۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

نوکری و خوش رقصی بهترین شیوه برای بقای فرقه رجوی

فرقه رجوی از روز اول برای بقای خود مجبور بود که حمایت مالی وهم حمایت نظامی داشته باشد. نوکری و خوش رقصی بهترین شیوه برای این فرقه بود و تنها شرط این خوش خدمتی و نوکری گرفتن سر سلاح به سمت ایران  بود. زمان صدام حسین را که همگی به یاد دارید و نیازی به گفتن نیست و بعد از آن برای آمریکا ، اسرائیل و حال عربستانی که علنا عالیترین رهبران مذهبیش مردم  ایران را غیر مسلمان، کافر و واجب القتل می دانند و از آن طرف همین فرقه خودشان را ایرانی می دانند پس چطور این فرقه کافِر و واجب القتل نیستند.

بعد از پوچ درآمدن تمامی تحلیل های این فرقه در عراق و شکست و به بن بست رسیدن تحلیل ها و معادلاتشان در عرصه نظامی، به نظر می رسد در سیاست ها و خط مشی خود در معادلات منطقه ای نیز دچار ورشکستگی شده اند. در عرصه سیاسی نیز با حمایت های خود از جنایت های دولت عربستان و گروه های تروریستی دست ساز آل سعود، همچون داعش در منطقه نه تنها درعرصه بین المللی بلکه در نزد افکار عمومی وهموطنان ایرانی چه در داخل و چه در خارج از ایران نیزبیش از بیش مورد تنفر و انزجار قرار گرفته اند.

برای این منظور فرقه باید همچنان منتظر مانده و ببینند که در آینده در کدام شکاف می توانند به حیاتشان ادامه دهند والبته دعا کنند که شکاف قابل مانوری برای ادامه زندگیشان نصیب شود. از آنجایی که مسئولین این فرقه سال ها تجربه سرگرم کردن و وعده سر خرمن دادن به این اسیران را دارند احتمالأ می توانند خیابان «۱۰۰» جدیدی در آلبانی نیز برای اسیران خود فراهم کنند یا به نشستها و توهم گویی های خود با طرح و برنامه ای دیگر ادامه دهند اما تا کی هم مسئولین و هم اسیران در بند می توانند این وضع را حفظ کرده و ادامه دهند؟ تا کی می توانند به مانند عراق ریل انطباق بروند و خود را فریب دهند ؟

سعید ناصری

۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر
صبور

جان بولتون و دریافت حقوق از منافقین

روزنامه گاردین: بر اساس اسناد مالی موجود، برای شرکت در جلسه ی منافقین در سال ۲۰۱۷ در پاریس ۴۰ هزار دلار و برای شرکت در چند جلسه ی آنها تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار دلار از پول دریافت کرده است.
هرساله در نشست منافقین ده ها سیاستمدار آمریکایی و انگلیسی شرکت میکنند.دیوید آمس،جان بولتون و رودی جولیانی از جمله این افراد هستند که با حضور در این نشست ها برای رهبری مریم رجوی در ایران نقشه کشیده اند.
چرا رجوی از نظر دشمنان ایران بهترین گزینه برای براندازی است؟
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر
صبور

معیشت معلمان، دستاویز منافقین

چندیست فراخوان هایی به نام معلمان برای تحصن در مدارس از سوی برخی جریان ها در حال انجام است، این فراخوان ها که عمدتا از سوی جریان های معاند نظام جمهوری اسلامی بویژه منافقین منحوس خط دهی می شود، تداعی کننده دو نکته است؛ اول اینکه دشمنی وقیح همچون منافقین که دستشان به خون صدها معلم آغشته است همچنان در شناخت مردم ایران و بویژه قشر معلم عاجزند و دوم اینکه ضعف مدیریتی مسئولان، زمینه سوء استفاده دشمن معلوم الحال را فراهم کرده است.

از جنبه ای دیگر، نام منافقین و ضدانقلاب گویا باری را از روی دوش برخی مسئولان برداشته است؛ چراکه هر زمان نامی از تحصن معلمان به گوش می رسد، توصیه مسئولان به معلمان شروع می شود که مبادا گول منافقین و ضدانقلاب را بخورند؛ اما از سویی دیگر توصیه های موکد رهبر معظم انقلاب درخصوص معیشت معلمان به فراموشی سپرده می شود.

قدر مسلم اینست که متاسفانه برخی مسئولان نیز شناخت درستی از جامعه فرهنگیان ندارند و تصورشان بر این است که اغلب معلمان و فرهنگیان با فراخوانی که مورد حمایت گروهک منحوس منافقین و شبکه های ضدانقلاب باشد همراهی می کنند و اگر هم عده ای همراهی نمایند، این همراهی را همراهی معلم منافق می دانند؛ در صورتی که رهبر معظم انقلاب نقشه راهبری را سالیان متمادی است درخصوص معلمان ترسیم نموده اند و دیدگاه خود را نسبت به این قشر فهیم و زحمتکش ابراز داشته اند: « ... البتّه معلّمین ما، هم بیدارند، هم نجیبند، هم مؤمنند؛ حقیقتاً این را من اعتقاد دارم؛ در طول این سالها این را آزمودیم، امروز هم در سطح کشور می‌بینیم؛ معلّمین ما از توطئه‌ی دشمن غافل نیستند...»

علاوه بر دیدگاه نادرست برخی مسئولان درخصوص اعتقادات راسخ جامعه فرهنگیان، دیدگاه اقتصادی آنان به مقوله کار و معیشت معلم نیز، نه تنها موجبات سوءاستفاده دشمن را از این مسئله فراهم آورده؛ بلکه پوششی نیز برای کم کاری و سوء مدیریتشان شده است.

چیزی که مبرهن است جامعه فرهنگیان علیرغم داشتن مطالبات برحق خود، همواره با شناخت درست از دشمن نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرده و در خط مقدم مبارزه با نفاق حرکت نموده اند و این همراهی را با خون خود در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده اند.

 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۹ ۰ نظر
صبور

«22بهمن1397»؛ تشدید روند فروپاشی گروهک ضدمردمی

22 بهمن امسال، انقلاب اسلامی پایان چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت. نزدیک به همین تعداد سال است که مسعود رجوی سرکرده سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز از نزدیک شدن سرنگونی جمهوری اسلامی ایران سخن می گوید، وعده می دهد، خراب می شود و در آستانه یک جشن دیگر پیروزی انقلاب، بار دیگر وعده خود را تکرار می کند و این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند، بدون آنکه کوچک ترین رخدادی روی دهد.

امسال اما وضعیت متفاوت است، نه برای ایران، بلکه برای منافقین. رهبر این گروه که هنوز معلوم نیست چرا هیچ تصویر و خبری از او منتشر نمی شود و حتی بیانیه ها و اطلاعیه هایش، نباید با صدایش منتشر شود و افراد دیگری آن را می خوانند اخیرا وعده داده است که نظام تا پیش از 22 بهمن سال جاری سرنگون خواهد شد و اگر چنین اتفاقی نیفتاد هر کس که می خواهد می تواند از این گروه جدا شود!

این اظهار نظر بی مایه سرکرده منافقین پس از آن بیان شد که جان بولتون مشاور امنیت ملی فعلی آمریکا، سال گذشته که هنوز پست رسمی نداشت برای خوش‌داشت منافقین و از بابت هزینه ای که در مقابل سخنرانی خود در ویلپنت پاریس از رجوی دریافت کرده بود گفته بود که جمهوری اسلامی نباید به چهل سالگی اش برسد.

رجوی نیز پس از آن با ذوق تمام و شتاب زده، 22 بهمن امسال را سال سرنگونی دانست و در وعده ای چالشی گفت که هر کس می خواهد از گروه جدا شود صبر کند تا اگر این وعده محقق نشود آن هنگام از گروه خارج شود. به نظر می رسد این وعده اکنون تبدیل به چالشی برای مسعود و مریم رجوی شده است ؛ به خصوص آنکه حجم ریزش نیروها در این گروه از زمانی که وارد آلبانی شدند به شدت در حال افزایش است و طبق آمارهای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، حدود 120 نفر از اعضای این گروه در حال حاضر در کمپ های پناهندگی این کمیساریا در این کشور هستند. بسیاری دیگر نیز پیش از این موفق به فرار به سایر کشورهای اروپایی شده بودند.

از همین رو و برای کم شدن از فشارها و همچنین سرپوش گذاشتن بر وعده احساسی و شتاب زده و بدون منطق رجوی، اکنون عبارت «زمان سرنگونی» را به  «ورود به دوران سرنگونی» تغییر داده اند تا به گمان خود مانع از بی آبرویی مجدد سرکردگان فرقه شوند.

در هر صورت، برای اعضای مترصد فرصت این گروه در حال کوچک تر شدن، بازی سرکردگان با کلمات بی تأثیر است و ورود انقلاب اسلامی به چهل و یکمین سالگرد پیروزی و محقق نشدن وعده رجوی برای سرنگونی، به معنای آغاز موج جدید انتقادات و نارضایتی درون گروهی و خروج بی رویه و بی سابقه از این گروه خواهد بود. تردیدی نیست که از نیمه های زمستان امسال می توان شاهد تحولات جدی در بدنه گروهک منافقین باشیم؛ تحولاتی که می شود آن را به مثابه تسریع در روند فروپاشی سریع گروهک تروریستی منافقین و همچنین پرریزش‌ترین دوران در حیات این گروه بدانیم.

۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۴ ۰ نظر
صبور

برنامه رژیم سعودی برای ترور و خرابکاری در ایران

یک روزنامه مشهور آمریکایی فاش کرد رژیم سعودی برنامه‌ای چند میلیاردی برای ایجاد خرابکاری در ایران طراحی کرده بود.

به گزارش  هابیلیان به نقل از تسنیم، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام آگاه نوشته است مقام‌های اطلاعاتی نزدیک به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی سال گذشته با جمعی از بازرگانان درباره ترور مقام‌های ایرانی توسط شرکت‌های خصوصی رایزنی کرده‌اند.

این روزنامه می‌نویسد مقام‌های اطلاعاتی مرتبط با بن سلمان در صدد طرحی چند میلیاردی برای خرابکاری در ایران بوده‌اند.

نیویورک تایمز افزود: مقام های اطلاعاتی سعودی نزدیک به محمد بن سلمان از گروه کوچکی از تجار و بازرگانان طی سال گذشته خواسته بودند تا از شرکت های خصوصی برای ترور مقام های ایرانی استفاده کنند.

مقام های سعودی در شرایطی اقدام به این کار کرده بودند که محمد بن سلمان در حال تلاش برای تثبیت قدرت خود بود و به مشاورانش دستور داده بود تا عملیات نظامی و اطلاعاتی را در خارج از مرزهای عربستان تشدید کنند. رایزنی های مقام های سعودی با تجار و بازرگانان برای استفاده از شرکت های خصوصی با هدف ترور مقام های ایرانی، یک سال قبل از قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی بوده و این مساله نشان می دهد که مقام های ارشد سعودی از آغاز دوره ولیعهدی محمد بن سلمان به دنبال قتل و ترور بوده اند.

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۹:۲۹ ۰ نظر
صبور

دولت آلبانی نقض حقوق بشر در خاک خود را نادیده می‌گیرد

گزارشی که به تازگی توسط گاردین منتشر شده، از نقض سیستماتیک حقوق بشر در کمپ منافقین در آلبانی پرده برداشته است. همانطور که رسانه های آلبانیایی در طول چند سال گذشته گزارش داده اند، با تشدید علاقه دولت ایالات متحده برای سرنگونی نظام ایران، چندین مقام عالیرتبه آمریکایی به آلبانی سفر کرده اند تا با رهبران مجاهدین در آلبانی دیدار کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) گزارش گاردین افشا می‌کند که شمار زیادی از اعضاء مجاهدین در تیرانا در حال جداشدن از گروه هستند و تعداد زیادی از آن ها که به پایان راه خود در سازمان رسیده‌اند، به دنبال اقامت در کشورهای اروپایی و آمریکا هستند. این جداشده‌ها در مصاحبه‌هایی موارد مکرر نقض حقوق بشر در داخل کمپ مجاهدین در آلبانی را گزارش کرده‌اند:        

          انتقال از عراق به کشور نسبتاً ایمن آلبانی باعث شدت‌گرفتن موج جدایی اعضا شده است. آن ها که می‌توانسته اند، کشور را به مقصد اروپا و آمریکا ترک کرده‌اند، اما حدود 120 نفر از اعضایی که به تازگی از سازمان فرار کرده‌اند، در تیرانا مانده‌اند؛ در حالی که نه مجوز کار به آن‌ها می‌دهند، نه اجازه مهاجرت. با حدود ده‌دوازده نفر از جداشدگان که صحبت کردم، به اتفاق از بدرفتاری سیستماتیک فرماندهان با اعضا برای ساکت کردن صدای مخالف و جلوگیری از جدایی اعضا، سخن گفته‌اند. این بدرفتاری‌ها شامل شکنجه، حبس انفرادی، مصادره دارایی‌ها و جداسازی اعضای خانواده از هم برای کنترل بیشتر آن ها می‌شود. 

          شهادت خیل اخیر از جداشدگان در ادامه گزارشاتی است که پیش تر گروه‌هایی مانند دیدبان حقوق بشر از نقض حقوق بشر اعضا در داخل کمپ مجاهدین در عراق منتشر کرده بودند و در آن اعضای سابق به «ضرب و شتم، بدرفتاری کلامی و روانی، اعتراف‌گیری اجباری، تهدید به اعدام و شکنجه که در دو مورد منجر به مرگ شد» خود توسط فرماندهان گواهی داده بودند.

به نظر می‌رسد کمپ سازمان مجاهدین خلق «خارج از حوزه قضایی پلیس آلبانی» قرار گرفته است:

          یلی زیلا، که از سال 2008 تا 2012 در مقام مسئول اطلاعات نظامی آلبانی فعالیت کرده است، سازمان مجاهدین خلق را به نقض قوانین آلبانی متهم کرده است. او به من گفت: «اعضای این سازمان در آلبانی مانند گروگان زندگی می‌کنند.» به گفته وی، کمپ آن ها خارج از حوزه قدرت پلیس آلبانی است و در داخل آن «خشونت روانی کم نظیر و تهدید به قتل» اتفاق می‌افتد.

با این حال، دولت آلبانی چشم خود را بر نقض حقوق بشر درداخل حاکمیت خود بسته است؛ به این امید که میزبانی از سازمان مجاهدین خلق باعث شود آن ها از دولت ایالات متحده امتیاز بگیرند:

          اولسی یازجی، استاد تاریخ دانشگاه دورس آلبانی که منتقد تصمیم دولت این کشور در پذیرش تروریست های مجاهدین خلق است، می‌گوید که سیاست‌مداران آلبانی امیدوارند این توافقنامه منجر به این شود که دولت ایالات متحده چشم خود را بر فساد خود آن ها ببندد. او در این باره می‌گوید: «سازمان مجاهدین خلق برگ برنده‌ای است که به آن‌ها دربرابر ایالات متحده امتیاز می‌دهد... آن‌ها فکر می کنند که با پذیرش مجاهدین خلق، آمریکایی ها آن‌ها را به حال خودشان می گذارند.»

رعایت کامل حقوق بشر یکی از پنج شرط کلیدی برای مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا می باشد. به نظر می‌رسد دولت آلبانی، بار دیگر، در انجام تعهداتش در این امر قصور ورزیده است.

۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۱:۰۸ ۰ نظر
صبور

نقش فرقه تروریستی رجوی در سپر تحریم های جدید آمریکا

تا چندروز دیگر بخش نهایی تحریم های ناعادلانه آمریکا علیه ایران آغاز می شود. حتی موارد پزشکی و دارویی و حمل و نقلی از جمله قطعات یدکی هواپیماهای مسافری به جز موارد حوزه انرژی و بانکی نیز که همواره با منشاء و ملاحظات انسانی در چنین برخوردهای شدید سیاسی متقابل مدنظر قرار می گیرند، در دو مرحله اردیبهشت امسال و مقطع ۴ نوامبر بتدریج در زمره تحریم ها آببندی شده اند.


آمریکا تلاش دارد این بار با ممانعت از دسترسی ایران به تامین منابع اقدام خصمانه خود را به کرسی بنشاند. جلوگیری از افزایش سرمایه و منابع ارزی و به صفر کشاندن درآمدهای ارزی حاصل از فروش فراورده های نفتی و یا نفت خام، اهداف این زورگویی آمریکا تلقی می شوند. ضمن اینکه کشورهای طرف حساب ایران قبلا منافع خود را درقبال صدمات احتمالی دریافتی از معامله نفتی با ایران ارزیابی و هراقدام متناسب اقتصادی و بازرگانی را برگزیده اند. به عبارتی هیچ اتفاق خاصی لاجرم قابل تحقق نخواهد بود.
قطعا تجارب ۴۰ ساله ایران در قبال مقابله هوشمندانه با تحریم های مستمر آمریکا و داشتن مرزهای طولانی زمینی ایران با چندین کشور پرجمعیت همسایه و نهایی شدن ساز و کارهای تقریبا مناسب مالی بانکی اروپا با ایران برای تشویق ایران جهت حضور کشورمان در برجام و عزم سایر کشورهای حاضر در برجام برای مساعدت های لازم به ایران ، زمینه های تاثیرگزاری های مطلوب دولت آمریکا را با چالش مواجه خواهد ساخت.
علی ایحال موضعگیری های سازمان تروریستی مجاهدین و علی الخصوص شخص مسعود و مریم رجوی در ایجاد تبلیغات و دعوت کشور آمریکا برای سختگیری های لازم در خصوص تحریم ها، حتی جایگاه این فرقه را بسی ذلیل تر می نمایاند. بی هویتی سیاسی آنچنان بر افکار رهبری جنایتکار این جریان چنبره انداخته که به وضوح ودر رسانه های منتسب بخود تکرار تشدید تحریم ها را مایه مباهات و بالندگی! خود به حساب می آورند . شاید خود زمانیکه در سالهای تحریم های مردم عراق از سوی امریکادر زمان صدام حسین ، ظلم و تلف شدن بچه های بیمار عراقی را به عین دیدند را به فراموشی سپرده ا ند . ولی آنچه مهم هست نقش گروه رجوی در قبال این اقدام ضدبشری آمریکا ست . دعوت مقامات رسمی و غیر رسمی امریکایی در شوی سیاسی و سالانه ویلپنت و پرداخت مبالغ کلان به آنها برای تمجید از جریان رجوی به عنوان نماینده مردم ایران ! و بال و پرزدن جهت هر همکاری اطلاعاتی و جاسوسی با امریکا بابت اعطای نقشی سیاسی در ارتباط با تنگناهای احتمالی ایجد شونده علیه ایران و ادعای تشکیل دروغین و مسخره کانون های به اصطلاح شورشی برای سمت و سو دادن به هرگونه بلوا و اغتشاش اجتماعی، گوشه ای از هم صدایی و همنوایی مریم رجوی با ترامپ به شمار می آید . که به حول و قوه الهی با درایت و آینده پژوهی های لازم انجام یافته منافعی را برای مسعود رجوی به بار نخواهد آورد.

یادداشت از: مصطفی آزاد
۱۱ آبان ۹۷ ، ۲۰:۰۲ ۰ نظر
صبور

شهید هادی امت‌رضا


شغل: سرباز

تاریخ تولد: سال 1338

محل تولد: مشهد

تاریخ شهادت: 11مهر1358

محل شهادت: اهواز

شهید هادی امت‌رضا در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۳۸ در خانواده‌ای مذهبی در مشهد به دنیا آمد و پس از طی تحصیلات ابتدایی در خردادماه ۱۳۵۷ موفق به اخذ مدرک دیپلم شد .

پایان دوران متوسطه تحصیل او، مصادف شده بود با آغاز نهضت اسلامی ایران و او فعالانه در تظاهرات ضدرژیم پهلوی شرکت می‌کرد و تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فعالیت‌های مذهبی ادامه داد .

پس از پیروزی انقلاب برای دیدار با امام‌خمینی(ره) با گروهی از هم‌فکران خود به تهران رفت. او همیشه از این دیدار و خاطرات آن به وجد می‌آمد .

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۴ ۰ نظر
صبور

اگر انقلاب نکنید امسال هم از سرنگونی خبری نخواهد بود

بیش از یک هفته است که از حضور مریم رجوی در البانی می گذرد. چنانچه درموضع گیری گذشته هم اشاره کردیم حضور غیرمنتظره مریم قجرعضدانلو در البانی برای مهار موج اعتراضات و بحرانهای درونی و یاس و سرخوردگی اعضای نگون بخت تحت اسارت صورت گرفته است. مسئولین فرقه ازادی کش رجوی تا این تاریخ از انتشار خبر حضور مریم درالبانی خودداری کرده اند و برای مقابله با حساسیت های موضوع و عکس العمل های اعتراضی اعضای مستقر در اشرف سه مریم را در هتل نشنال تیرانا مستقر کرده اند. طبق خبرهای دریافتی، از همان روز استقرار مریم در این هتل وی نشست های خود را با مسئولین و فرماندهان نیرویی شروع کرده است تا از نزدیک در جریان وخامت اوضاع قرار گرفته و برای آن چاره اندیشی کند. مریم رجوی در نشست با فرماندهان همانند گذشته با توپ پر برخورد کرده و خطاب به انها گفته اگرشما کارخودتان را خوب انجام داده بودید هیچ نیازی به حضور من در اینجا نبود. ما در بیرون اعلام می کنیم مرحله سرنگونی است ولی در مناسبات و تشکیلات خودمان کنترل اوضاع دارد از دست خارج میشود. ما هرچه بیشتر برعلیه جداشدگان تبلیغ می کنیم و جو خارج از مناسبات را برای جدانشدن مسموم میکنیم تعداد جداشدگان بیشتر می شود. موج جدایی اعضا بااین روالی که پیش می رود اصلا به صلاح ما نبوده و نیست. تاثیر روحی روانی برمقامات دولت ومردم البانی می گذارد که در این سازمان چه خبر است؟ اگر این روند ادامه پیدا کند به زودی دولت البانی باید یک مقر در اختیار جداشدگان قرار دهد. گزارشاتی که از وضعیت تشکیلاتی نیروها به دستم می رسد اصلا خوب نیست و باید فکر چاره کرد. من تمامی کارها را در فرانسه تعطیل کردم خدمت شما رسیدم تا تکلیف مان را روشن کنید که اهل سرنگون کردن هستید یا نه؟ ما به تمامی دنیا اعلام کردیم امسال سال سرنگونی است! بعد خودمان در داخل خودمان اصلا این موضوع را جدی نمی گیریم. شما تکلیف ما را امروز مشخص کنید! هر روز یک خبری از مقر البانی به ما می رسد که چه نشسته اید تشکیلات را دارد اب می برد. وقتی مسئله سرنگونی برای شما فرماندهان و مسئولین بااین همه سال سابقه، جدی نباشد برای اعضاء جدی است؟

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۹ ۰ نظر
صبور

برنامه گروهک منافقین و عناصر آشوبگر ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان

برنامه گروهک منافقین و عناصر آشوبگر ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان
 به راه انداختن تجمع اعتراضی علیه مفاسد و مشکلات اقتصادی در کشور و سپس به انحراف کشاندن آن با طرح شعارهایی علیه نظام و مقدسات اسلامی یکی از برنامه های اصلی این گروه هاست. دیگر اهداف این گروه ها: تشویق هواداران برای حضور در این بزرگداشت، درگیری با نیروهای انتظامی و گرفتن فیلم و عکس جهت انتشار در رسانه های منافقین و همچنین کُشته سازی از این درگیری ها، از دیگر محورهای برنامه ریزی شده گروه های ضد انقلاب در این روز خواهد بود.

۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۸:۲۹ ۱ نظر
صبور

اگر کوروش می دانست دست فرقه رجوی به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است چه می کرد؟

 منافقین و این فرقه کثیف برای هر موضوعی خود را سینه چاک می کنند جای تعجب نیست اما ذکر این موضوع مهم است که اگر کوروش بود و می دانست سران جنایتکار رجوی ۱۷ هزار هموطن و هم میهن او را ناجوانمردانه کشتند چه می کرد؟
۱۷ هزار نفر که نه به دست دشمن اجنبی، بلکه به دست فرقه تروریستی – تکفیری منافقین که لوله تفنگ را به سمت هموطن خود نشانه رفته است شهید شدند .
اگر کوروش می دانست که فرقه رجوی جنایت را به حدی رساند که وقتی نتوانست تیری شلیک کند، زنده زنده پوست هموطن جوان خود را کند چه می کرد؟
اگر کوروش می دانست فرقه رجوی غیر از شخصیت‌های سیاسی به ترور شخصیت‌های برجسته مذهبی اقدام ‌نمود چه می کرد؟ سید اسدالله مدنی تبریزی، سید محمدعلی قاضی طباطبائی، سیدعبدالحسین دستغیب، محمد صدوقی و اشرفی اصفهانی روحانیون بزرگی بودند که همگی آنها در محراب مسجد به شهادت رسیدند و به شهدای محراب معروف شدند.
اگر کوروش می دانست در حالی که ایران در مرزهای غربی خود مشغول مقابله با تجاوز ارتش صدام بود، داخل کشور نیز شاهد عملیات‌های تروریستی منافقین بود چه می کرد؟
کارنامه سیاه ترورهای فرقه رجوی نشان می‌دهد که در اغلب عملیات‌های تروریستی انجام شده، ترور شدگان از افراد بی گناه و مردم عادی بودند.
اگر کوروش می دانست در میان ترورشدگان دختری ۳ساله به چشم می‌خورد که در خواب سوزانده شد چه می کرد؟ داستان شهادت فاطمه طالقانی اوج شقاوت عوامل فرقه را نشان می‌دهد که برای جنایات خود هیچ حد و مرزی قائل نبودند.
اگر تاریخ را واقع بینانه نگاه کنیم، اقدامات کوروش آنگونه که او را می ستایند بی نظیر است.
اگر کوروش، برای ایران و عزت این سرزمین مبارزه کرده است باید او را در مقام یک صاحب قدرت ستود اما درمقابل رفتارهای فرقه تروریستی و منفور رجوی چه باید کرد؟
اگر کوروش بداند که فرزندان مومن و انقلابی این آب و خاک هشت سال به خاطر خیانت های منافقین در مقابل تمام دنیا ایستادند تا ذره ای از خاک کشور کم نشود چه خواهد گفت؟
منافقین کوردل به یقین بدانند که مردم ایران نیازی به دلسوزی شما جنایتکاران و بی شرمان تاریخ ندارند و اربابان شما نیز نمی توانند از این وضعیت برای خود آبی گرم کنند.

۰۵ آبان ۹۷ ، ۱۷:۱۵ ۰ نظر
صبور