بیانات آقای سید محمود طالقانی و ترجمه ی دلبخواهی آیه ها، سعی درجذب نیرو برای کسب قدرت انحصاری شد !

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۲۲ ۰ نظر
صبور

سابقه تابناک 54 سال خیانت و کشتار

همه ساله در سالگرد 15شهریور ماه سال 1344 ، فرقه ی رجوی در بوق و کرنا می دمد که سازمان با مسعود رجوی به رشد و اعتلاء رسیده است !
در همین رابطه در یکی از سایت های فرقه ای ، چنین آمده است :
” حضور یک اپوزیسیون در هیأت سازمان مجاهدین خلق ایران با یک سابقهٔ تابناک ۵۴ساله است که روح مقاومت را در میان مردم به‌صورت کانون‌های شورشی و شوراهای مردمی در سراسر کشور با هدف تسریع سرنگونی رژیم حفظ کرده و اعتلا بخشیده است. در برابر رژیم یک آلترناتیو قدرتمند در هیأت شورای ملی مقاومت ایران قد کشیده است که به ‌مثابه دیرپاترین ائتلاف سیاسی تاریخ ایران دهه‌ها است که جامعهٔ بین‌المللی را به سیاست قاطع علیه فاشیسم دینی ایران فراخوانده است و در رقم خوردن تحریم‌های نفتی و پتروشیمی، تحریم تسلیحاتی و لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران نقش عامل اصلی ایرانی را داشته است. آلترناتیو دمکراتیکی با طرح و برنامه مشخص برای فردای ایران “
چند نکته در مورد این نوشته جای تذکر دارد:
اول اینکه ، دیرپابودن یک ائتلاف و یک جریان دلیل حقانیت آن نمی تواند باشد. در تاریخ نمونه های بسیار داریم که حکومت های مختلف با استبداد و دیکتاتوری برای سالیان بر مردم حکمرانی کردند ، اما در نهایت سرنگون شدند. همچنین گروه های بسیاری را در تاریخ داشتیم که برای خود قلعه ها ساختند و مناسبات فرقه ای بسیار خشن هم داشتند و بمدت های مدیدی هم برای خود برو و بیاهائی داشتند اما دیکتاتور و مستبد بودند.
دوم اینکه، سابقه تابناک که گفتند، شاید از نظر آنها تابناک بوده است ، اما واقعیت چیز دیگری است و در بیرون ما اتفاق می افتد که شاید ما ندانیم و یا نفهمیم که واقعیت چیست.
کارنامه سازمان مجاهدین با رهبران خود منتصب اش ، بسیار واضح تر از آنست که قابل تحریف باشد. شاهدان بیشماری بر فقدان آن تابناک بودن ، گواهی دادند ، کسانی که سالیان عمر خود را در فرقه در اسارت بودند.
اگر بنیانگذارن سازمان می دانستند که کسی به نام مسعود رجوی پس از اعدام آنها ، سازمان را اینچنین به لجن خواهد کشید ، حتما قبل از مرگ خود رسما اعلام انحلال می کردند.
نگاهی گذرا بر تاریخچه مجاهدین و کارنامه چندین ساله سازمان رجوی بسیاری از واقعیت ها را آشکار می کند.
این است سابقه تابناک 54 ساله سازمانی که مسعود رجوی آنرا سرقت کرده است :

  • اعلام نابهنگام فاز نظامی و شروع تروریسم در سال 1360.
  • ورود به عراق و هم پیمانی با عراق و صدام حسین در حال جنگ با مردم ایران.
  • غارت و تصاحب اموال ملی مردم عراق بدون رضایت مالکین .
  • کشتن و سربه نیست کردن رقبای رده بالای سیاسی نظیرعلی زرکش در درون سازمان .
  • آدم ربایئ در کشورهای همسایه عراق و ربودن آنها و بردن به پادگان اشرف در عراق.
  • طلاق اعضای سازمان با زور و اجبار.
  • تجاوز به زنان طلاق داده شده از شوهران در سازمان توسط شخص مسعود رجوی .
  • زندانی کردن اعضای منتقد و مخالف مسعود رجوی برای مدت های بسیار طولانی .
  • عدم اجازه خروج از عراق برای مخالفین مسعود رجوی در تشکیلات .
  • حملات کور تروریستی در داخل کشور که منجر به کشته شدن بیگناهان بسیاری گردید.
  • دخالت در امور داخلی عراق و کشتار وسیع مردم عراق با پشتوانه صدام حسین .
  • سرکوب گسترده فرقه ای تحت پوشش انقلاب ایدوئولوژیک در سازمان .
  • حذف منتقدین به شیوه های فیزیکی و ناپدید کردن اعضای ناراضی .
  • سرکوب داخلی و تفتیش عقاید در مناسبات با اهرم های عملیات جاری و غسل هفتگی .
  • عدم اجازه ملاقات و تماس تلفنی اسیران در فرقه با خانواده هایشان .
  • بیرون آوردن رحم زنان و تجاوزهای کثیف رهبری به زنان و دختران در تشکیلات.
  • به کشتن دادن عمدی صدها نفر در برهه های مختلف سازمانی در عملیات ها و درگیری ها.
  • فرار رهبران سازمان در قبل از حملات نیروهای ائتلاف به عراق و جاگذاشتن اعضاء.
  • در حصار نگه داشتن اعضای سازمان در اشرف و لیبرتی و اکنون در آلبانی .
  • همدستی با سران سلطه و همنوائی با دشمنان مردم ایران درمسیر های ضد ملی .

  • اگر همه این سوابق تابناک است ، پس باید در فرهنگ لغات ،معانی لغت تابناک را عوض کنند.
    شرم و ننگ ابدی برای سران سازمانی که در ابتدا با یک شعار مردمی و آرمانی تاسیس شده بود، اما با مسعود رجوی به منجلاب تاریخ سقوط کرد ، بطوریکه امروز دوست و دشمن گواهی می دهند که سازمان مجاهدین دچاریک دگردیسی شده و از یک سازمان انقلابی در سال 1344، امروز به یک فرقه مخرب و غیر انسانی مبدل گشته است .
۱۸ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر
صبور

اعضای مجاهدین چه هدفی را دنبال می کنند؟!

سهیلا دشتی هم که از مریده های معروف رجوی است، خواسته سهم الارثی از 52 قربانی رجوی در کمپ اشرف ببرد و برای این کار مقاله ای بنام ” خوشبخت ترین انسانها ” بر روی سایت های رجوی نوشته است.
او ضمن یادآوری خاطراتی که با برادرش – که او هم ظاهرا در راستای خودکامگی رجوی جان باخته- نوشته است :
” خوشبختی در داشتن هدف والا یعنی هدفی که فقط برای خود شخص نباشد و تلاش برای رسیدن به آن هدف است. برای برادرم کوتاه از مطالبی که خوانده بودم را تعریف کردم. می دانم و به شما غبطه می خورم. آنچه که بسیار به چشم می آید مقدم دانستن دیگران بر خود است، جواب داد “.
پس شما وتمام کسانی که صم و بکم درمقابل مسعود ومریم زانو زده وتنها دل به فرامین مالیخولیایی آنها داده اید ، بخاطر اینکه این دوخبیث هدف والایی جز ارضای شهوات جسمی وروحی خود ندارند، نمیتوانید هدفی والا داشته باشید.
ازاین رو به شما پیشنهاد میگردد که اگر میخواهید هدف والا داشته وبواسطه ی آن خوشبخت شوید، با انتقاد از خود، طوق بردگی رجوی را ازخود دورکنید و سفیهانه به دیگرانی که قربانیان منافع فردی رجوی بودند، غبطه نخورید!
درادامه :
” چند روزی از رفتن او نگذشته بود ( منظور خانم دشتی) که خبر حمله بی شرمانه … قاسم سلیمانی به اشرف رسید. به مسعود و مریم فکر می کردم. می دانستم غم من با غم آنان اصلا قابل مقایسه نیست. آخر آنان پرورش یافته همین رهبران بودند. مثل اینکه فرزند خود از دست بدهند. “.
اولا هرگز روشن نشد که چه کسانی درعراق که مملو از گروه ها ودستجات سیاسی است حمله کردند!
من بدون اینکه رد یا قبول کنم ، این مسئله را هم در رسانه ها دیدیم که جریان تسویه حساب های فردی درکار بوده و یا …
ثانیا ، غم مسعود ومریم را نخور که 52 برده ی خود را ازدست داده ودربرابرش ماه ها وسال ها ازمرگ این قربانیان بهره برداری سیاسی کردند که البته معلوم نیست موفقیتی دراین کار بوده یا مثل اغلب موارد به افتضاح کشیده شده است!
آنها دربهترین حالت، بردگان خوب پرورش یافته ی مسعود ومریم بودند و مرگشان برده دارانی که 3هزار نفر ازاینها را دارند، چندان ناراحت نمیکند.
سپس :
” ما بر تعهد خود برای رسیدن به آزادی از پای نخواهیم نشست. آخر در برابر ما خوشبخت ترین انسانهای تاریخ قرار دادند. کسانی که به شهادت تاریخ هیچ چیز را برای خود نمی خواهند وهمه چیز را برای مردمشان طلب می کنند.”
این نوع برخوردها، بجای رساندن شما به آزادی، زنجیر اسارت تان را سفت تر میکند وازکار خود باز میمانید.
شما درچهارچوب بسته وتنگ وتاریک باند رجوی ، مفهوم آزادی را درک نخواهید کرد وازاین رو ، خوشبختی نوع انسانی نصیب شما نخواهد شد.
اگر شما مخالف ودشمن کسی هستید که همه چیز را برای خود میخواهد ، یقه ی مریم ومسعود را بگیرید!
به آنها بگویید که اگر انسان های خوب هیچ چیز را برای خود نمیخواهند ، چرا آنان میخواهند؟!
ازمسعود ومریم رجوی بپرسید که چرا همسرداری واقامت دربهترین مکان ها را برای خود لازم میدانند ، دوستان خود را ازاین کار محروم میکرد؟
بپرسید که اگر طلاق برای نخواستن هیچ برای خود است، این قاعده چرا شامل مسعود ومریم نشد!
درست است که مقصر اصلی این مصیبت ها اینها هستند، اما شماها هم با سئوال نکردن دراین جرم شریک شده اید.

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۹ ۰ نظر
صبور

پایکوبی برای تولد شیطان

نیمه شهریور یاد آور سالروز تاسیس سازمانی التقاطی است که طبق ادعای موسسان اولیه، برای مبارزه با حاکمان ظالم پهلوی با معیارهای اسلامی بنا شده بود . اما طولی نکشید نامتجانس بودن آن با ایدئولوژی اسلامی و گرایش مهره های اصلی سازمان با مارکسیست بر ملاء و نهایتا به انحراف گرایید . مسعود رجوی که خود بر گرفته ازیک گرایش انحرافی درون سازمانی بود، بدلیل همکاری با ساواک شاهنشاهی جان سالم از اعدام بدر برد و در کمال دجالیت با طرح شعار واهی مبنی بر اینکه اسلام در چپ مارکسیست قرار دارد سکان سازمان تروریستی را بدست گرفت که تا کنون خون بیش از 17000 ایرانی را بر زمین ریخته و در شیادی دست تمامی رهبران فرقه ای در جهان را از پشت بسته است .
مریم رجوی که این روزها در آلبانی کنگر خورده و لنگرانداخته به مناسب سالروز فرقه تروریستی و برای روحیه بخشیدن به اسیران زندان مانز برنامه ای ترتیب و با هنرنمایی نقش اول فرقه “زهره مریخی” خیمه شب بازی براه انداخت که حتی مرغهای در حال پرواز در آسمان آلبانی را هم به خنده انداخت . مریخی در بخشی از خزعبلات خود گفت که با رهبری مسعود رجوی، سازمان در آستانه 55 سالگی از اعتلاء جهانی برخوردار بوده و بزودی نظام حاکم بر ایران را سرنگون خواهد کرد. واقعا سران فرقه مرزهای وقاحت را پشت سر گذاشتند . در شرایطی که فرقه منفور رجوی با رهبری گم شده درغبار تاریخ و ابهامات سیاسی با اعتراضات درونی اسیران گرفتاردر فرقه مواجه هستند و بطور واقعی کلمه در سراشیب سرنگونی قرار دارند . جشنی ترتیب داده و برای تولد شیطان پایکوبی می کنند . رجوی و زنش (مریم) تجسم پلیدی و جعل و تزویر هستند.

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۰۶:۵۳ ۰ نظر
صبور

راه طی شدۀ منافقین

نیمه شهریورماه سالروز تأسیس سازمان تروریستی منافقین در سال 1344 است، سازمانی که به اذعان بسیاری از فعالان و مبارزان دوران پهلوی هرچند با هدف ترویج مبارزه علیه ظلم و ستم حکومت تشکیل‌شده بود، اما دیری نپایید که سازمان چنان دچار انحراف شد که نه‌تنها رسماً مارکسیست شد، بلکه اعضایی را که همچنان مسلمانان بودند را تصفیه کرد. اما چرا سازمان چنین مسیری را طی کرد؟ آیا امکان جلوگیری از انحرافات سازمان وجود داشت؟ برخی مانند لطف‌الله میثمی به دلیل تعلقاتی که به رهبران اولیه سازمان مانند حنیف نژاد دارند، می‌گویند بله اگر حنیف زنده بود، نمی‌گذاشت سازمان به دست افراد ناصالحی مانند تقی شهرام و مسعود رجوی بیفتد. اما برخی دیگر مانند رسول جعفریان معتقدند که سازمان از همان اول به دلیل استفاده از منابع غیر اسلامی، کج بنیان گذاشته‌شده بود از این‌رو مارکسیست شدن آن‌ها در سال 1354 دور از انتظار نبود. بااین‌حال به نظر می‌رسد راهی که سازمان طی کرد تا به بن‌بست انحراف برسد، روایت‌های پیچیده‌تری دارد و نمی‌شود با یک خط که آن‌ها از اول التقاطی بودند، ازاین‌رو منحرف شدند، دلایل  این انحراف را توضیح داد. اما در این میان در پاسخ به افرادی که تأکید می‌کنند، زنده‌بودن رهبران اولیه جلوی انحراف سازمان را می‌گرفت، باید یادآوری کرد که سازمان چه در زمان رهبریت شهرام، رجوی و چه حالا به رهبریت مریم رجوی دچار انحرافات گسترده بوده است.این مسئله نشان می‌دهد که مشکل سازمان منافقین فراتر از لیدر آن‌هاست هرچند رهبران در کیفیت و کمیت انحرافات نقش اساسی دارند.

بررسی ریشه‌های انحراف سازمان منافقین ما را به این سؤالها می‌رساند.« چه کسی حق تفسیر متون مقدس را دارد و می‌تواند آن را به‌وسیله مبارزه تبدیل کند؟»، «ابزارهای مبارزه را چگونه باید فراگیر کرد؟». رهبران اولیه سازمان برای پاسخ به پرسش اول به افرادی مانند یوسف شعار، مفسر قرآن مراجعه کردند. او معتقد بود که هر فردی می‌تواند به قرآن مراجعه کرده و نیازهایش را به‌صورت مستقیم از آن برداشت کند. این مفسر معتقد بود که قرآن کتاب عامی است و  فهم آن توسط اشخاص امکان‌پذیر است. اعضای اولیه سازمان منافقین که برخی از آن‌ها مانند حنیف نژاد شاگرد شعار بودند با تغییر در این پاسخ آنچه خود می‌خواستند را مستخرج کردند. سازمان منافقین به این نتیجه رسید که نباید تفسیر متون مقدس فقط توسط افرادی که دروس حوزوی خوانده‌اند، انجام شود. اما سازمان به‌جای اینکه به افراد حق تفسیر متون مقدس را بدهد، خود را به‌ جای فقه خوانده‌ها نشانده و مدعی شد که سازمان بر اساس نیازهای تشکیلاتی و برنامه‌های مبارزاتی به سراغ متون دینی رفته و تفسیرهای مورد نیاز را ارائه می‌کند. در این میان اعضای سازمان نیز موظف هستند که این تفاسیر را به‌عنوان تنها تفاسیر درست بدون چون‌وچرا قبول کنند. سازمان به بهانه رفع انحصار تفسیر دین، خودش را به‌جای روحانیت نشاند و از اعضا نیز خواست که تفاسیری را که ارائه می‌دهد، بدون چون‌وچرا قبول کنند. در واقع منافقین تفسیر متون مقدس را در انحصار سازمانی قراردادند که الفبای این تفاسیر را نمی‌دانست، بدیهی است که انحصار چنین تفسیری نتیجه‌ای جزو تبدیل این سازمان به بت نداشت. بتی که حالا متون مقدس را بهانه‌ای برای مقابله با هرگونه مخالفت با خود و طرد منتقدانش کرده بود.

اما انحراف بعدی سازمان از پاسخ به «ابزارهای مبارزه را چگونه باید فراگیر کرد؟» شروع شد. اعضای سازمان که تحت تأثیر متونی مانند «راه طی شده بودند»، به این نتیجه رسیدند که راه علمی که غرب و اسلام می‌روند، سرانجام به یک نقطه می‌رسد. در این میان آن‌ها مارکسیست را به‌عنوان علم و نه ایدئولوژی برگزیده و گفتند حالا که راه اسلام و این علم یکی است، ما نیز می‌توانیم از مارکسیست برای ترویج مبارزه مسلحانه بهره ببریم و این‌گونه شد که افکار التقاطی به سازمان ورود پیدا کرد. با این‌حال سازمان به این حد از التقاط بسنده نکرد و سعی کرد تا نمادها و مفاهیم غیرمذهبی را با استفاده از مفاهیم دینی، رنگ و لعاب مقدس دهد. این مسئله سبب تولید متون مختلفی شد که به‌ظاهر پر از حدیث و آیات قرآن بودند، اما در لایه زیرین جز بازتولید نظریات مارکسیستی چیز دیگر نداشتند. در این میان سازمان پا را فراتر از این حد گذاشت و بعد از مدتی در عمل به‌گونه‌ای رفتار کرد که فقط خودش حق تدوین الگو و شیوه مبارزاتی را دارد ازاین‌رو هر فرد و گروهی که غیر از الگوی سازمان روش دیگری برای مبارزه انتخاب کند، دچار انحراف شده است.

براین اساس نوع نگاه سازمان منافقین به برداشت از متون دینی و تدوین شیوه مبارزاتی و به‌خصوص قائل شدن حق انحصار مطلق برای پاسخ به دو پرسش «چه کسی حق تفسیر متون مقدس را دارد و می‌تواند آن را به‌وسیله مبارزه تبدیل کند؟»، «ابزارهای مبارزه را چگونه باید فراگیر کرد؟» سبب شد تا در عمل بعد از چندی سازمان نه وسیله‌ای برای مبارزه بلکه خود به هدف تبدیل شود. این تبدیل‌شدن به هدف در عمل سبب شد تا سازمان به‌جایی برسد که خود را تنها ملاک حق و باطل معرفی کرده و از سوی دیگری اجازه تصفیه منتقدان خود را صادر کند. براین اساس به نظر می‌رسد، اگر بخواهیم دلیل انحراف سازمان منافقین را بررسی کنیم، این بررسی نیازمند تبیین چگونگی پاسخ این سازمان به دو پرسش اشاره‌شده هست.

۱۶ شهریور ۹۸ ، ۰۳:۳۳ ۰ نظر
صبور

فرانسه مانند سوئد منافقین را خوار و ذلیل کرد

بعد ازظهر یکشنبه جواد ظریف در سفری  دیپلماتیک از تهران وارد شهر بیاریتز فرانسه محل اجلاس گروه هفت میشود و طبق روال مورد استقبال قرار گرفته و به محل اجلاس هدایت می شود.در این بین که تروریست های سالمند در تلاش سازمانی خود بر آن هستند تا با تظاهرات و نمایش های خیابانی بتوانند جو سازی و به خیال باطل خودشان اوضاع را تغییر دهند.

اما در روزهای گذشته سرای سالمندان رجوی بار دیگر هزینه هایی صرف راه اندازی تجمع اعتراضی در کشورهای نروژ، سوئد و پاریس را در دستور کار خود قرار میدهد تا به این وسیله ضعف و ناتوانی خود را در این ۴۰ سال علیه نظام نمایان کند.این هزینه ها نه تنها برای اجاره آدم ها به عنوان طرفداران سازمان بلکه صرف هزینه برای اخبار سازی و شانتاژ های خبری در موارد مختلف بوده تا شاید سازمان با این روش بتواند برای خود ارزش و احترامی خریداری کند.

از سوی دیگر سازمان جنایتکار منافقین، در این نمایش های مضحک خیابانی خود تلاش دارد افراد تروریست خود را به مردم ایران اتصال داده و از واژه مردم ایران و طرفداران مجاهدین به دفعات بالا استفاده میکند.گویا لازم به یادآوری برای فرقه رجوی است که میان شما تروریست های فرقه ای و مردم ایران تفاوت زیادی وجود دارد و شما دشمن و بیگانه اید در ایران و مبارزه ۴۰ ساله جمهوری اسلامی با تروریست این را نشان داده است.

نمونه ای از شانتاژهای خبری نفاق

  • آنگلا مرکل صدراعظم آلمان: دیدار ظریف با لودریان وزیر خارجه فرانسه ارتباطی به نشست گروه ۷ ندارد
  • کاخ سفید هم اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا از قبل در جریان سفر ظریف به بیاریتز نبوده و غافلگیر شده است.
  • رژیم می‌خواهد با کمک اتحادیه اروپا به‌خصوص فرانسه امکان فروش مقداری نفت و به‌دست آوردن پول آن را از طریق اینس‌تکس پیدا کند. پیداست که مقامات فرانسوی می‌خواهند در مسافرخانه‌ای بیرون کنفرانس وزیر خارجه رژیم را در جیب داشته باشند تا هر گاه اقتضا کند برای ماله کشی در دسترس باشد.
  • قدرت آلترناتیو – ویژه‌نامهٔ ۳۶صفحه‌یی واشنگتن‌ تایمز درباره گردهمایی ایران آزاد در اشرف ۳
  • تصاویر خبرگزاریهای بین‌المللی از تظاهرات و اعتراض ایرانیان و اشرف‌نشانها علیه حضور ظریف در پاریس
  • خبرگزاری آسوشیتدپرس: تظاهرات شورای ملی مقاومت ایران علیه حضور جواد ظریف در فرانسه، در میدان تروکادروی پاریس برگزار شد.
  • خبرگزاری فرانسه:‌ هواداران سازمان مجاهدین در میدان تروکادرو در پاریس تظاهرات کردند تا علیه دیدار جواد ظریف اعتراض کنند.
  • آژانس عکس خبرگزاری فرانسه ـ گتی ایمیج ـ تصاویری از تظاهرات هواداران مقاومت ایران علیه حضور ظریف وزیر خارجه دیکتاتوری فاشیستی آخوندی در پاریس مخابره کرد.

نکته قابل تأمل در این سازمان پوشالی، عدم رسیدن به نتیجه مطلوب در آن بوده و وعده هایی زنجیر وار از سوی سرکردگان فرقه به سالمندانشان مبنی بر اینکه با انجام این مورد، (نمونه ای از صدها مورد دیگر بی نتیجه ) کار رژیم تمام می شود…رژیم در حال از بین رفتن است و … است.افرادی که سال ها زندگی خود را تباه کرده و در میان جنایتکارانی هستند که به مردم سرزمین خود رحم نکرده، با دشمن همراه شده اند و نام این خیانت بزرگ را آزادی خواهی برای ایران گذاشته اند، همچنان بازیچه سرکرده فرقه بوده و در جهل و گمراهی پایان عمر خود را انتظار می کشند.اگر مدعیان آزادی خواهی در اشرف واقعیت را می گویند، در برنامه ای زنده با حضور همان رسانه هایی که به آن ها پول میدهید تا شانتاژ خبری شما را انتشار دهند و یا بنام آن ها درج کنید، درب های آزادی فرقه را به روی اعضای پیر خود باز نمایید و بدون تهدید و یا باج دادن به آن ها اجازه خروج بدهید، و هرگز چنین کاری نخواهید کرد.

۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر
صبور