۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

ویلپنت و شکست استراتژیک مجاهدین

اگر تبلیغات سالهای قبل فرقه رجوی در مورد مراسم ویلپنت را نگاه کنیم ، مملو از پیروزی بزرگ خواندن و فتح الفتوح خواندن آن بود ! اما امسال گردهمائی ویلپنت ، به یک باره و بدون ذکر هیچ دلیلی ، به فرمان رهبر مفقود ! تعطیل و به خیابان گردی ودوره گردی درخیابان های اروپا و آمریکا تبدیل شد.
در حالی پرونده ویلپنت و اجتماعات در فرانسه ، برای همیشه بسته شد که مریم تا چندین روز مانده به مراسم هنوز اجازه درج و بیرونی کردن این خبر را نمی داد ، به این امید که در روزهای پایانی ، موفق به اخذ مجوزهای لازم خواهد شد .
اگر منطقی نگاه کنیم ، برای اجاره سالن های اجتماعات مثل ویلپنت ، باید از ماهها قبل قرارداد آن را نهائی کرد و برای برگزاری آن مجوزهای لازم را از پیش اخذ نمود ! پس خبر لغو این اجتماع از ماهها قبل به سران فرقه ابلاغ شده بود و شکست استراتژیک فرقه در مورد این مراسم در سه ماهه اول سال 2019 رقم خورده بود .
سران سازمان هم پس از ماهها چاره اندیشی و توی سرخود زدن ، این خبر را ابتدا در قسمتی از پیام منسوب به مسعود گنجانده و سپس در اعلام رسمی ویلپنت را منتفی و تبدیل آن به خیابان گردی را اعلام نمودند .
برای 25 ژوئن ابتدا مراسم خیابان گردی را درکشور آلمان اعلام کردند ، مجددا در دقیقه نود ، بدون ذکر هیچ دلیلی آنرا به بروکسل و بلژیک انتقال دادند ! حتما که دولت آلمان هم تمایلی به این امر نشان نداده بود . مریم برای مراسم بلژیک که تعداد پرچم ها از تعداد نفراتش زیاد بود و توریست هایی از اروپای شرقی با وعده ی جا و غذای مجانی و دلار را آورده بودند ، طبق معمول یک پیام ویدئوئی ارسال نمود ! در قسمتی از این پیام ویدئوئی او گفت :
” اگر چه استمالت گران و منفعت طلبان خواهان جنگ آمریکا با ایران نیستند ، اما ایران بدون این ( بدون جنگ ) ، آزاد نمی شود و سر مار را باید به سنگ کوبید تا مردم ایران آزاد شوند … “
باز در این مراسم شاهد به صحنه آمدن سخنرانان آمریکائی دلاری بودیم که دم از جنگ و خشونت می زدند ، فرقه ای که زمانی با شادمانی خبر ترور سرهنگ هاوکینزآمریکائی را در نشریاتش درج می کرد و برای استقبال خونین از آمریکائی ها اعلام آمادگی می کرد و اینکه برای آمریکا در ایران ویتنامی دیگر خواهد ساخت و قطع روابط دیپلماتیک با آمریکا را به خلق قهرمان تبریک می گفت ! امروز از سردمداران همان امپریالیسم التماس می کند که باید سرمار را به سنگ بکوبند ! تا مریم خوش خیال به مسند قدرت برسد !
سازمان تروریست رجوی ، که خود را آلترناتیو دمکراتیک مردم ایران می نامد ، در حالی از آزادی و دمکراسی دم می زند که عده ای سالخورده را در زندانی در یک کشور دورافتاده و فقیر در اسارت مطلق نگه داشته است ، در مناسبات این فرقه آزادی های اجتماعی برای اعضاء ممنوع است ، زندگی ممنوع است ، اجرای قوانین معمول مدنی ممنوع است ، انتقاد ممنوع است ، داشتن همسر و فرزند ممنوع است !
این چه آلترناتیو دمکراتیکی است که حقوق اولیه انسان ها را سلب و آنها را از داشتن حداقل آزادی های اجتماعی محروم نموده است ؟
خواری و ذلت رهبران این سازمان طرد شده و منفور ، به حدی است که دیگر حنای آنها نزد هیچ کشوری رنگی ندارد !
هر روز از مواضع خود به عقب رانده می شوند ، دیگر به این و آن سیاست مدار بازنشسته آمریکائی واروپائی التماس می کنند که دو سه جمله در تائید آنها بگوید ! اما دریغ از آن دو سه جمله !
ماری که سر آن سالهاست به سنگ کوبیده شده و رهبرش مفقود و تتمه اعضایش در یک روستای دورافتاده جنوب اروپا ، بایگانی شدند همان خودشان هستند که و دنبال مار گشتن بیهوده است …
فرید

۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۶ ۰ نظر
صبور

مجاهدین تحریم بیشتری علیه مردم ایران درخواست کردند

محمد محدثین پادو و ملیجک دربار رجوی در 19 خرداد سال جاری طی مصاحبه ای با ایلاف لندن اقرار و اعتراف نمود که باند رجوی از مدتها پیش درخواست بیش ازحد تحریم نفتی از جمله پتروشیمی را از پدر خوانده فرقه (امریکا) علیه حکومت ایران تقاضا نموده و با صراحت تمام اعلام کرد که در صدد هستند تا به امریکا فشار آورند تا صادرات گاز ایران را نیز به لیست تحریمات اضافه کنند.

اظهارات خیانت بار این عنصر خود فروخته در شرایطی اعلام می شود که مریم قجر از ضربه شدید اخیر سیاسی مبنی بر عدم صدور مجوز از جانب دولت فرانسه برای برپایی شو مضحک ویلپنت هم چون مار زخمی برخود می پیچد و برای انتقام جویی ، تعارفات سیاسی را کنار گذاشته و چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته و رسما برای فشار حداکثری علیه مردم ایران که بدلیل تحریمهای ظالمانه امریکا از نظر دارویی ، درمانی و اقتصادی با مشکلات جدی روبرو هستند دست به دامن ترامپ شده اند. اما این عفریت و عجوزه رجوی غافل از آن است که مردم آزاده ایران در مقابل هر نابرابری مقاومت نموده و فجر پیروزی را جشن خواهند گرفت و رو سیاهی سهم فرقه رجوی خواهد بود.

۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۵ ۰ نظر
صبور

در واکنش به افشاگری هویت روزنامه نگاران جعلی مجاهدین

سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در واکنش به گزارش نشریه “آمریکن کانسروتیو” درمورد روزنامه نگاران جعلی مجاهدین تصریح کرد: این افراد “ساختگی” بدنبال القای این نکته که مردم هیچ اعتمادی به مسوولان و آینده کشور ندارند، هستند.
«حمید بعیدی نژاد» با انتشار پستی در صفحه توئیتر و کانال تلگرامی خود نوشت: بعد از تلاش منتقدین رسانه ای در افشای هویت ساختگی شخصی بنام «حشمت علوی» که مرتب در رسانه های متعدد آمریکایی بویژه «فوربز» مقاله می نوشت، توئیتر، این حساب را به تعلیق در آورده است؛ بررسیها نشان داده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و این حساب توسط سازمان مجاهدین از آلبانی اداره می شد.
وی افزود: سازمان مجاهدین امروزه عملیات نظامی خود را در مسیر جنگ رسانه ای تعریف کرده است و هزاران نیروی این سازمان با قویترین امکانات رسانه ای که توسط آمریکا و اسرائیل در اختیار این سازمان در آلبانی قرار داده شده روزانه به نشر هزاران توئیت و دیگر مطالب در شبکه های اجتماعی می پردازند که هدف آنان براندازی و در همین چارچوب پروژه نا امید ساختن جامعه ایران است.
بعیدی نژاد ادامه داد: این مطالب همه به نام اشخاص ساختگی صورت می گیرند که وجود خارجی ندارند.
سفیر ایران در انگلیس تصریح کرد: یکی از وظایف ثابت این افراد ساختگی، حمله به حسابهای شخصی شبکه های اجتماعی مسوولان است که با وارد آوردن شدیدترین تهمتها و الفاظ زشت، سعی می کنند به مردمی که به این صفحات متعلق به مسوولان نظام مراجعه می کنند القاء کنند که مردم هیچ اعتمادی به مسئولین و آینده کشور ندارند.
به گزارش ایرنا، نشریه “آمریکن کانسروتیو” در مطلبی نوشت: “حشمت علوی” منادی جعلی گروه مجاهدین ، یک شخصیت ساختگی است که به عنوان نویسنده و فعال حقوق بشر، افکار مسموم این گروه را در رسانه های غربی منتشر می کرد.
“دنیل لاریسون” از دبیران این نشریه آمریکایی در نوشتاری با عنوان “منادی جعلی مجاهدین و زودباوری غربی‌ها” تصریح کرد: “مرتضی حسین” خبرنگار حوزه سیاست خارجی پایگاه خبری “اینترسپت” (انتشارات آنلاینی است که در فوریه ۲۰۱۴ توسط سازمان خبری فِرست – لوک – مدیا متعلق به پیر امیدیار بنیانگذاری شد. این انتشاراتی اخبار و اسناد مربوط به افشاگری‌های ادوارد اسنودن را منتشر می‌کند) داستان مهمی در مورد تبلیغات مداوم گروه مجاهدین گزارش داده است.

۲۳ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۳ ۰ نظر
صبور

چرا سران فرقه رجوی از تحریم های آمریکا علیه ایران استقبال میکنند؟

از آنجایی که فرقه ماهیت ضد مردمی و ضد میهنی دارد. نه تنها هیچگاه بدنبال منافع مردم نبوده اند بلکه همواره بدنبال ضربه زدن به آحاد ملت ایران بوده اند. چون با کوچکترین تحریم ها علیه ایران با کاخ نشینان جنگ طلب کاخ سیاه همراه شده وبا نشر خبرهای آن ابراز شادمانی میکنند و این در صورتی ست که خودشان بخوبی میدانند این تحریم ها در وهله اول بیشترین آسیب بر قشر عادی جامعه وارد می آورد .
این فرقه چندی پیش از قرار گرفتن سپاه در لیست سیاه وتحریم آن خوشحال بود و این در صورتی است که حتی اگربجای سپاه ارتش هم در لیست قرار میگرفت باز ابراز شادمانی می کرد. که نمونه آن میتوانیم به ترور صیاد شیرازی اشاره کنیم . آخرین تحریم آمریکا، تحریم پتروشیمی های ایران میباشد که باز سران فرقه نتوانستند خوشحالی خودشان را مخفی کنند. در همین رابطه محمد محدثین ازمسئولین فرقه گفت: تحریم پتروشیمی رژیم آخوندی یکی از خواسته های طولانی مدت مقاومت ایران بوده است ودر ادامه اش گفته: در کنفرانس هایی که نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا داشته بارها برضرورت این تحریم ها تاکید کرده است. حال اگر حتی انرژی هسته ایران را تحریم و درلیست سیاه قرار دهند باز با دمشان بشکن میزند و شاهد این مثال دست داشتن در ترور دانشمندان آن علی محمدی،شهریاری و مصطفی محمدی میباشد.
فرقه رجوی ازهمان سالهای اولیه انقلاب به بیراهه رفت و ترور را در دستور کار خود قرار داد و با پناه بردن به صدام جناینکار در جنگ ضد میهنی دستش را به خون هزاران ایرانی آغشته کرد. البته جای تعجب ندارد فرقه ای که سالها ادعای ضد امپریالیستی داشت یک شبه بعد ازسقوط صدام رنگ عوض کرد و به دامن همان امپریالیسم گروید و در خیانت علیه مردم ایران گوی سبقت را ربود . بی شک اقدامات خیانت آمیز سران فرقه رجوی جزء بر افزایش تنفر و انزجار مردم ایران و روسیاهی در محضر تاریخ ایران زمین چیزی عاید این فرقه نخواهد کرد .

۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۶ ۰ نظر
صبور

ایرانیان آزاده و یا مزدوران اجاره ای رجوی!

طی خبری که اغلب رسانه های فرقه ی رجوی منتشر کردند ، میخوانیم :
” ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در کشورهای مختلف، روز شنبه ۱۱ خرداد با برگزاری تظاهرات در کشورهای مختلف، رژیم ضدبشری ولایت فقیه حاکم بر ایران را محکوم و از مقاومت مشروع و عادلانه مردم ایران، تنها جایگزین آلترناتیو مردمی حمایت کردند “.
چه کسی است که نداند اینها مزدوران اجاره ای رجوی های وطن فروش و قدرت طلب بوده اند و نه ایرانیان آزاده !
آخر این دومقوله قادر به کنار آمدن نیستند!!
البته روشن است منظور خبر رسان، تلاش مذبوحانه ی باند رجوی است که بدنبال ضعیف شدن موقعیت دوستانش درکاخ سفید ، درگروه های دوجینی جمع شده وفغان وافسوس خود را ازاینکه نمیتوانند مراسم خیمه شب بازی های هرساله ی خود درویلپنت را برگزار کنند و مجبور به تظاهرات پراکنده هستند ، سر دهند!
مدام درعرض یکسال زور زدید که ثابت کنید که برای ” ویلپنت ” تان برنامه ی بمب گذاری درکار بوده واسرائیل هم اعلام کرد که او بوده که کشف ؟! جنایت کرده تا بدینوسیله برموج ایران هراسی در اروپا دامن زده باشید!
اما نتیجه؟
نتیجه این شد که اروپائی ها ویا فرانسوی ها گفتند که حالا که امنیت ندارید ، جلسه ی ویلپنت را که با حضور دوسه هزار نفر بیکار و مزدبگیر، روسپیان سیاسی وهواداران واقعی ویا فرصت طلب رجوی برگزار میکردید، جمع کنید!!
یعنی اینکه این اتهام زنی برعلیه ایران به ضرر خودتان وخود زنی تمام شد والبته که خود کرده را تدبیر نیست !
این واقعه بیش از همه به مریم ضرر رساند که عاشق سخنرانی است و حالا دیگر مجبور است به فرستادن پیام به دسته های چند نفری قناعت کند و ترکی فیصل ودونالد ترامپ ها را درکنار خود نداشته باشد!
از رو آوردن های مزورانه ی اخیر باند رجوی به مردم ، حدس زده میشد که ارباب اصلی جوابش کرده و باند رجوی مایوسانه راهی جز مراجعه به مردم پیدانکرده که اینهم 40 سالی است که تاریخ مصرفش درمورد ان گروه که هروقت دستش رسید آدم هم کشت ، تمام شده است !

۱۸ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۲ ۰ نظر
صبور

دود و دم 30 خرداد فرقه رجوی تعطیل

هر ساله از چند ماه قبل تیم های حرفه ای رجوی شروع به تبلیغ و بستن قرار داد با افراد بیکار و ولگرد محله های بدنام کشورها می کرد تا نیروی چند ساعته جذب نمایند و یک نمایش سالانه از 30 خرداد برگزار نمایند .
دراین پروژه ها اصل بر سیاهی لشگر و درنهایت قرارداد کلان با چند نفر شاخص که مخصوص روی سن و خواندن متن نوشته شده از سوی رهبری فرقه بود .
بوق و کرنای فرقه رجوی و جوسازی چند ماهه اش گوش فلک را کر می کرد و ته آن هم یک مهمانی و پذیرایی مفت از رنگین پوستان و ولگردهای بی سرپناه بود و بس! و هیچ نتیجه و راندمانی برای سازمان مجاهدین در برنداشت .
اما امسال ازاین پروژه وجوسازی ها ونمایش های دروغین خبری نیست و رجوی ها درلاک دیگری رفته اند . برابر تجربه و برخی دیالوگ های غیرمستقیم در ورود و خروج های اسیران در آلبانی (اشرف 3) از زمان کلید خوردن پروژه بولتون وحرکت ناو جنگی امریکا به خلیج فارس، رجوی طبق سیاق ثابت به افراد ساعت سین داده وبه آنها هشدار داده کمربندهای خود را سفت کنند ، موها را رنگ بزنند ، کت وشلوار وکراوات اتوکشیده آماده کنند ، کفش ها را واکس بزنند وکوله های انفرادی با تمام تجهیزات آماده نمایند وگوش به زنگ باشند تا اولین تیر شلیک شود .
رجوی قول داده بعد از اولین شلیک ناو، برادر بولتون به ساحل مانز می آید وهمه با هم سوار می شوید وحرکت به سمت ایران برای تحویل گیری حکومت وقدرت خواهد بود .
رجوی گفته دفعه قبل در فروغ اشتباه محاسباتی شد وهواپیمای صدام قرار شد تا همدان ما را همراهی واسکورت کند اما نشد! که به عراق برگشتیم .
اما این بار فرق می کند وبدون هیچ شک وشبهه ای با کراوات به تهران می رویم ودیگر نیاز به روزشمار برای اینکه ببینیم کانون خرگوشی چه غلطی می کند نیست .
رجوی دیگر قول وتعهد سال وماه نگرفته وگفته به زودی وفقط منتظر تصمیم بولتون باشید .
این وعده توخالی هم زیرسئوال رفت . ترامپ وجان بولتون عقب نشینی کردند وگفتند ما قصد تغییر حکومت درایران را نداریم وبدون جنگ ومذاکره ای قضیه تمام شد .
اما رجوی بورشد وحالا مانده با این وعده وساعت سین وکت وشلوار وکراوات رزمندگان سالمند وموهای رنگ شده وچک لیست های وظایف حکومت داری چکار کند .
فی الواقع تصمیم های کودکانه ومسخره رجوی مانند خیالبافی های کودکان در کوچه است . اگر نبود که درسال 67 (فروغ) هشت هزار نیرو را داخل خودرو و به ستون درجاده بدون هیچ تاکتیک واستراتژی روانه زیرتوپ و تیربار و هواپیما نمی کرد .
اگر واقعأ اعضای اسیر موجود در اشرف 3 بعد ازاین وعده توخالی رجوی لحظه ای درنگ کنند وبیرون نیایند دنیا را که باخته اند آخرت خود را هم می بازند.

۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۳ ۰ نظر
صبور

فرقه مجاهدین خلق در انتظار ” فرشته آزادی “

در این روزها فرقه رجوی روزانه با این فرشته آزادی که امریکا باشد ، یک بار شاد و شنگول هستند و یک بار درخود و نالان . پرسش اینجاست که چرا باید وضعیت فرقه مجاهدین خلق به این صورت باید باشد . اشاره میکنم به حرفهای آن لعنت شده مسعود رجوی که میگفت نه خاک دارم و نه پول و نه ابرقدرتی پشتم هست که این رژیم را سر نگون بکنم ولی یک چیز دارم انقلاب مریم که با اون رژیم را سرنگون میکنم. خنده حضار
رجوی میخواست با انقلابی که به نام انقلاب ایدئولوژیک راه انداخته بود به اسم سرنگونی و به رسم خودش آدم ها را سرگرم بکند که کسی ایرادی نگیرد و صدای کسی در نیاید . او با همین خیمه شب بازی و ازدواجش با مریم عضدانلو ، همسر مهدی ابریشمچی ، دنبال سرنگونی بود هرچند که خودش خوب میدانست که هرگز با چنین مزخرفاتی نمیتواند دولتی را سرنگون کند.
بعد از جنگ عراق و رفتن صدام و آمدن آمریکا رجوی دید یک مشت آدم ارتشی عادی گیر آورده و آنها به سادگی حرف باور میکنند که توسط آنها شروع به لابی درست کردن کرد که دید با انقلاب که نمیشود سرنگون بکند پس بهتراست دنبال فرشته آزادی که امریکا باشد برود .
حالا که رجوی ابرقدرت هم پشتش آمده، برادر جان بولتون هم که مشاور امنیت ملی ترامپ هست، دیگه چی می خواهی؟ پس سرنگونی چی شد؟ اما شما که وطن فروشی کرده ای و در مقابل تمام اطلاعات و خبر چینی ها و مزدوری ها از امریکا انتظار داری که رژیم را برایت سرنگون بکند، چی شد؟
پس باید از رجوی سوال کرد که آن همه از انقلاب مریم سخن میگفتی چه شد؟ پس چرا سرنگون نکردی ؟ مگر نمیگفتی امریکا جهان خوار است ولی حالا دنبال اون داری روزانه میدوی و ” فرشته آزادی” خودت را در امریکا و جنگ جدید آن با ایران می بینی. این شد انقلاب مریم و هیچ ابرقدرتی مثل انقلاب مریم معجزه نمیکند آری کاملا دیدیم چه معجزه ای کرد.
اما مردم ایران چه میگویند؟ آنها راه را بر خود فروختگان به آمریکا بسته اند و به هیچ اجنبی و یا مزدوران اجنبی جایی نمیدهند و شما هم نباید اسمی از ایران و مردم ایران بیاورید چون تا توانستید با حرفهای قشنگ دروغین جوانان را یا به کشتن دادید یا اسیر و بنده خود کردید و پیر کردید. روشن است که حتی آن ” فرشته آزادی ” هم برای تو کاری نخواهد کرد چون خوب میداند کسانی که انقلابی و ضدامپریالیسم بودند، چه ریشه ای در باطلاق انقلابی گری و خشونت دوانده اند .
غلامرضا شکری

۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۵ ۰ نظر
صبور

سازش خفت‌بار تخصص منافقین است

تاریخ، برزیل را با دو پدیده قهوه و فوتبال می شناسد. پله، کافو، سوگراتس، روماریو و قهوه های ناب و خوش طعمی که دنیا را قبضه کرده است. در کنار این پرچمداری ها، برزیلی ها خودرو هم تولید می کنند، هر چند این خودروها به ماشین های آمریکایی، ژاپنی، اروپایی و کره ای نمی رسد اما آن ها توانسته اند از همین بضاعت به صادرات هم برسند. آنها دستی در تولید جنگ افزار و سلاح نیز دارند؛ البته این سلاح ها خیلی ساده تر از نوع آمریکایی است.

هر گاه اسم فرانسه به میان می آید، بی اختیار برج ایفل و خیابان شانزلیزه در یادها تداعی می شود. عطرهای بی بدیل، خودرو، سلاح و صنعت هم در مراتب بعدی این یاد نهفته است. در همه جای دنیا، عربستان را با شهر مکه، نفت، ثروت و ولخرجی های بسیار شهروندانشان می شناسند؛ کشوری که در تولید صنعتی جایگاه بسیار نازلی دارد. اما بیش از یک دهه است که تروریسم و صادرات نفت آن بیشترین واژه کاربردی در مورد عربستان است.

برای شناخت گروهک تروریستی منافقین که داعیه حکومت بر ایران و مردم ایران را دارد نیز شناسنامه ای جز تروریسم وجود ندارد؛ تروریسمی که بی تردید به شماسه و نام کاربری دائمی این فرقه تبدیل است. هر چند که با خرج دلارهای فراوان و با اهدافی خاص، این فرقه از لیست گروه های تروریستی امریکا و اروپا خارج شده اما همان ها که با هدف خاص سیاسی این فرقه را از فهرست تروریستی خارج کرده اند نیز به ماهیت واقعی این گروه تروریستی معترفند.

آنها حتی در آلبانی هم به تروریسم شناخته می شوند: اولسی یازچی، که یک نویسنده آلبانیایی است با انتقاد از رویه دولت آلبانی اینگونه می گوید: «ما ظاهرا در یک کشور دموکراتیک زندگی می کنیم. ولی آنان یک کشور در داخل کشور ما ساخته و قوانین خودشان را اجرا می کنند. آنان در آلبانی مانند مافیا رفتار می کند – قوانین را می شکنند، اخاذی می کنند، رشوه می دهند، افراد را کتک می زنند، جداشدگان را تهدید می نمایند، به هر کسی که آنان را مورد سؤال قرار دهد تهمت می زنند که مأمور رژیم ایران است و اعضای خود را در داخل اردوگاه به شیوه های توتالیتاریسم استالینیستی تحت کنترل دارند، و در نهایت مدعیند که دموکرات هایی هستند که ایران را نجات خواهند داد»(1)

یکی از مقامات سابق سرویس اطلاعاتی و ضد تروریستی آلبانی نیز توصیف قابل تاملی در مورد آنها دارد و می گوید که آنها انسان هایی سرگردان و بی هویت هستند که در سنین پیری هستند. آنها به شدت مغز شویی و تحت اندیشه های فرقه ای قرار دارند. به دلیل مشکلات جسمی و کهن سالی نیز هر سال تعدادی از اعصای این فرقه جان خود را از دست می دهند

یکی از نمایندگان حزب سبزها در مجلس فدرال آلمان نیز با اشاره به تنفر مردم ایران از این فرقه تروریستی معتقد است حتی اپوزیسیون خارج نشین ایران نیز از ترس از دست دادن اندک طرفداران خود در ایران، از این سازمان تروریستی حمایت نمی کنند زیرا می دانند بسیاری از مردم ایران پیمان منافقین با صدام و جنایت های آنها را از یاد نبرده اند.

 چندی پیش نشریه آمریکایی نشنال اینترست نیز با انتقاد از حمایت آشکار برخی مقامات آمریکایی از این فرقه اعلام کرد «رسانه‌های ایالات متحده باید بفمهند که این امر، نتیجه‌ای مشابه حمایت‌هایشان از حمله آمریکا به عراق در پی خواهد داشت.» و این امر به خوبی نشان می دهد که رسانه های امریکایی نیز به موضوع قمار از پیش باخته حمایت از منافقین واقفند.

رفتارهای فرقه ای این سازمان بسیار بیشتر از انچه خود انها فکر می کنند عالمگیر شده است، به حدی که علیرغم حمایت مداوم دولتمردان امریکایی از این فرقه، برخی رسانه های این کشور شدیدترین هشدارها در مورد تداوم حمایت از این فرقه را خطاب به مقامات امریکایی مطرح می کنند، چنانچه دنیل لریسون نویسنده مجله امریکن کانزروتیو با اشاره به خروج منافقین از لیست تروریستی دولت امریکا، از این فرقه به عنوان گروهی نام می برد که همچنان بدنام و هولناک هستند و تمایلات تمامیت خواهانه دارند و همه مخالفان خود را حتی اگر با جمهوری اسلامی ارتباط نداشته باشند، باز هم همپیمانان ایران می دانند.

یکی از تخصص های بی بدیل فرقه پوشکی منافقین در طول سال های حیات، سازش های خفت بار بوده است. در حقیقت آنها متخصص سازش های پر از ننگ و خفت هستند؛ خودفروشی مسعود رجوی به ساواک و لو دادن همراهانش برای زنده ماندن و فرار از اعدام، ائتلاف و سازش با بنی صدر برای استفاده از وجهه وی در میان طرفدارانش و موج سواری برای این موضوع (ائتلافی که در نهایت بهره ای برای منافقین نداشت)، خیانت ننگین به مردم ایران و همبستری سیاسی برای سرویس دهی به صدام به عنوان دشمن ملت ایران، خیانت ننگین و پیوستن به دشمنان مردم عراق و چهره هایی که در عراق علیه مردم این کشور شورش کرده بودند، در اختیار افسران ارشد حزب بعث قرار دادن زنان این فرقه برای خوش خدمتی به صدام،  سازش ننگین با آمریکا علیرغم اینکه همواره آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانستند، سازش با گروه های معاند عراقی و دولت آمریکا و اجاره مجدد زنان این فرقه این بار به افسران آمریکایی و برای ماندن در عراق، سازش با امریکا و اروپا برای خروج از لیست تروریستی، سازش با دولت امریکا برای جاسوسی هسته ای از کشورمان، سازش با سیاست های آمریکا برای مساعدت در انتقال اعضای این فرقه به اروپا، سازش خفت بار و هزینه کرد دلارهای فراوان با چهره های جنگ طلب اروپایی و امریکایی برای چند جمله مدح شنیدن از زبان آنها و ... .

همه اینها نشان می دهد فرقه تروریست منافقین همواره و با تمام توان آماده پذیرش هر نوع سازش خفت بار آن هم به بهای زنده ماندن و ادامه حیات رو به موت سیاسی خود هستند. اینکه سران این فرقه حاضرند صدر تا ذیل اعضا را در حراج سیاسی به فروش برسانند نیز مسئله پیچیده ای نیست. منافقین همواره در حال خودفروشی سیاسی هستند.

پی‌نوشت:

1-روزنامه انگلیسی گاردین – ۹ نوامبر 2018

۰۹ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۵۰ ۰ نظر
صبور

ماه خرداد، ماه افشای ماهیت جنایتکارانه رجوی

وقتی از ماه خرداد صحبت می شود به یاد خیانت های رجوی و فرار وی و زن سومش به فرانسه و آغاز ترور و کشتن مردم ایران می افتیم . ابتدا در مورد کشته شدن بنیانگذاران سازمان باید عنوان کنیم که عامل اصلی مرگ شان خیانت های رجوی و همکاری با ساواک شاه بوده است . وقتی رجوی برای فرار از کشته شدن تن به خیانت داد، عملاٌ نشان داد که دیگر راه برگشتی در خیانت برایش باقی نمانده است . بعد از شروع جنگ عراق علیه ایران بعد از مدتی شاهد بودیم که به یکی از عوامل ارتش عراق تبدیل شده و علیه مردم کشورش دست به جنایت می زد. در ضمن در ماه خرداد سال 1365 رجوی برای اثبات سرسپردگی اش به صدام به عراق سفر نمود تا نشان دهد که در جنگ می تواند مهره خوبی برای صدام در جنگ عراق علیه ایران باشد و عملاٌ به یکی از لشکرهای ارتش صدام تبدیل شد . رجوی در سال 1370 عملاٌ نشان داد که در حمایت از صدام از انجام هیچ گونه جنایتی دریغ نمی کند و برای همه ثابت شد که وی عملاٌ جزیی از ارتش صدام می باشد و به این کار افتخار می کرد .
در ضمن در ماه خرداد زن سوم رجوی یعنی مریم قجر در فرانسه در سال 1382 دستگیر شد که این مسئله به افتضاحی برای سازمان تبدیل شد. چرا که رجوی ها عنوان می کردند در عملیات آخر در کنار نیروهای خود باقی خواهند بود !!! ولی وقتی صدام سرنگون شد هر دو شان برای به در بردن جان بی ارزش شان یکی فرار و دیگری به سوراخی خزیده تا دیده نشود . در ضمن قبل از حمله آمریکا به عراق ، رجوی در نشستی عنوان داشت ما مگر می گذاریم که کسی به صاحب خانه ما ( صدام ) چپ نگاه کند . ما در کنار ارتش و مردم عراق درجنگ با غرب هستیم !!!. ولی رجوی وقتی صدام سرنگون شد به یکباره او را دیکتاتور نامید . حال می توان فهمید که تغییر ماهیت دادن برای کسی که سالیان به او و نیروهایش در عراق کمک کرده بود نمک نشناسی نبوده است ؟ بعد از سرنگونی یار غار وی دیگر رجوی به ارباب جدیدی نیاز داشت چه بهتر از آمریکا که هیچ وقت سرنگون نمی شود و خیالمان راحت است و بعد از این جریان بود که اکنون به یکی از عوامل خیانت و جاسوسی آمریکا و کشورهای مرتجع عربی و اسرائیل تبدیل شده است .
در ضمن در روز سی خرداد بود که رجوی ارتش کاغذیش را اعلام نمود و فکر می کرد که می تواند با این ارتش حکومتی را سرنگون کند . البته رجوی دلش را به صدام خوش کرده بود که شاید با حمایت وی به قدرت برسد ولی این گونه نشد و مدتی که شعار نیروهای سازمان ارتش به اصطلاح آزادی بخش بود به یکباره توسط آمریکا خلع سلاح شده و به ارتش چماقداران تبدیل شد چون برای حفاظت دور قرارگاه اشرف تنها چیزی که وجود داشت چماق برای نگهبانی بود. دیگر خبری از مانورهای مسخره و سرکاری سازمان نبود . دیگر خبری از سرکار گذاشتن افراد و نگهداری از سلاح نبود . دیگر نمی شد دل افراد را به صرف داشتن تجهیزات نظامی برای سرنگونی خوش کرد . دیگر همه افراد به مهره هایی تبدیل شده بودند که باید در خدمت ارتش آمریکا می بودند و هر چیزی که آنان می گفتند بقیه باید انجام می دادند . دیگر شعارهای توخالی سرنگونی که به آن سس داشتن تجهیزات نظامی می زدند خبری نبود . افراد دیگر کاری به جز دعوا و برخوردهای فیزیکی با همدیگر نداشتند . افرادی که فکر می کردند می توانند در راه سرنگونی گامی بردارند همه متناقض شده و می دانستند که دیگر خبری از سرنگونی نیست . دیگر خبری از شعار هر ساله برای سرنگونی نیست و اینکه دل شان را در شب عید با شعار امسال در تهران خوش کنند نیست .
یعنی می توان گفت که ماه خرداد سر آغاز خیانت های رجوی بود که از اعدام بینانگذاران شروع شد و تاکنون این خط ادامه داشته است باید گفت که ماه خرداد ماهیت رجوی را برای همه روشن کرد که تا کجا در انجام خیانت و جاسوسی و وطن فروشی و مرگ دوستانش مرزی باقی نمی گذارد .
حال هر چقدر مریم قجر که اکنون در آلبانی بیتوته کرده از اعدام بنیانگذاران در چهار خرداد روده درازی کند و نفرات کاسه لیس را به شوی مسخره خود بیاورد تا برای هزارمین بار نفراتش را فریب دهد ولی چیزی که نمود بیرونی دارد مریم قجر و بقیه نفرات قدیمی سازمان که هنوز نان خیانت و مفت خوری را می خورند می دانند که رجوی مهره کثیفی است که برای فرار از مرگ و کشته شدن حاضر شد حتی بنیانگذاران سازمان را لو داده تا آنان کشته شوند . این است ماهیت رجوی جنایتکار و ضد بشر و زن باره !
هادی شبانی

۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر
صبور