۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

مجاهدین خلق هنوز هم دست به اقدامات تروریستی می‌زنند

دنیل لاریسون، دبیر ارشد سایت تحلیلی آمریکن کانسروتیو در مقاله‌ای به انتقاد از ادامه حمایت برخی دولت‌مردان آمریکایی از گروه تروریستی مجاهدین پرداخت و نوشت: سازمان مجاهدین خلق احتمالا هنوز هم دست به اقدامات تروریستی می‌زند زیرا بر اساس برخی گزارشات، اعضای آن مسئول قتل دانشمندان هسته‌ای ایران در چند سال گذشته بوده‌اند.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، لاریسون در بخشی از مقاله خود می‌نویسد: بسیار حیرت‌آور است که این تعداد از مقامات سابق دولتی و افسران بازنشسته ارتش از یک فرقه تمامیت‌خواه به عنوان جایگرین دولت کشوری دیگر حمایت می‌کنند، اما نزدیک به یک دهه است که این داستان ادامه دارد. تمامی حامیان آمریکایی سازمان مجاهدین خلق ثابت کرده‌اند چنان ایراداتی در تصمیم‌گیری‌هایشان دارند که به هیچ وجه نباید درباره سیاست آمریکا درقبال ایران (یا هر مسئله سیاست خارجی دیگری) صحبت کنند و حمایت ادامه‌دار آنان از این سازمان ناخوشایند دلیلی بر آن است که مباحث سیاست خارجی ما [آمریکا] چقدر دچار فساد شده‌اند. سازمان مجاهدین خلق احتمالا هنوز هم دست به اقدامات تروریستی می‌زند زیرا بر اساس برخی گزارشات، اعضای آن مسئول قتل دانشمندان هسته‌ای ایران در چند سال گذشته بوده‌اند. اما درباره این‌که این سازمان گزینه مناسبی برای جایگزینی حکومت ایران نیست و هیچگاه هم نبوده، شکی نیست.


این تحلیل‌گر آمریکایی در ادامه با اشاره به حمایت تام ریج، وزیر امنیت داخلی سابق ایالات متحده، از گروه تروریستی مجاهدین می‌نویسد: ریج در حمایت‌هایش از گروه مجاهدین خلق به نفرت تقریبا تمامی ایرانی‌ها از مجاهدین خلق اشاره‌ای نمی‌کند و کاری با این مسئله ندارد. مردم ایران به هیچ وجه نمی‌خواهند مجاهدین خلق در ایران بر سر کار بیایند و هر نلاشی برای تحمیل آنان به مردم ایران با مقاومت غیرقابل تصوری روبه‌رو خواهد شد. این حمایت نشان‌دهنده جهل سیاستمداران آمریکایی نسبت به ایران و مردمش است. رجوی رهبری فرقه‌‎مسلک است که در کنار صدام حسین علیه مردم ایران جنگیده و سوءرفتارهای این گروه با اعضایش تا امروز نیز ادامه دارد.

۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۳۱ ۰ نظر
صبور

سوء استفاده امنیتی فرقه رجوی از خانواده های سیل زده

بر اساس اطلاعاتی که خانواده های اعضای اسیر در فرقه رجوی دراختیار دفتر انجمن نجات خوزستان قرار داده اند مسئولین فرقه ضدانسانی رجوی با سوء استفاده از شرایط سیل که مشکلات مالی و جانی زیادی برای شهروندان خوزستانی ایجاد کرد اعضای تحت اسارت در زندان مانز در البانی را تحت فشار قرار داده اند تا با خانواده هایشان تماس بگیرند. برخی از این اعضا بیش از 35 سال حق تماس با خانواده هایشان را نداشته اند و فرقه تروریستی رجوی درخصوص این تماس ها دو هدف را دنبال می کند:
1- کسب خبر و اطلاعات از وضعیت مردم و شهرها درپوش اطلاع از وضعیت سلامتی خانواده ها و احساس دلسوزی و ابراز همدردی اعضا با خانواده هایشان. فرقه رجوی درگام بعد این اطلاعات را در اختیار سرویس های جاسوسی امریکا و سعودی قرار میدهند تا ضمن دریافت حمایت های مالی چنین وانمود سازد که در داخل ایران از حمایت های مردمی برخوردار است و دولت امریکا و کشورهای مرتجع منطقه را به ساپورت مالی و حمایت سیاسی ترغیب نماید.
2- سرکردگان فرقه درجریان این تماس ها علیرغم اینکه می دانند این مکالمات ممکن است مورد رصد مقامات امنیتی قرار گیرد بصورت خیلی علنی از عضو می خواهد که به خانواده هایشان رهنمود دهند که به اعتراضات دامن بزنند و به شعارنویسی بپردازنند تا بدین ترتیب برای خانواده ها مشکل امنیتی ایجاد کرده و با فراهم نمودن زمینه دستگیری در تبلیغات خود در این زمینه سواستفاده نمایند. خوشبختانه بدلیل هوشیاری فوق العاده خانواده ها و شناخت انها از ماهیت عملکردهای فرقه این ترفتد ضدانسانی باشکست مواجه گردیده است و این بخوبی نشان می دهد که فرقه ضدبشری رجوی در میان خانواده های اعضای خود هم هیچگونه پایگاهی ندارد و هیچ یک از اقشار مردم ایران فریب ترفندهای ضدانسانی انها را نخواهند خورد. انچه در جریان سیل شاهد بودیم کمک و شرکت فعال خانواده های اعضای اسیر فرقه در جریان سیل و در کمک به دیگر شهروندان بوده است .

۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر
صبور

فرقه رجوی از تلاش برای تحریم تا ریختن اشک برای مردم سیل زده

متاسفانه جاری شدن سیل در برخی از استان های کشور خسارت های زیادی اعم از مالی و جانی را برای مردم بدنبال داشت. عمق فاجعه خرابی های ناشی ازسیل برای مردم ایران به حدی بود که افکارعمومی مردم دنیا را متاثر کرد .
اما درکنار ابراز همدردی مردم دنیا با مردم ایران، فرقه رجوی از روز اول روباه صفتانه خط دیگری را در پیش گرفت .مریم رجوی سرکرده فرقه دریک نمایش مضحک در آلبانی مدعی شد که فرقه اش با مردم ایران ابرازهمدردی می کند و به اصطلاح از مردم ایران خواست تا به یاری مردم مناطق سیل زده بشتابند وتا توانست اشک تمساح ریخت. علاوه براین سرکردگان و فرماندهان فسیل شده و بی سواد خود را هم به صحنه تلویزیون فرقه فرستاد تا فریبکارانه ماهیت خائنانه فرقه را لاپوشانی کنند .
اما واقعیت این است که فرقه رجوی ازاساس ماهیت ضدخلقی داشته ودارد وهیچگاه منافع ومصالح مردم ایران وحفظ جان آنها برایش اهمیتی نداشته و ندارد و این را ازسال 60 به این طرف با اقدامات خائنانه اش عملا اثبات کرده. از راه اندازی جنگ مسلحانه ، همدستی وهمراهی با صدام در جنگ تحمیلی و گرا دادن به موشک های عراقی برای کشتن شدن هرچه بیشتر مردم ایران درشهرها ،همراهی با آمریکا واسرائیل در ترور دانشمندان هسته ای ایران و تلاش سالیان برای متقاعد کردن آمریکا و اروپا برای تحریم و تحت فشار قراردادن اقتصاد مردم ایران تا به امروز! چون اعتقاد رجوی براین بوده وهست که مردم ایران مقصر درعدم به قدرت رسیدن او و فرقه اش درایران هستند. برای نمونه مهوش سپهری (نسرین) زمانی که معاون رجوی درعراق بود یکباردرجریان نشست های به اصطلاح انقلاب ایدئولوژیکی با اعضا با چهره برآشفته عملا ضدیت ودشمنی رجوی وفرقه اش با مردم ایران را به نمایش گذاشت. وی با توهین به مردم ایران گفت : بقول برادر(رجوی) این مردم پدرسوخته ایران تکان نمی خورند وگرنه که ما باید الان این بحث ها را در تهران با کل مردم ایران پیش می بردیم! وی درادامه چاپلوسی های خود برای رجوی گفت داشتن رهبری رجوی لیاقت می خواهد !
بنابراین فرقه ای که کوله باری از خیانت، جنایت و ضدیت با مردم ایران دارد با برگزاری شوهای مسخره برای اشک تمساح ریختن برای مردم سیل زده ایران هرگز نمی تواند ماهیت ضدمردمی خودرا کتمان کرده و در دل مردم ایران جایی برای خود بازکند. چون مردم ایران با هررنج ومشقتی که داشته باشند هیچگاه خیانت های فرقه رجوی و دیگر دشمنان خود را فراموش نخواهند کرد .

۲۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۸ ۰ نظر
صبور

فرقه ی رجوی، مردم معترض را ناحق جلوه میدهد

باند رجوی درتعریف بیجا ازخود مینویسد:
” شکستن ستون فقرات رژیم ایران البته بعد از قیامهای سراسری سال ۹۶ که سازمانیافتگی آن را کانونهای شورشی بر عهده داشت به شیوه ای جدید آغاز گشت “.
با این حساب، معترضین به مشکلات معیشتی ، با سپردن زمام امور خود به باند رجوی که چیزهایی مانند وطن فروشی، جاسوسی، نسل کشی درتشکیلات ودربین کردهای عراق و … را درکارنامه ی بغایت ننگین خود دارد ، مشروعیت خود را ازدست میدهد واینگونه معرفی کردن آنها، بمعنی دشمنی واضح وکینه توزانه با مردم معترض وصلح جو میباشد.
آری!
توصیف این چنینی حرکات اعتراضی ومدنی قسمتی ازمردم ایران ، چیزی جز دشمنی با آنها به لحاظ بدنام کردنشان نیست.
ونیز :
” مهمترین وجه پیشروی مقاومت ایران همراهی همین رژه ها و اجلاسها در خارج ایران با اهداف براندازانه کانونهای شورشی پرشور در داخل است. این نوع رژه ها که فتح خیابانهای داخل وطن را تداعی می کند درواقع صدای بلند کانونهای شورشی را با رژه های خیابانی بگوش جهانیان در اجلاسها و در سراسر دنیا می رساند. در تاریخ مبارزات خلقها, مقاومت ایران نمونه ای بی نظیر است “.
گردآوردن یک دوجین آدم و گذاشتن شعارهایی بردهان آنان که هنر نیست.
شاید شما از شدت بی اطلاعی ازتاریخ ، قادر به درک تظاهرات بزرگ کنفدراسیون دانشجویان ایرانی در رژیم گذشته نیستید و نمیدانید که ده ها میلیون نفر در محکومیت حملات آمریکا به ویتنام وحتی عراق به خیابان ریختند و…
آیا پیاده روی میلیون ها چینی انقلابی برای رفع محاصره ی خود و … بی نظیر نیست و تنها این بازی های کودکانه ی شما ازاین موقعیت برخوردار است؟؟!!
وشاید هم با تبعیت از بزرگان فکری خود- گوبلز و ماکیاول- براین اعتقادید که دروغ را با وسعت بیشتری منتشر کنید تا سبک سرانی برای باور آن پیدا شود؟!
همچنین :
“اگر موانع خارجی برداشته شود, مردم و مقاومت ایران توانایی و آمادگی این تغییر را دارند و این تنها راه جلوگیری از جنگ خارجی است. امتیاز دادن به ملایان آلترناتیو جنگ خارجی نیست و آنها را از اهداف شومشان منصرف نخواهد کرد.”
موانع خارجی کدام است؟
چه امتیازی به آخوندها داده شده که باید پس گرفته شود؟
آیا این خارجیان ، مانع ورودظفرمند؟! لشکر پیر وپاتال های شما به میهن است؟!
کدام کشور خارجی نمیگذارد که ازمرزهای ایران وارد شده وبا تصرف ایران؟؟!! مانع جنگ خارجی شوید؟
درادامه ی صحبتی که از وحدت نیروهای برانداز شده و مورد قبول این قلم بدست رجوی قرار گرفته، بلافاصله ، خصلت فرقوی وانحصارطلبانه ی این فرقه وارد عمل شده تا حرف خود را پس گرفته وچنین بنویسد :
“… جای تردید نباید باشد که بموازات ادامه مخالفت با کلیت رژیم و نفی سیاستهای مخرب داخلی و بین المللی آن از طرف کشورهای دنیا و در راس آنها ایالات متحده امریکا, میزان همسویی آنها با مقاومت ایران و با فرمول راه حل سوم مریم رجوی در پارلمان اروپا افزایش و نهایتا منجر به شناسایی ائتلاف دیر پای شورای ملی مقاومت ایران خواهد بود “.
پس شرط لازم وکافی برای برسمیت شناختن فرقه ی رجوی ، واکنش مثبت آمریکاست که شقی ترین دشمن “جامعه ی بی طبقه ” است ؟!
با این حساب شعار استراتژیک مجاهدین اولیه ( ایجاد جامعه ی بی طبقه ی توحیدی ) گور پدرش؟؟!!
اگر اینطور است که واقعا هم هست، اطلاق نام مجاهد بر روی باند رجوی ، چه اعتباری بدان میدهد؟!
آیا بهتر نیست که این نام اولیه را رها کرده ونام درخور ماهیت خودتان را انتخاب کنید؟!
سعید

۱۵ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۴۱ ۰ نظر
صبور

سیلابهای اخیر بهانه‌ای برا ی مظلوم نمایی مذبوحانۀ منافقین

دستگاههای تبلیغاتی متعدد و البته بی محتوای منافقین مدتی است سرشار از تبلیغات منفی ضد خدمت رسانی دستگاههای دولتی و غیردولتی در سیلاب ویران گر اخیر ایران شده اند این شعارهای تبلیغاتی در حالی توسط این گروهک تروریستی داده می شوند که جای جای ایران کنونی و علی الخصوص استانهای شمالی ایران مدفن شهیدانی است که به دست سرسپردگان کوردل تروریسم فرقه ای رجوی به شهادت رسیده اند. از منظر وجدان عمومی ملت ایران چنین تشکیلاتی نه تنها نمی تواند ادعای دلسوزی برای سیل زده گان ایرانی داشته باشد بلکه پخش اخبار متعدد و متناقض در این حوزه تنها و تنها نشان از تلاشی دیر هنگام و مذبوحانه توسط این فرقه ی تروریستی دارد که برای بازیابی سرمایه ی اجتماعی کاملا نابود شده این گروهک رو به زوال انجام می شود. بر خلاف ادعاهای دستگاه تبلیغاتی مریدان رجوی، صدا و سیمای ایران به صورت شبانه روزی در حال پوشش خبری حوادث مربوط به سیل و سیل زدگان و حواشی آن است و اگر بخواهیم از دید یک رسانه ی منصف که وظیفه ی اصلی آن بازتاب حقیقت به سطح جامعه و افکار عمومی و نه غرض ورزی های ایدئولوژیک است به قضیه بنگریم باید بگوئیم علاوه بر نیروهای دولتی حاضر در مناطق سیل زده که از جانب ارگان هایی مانند سازمان امداد نجات، شهرداری ها و سازمانهای این چنینی به محل اعزام شده اند در حال حاضر به غیر از مردم مناطق سیل زده چهار سازمان در مناطق سیل زده دست به فعالیت زده اند و مشغول خدمت رسانی در مناطقی مانند آق قلا هستند:

  • نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که از همان ساعات اولیه اقدام به اعزام نیرو و انتقال بیمارستان صحرایی به منطقه کرده اند.
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که با انجام اقدامات متعدد و ارسال نیروهای خویش به شهرهای حادثه زده دست به مبارزه با سیل زده اند.
  • نیروهای بسیج سازندگی و اردوهای جهادی که به صورت داوطلبانه دست به خدمت رسانی در این مناطق زده اند.
  • دست آخر باید به نیروهای خودجوش مردمی اشاره کرد که وابسته به هیچ یک از ارگانهای نظامی و شبه نظامی فوق نیستند و به صورت کاملا داوطلبانه و از سر نوع دوستی دست به اقدام زده اند.

باید گفت دستگاههای تبلیغاتی وابسته به منافقین با سر پوش گذاشتن بر تمامی اقدامات فوق سعی در سیاه نمایی در خصوص خدمت رسانی دولتی در مناطق سیل زده دارند. اما باید از سران فرقه این سؤال را پرسید که حتی اگر ما قصوراحتمالی برخی دستگاههای دولتی در این مورد را بپذیریم آیا باز این مسئله می تواند حیثیت بر باد رفته ی منافقین را به آنها بازگرداند و بر روی جنایات بی شمار آنها سرپوش بگذارد؟ این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست که  منافقین در تمام این سالها نه تنها از صحنه ی ایران و تحولات آن به دوربوده اند بلکه در طی این سالهای متمادی نه تنها درد و رنجی از آلام بی شمار مردم را چاره نکرده اند چه بسا از ابتدای جنگ با هم پیمان شدن با دشمن ملت و پس از آن جاسوسی برای بیگانه و تبدیل نمودن خویش به تریبون حمایت از آمریکا و وحدت با اپوزیسیون سلطنت طلب که روزگاری ادعای مبارزه به آن را داشتند و دست آخر ترور واضح و آشکار نخبگان و دانشمندان هسته ای ایران و از این طریق تلاش برای نابودی صنعت نوظهور هسته ای راهی به جز تلاشی همه جانبه برای نابودی ملتی که امروز سنگ سیل زدگان آن را به سینه می کوبند نپیموده اند. از دیگر سو تلاشهای این چنینی این فرقه ی کاملا به انزوا رفته را باید یک کوشش همه جانبه در راستای جلب رضایت اربانی تلقی کرد که آنها را از اشرف به آلبانی منتقل کردند و امروزه در دادگاههای اروپایی به حمایت از آنها می پردازند تا افتضاحات ایشان که در برخی مطبوعات منتشر می شود و نشان از ماهیت فرقه گونه ی این گروهک دارد را را بپوشانند اما باید دانست که کوشش هایی از این دست همچنان که در آغاز این نوشتار گفتیم نوعی دست و پا زدن بی انتها است که منافقین را به مرگ نهایی نزدیک تر می کند.

۱۴ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۲ ۱ نظر
صبور

فعالیت های مجاهدین در فضای مجازی(دستورالعمل‌های منافقین برای فریب سوژه‌ها در فضای مجازی)

فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امروز مهمترین بستر عملیات اعضای منافقین محسوب می‌شوند و با استفاده از استعداد نیرویی دو تا سه هزار نفره خود در آلبانی از مهمترین امکان موجود خود برای فریب و تأثیرگذاری بر جامعه ایران استفاده می‌کنند. فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امروز مهمترین بستر عملیات اعضای منافقین محسوب می‌شوند. آنها با استفاده از استعداد نیرویی دو تا سه هزار نفره خود در آلبانی از مهمترین امکان موجود خود برای فریب و تأثیرگذاری بر جامعه ایران استفاده می‌کنند و به شکل شبانه روزی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای فریب، به کارگیری و تحریک مخاطبین شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند.

اما اعضای این فرقه مانند دیگر اقدامات خود در این حوزه نیز با توجه به ویژگی‌های فضای مجازی به عنوان محیط عملیات و روحیات و سلایق کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به طراحی دستورالعمل‌هایی برای اقدام در این محیط پرداخته و مطابق با این دستورالعمل‌های تشکیلاتی به طعمه‌گذاری برای جذب مخاطبین غالباً جوان این محیط می‌پردازند. بررسی و شناخت اصلی‌ترین مؤلفه های دستورالعمل‌های منافقین برای فریب سوژه‌ها در فضای مجازی می‌تواند کاربران جوان شبکه‌های اجتماعی را نسبت به قرارگیری در تور منافقین تا حد زیادی مصون سازد. به عبارت دقیق‌تر وقتی جوان امروزی که زمان زیادی از وقت خود را صرف فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌کند، از شیوه‌ها و فنون عوامل منافقین و به طور کلی دشمن برای جذب و به‌کارگیری افراد در داخل ایران مطلع باشد، حساس‌تر، محتاط‌تر و با مراقبت بیشتری در این فضا فعالیت کرده و در قبال ارتباط‌گیری‌های ناشناس رفتار حساس تری از خود نشان می‌دهد.

ادامه مطلب...
۱۳ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۳۰ ۰ نظر
صبور

کارنامه تاریک فرقه تروریستی مجاهدین خلق در سال ۱۳۹۷

ادامه حضور در قلعه اهدایی امریکا در کشور آلبانی، تلاش برای برقراری ارتباطات بیشتر جهت فریب و تطمییع مقامات اغلب بازنشسته اروپایی و امریکایی، اجرای شوی ویلپنت در پاریس برای گره زدن پیچیده خود با اقدامات مسلحانه و تروریستی دهه ۶۰ ، بی بدیل جلوه دادن تشکیلات در بُعد فعالیت های رسانه ای با صرف هزینه منبعث از پول های بادآورده از صدام حسین ، رقیق سازی گرایشات فکری از جمله مباحث به ظاهر ضدطبقاتی در مناسبات سیاسی خود و انطباق حرام و دغلکارانه و دروغ با بعضی ذائقه های اجتماعی و سیاسی مردم ، تمرکز ویژه در موضوع تشیع و اصرار بر برداشت سکولار از آن، سعی فراوان در پنهان سازی گذشته ترویج خشونت و همکاری هشت ساله با حکومت بعثی عراق از سوی سازمان در جلسات برگزار شده ، به حاشیه بردن اساسی سرنوشت و مرگ و زندگی مسعود رجوی بعنوان عامل و بانی ترور و جنایت در دهه های گذشته ، تلاش برای بهره برداری های خائنانه از بعضی از اعتراضات صنفی و اجتماعی و اقتصادی مردم و علی الخصوص قاطبه فرهنگیان و  سیاسی و امنیتی نمودن مطالبات آنها، چندین اقدام جعلی برای ایجاد ابهام در نتایج راستی آزمایی اعلام شده از سوی هیئت حکام آژانس،  انتخاب نمایشی زهرا مریخی بعنوان مسئول سازمان جهت فریب های لو رفته و انحطاط افکار عمومی، فضا سازی بی حاصل در موضوع کانون های شورشی !!! ، بی توجهی به درخواست های کتبی و حقوقی خانواده های قربانیان فرقه رجوی برای انجام ملاقات با آنها ، پرداخت پولهای کثیف و غیرقانونی به بعضی مقامات کشور آلبانی جهت در تنگنا قراردادن اعضای جداشده سازمان و حاضر در شهر تیرانای آلبانی و حتی تشویق آنها به برخورد و بازداشت خانواده سمیه محمدی و عدم صدور ویزا برای خانواده های خواهان مسافرت به آلبانی جهت ملاقات با عزیزانشان، همگی رئوس فعالیت های رهبری و تشکیلات گروه تروریستی مجاهدین در طول سال ۱۳۹۷ بودند.

آنچه مسلم هست فرقه رجوی تمام تلاش و سعی خود را برای موج سواری های بعدی از بعضی مطالبات مردمی و اختلاف سلایق سیاسی جناح های ایران در کنار هارت و پورت های دونالد ترامپ در تقابل با مردم ایران در طی سال جدید معمول خواهد داشت . قطعا همکاری های اطلاعاتی و جاسوسی و وطن فروشانه این فرقه نگون بخت کما فی سابق بعنوان تظاهر ابلهانه به نفوذ در طیف های اجتماعی !! جزو محورهای فعالیت تشکیلات در این راستا معرفی شده است .

با توجه به افزایش تنش های سیاسی در به اصطلاح مجموعه رنگارنگ و نامیمون و ضدمردمی اپوزیسیون حاضر در فرنگ !! و با عنایت به سرو شاخ شکاندن سلطنت طلبها و فرقه رجوی و گاها چپ های کافه نشین !! ، به نظر میرسد تشکیلات رجوی همچنان در مسیر همسویی با برنامه های سرمایه داری غول های رسانه ای و صهیونیستی – امریکایی و گاها عربستانی  جهت پوشش ناکامی های فزاینده خود در جلب افکار عمومی، گام های جدی را برخواهد داشت .

نویسنده : سردبیر
منبع خبر : سایت راه نو
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۱۰ ۰ نظر
صبور

مجاهدین خلق یک فرقه تروریستی است

سازمان مجاهدین خلق یک فرقه تروریستی است که از همه منابع مشکوک پول دریافت می‌کند و سازمان‌های پوششی و دولت‌ها و نهاد‌ها، شامل سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی اغلب از آن به‌مثابه ابزاری برای پیشبرد برنامه‌های ضدایرانی استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل بنیاد هابیلیان، دکتر امیل نخله، افسر ارشد سابق سرویس اطلاعاتی و مدیر بنیانگذار «مرکز تحلیل راهبردی اسلام سیاسی» در آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، مقاله‌ای را در لوبلاگ درباره تقلای جنگ‌طلبان آمریکا برای حمله به ایران نوشته است. او در این مقاله مطرح می‌کند که تخریب گسترده عراق و هزینه دهشتناک انسانی و مادی‌ای که «آزادسازی» آمریکا بر این کشور تحمیل کرده است، در مقایسه با پیامدهای حمله احتمالی ترامپ و متحدان اسرائیلی و سعودی او به ایران ناچیز خواهد بود.  

نخله با مقایسه خیره‌سری‌های دولت ترامپ و بی‌اعتنایی آن به پیش‌بینی‌های راهبردی درخصوص آینده ایران پس از حمله احتمالی به آن با بی‌توجهی‌های دولت بوش به هشدارها درخصوص آینده عراق پس از صدام، بیان می‌کند که ایران‌هراسان در درون دولت ترامپ حتی بیش از جنگ‌طلبان دولت بوش که حمله به عراق را رقم زدند، به دنبال تهاجم به ایران هستند.   

عضو شورای روابط خارجی آمریکا، از میان سیاست‌گذاران دولت ترامپ که به ایران‌هراسی دامن می‌زنند، به‌طور ویژه به جان بولتون و رودی جولیانی اشاره می‌کند؛ دو نفری که از سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) به‌عنوان آلترناتیوهای مشروع دولت ایران نام می‌برند. در این‌جا، نخله اظهار می‌کند که از نظر او سازمان مجاهدین خلق یک «فرقه تروریستی» است:

«سازمان مجاهدین خلق یک فرقه تروریستی است که از همه منابع مشکوک پول دریافت می‌کند و سازمان‌های پوششی و دولت‌ها و نهاد‌ها، شامل سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی اغلب از آن به‌مثابه ابزاری برای پیشبرد برنامه‌های ضدایرانی استفاده می‌کنند.»

مدیر انستیتو سیاست امنیتی جهانی و ملی در دانشگاه نیومکزیکو در ادامه مقاله خود هشدار می‌دهد که سازمان مجاهدین خلق ممکن است به نسخه ایرانی «کنگره ملی عراق»، گروه اپوزسیون تبعیدی رژیم صدام تحت رهبری احمد چلبی، تبدیل شود؛ گروهی که نومحافظه‌کاران در واشنگتن در اوایل دهه 2000 میلادی بی‌وقفه به آن پروبال می‌دانند تا با دستاویزقراردادن ادعاهای بی‌اساس آن، زمینه لازم برای حمله به عراق را مهیا کنند: 

«به‌طور مشابه، دولت بوش احمد چلبی، تبعیدی عراقی و سازمان تأسیسی او، کنگره ملی عراق، را به عنوان جایگزین قانونی برای رژیم صدام در عراق در نظر گفته بود. چنی، معاون رئیس جمهور، و رامسفلد، وزیر دفاع، در حجم بالا مشغول دادوستد روغن مار با چلبی شدند. چلبی در تحریک آمریکا برای حمله به عراق به بهای هزاران هزار دلار و جان هزاران آمریکایی و عراقی نقش مهمی را ایفا کرد. عراق هنوز از آن جنگ فاجعه‌بار و غیرضروری قامت راست نکرده است. بولتون و جولیانی همان‌قدر مستعد پذیرش ادعاهای مجاهدین خلق هستند که چنی و رامسفلد نسبت به چلبی بودند.»

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۴۹ ۰ نظر
صبور

سیل و اینهمه خوشحالی مجاهدین

تیتر مطلب فرقه ی رجوی که رسانه هایش منتشر کرده ، ” سیل و این‌ همه وحشت و دغدغهٔ امنیت! چرا؟ ” نام دارد که منصفانه بود که این عنوان به ” سیل و اینهمه خوشحالی مجاهدین!” تغییر می یافت و چرا؟
اولابخاطر داشتن منابع لجستیکی زیاد، مهارت ها و ورزیدگی هایی که درآنها وجود دارد، حضور نیروهای نظامی درمناطق سیل زده امری ضروری است و برعکس، عدم حضور آنها امری غیر طبیعی بوده و حکایت از بی توجهی حکومت و دولت به این سانحه میکرد.
خواننده ی محترم حتما باور داشته باشد که اگر این نیروها درمحل های حادثه حضور نمی یافتند، باند رجوی ساز خود را طور دیگر کوک کرده و میگفت که آنها مردم را تنها گذاشتند تا بیشتر متحمل خسارات و تلفات بشوند!
ثانیا ، این باند ضد ملی با ایجاد این جنجال ها، یا میخواهد نیروهای نظامی در مناطق لازم حضور نیافته و یا مشتاق است که حضور عملی آنها را بمعنای سرکوب مردم جلوه دهد وخلاصه یک جنگ روانی مداوم با مردم براه انداخته تا از روحیه ی مقاومت آنها بکاهد و باعث خرابی بیشتر گردد.
بیشتر رسانه های رجوی در مورد این حادثه نوشته اند:
“آنچه که این روزها در کنار ابعاد تکان‌دهندهٔ ویرانیهای سیل، به‌خصوص ضایعات انسانی زیادی که در شیراز به‌بار آورده و همچنین ابعاد خسارات در استان گلستان و استان خوزستان و چندین استان دیگر کشور به‌ وضوح قابل رؤیت است، وحشت‌زدگی است که سراپای رژیم را در برگرفته که می‌توان انعکاس آن را در ایجاد یک فضای پلیسی – امنیتی شدید در مناطق سیل‌زده دید “.
آیا تردد های مسئولین کشور به مناطق مصیبت دیده کار غیر عادی و امنیتی شمرده میشود؟
اگر این ترددها در کار نباشد، ضمن اینکه هماهنگی های کافی برای دفع خطر انجام نمیگیرد ، بلکه شما مدعی میشوید که مسئولین دولتی از سر ترس یا دشمنی با مردم، ازخانه هایشان بیرون نیآمدند و گذاشتند که مردم مصیبت بیشتری را تجربه کنند!
شما قلبا مایل هستید که نیروهای نظامی درمناطق مورد بحث حضور نیابند تا تلفات بیشتری ببآر آید و آنگاه با دلسوزی ریاکارانه برای مردم ، برعلیه رژیمی که قصد واگذاری قدرت بشما جوجه ها را ندارد، جار و جنجال بپا کنید!
ضمنا چرا اصرار دارید که آمار تلفات بیشتر اعلام شود؟!
که مردم را بیشتر ترسانده و آنها را دچار یاس و افسردگی کنید تا نتوانند بنحو شایسته ای رفع خطر نمایند؟!
درادامه :
” معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: «پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار شایعه در خصوص حوادث سیل اخیر در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی و برهم‌زدن آرامش جامعه شوند، برخورد قانونی می‌کند “.
بلی!
روحیه دادن به مردم که کارهای خود را با دقت و زیاد و تشویش کمتر انجام دهند، کار درستی است و در عوض جنجالی تر کردن موضوع و ترساندن و ناامید کردن مردم ، بر میزان خسارات افزوده و ایام مصیبت را طولانی تر میکند.
کاری که مجاهدین رجوی درپی آن هستند.
بازهم :
” از سوی دیگر خانم مریم رجوی با تجدید تسلیت‌ به مردم مصیبت‌زده، عموم هموطنان را به همیاری ملی برای نجات محاصره‌شدگان در سیل و پیدا کردن مفقودان و کمک به آسیب‌دیدگان فراخواند. وی از همه مردم به‌ویژه جوانان خواست با تشکیل شوراهای مردمی در هر شهر و محله و روستا با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن مقابله کنند. این تنها راه غلبه بر عوارض سیل ویرانگر در اولین گام است “.
کمک مردم به سیل زدگان بسیار خوب است.
اما مسئله اینجاست که این کمک ها با درخواست مریم رجوی که مردم میدانند ریاکارانه و فرصت طلبانه است انجام نمیگیرد و درخواست هم نمیکرد، کار بهمان روال خوبی که جریان دارد، ادامه پیدا میکرد.
مردم کارهای بزرگی کرده اند و میتوانند بازهم انجام دهند ، اما واقعیت این است که ادوات تکنولوژیک موثرتر ، در دست دولت است و مردم در هماهنگی و همکاری با این نهادها میتوانند ثمره ی بهتری از فداکاریهای خود ببرند!
ضمنا، مردم اعزام شده به مناطق بحران، توسط شوراهای روستاها، دهیارها، شوراهای محل، ریش سفیدان و معتمدین هر محل هدایت میشوند و احتیاجی به تشکیل شوراهای خیالی مریم ندارند.
حمید

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر
صبور

فرقه تروریستی رجوی هرگز بهار را در ایران نخواهید دید

زمستان تمام شد بهار از راه رسید و روسیاهی بر چهره رجوی باقی ماند. فرقه رجوی که هرساله خودش را برای مرحله سین (سرنگونی) آماده می کند و با وعده و وعید های پوشالی و به راه انداختن یک جنگ روانی در میان نیروهای وارفته و از پای در آمده ایدیولوژیک تشکیلاتی امسال هم همچون سالهای گذشته خوار و خفیف شد و ملت ایران خودش را برای جشن و پایکوبی در بهاران ۱۳۹۸ آماده می کند و سفره هفت سین خود را بهتر از سال های قبل مهیا کرده است.به راستی که چه شد شعار های پوشالی ترامپ ، ناتنیاهو ، ولیعهد عربستان و رجوی خائن و یکانها و دسته ها و واحد ها و تیم های شورشی در داخل و خارج از کشور؟ چرا و به چه دلیل فرقه رجوی خودش را هرساله قبل از رسیدن بهار آماده می کند تا مرحله نهایی سر نگونی را پشت سر بگذارد و مریم قجر را به پایتخت شیر و خورشید ببرد؟
آری من از گذشته خود می گویم در فرقه تروریستی رجوی از فروردین ۱۳۶۷ تا فروردین ۱۳۹۸دقیقا ۳۰ سال تمام و وارد سی و یکمین سال می شوم که در باتلاق رجوی بوده ام و من هنوز نتوانستم این فرقه تروریستی و ضد بشری را فراموش کنم و هنوز دارم با دردها و شکنجه ها و روسیاهی هایی که از این فرقه با خود یدک می کشم دست و پنجه نرم می کنم.
با گذشت ۳۰ سال خیانت و مزدوری هنوز فرقه تروریستی رجوی با آب و تاب فراوان خودش را پرچم دار مقاومت مردمی می داند و برای ملت ایران سنگ به سینه می کوبد هر روز که می گذرد ابعاد جنایت ها و مزدوری رجوی بیشتر و بیشتر می شود و برای همگان و اول و آخر برای آنهایی که اسیر این فرقه هستند بیشتر وبیشتر دستشان رو می شود.
در سه سال گذشته با روی کار آمدن ترامپ رئیس جمهور جدید در آمریکا از حزب جمهوری خواه، فرقه رجوی چنان خوش رقصی می کرد و چنان خودش را برای سر نگونی آماده می کرد و چنان از تحریم های همه جانبه بر علیه ملت ایران دفاع و پشتیبانی میکرد که واقعا هر انسان آزاده ای را برافروخته می کرد که اینها دیگر چه موجودات عجیب و غریب و پستی هستند که دم از انسان و انسانیت می زنند؟
من به عنوان یک فرد جداشده از این فرقه با گذشت سی سال هنوز خودم را اسیر این فرقه جهل و جنایت می دانم و هنوز نتوانستم گذشته خود را فراموش کنم. حال فرقه رجوی در سیمای خود به کرات به تفسیر گذشته این فرقه تروریستی و جنایت کار و مزدور می پردازد و فکر می کند که با جلب حمایت های پوشالی و پولکی که از وزیر و وزرای از کار افتاده آمریکا و فرانسه و انگلستان و غیره و غیره جمع آوری می کند می تواند حمایتهای مردمی را هم از داخل و خارج از ایران به دست بیاورد. تا آنجایی که من خبر دارم از داخل ایران هیچ فردی هیچ گروهی و هیچ حزبی سخن از این جانیان بر زبان نیاورده و نخواهد آورد و در خارج از کشور هم به جز تعداد انگشت شماری از مزدوران و مواجب بگیران و نفله های سیاسی هیچ کس از این فر قه پشتیبانی نکرده و نخواهد کرد و این را به خوبی می توان ار گردهمایی های پوشالی این فرقه در گوشه و کنار هر کشوری به خوبی دید و توصیف کرد.
و اما نکته آخر اینکه باید به فرقه تروریستی رجوی بگویم که هرگز فرارسیدن بهاران را با چشمهای شوم و بدخیم خود در ایران نخواهید دید و باید فکر چاره کنید چرا که در درون مناسبات مخوف در کمپ های آلبانی آتش فشان سرنگونی فرقه در حال راه افتادن هست و هر روزبیشتر از روز گذشته تعداد بیشتری خواهان جداشدن و فاصله گرفتن و رسیدن به آزادی های فردی خود هستند.
من به عنوان یک جداشده سرنگونی محتوم فرقه رجوی را تا بی نهایت باید که با چشمانم ببینم و آن روزی را که رجوی هچون صدام حسین اربابش طناب دار بر گردنش بی افتد را به خوبی در چشم انداز می بینم امروز طناب دار ایدوئولوژیک تشکیلاتی بر گردنش افتاده و به زودی طناب دار فیزیکی هم بر گردنش را ما جداشدگان خواهیم انداخت.
فرارسیدن بهار و فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ را پیشاپیش به ملت ایران و به تک تک کسانی که از این فرقه جداشدند و یا خواهان جدایی هستند را تبریک می گویم.
سید امیر موثقی

۱۰ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۲۹ ۰ نظر
صبور

گروهک منافقین مدافع حقوق هیچ یک از اقلیت‌های دینی نیست

مرجع دینی کلیمیان ایران گفت: گروهک تروریستی منافقین هیچ وقت نمایندۀ اقلیت‌های دینی ایران نخواهند بود.

دکتر یونس حمامی زار مرجع دینی کلیمیان ایران در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان با اشاره به سوء استفاده از ادیان الهی در ترویج خشونت و و تروریسم گفت: در هر دینی آیات مختلفی موجود است که حاوی پیام صلح و آشتی است. در همین ادیان آیاتی وجود دارد که پیام خشم و خشونت دارد. اینجا تعلیم درست و نقش رهبران دینی بسیار مهم می‌شود که این آیه در کجا جایگاه دارد و کجا قابل استفاده است. این اقدام می‌تواند کنترل کننده بحث خشونت شود.

وی در ادامه افزود: زمینۀ آشنایی با این موضوعات برای عموم در بسیاری از زمان‌ها کم است.

مرجع کلیمیان ایران در پاسخ به سوالی در خصوص استفاده گروهک‌های تروریستی از اقلیت‌های دینی در ایران به خصوص گروهک منافقین گفت: منافقین مدافع حقوق کسی نیستند. این چه دفاعی است که حتی به اعضای خودشان اجازه نمی‌دهند از گروهک جدا شوند.

۰۷ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر
صبور

گروه‌هایی مانند مجاهدین شایسته صفت دموکراتیک نیستند

تد گالن کارپنتر، کارشناس ارشد مطالعات دفاعی و سیاست خارجی موسسه کاتو معتقد است گروه‌ها و جنبش‌های خارجی تحت حمایت آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم، از جمله گروه تروریستی مجاهدین ، از اصول اولیه آزادی و دموکراسی برخوردار نبوده‌اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، کارپنتر در نشستی که با موضوع نقد جدیدترین کتاب وی با عنوان «ابرقدرتی که بازی می‌خورد؛ حمایت آمریکا از جنبش‌های دموکراتیک جعلی خارجی» در موسسه کاتو برگزار شده بود، به بیان مهمترین نکات کتاب خود پرداخت.
وی در بخشی از صحبت‌های خود به سیاست دولت ریگان در حمایت از گروه‌های ضد شوروی پرداخت و عنوان کرد آمریکایی‌ها از این گروه‌ها حمایت می‌کردند نه تنها به این دلیل که آن‌ها بر علیه شوروی فعالیت می‌کردند، بلکه دولت ریگان مدعی بود این گروه‌ها برای استقلال، آزادی و حقوق بشر در حال مبارزه‌اند.
به گفته کارپنتر، کتاب جدید وی عمدتا بر روی 10 سوژه مطالعاتی خاص تمرکز می‌کند که آمریکا در زمان‌های مختلف به آن‌ها لقب دموکراتیک داده است در حالی‌‎که به هیچ وجه این گروه‌ها شایستگی این لقب را نداشته‌اند. برخی از این گروه‌ها عبارتند از: مجاهدین افغانستان، جوخه‌های مرگ نیکاراگوئه و سالوادوران، جونس ساویمبی در آنگولا، ارتش آزادی‌بخش کوزوو، کنگره ملی عراق احمد چلبی و گروه تروریستی مجاهدین یا همان سازمان مجاهدین خلق ایران.
به عقیده کارپنتر حمایت آمریکا از چنین گروه‌هایی، اشتباه ادامه‌دار سیاست خارجی در دولت‌های مختلف ایالات متحده بوده است.

۰۷ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۱۴ ۰ نظر
صبور

مقامات آلبانی خود را در معرض پیگیری قضائی قرار می دهند

دو تن از شخصیت های سیاسی آلبانی به تازگی اظهاراتی بیان کرده اند که می تواند آنها را در معرض پیگیری های قضائی به جرم حمایت از یک گروه تروریستی قرار دهد.

به گزارش سرویس بین الملل هابیلیان، ادموند اسپاهو معاون حزب دمکرات و پاندلی مایکو نخست وزیر اسبق آلبانی اخیرا در جلسه ای با حضور مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، اظهاراتی را در تأیید این گروهک بیان کرده اند.

معاون حزب دمکرات آلبانی در این جلسه به سرکرده منافقین گفته که حزبش از این گروه حمایت می کند. نخست وزیر سابق این کشور نیز در همان جلسه به رجوی گفته که اردوگاه منافقین در آلبانی را به عنوان سفارت ایران در آن کشور می داند !

آلبانی پس از پذیرش منافقین متعهد شده بود اجازه فعالیت به این گروه تروریستی در خاک خود را ندهد. اما منافقین علاوه بر فعالیت های گسترده در آلبانی که به اعتراف پلیس این کشور از مرز دخالت در امور داخلی آن نیز گذشته است با سفارت خانه های خارجی در آلبانی نیز در تماس هستند.

براساس گزارش های متعدد بین المللی، مجاهدین خلق برای کسب حمایت سیاستمداران خارجی یا حضور آنها در برنامه های خود، مبالغ کلانی را به آنان پرداخت می کنند. گزارش چندی قبل شبکه تلویزیونی MSNBC آمریکا پرده از وجود لیست افرادی برداشت که مبالغ کلانی در قبال سخنرانی به سود منافقین از این گروهک دریافت کرده اند.

احتمال بسیار جدی وجود دارد که این دو مقام سیاسی آلبانی توسط منافقین تطمیع شده اند و در برنامه آنها حضور پیدا کرده اند و اظهاراتی را در حمایت از آنها بیان کرده اند.

 اظهارات حمایت آمیز این شخصیت ها علاوه بر اینکه با اصل  عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها تناقض دارد، حمایت آشکار از گروهی بدنام و بدسابقه است که سال ها در لیست گروه های تروریستی بوده و هزاران تن از مردم ایران را ده های 60 و 70 شمسی ترور کرده است.

۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۲۰ ۰ نظر
صبور