۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

کارنامه خونین منافقین

منافقین از سال 1360 که اعلام جنگ مسلحانه کردند، 17 هزار نفر را که اکثر آن ها مردم عادی بودند را ترور کردند. یادآوری جنایت‌های منافقین پس از درگیری های ضدانقلاب با یکدیگر و توهم آنان برای بازگشت به ایران خالی از لطف نیست:

- اعلام جنگ مسلحانه و سلاخی صدها تن از مردم با تفنگ و پیچ گوشتی و تیغ موکت بری در خیابان ها در 30 خرداد 60

- انفجار ساختمان ریاست جمهوری و به شهادت رسیدن محمدعلی رجایی(رئیس جمهور)، محمدجواد باهنر (نخست وزیر) و چند تن از مقامات کشوری در 8 شهریور سال 1360

 

- انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی و و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در 7 تیر 1360

- به شهادت رساندن آیت الله محمد صدوقی از شهدای محراب در 11 تیر 1360

- به شهادت رساندن آیت الله مدنی تبریزی از شهدای محراب در 20 شهریور 1360 و 17 تن از مردم

 

- ترور حجت الاسلام عبدالکریم هاشمی نژاد در 7 مهرماه 1360

- به شهادت رساندن آیت الله عطاء الله اشرفی اصفهانی از شهدای محراب در 23 مهر 1361

- به شهادت رساندن آیت الله عبدالحسین دستغیب  از شهدای محراب در 20 آذر ماه سال 1360 و 12 تن از مردم

- ترور سرنشینان یک اتوبوس واحد در شیراز و جان باختن لیلای دو ساله

ادامه مطلب...
۱۸ تیر ۹۷ ، ۰۵:۱۱ ۱ نظر
صبور

حیات سیاسی و اجتماعی فرقه رجوی وابسته به جوسازی است

حیات سیاسی و اجتماعی فرقه رجوی وابسته به جوسازی است / مناسبات حاکم بر فرقه آنها را به یکی از متحجرترین سازمانهای مخرب ذهن در دنیا تبدیل کرده است

بارها در نوشته ها و نقدهای سیاسی بیان شده که حیات سیاسی و اجتماعی فرقه رجوی وابسته به تولید جو و فضاسازی های تصنعی است . آنها با توسل به این حیله و ترفند در پی بقاء ننگین خود وچند صباح جیره خواری بیشتر هستند .
جدیدترین ترفند آنها مربوط به اعتراضات صنفی و اجتماعی دی ماه ۹۶ و کنونی بخشی از مردم می باشد تا با بزرگنمایی و انتقال این وقایع به اربابان آمریکایی خود، سیاستمداران فاسد و رسوای آن کشور را ترغیب به ایجاد بلوا و آشوب نمایند.

آنها وقیحانه بلافاصله برای آنکه برای مخاطب سئوال پیش نیاید که پس چرا آن قیام به ثمر ننشست سالوسانه ادامه می دهند:«امواج آن قیام در اعتصاب‌ها و تظاهرات کارگران، کشاورزان، معلمان، غارت‌شدگان و مردم شهرهای مختلف هم‌چنان ادامه دارد و …» و آنگاه فرصت طلبانه خود را به عنوان رهبران به اصطلاح قیام جا زده و مدعی هستند سرنگونی ، یگانه راه رستگاری اجتماعی است و قطعا محقق خواهد شد .
فرقه در منتهای پستی و حقارت از توده های مردم می خواهند برای دست یابی منافقین به قدرت باید با حکومت در افتند و با از خود گذشتگی فرقه را به‌ اوج قدرت برسانند.

فرقه در ادامه خزعبلات خود نوکری و اقامت در زندانهای اشرف و لیبرتی که معلول دیکتاتوری تشکیلاتی خودشان بود را به عنوان بها و فدیه در راه رهایی قلمداد کرده و به حساب بستانکاری خود از مردم می گذارد و آن را بها و قیمت ایستادگی اش در مقابل ایران می داند و پیش شرط خود برای پیروزی را منوط به انجام چنین کارهایی توسط مردم محروم می داند .

ادامه مطلب...
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر
صبور

وزن منافقین

مقبولیت منافقین پس از این همه سال تبلیغ و حمایت آمریکا، فرانسه و سعودی ها آن قدر کم طرفدارند که حتی خودشان سالن تجمعاتی که درنظر می‌گیرند را هم نمی توانند خودشان پر کنند. مهمی که در گزارش گاردین به آن اعتراف شده است:

«... نیمی از حضار در نشست سالانه، ایرانی بودند و بقیه لهستانی، چک، اسلواکی و پناهنده های سوری در آلمان بودند که به یک دعوت فیس بوکی برای سفر به پاریس با 25 یورو پاسخ داده بودند و با اتوبوس آورده شدند.»

تصویر زیر نیز این به نوعی بر این موضوع صحت می‌گذارد.

۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر
صبور

فرانسه و نقض قطعنامه ۱۳۷۳ سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری فارس «محمد کاظم انبارلویی» کارشناس مسائل سیاسی، در یادداشتی نوشت:

«اف ای تی اف» با انتشار بیانیه‌ای آب پاکی روی دست بزک‌کنندگان معاهدات استعماری ریخت و اعلام کرد حق تحفظ ایران را در تعریف تروریسم نمی‌پذیریم. این نهاد بین‌المللی که مقر آن در پاریس است اعلام کرد ایران را همچنان در فهرست سیاه خود نگاه خواهد داشت!

«اف ای تی اف» شروط گستاخانه‌ای را در بیانیه خود آورده است که ایران را ملزم به آن می‌کند. «اف ای تی اف» صریح گفته است کسانی که برای پایان دادن به اشغال خارجی و نیز مبارزه با استعمار و نژادپرستی تلاش می‌کنند، مصداق تروریسم هستند و ایران نمی تواند این انسان‌ها را مشمول تعریف تروریسم نداند. «اف ای تی اف» رسماً اعلام کرده است حق تحفظی برای ایران قائل نیست و ایران را به دلیل حمایت از نهضت‌های آزادی‌بخش و به طور مشخص از حماس، حزب الله و مبارزه با داعش در عراق و سوریه و نیز پابرهنگان یمنی، مشمول تحریم‌های بانکی می‌داند و اصلاً پشیزی هم برای یک پیمان بین‌المللی که بین ایران و 6 قدرت جهانی تحت عنوان برجام بسته شده، ارزش قائل نیست.

این بیانیه در حالی در پاریس صادر می شود که منافقین به عنوان مصداق اتمّ تروریسم که دست آنها به خون 17 هزار ایرانی بی‌گناه آلوده شده است آزادانه در فرانسه گشت و گذار نموده و میتینگ برگزار می‌کنند، منافقین در پاریس مقر دارند و دولت‌هایی چون آمریکا و فرانسه در تأمین مالی آنها از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند. «اف ای تی اف» در حالی به چانه ‌زنی از تعریف تروریسم با جمهوری اسلامی مشغول است که منافقین با سیاهه‌ای از عملیات تروریستی و جنایات بی حد و حصر در داخل ایران و عراق، زبانزد محافل حقوق بشری جهان هستند، به راحتی در پاریس میتینگ جنگ افروزانه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌کنند.

سخن سرکرده منافقین در میتینگ امسال پاریس، دو بخش بود؛

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۹ ۰ نظر
صبور

کارنامه سیاه خائنان پلید (مجاهدین خلق) - 2

سازمان مجاهدین خلق نباید هیچگاه تن به این خفت و خواری می داد، نباید هیچگاه به عراق تحت رهبری صدام حسین که قاتل فرزندان ایران زمین بود نقل مکان می کرد، هیچکدام از گروههای مخالف جمهوری اسلامی ایران تن به این آلودگی ندادند و حاضر به همکاری با صدام حسین نشدند، اما سازمان مجاهدین خلق با پذیرش این ننگ ابدی خود را مزدور صدام و حزب بعث عراق کرد و از آن کشور برای جنگیدن با نیروهای ایرانی در مرزهای مشترک حمایت کرده و بساط جاسوسی، شنود، گروگانگیری و دادن گرا به توپخانه و هواپیماهای متجاوز عراق را پهن نمود و بدین ترتیب سازمانی که زمانی آرمان و خواسته جوان ایرانی بود به رده یک سازمان جاسوس، مزدور، خائن، وابسته و... تنزل پیدا کرد.

۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۵ ۰ نظر
صبور

کارنامه سیاه خائنان پلید (مجاهدین خلق) - 1

گروهک تروریستی منافقین طی ۳۷ سال گذشته ماهیت ضد ایرانی خود را با بمب گذاری ها، ترورهای خیابانی و شرکت مستقیم در جنگ صدام علیه مردم ایران و سرکوب منتقدان داخلی و افراد جدایی خواه، به اندازه کافی به نمایش گذاشته است.

سازمانی که به دلیل عملکرد تروریستی، و سوابق ننگین گذشته خود در همکاری با صدام علیه مردم ایران و مزدوری فعلی خود برای جنگ طلبان مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان علیه مردم ایران، همواره به عنوان سازمانی آدم کش و دستگاه کشتار جوانان ایرانی شناخته میشود، حتی اگر در لیست منافقانه تروریست ها نباشد!

۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر
صبور

برگی از خاطرات یک منافق

دریافت
حجم: 147 کیلوبایت

۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۸ ۰ نظر
صبور

جمعیت اجاره‌ای، سخنرانان اجاره‌ای و همایش‌های نمایشی منافقین در پایتخت‌های اروپایی

بسیاری از منابع مالی که به‌طرف منافقین سرازیر می‌شود تا خرج مراسم پرهزینه این گروه در پایتخت‌های اروپایی شود، از متحدان عرب آن‌ها در منطقه تأمین می‌شود اما مسئولان آمریکایی تنها افرادی نیستند که از عواید این پول‌های بادآورده بهره‌مند می‌شوند.

گزارش تسنیم| جمعیت اجاره‌ای، سخنرانان اجاره‌ای و همایش‌های نمایشی منافقین در پایتخت‌های اروپایی


ادامه مطلب...
۱۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر
صبور

هزارجلادهزاراشرف؛ این روزها کاربران ایرانی درباره گروهک منافقین چه می‌گویند؟

بسیاری از کاربران فضای مجازی در روزهای گذشته با راه‌انداختن هشتگ #هزارجلادهزاراشرف در صفحات شخصی خود در اینستاگرام و توییتر به بازخوانی جنایات گروهک منافقین پرداختند.

در روزهای گذشته همزمان با ایام سالروز شورش مسلحانه سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) علیه ملت ایران در 30 خرداد 1360 و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر، کاربران شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی هشتگ #هزارجلادهزاراشرف برخی جنایات این سازمان در سالهای اخیر را مرور کردند.

این مرور و بازخوانی ترورها منافقین در ایامی بود که سرکرده آنها مریم رجوی، همزمان با اعتراضات محدود برخی بازاریان تهران خواستار گسترش اغتشاش و آشوب در بازار شده بود. وی در سال گذشته و همزمان با اغتشاش در برخی شهرهای کشور، مردم را به گسترش کانون‌های شورش دعوت می‌کرد هرچند که صحبت‌های او تأثیری در عموم مردم ایران ندارد و علت این مسئله جنایت‌های گسترده آنها در طول دهه 60 و همچنین سال‌های اخیر است.

از جمله وقایعی که در هشتگ #هزارجلادهزاراشرف در فضای مجازی مطرح بود، ماجرای شرط‌گذاشتن اعضای گروهک منافقین در حمله به شهر اسلام‌آباد همزمان با عملیات مرصاد بود. در این عملیات منافقین با ورود به داخل خاک ایران به بیمارستان اسلام‌آباد غرب وارد شده و با پاره کردن شکم زنان آبستن، بر سر اینکه کودک داخل رحم دختر است یا پسر شرط‌بندی می‌کردند!

دست داشتن اعضای گروهک منافقین در نسل‌کشی کردها همزمان با انتفاضه شعبانیه مردم عراق در 1991، ترور 7 تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از مسئولان نظام، اشاره به کشتار مردم کوچه و خیابان و بیش از 12 هزار شهید ترور توسط منافقین از جمله موضوعات داغ فضای مجازی در این هشتگ بود.

۱۰ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۴ ۰ نظر
صبور

وعده تحریم‌های شدیدتر علیه ایران در گردهمایی تروریست‌های منافقین

تروریست‌های منافقین و حامیان آمریکایی آنها در میتینگ جدید خود در پاریس خواستار اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ایران شدند.

«رودی جولیانی»، مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در اجلاس گروهک منافقین سخنرانی کرد. 

او که یکی از دریافت‌کنندگان مبالغ هنگفت از گروهک منافقین است بار دیگر همانند سال‌های گذشته، مدعی شد که دولت ایران به سرنگونی نزدیک شده است.

پیشتر رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «جولیانی» حتی در زمانی که منافقین در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داشت از آن پول دریافت کرده است.

جولیانی مدعی شد: «من به کشورهایی که با ایران تجارت می‌کنند می‌گویم شما به حکومتی پول می‌دهید که زنان را از حقشان محروم می‌کند.»

وی گفت: «من به شما تضمین می‌دهیم که تحریم‌ها شدیدتر و شدیدتر خواهد  شد.»

در حالی که تحقیقات مختلف و حتی تحقیقی از وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد تروریست‌های منافقین از کمترین حمایتی در میان مردم ایران برخواردار نیستند، جولیانی از آنها به عنوان «گزینه جایگزین» دولت ایران یاد کرد!

او همچنین از گروهک منافقین که به دلیل داشتن سلوک فرقه‌گونه و سوابق ترورریستی به عنوان گروهی جنایت‌پیشه در محافل کارشناسی دنیا شناخته می‌شود به عنوان «مدافعان حقوق بشر» یاد کرد.

فارس

۱۰ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۱ ۱ نظر
صبور

آشنایی با جعلیات سازمان مجاهدین خلق ایران

آشنایی با جعلیات سازمان مجاهدین خلق ایران فرقه رجوی

جعل اخبار، مطلب، سند و ارائه آمار غلط، از شگردهای راهبردی و همیشگی سازمان مجاهدین خلق ایران است. گویی سازمانی که برای بهروزی خلق، عدالت و برپایی جامعه ای عاری از ستم پدید آمده بود، با جعل و دروغ متولد شده و حیات خود را در تداوم آن می بیند.

برای اثبات این موضوع اگر آمار، اسناد، فیلم ها و نوشته های آنان از سال ۱۳۵۷ تا کنون در نشریات و رسانه هایشان را دنبال کنیم، در بسیاری از زمینه ها به این حقیقت پی خواهیم برد.

یک قلم، بیلان عملیات های نظامی مجاهدین خلق علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران، که بسیاری از آنان حتی در نشریه مجاهد ثبت گردیده، گویای همین موضوع می باشد. بر اساس اسناد بجا مانده از آرشیو نشریه مجاهد، ارگان رسمی سازمان مجاهدین خلق، آنها از سال ۱۳۶۰ تا سال ۱۳۸۲ شمسی، صدها هزار عملیات انجام داده و طی آن عملیات ها بیش از یک میلیون تن از افراد نظامی و غیر نظامی ایران را کشته و چند میلیون نفر را نیز مجروح کرده اند. اما آیا واقعیت چنین بوده که آنها در نشریات و رسانه هایشان گفته یا نوشته اند؟

نمونه دیگر راجع به آمار وارقام ارتش خصوصی صدام حسین یا ارتش موسوم به آزادیبخش ملی است که سه سال پس از شکست در عملیات فروغ، روز ۲۶مهر سال ۱۳۷۰ از مقابل مسعود رجوی، مریم رجوی و فهیمه اروانی در پادگان اشرف رژه رفت و خبرگزاری های بین المللی، آمار افراد نظامی مجاهدین مستقر در پادگان اشرف را بین ۷۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر گزارش نمودند.

نگارنده که همانموقع در همان رژه شرکت داشت، همانند دیگر اعضای مجاهدین بیش از ده بار پس از رسیدن به نقطه پایانی رژه، با تغییر لباس و سوار شدن بر خودرو یا وسیله ای دیگر، از مقابل مسعود و مریم رجوی و خبرنگاران خبرگزاری های بین المللی همچون سی ان ان و … رژه رفت و خبرنگارانی که در محل مورد نظر یا نقطه پایانی رژه قرار گرفته بودند، از رژه نظامی ۷۰ هزار نفری مجاهدین و برخی دیگر از یک آلترناتیو شایسته و قدرتمند با ۱۵۰ هزار مسلح درمرزهای ایران نام بردند.

انتخاب نوع لباس و شرکت مجدد در سیکل ده و بیست باره رژه، بعهده افراد نبود و فرماندهان مجاهدین بودند که تعیین می کردند، چه کسی چگونه و با چه لباسی و در رژه کدام یکان مجددا شرکت نماید.

این موضوع سال های سال باعث گمراهی سازمان های اطلاعاتی آمریکا ،کشورهای اروپایی و شخص صدام حسین شده بود. بطور مشخص وقتیکه ارتش آمریکا پس از سقوط صدام حسین، پادگان اشرف را تسخیر نمود، در جستجوی مینیمم ۷۰ هزار مجاهد خلق بود.

ادامه مطلب...
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۰ ۰ نظر
صبور

آتش زدن کمک‌های اهدایی مردم به جبهه‌ها توسط منافقین

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) سازمان منافقین علاوه بر اینکه در دوران دفاع مقدس با جاسوسی در جبهه‌های جنگ به ملت ایران خیانت می‌کرد، به اقدامات دیگری نیز دست می‌زد که نشان‌گر ماهیت ضدانسانی این گروهک بود به طوری که آنها به شیوه‌های مختلف مانع رسیدن کمک‌های مردم به مناطق جنگ‌زده می‌شدند.

روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی به تاریخ 20 خرداد 1360 در این رابطه نوشت: با کشف یک خانه تیمی مربوط به مجاهدین خلق در منطقه شمیران که فرزندان یکی از وکلای سابق مجلس منحله شورای ملی در دوران رژیم پهلوی نیز وابسته به آن بود، چند کامیون وسایل و کالای اهدایی مردم به آوارگان جنگی که مقداری از آن را سوزانده بودند به دست آمد.

در ادامه این گزارش آمده است: دوشنبه شب گذشته در پی مشکوک شدن ماموران کمیته انقلاب اسلامی منطقه 1 به یک اتومبیل پژو در مقابل پارک ملت و نیز تحقیقات اولیه از منزلی مربوط به سرنشینان این اتومبیل، معلوم شد که خانه مزبور از جمله خانه‌های تیمی مجاهدین خلق (منافقین) است.

در این رابطه سه نفر به اسامی محمدرضا حسینی و دو برادر بنام موسوی حجازی که پدر آنان نماینده مجلس منحله شورای ملی در دوران پهلوی بوده است دستگیر شدند.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، در این خانه دو نوع وسایل به دست آمد که وسایل اول مربوط به تشکیلات منافقین بود که برخی از اقلام آن عبارتند از: هزاران نسخه از نشریات و جزوات مختلف متعلق به این گروه، ده‌ها کیسه خواب مربوط به دانشکده علوم سیاسی، چند کارتن اسپری مخصوص شعار نویسی، حدود 50 سطل رنگ و فرچه جهت دیوارنویسی، تعداد زیادی مقواهای مختلف ویژه شعار نویسی، تعداد 57 بطری مشروبات الکلی، نوارهای مبتذل موسیقی، بریده‌های روزنامه به صورت طبقه‌بندی شده که موضوع آنها مربوط به خرابکاری‌ها و بمب‌گذاری‌های مختلف در مناطقی چون خوزستان، کرمانشاه، ایلام، بند انزلی، بلوچستان، پاوه و مریوان بود که در این خانه بایگانی شده است.

علاوه بر وسایل فوق مقدار زیادی از کمک‌های امت مسلمان ما که جهت آوارگان و جنگ زدگان اهدا کرده بودند در محل مشاهده شده که برخی از اقلام آن به این شرح است: حدود سه کیسه بزرگ دارو، ده‌ها عدد چراغ‌ و فانوس و لباس‌های مختلف مردانه و زنانه که به علت متعدد بودن نوع آنها قابل تفکیک و شمارش نبود.

منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر
صبور