۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

سند جدید از پرداخت ۴۰ هزار دلاری گروهک تروریستی منافقین به بولتون

سندی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گروهک تروریستی منافقین، سال ۲۰۱۷ مبلغ ۴۰ هزار دلار به مشاور امنیت ملی فعلی کاخ سفید بابت سخنرانی در یکی از میتینگ‌هایش در پاریس پرداخت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسناد تازه منتشر شده نشان می‌دهند «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی فعلی آمریکا بابت شرکت در یکی از همایش‌های گروهک تروریستی منافقین در سال 2017، مبلغ 40 هزار دلار دریافت کرده است. 

بررسی خبرنگار بین‌الملل فارس از اظهارنامه مالی که «دفتر امور اخلاقی دولت ایالات متحده آمریکا» آن را ژانویه 2018 برای «جان بولتون» تهیه کرده نشان می‌دهد وی برای شرکت در نشست گروهک تروریستی منافقین که سال قبل‌تر در پاریس برگزار شده، 40 هزار دلار به عنوان «کارمزد سخنرانی» دریافت کرده است.

در آن سند، تاریخ سخنرانی «جان بولتون»، 1 جولای 2017 اعلام شده و در ستون «شرح رویداد»، «مراسم‌های اروپایی مربوط به ایران» قید شده است. 

«بولتون» در این تاریخ، در میتینگ گروهک تروریستی منافقین که در پاریس برگزار شد سخنرانی کرده است. او این نقل مشهور که نباید گذاشت انقلاب ایران 40 سالگی‌اش را جشن بگیرد را در همین تجمع بر سر زبان آورده است. 

بولتون در آن سخنرانی با اشاره به روی کار آمدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «برای اولین بار ظرف دست‌کم 8 سال گذشته که به این مراسم آمده‌ام می‌توانم این را بگویم که ما رئیس‌جمهوری [در آمریکا] داریم که کاملاً و تماماً با رژیم تهران مخالف است.»

وی در ادامه گفت: «نتیجه بازبینی رئیس‌جمهور در سیاست‌هایش در قبال ایران بایستی این باشد که انقلاب 1979 ایران نباید تا چهل سالگی‌اش دوام بیاورد.»

اخیراً «ریچارد انگل»، خبرنگار ارشد ان‌بی‌سی در یک گزارش تحقیقی به فعالیت‌های مخرب منافقین پرداخته. او برآورد کرده که بولتون مجموعاً رقمی بالغ بر 180 هزار دلار از این گروهک تروریستی دریافت کرده است.

۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۷ ۰ نظر
صبور

امام باقر (ع) نیز می فرمایند: هرچیزی بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.


۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر
صبور

گزارش ان. بی. سی از کمپ منافقین؛ از تأمین بودجه توسط کشورهای عربی تا رابطه با دولت ترامپ

شبکه «ان. بی. سی» در یک گزارش تحقیقی اختصاصی، از کمپ گروهک منافقین در آلبانی فیلم گرفته، با اعضای سابق این گروهک گفت‌وگو کرده و به بررسی روابط میان دولت آمریکا و این گروهک پرداخته است.

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه «ان. بی. سی» در گزارشی که روز شنبه خلاصه‌ای از آن منتشر شد، به بررسی روابط میان گروهک تروریستی منافقین و مقام‌های دولت کنونی آمریکا از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «رودی جولیانی» مشاور حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا پرداخته است. 

این شبکه برای اولین بار تصاویری ویدئویی از کمپ نگهداری اعضای گروهک منافقین در آلبانی منتشر و آن را «یک مجموعه نظامی‌مانند» توصیف کرده است.

ان. بی. سی به نقل از «سعدالله صفی» از اعضای جداشده این گروهک، نوشته است که هزینه گرداندن این مجموعه و این گروهک را «کشورهای عربی ثروتمند مخالف ایران» می‌پردازند.

این شبکه با بیان اینکه این گروهک مدعی است که به دنبال «یک ایران دموکراتیک» است، نوشته است: «اما صفی می‌گوید این گروه یک فرقه خطرناک و خشن است که اعضای خود را هم مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.»

وی می‌گوید: «[شاهد] شکنجه افراد بودم، شاهد کشته شدن افراد بودم. و خودم شکنجه شدم، خود مورد تحقیر و توهین قرار گرفتم.»

صفی می‌افزاید: «[با] کسی که از خودش بود، ۳۰ سال [برایش] خدمت کرد، که ماها باشیم، چه کار کرد؟ بعد به ایران هم می‌رسیم. قطعا مصیبت است. قطعا آمریکا هم در یک نقطه‌ای از کار کرده‌اش که از نظر من [از] محالات است، پشیمان خواهد شد.»

ادامه مطلب...
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر
صبور

جمعیتی برای انتقال تجربیات ایثار و مقاومت

 غلامرضا جوکار، مدیرعامل جمعیت خدمت‌گزاران ایثار و مقاومت در گفتگو با دیده بان مطرح نمود:

مجموعه ما در حوزه‌ی ایثار و مقاومت در حال فعالیت است. حوزه فعالیت ما شامل همه خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می‌شود.در بخش ترور ما فعالیت‌های مربوط به شهدای ترور را در دستور کارداریم. ما در این بخش جانبازان و آزادگان را تحت پوشش خودمان قرار می‌دهیم.

در بحث ترورها با توجه به اینکه انقلاب ما در سال 57 به پیروزی رسید، تا به امروز ما نسل‌های مختلفی داشته‌ایم و هرکدام از نسل‌ها حوادثی را تجربه نموده‌اند. در این حوادث با توجه به نسلی که در دهه 60 بوده‌اند، اتفاقات بیشتری را در حوزه ترور دیده و تجربه کرده‌اند.

در همین دوران بود که منافقین دست به جنایت‌های فراوانی با سلاح سرد و گرم نسبت به هم‌وطنان خود زدند و به‌عنوان نمادی از وطن‌فروشی، نفاق و جنایت‌کاری تبدیل‌شدند و با سخت‌تر شدن شرایط برای آن‌ها این گروهک تروریستی دست به ترورهای کور زدند.

ما باید انتقال‌دهنده و پیام‌رسان آن دوران به نسل فعلی باشیم. این موضوع خیلی مهمی برای نسل جدید است. درحالی‌که نسل امروز در جریان خیلی وقایع گذشته نبوده و نیست و ما وظیفه‌داریم به هر طریق ممکن آن‌ها را با این مقوله آشنا کنیم و تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

از طرفی نباید چهره و خاطرات نسل جدید را تلخ کنیم ولی نباید هم از خاطرات نسل‌های گذشته غافل باشیم، قطعاً اگر ما در این نقل‌قول‌ها و رساندن تجربیات به نسل جدید موفق باشیم می‌توانیم از بروز موارد و حوادثی مشابه جلوگیری‌های لازم را با همین اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی‌ها در جامعه انجام دهیم.

نسل جدید نیازمند مکتبی در فضای مجازی و رسانه‌ای به‌صورت فعال و پویا است تا به‌صورت بروز شده‌ای بتواند موج حملات مختلف از سوی معاندان را شناسایی و در برابر آن‌ها موضع‌گیری نماید.

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۳ ۰ نظر
صبور

وعده سرنگونی برای فرقه رجوی نزدیک است


مریم رجوی خارج شدن ترامپ از توافق هسته ای برجام را گامی مهم و نزدیک شدن به سرنگونی برای اعضای گرفتار در داخل فرقه عنوان کرده و به این وسیله می خواهد پایه های متزلزل تشکیلات فرقه ای خود را محکم کند.

حالا به نکاتی که مریم رجوی برای فرماندهان فرقه اش در آلبانی فرستاده و می خواهد در سطح سرسپردگانش در تشکیلات جاری شو توجه نمایید که البته بحثی است که تاکنون هیچ کس آن را جدی نگرفته و اکثرا آنرا به تمسخر گرفته اند.

نکات ارسالی از این قرار است:

۱٫ آمریکا از برجام خارج شده و در نتیجه ایران را تحریم های شدیدتری خواهد کرد و لذا شاهرگ اقتصادی ایران بند خواهد آمد و نارضایتی بیشتر خواهد شد و دست ایران از کشورهای عربی از قبیل سوریه یمن و لبنان و عراق کوتاه خواهد گردید و آمریکا خاکریز جنگ که از مرزهای عراق به مرزهای اسرائیل منتقل شده بود را مجددا در مرزهای ایران خواهد بست و ایران را در تنگنا و بن بست قرار خواهد داد.

۲٫ ایران از درون با وضعیت بحرانی و تضادهای داخلی که هم اکنون هم آثار آن معلوم شده است و همچنین تظاهرات و اعتراضات که به دلیل تشدید تحریم ها گسترده تر شده اند مواجه خواهد شد و در نتیجه ایران تضعیف خواهد گردید و همین موضوع باعث شکل گیری بیشتر کانونهای شورشی به ابتکار مجاهدین خلق می شود و ایران نمیتواند این امواج را کند و سرنگون می شود.

۳٫ کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه باید در این شرایط فعلی یا آمریکا را انتخاب کنند یا رژیم، که هرگز ایران را انتخاب نمی کنند و سرمایه گذاری آنها روی آمریکاست و لذا کشورهای منطقه مانند ترکیه و پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس هم مانند اروپا به اردوگاه ترامپ خواهند پیوست.

حالا توجه کنید که هدف مریم رجوی از این بحث و انتقال آن به تشکیلات چیست؟ از آنجا که تشکیلات در حال فروپاشی است و فرار و جدایی افراد به یک جریان روزمره تبدیل شده است، مریم رجوی برای روحیه دادن به نیروها و افرادی که در حال جدایی هستند با فریب می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. مریم رجوی خوب می داند که هیچ جایی در داخل ایران در هر صورتی که پیش بیاید ندارد و این بحثها دیگر ثمر بخش نیست. نه کانون شورشی در کار هست و نه تحریمها باعث سرنگونی ایران و جایگزین شدن فرقه اش می شود و این موضوعات را سالهاست داریم تجربه می کنیم و به چشم می بینیم.

نتیجه ای که ما از نکات مریم رجوی می گیریم این است که در حال حاضر هیچ راهی برای فریب افراد داخل تشکیلات باقی نمانده و او دارد همان حرفهای تکراری سالیان را به خورد افراد می دهد. رجوی می خواهد از شریط بوجود آمده استفاده بکند و بحثهای ایدئولوژیکی که همان مغزشوی است را شروع بکند و اسم این کار هم آمادگی ایدئولوژیکی برای مرحله سرنگونی بگذارد ولی بیچاره نمی داند که در حال حاضر هیچکس برای حرفها و توطئه های مریم برای اسیر سازی بیشتر تره خورد نم یکند و بدون توجه به این موضوعات افراد پا به فرار میگذارند و جدا می شوند.

باید به رجوی گفت بحثهای تکراری دیگر کار ساز نیست. مجبور هستی که انتخاب را در اختیار افراد بگذاری که راه خود را انتخاب کنند تا ببینیم چه کسی برای وعده سرنگونی باقی خواهد ماند. دست و پا زدن آن هم برای اسیر سازی بیشتر با توجه به آگاهی افراد در داخل تشکیلات نتیجه عکس می دهد.  امیدوارم روزی در مقابل همین افراد برای پاسخ گویی به این همه دروغ و دغل حاضر باشی. همسر ملعونت که متواری شد تا جوابگو نباشد.

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر
صبور

خیانتکارانِ میهن، خود را برای جشن لغو برجام آماده می کنند/ «ویلپنت» نمایشی مضحک با اجرای دلقک های سیرک رجوی

برگزاری همایش و شوی تبلیغی-رسانه‌ای با اهداف مالی علیه جمهوری اسلامی ایران در  فرقه ارتجاعِ رجوی موضوع جدیدی نیست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های اینگونه حرکت‌های فرقه  را می‌توان در همایش سالانه این گروه در پاریس مشاهده کرد که در سالروز آزادی مریم رجوی در ۳ ژوئیه ۲۰۰۳ و بعد از دستگیری در ۱۷ ژوئن همان سال به جرم پولشویی و جنایت، انجام می‌شود. 

فرقه سرکوبگر رجوی سالانه در همایشی که با نام «ویلپنت» (نام سالن برگزاری) در پاریس برای بسیاری از ایرانیان و حتی شهروندان برخی کشور‌ها شناخته می‌شود، مراسمی مضحک و خنده‌دار را به نمایش می‌گذارند که سازمان طبق معمول برای اجرای این مراسم با پرداخت هزینه‌هایی نجومی از برخی دولتمردان و سیاستمداران شناخته شده دعوت به عمل می‌آورد. دایره دعوت از میهمانان این مراسم از کنگره ایالات متحده و آژانس‌های اطلاعاتی غربی تا مسؤولان امنیتی در جغرافیای جهان عرب شکل می‌گیرد؛ موضوعی که همواره نه‌تن‌ها انتخاب‌های این سازمان را در دعوت از دشمنان قسم‌خورده ملت ایران محدود نکرده است، بلکه وقاحت تا جایی ادامه دارد که میهمانانی، چون ترکی الفیصل به عنوان یکی از مهندسان شکل‌گیری و تغذیه تروریسم تکفیری، چون القاعده و داعش به عنوان میهمان در این قبیل مراسم‌های سازمان حضور به عمل رسانده‌اند.

این در حالی است که فرقه سرکوبگر رجوی  هدف از اجرای این مراسم سالانه و تکراری خود را قدرتنمایی برابر نظام اسلامی ایران و انتقام از مردم کشورشان با بهانه‌هایی واهی از جمله شکستن اختناق و تقابل با استبداد عنوان کرده‌اند. اما بررسی دقیق‌تر این نشست فرقه رجوی می‌تواند برآوردی دقیق از جایگاه و شأن مراسم اخیر این گروه در آمریکا موسوم به «کنوانسیون ایرانیان در واشنگتن» ارائه دهد. کنوانسیون ایرانیان در واشنگتن همان مراسمی است که چند شب قبل در واشنگتن با حضور «رودی جولیانی» مشاور ترامپ برگزار شد. این اجتماع به دلیل پاره کردن برجام در آن که از سوی جولیانی انجام شد، توجه بسیاری از رسانه‌های داخل و خارجی را به خود جلب کرد.

برای درک بهتر مخاطب این قبیل همایش‌ها که از سوی سازمان برگزار می‌شود، باید نگاهی گذرا به عوامل مستقر فرقه در اورسوراواز پاریس و محتوای واقعی همایش ویلپنت داشت. در همایش ویلپنت غیر از چند ردیف اول و چند صندلی دیگر که قرار است در قاب دوربین‌ها نمایش داده شود و در اختیار اعضای سازمان در اروپا قرار می‌گیرد، به دلیل کمبود نیرو، بقیه صندلی‌ها با پرداخت هزینه‌های سفر، غذا و حتی تفریح پر می‌شود. به عبارت دیگر دانشجویان، افراد کم‌بضاعت و حتی بی‌خانمان به دلیل هزینه‌های کمتر در این همایش چند ساعته با پول فرقه رجوی حتی از شهر‌های دیگر فرانسه به پاریس آمده و غیر از یک گردش رایگان و غذا و پول‌توجیبی، چند ساعتی را در همایش حاضر شده و بدون آنکه بدانند در کجا قرار دارند و هدف این مراسم چیست، برای صحبت‌های سخنرانان کف و سوت می‌زنند. سخنرانان مراسم ویلپنت معمولاً سیاستمداران بازنشسته و در برخی موارد با پرداخت هزینه‌های نجومی برخی شخصیت‌های شناخته شده هستند.

ادامه مطلب...
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر
صبور

عقب نشینی «جان بولتون» و توهمات احمقانه در فرقه رجوی

شبکه های رادیو فردا ، بی بی سی و صدای امریکا روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ به نقل از جان بولتون مشاور امنیت ملی امریکا خبر دادند: «که تغییر نظام ایران در دستور کار دولت ترامپ نیست.»
موضع جدید جان بولتون در حالی است که وی در ماه ژانویه گفته بود هدف نهایی ما تغییر در ایران است. مشاور امنیت ملی ترامپ که تا قبل از این بیشترین فشارها را بر ایران وارد کرده بود در گفتگو با شبکه تلویزیونی ای بی سی گفت: دستور کار آمریکا این است که مطمئن بشود ایران هرگز به توانایی دستیابی به تسلیحات نزدیک نشود.

جان بولتون در پاسخ به سوال خبرنگار ای بی سی در مورد تناقض دراظهاراتش گفت در گذشته فردی آزاد بوده (منصب دولتی نداشته) و در این زمینه مطالب زیادی نوشته و یا مطرح کرده است .

به دنبال خروج دولت آمریکا از برجام فرقه تروریستی رجوی و شخص مریم رجوی که همیشه زیستن در شکاف و فرصت طلبی از ویژگی ذاتی آنها می باشد خروج از برجام را جشن گرفت و در تبلیغات داخلی و بیرونی چنین وانمود کرد که شرایط سرنگونی ایران فرا رسیده است وخروج از برجام به منزله پایان عمر  ایران خواهد بود.
مسعود رجوی رهبر مفقود شده فرقه طی پیامی با اشاره به خروج دولت آمریکا از برجام و نزدیک شدن جنگ چنین نتیجه گیری کرد که تا بهمن ۹۷ نیروها در این فرقه بمانند زیرا شرایط سرنگونی از هر لحاظ فراهم شده است . سرکردگان این فرقه همچنین با توجه به پروسه شرکت جان بولتون در مراسم سخنرانی های این فرقه و اعلام حمایت از آنها – هرچند که میلیونها دلار برای فرقه آب می خورد – از انتخاب جان بولتون به سمت مشاور امنیت ملی قند در دلشان آب شد و در بوق های تبلیغاتی خود دمیدند که با جایگزین شدن جان بولتون بعنوان مشاور امنیت ملی شرایط بیش از هر زمان برای حمایت دولت آمریکا از این فرقه به عنوان تنها آلترناتیو جایگزین فراهم شده است و با ترفندها و شیوه های فریب کارانه روحی و روانی در تبلیغات داخلی به اعضا سعی کردند چنین القا نمایند که با خروج آمریکا از برجام شرایط برای شروع حمله نظامی امریکا به ایران و جایگزین نمودن فرقه به عنوان دولت جایگزین بیش از گذشته فراهم شده است.
اظهارات اخیر جان بولتون مبنی بر اینکه موضع گیری های گذشته وی رسمی نبوده و بیشتر از موضع یک شهروند عادی اتخاذ شده و موضع فعلی وی به عنوان مشاور امنیت ملی این است که به دنبال تغییر در ایران نمی باشد در حقیقت یک تو دهنی محکم بر دهان مریم رجوی است .

در گذشته نیز سران این فرقه در جریان به قدرت رسیدن بیل کلینتون رئیس جمهور امریکا و تونی بلر نخست وزیر از حزب کارگر انگلیس کاملا بور شده و سوزش توهمات احمقانه را احساس کرده بودند. البته جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی دولت ترامپ در آینده هر موضعی که بگیرد بدلیل اینکه در جریان خروج آمریکا از برجام و نقض تعهدات بین المللی پارلمان اروپا است، ایران را در موضع قوی تر قرار داده است و با اعلام موضع گیری قاطع دولت ایران و دادن اولتیماتوم زمانبندی کوتاه مدت عملا ایران ابتکار عمل در صحنه دیپلماسی جهانی را به دست گرفته است و به دلیل همین موضع گیری قاطع ، مشاور امنیت ملی و وزیر خارجه دولت ترامپ مجبور به عقب نشینی گردیده اند . فرقه رجوی هم در این میان همانند گذشته بور و شکست خورده باقی ماند و بی شک از این سرمایه گذاری هم هیچ طرفی نخواهد بست.

یاداشت از علی اکرامی

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۰ ۰ نظر
صبور