۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

کشتار در صندوقِ قرض‌الحسنه (جنایتی هولناک از منافقین دهه 60)

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، سی و شش سال قبل، دار و دسته «مسعود رجوی» که در افکار عمومی با عنوان «منافقین» شناخته می‌شوند، در تهران دست به جنایتی کم سابقه و شرم آور زدند که ننگِ آن تا ابد بر پیشانی این فرقه‌ی ضاله باقی خواهد ماند. جوخه‌های ترورِ این گروهک، روز 14 اردیبهشت 1361 شمسی، در حالی که رزمنده‌گان اسلام در جبهه‌های نبرد، در تلاش برای آزادسازی «خرمشهر» بودند، به یک صندوق قرض الحسنه‌ی متعلق به اصناف مراجعه کرده و حاضران در محل را به شیوه ای دردناک قتل عام کردند. آن‌چه می خوانید، شرح آن جنایت هولناک است:

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ساعت۵۰ :۱۲ دقیقه بعد از ظهر امروز، ۷ منافق مسلح با تهاجم به محل ساختمان صندوق تعاون صنفی، ۵ برادر حزب اللهی را به شهادت رسانده و عده دیگری را نیز مجروح ساختند. بنا بر این گزارش، این عده که چند تن از آنان ملبس به لباس بسیج بودند، پس از ورود به محل ساختمان صندوق تعاون صنفی واقع در خیابان مطهری و شناسایی خواهران و برادران حزب اللهی، آنان را به رگبار بستند و خود از محل حادثه گریختند.

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۱۶ ۰ نظر
صبور

ادعای دروغین استقلال و آزادی در فرقه رجوی

در فرقه تروریستی رجوی علی رغم همه شعر و شعارهای دروغین نه تنها  هیچ اثری از این مقولات نیست بلکه صد و هشتاد درجه عکس می باشد. حال برای روشنتر شدن این موضوع کمی به نگرش و عملکرد این سازمان فرقه گرا و تروریستی در رابطه با این مقولات می پردازیم.

ا ستقلال: استقلال سیاسی یک شرط اساسی در انقلابی و انسانی بودن و مردمی بودن یک سازمان یا گروه سیاسی می باشد ولی این سازمان فرقه گرا و تروریستی از زمان صدارت رجوی تا کنون بدلیل خیانت ها و جنایات خود علیه مردم ایران همواره سعی کرده به بهانه شکاف و حرکت موازی و غیره به قدرتهای خارجی و سرویس های اطلاعاتی غرب آویزان بشود و هیچگونه استقلال سیاسی نداشته باشد و به قول معروف مثل حزب باد باشد که هر طرف باد بوزد به همان سمت تمایل پیدا کند و سعی کند از آب گل آلود وضعیت سیاسی منطقه خاورمیانه ماهی بگیرد و علی رغم اینکه بخاطر همین عدم استقلال سیاسی و آویزان شدن به دشمنان قسم خورده همین بقول خودشان  خلق قهرمان ایران و همسویی کامل با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل به شدت مورد تنفر آحاد جامعه قرار دارد ولی هنوز حاضر نیست دست از این مزدوری و وابستگی دست بردارد و برای بقای تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش حاضر هست هر بهایی را بپردازد.

آزادی  : یکی دیگر از ادعاها و شعارهای دروغین فرقه تروریستی رجوی دم زدن از آزادی و آزادیخواهی می باشد و مستمر در شعارهای دروغین خود خواستار آزادی های مدنی مثل آزادی بیان و آزادی پوشش زنان و غیره می باشد ولی این سازمان فرقه گرا و تروریستی در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش نه تنها  ذره ای پایبندی به این آزادی های مدنی ندارد  بلکه در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده صد و هشتاد درجه عکس می باشد. آخر مگر می شود یک گروهی که تحت عنوان مبارزه مسلحانه  و مقاومت؛ معتقد به راه حل نظامی و جنگ و خونریزی و ویرانی می باشد و دارای استراتژی خشونت و ترور هست می تواند آزادی خواه باشد و آزادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد؟ این از محالات است که یک سازمان فرقه گرا و تروریستی که در مناسبات استالینی اش نه تنها آزادی وجود ندارد و سانسور و سرکوب  خفقان شدید در مناسبات بیداد می کند بتواند آزادی خواه و آزادیبخش باشد .

حقوق بشر و عدالت اجتماعی: ادعای پوشالی و دروغین دیگر این سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی دم زدن از حقوق بشر و عدالت اجتماعی و جامعه بی طبقه توحیدی می باشد ولی خود در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده نه تنها هیچ اعتقادی به این مقولات ندارد بلکه به تایید سازمان های حقوق بشری نظیر دیدبان حقوق بشر؛  نقض فاحش حقوق بشر و عدالت بیداد میکند . آخر مگر میشود یک گروهی که خودش در تشکیلاتش نقض حقوق بشر بیداد می کند و خودش معترضین و منتقدین را شکنجه و زندانی و اعدام می کند و اجازه کوچکترین انتقادی را نمی دهد و تحمل نمی کند و رهبری سازمان  منتقدین را تهدید به قتل می کند.  می تواند تحت عنوان انواع و اقسام فراخوان های تکراری دم از حقوق بشر و عدالت اجتماعی بزند و خودش را مدافع سینه چاک حقوق بشر و عدالت اجتماعی بداند ؟ مسلما جواب منفی است چرا که سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی هیج اعتقادی به این مقولات ندارند.

یادداشت از جهانی فرد

۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۲ ۰ نظر
صبور

نیویورک تایمز: ترامپ با خروج از برجام گفت که حرف و امضای آمریکا بی‌ارزش است

۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۵ ۰ نظر
صبور

گروهک منافقین، مسئولیت ترور یک بسیجی را در سال 1363 برعهده گرفت.(کارنامه منافقین)

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، گروهک تروریستی منافقین در شماره 220 از «نشریه مجاهد»، ارگان مطبوعاتی اصلی منافقین در سال های آغازین دهه 1360، به این جنایت اعتراف کرده است.

بر پایه این خبر که نشریه منافقین آن را در جایگاه سندی بر عملیات متهورانه خود باز نشر داده است، در تاریخ 21شهریور1363، عوامل گروهک تروریستی منافقین یک بسیجی را به نام محمدعلی قدسی مآب در اهواز، پس از عملیات شناسایی، با شلیک چند گلوله به شهادت می رسانند.

یکی از دلایلی که نشریه منافقین برای ترور این فرد بر شمرده است، عضویت فعال در بسیج اهواز بوده است.

گروهک منافقین در سال های آغازین دهه 1360 هزاران نفر از شهروندان عادی ایرانی را به دلیل اهتمام به شعائر انقلابی، هواداری از جمهوری اسلامی، یا عضویت در نهادهای انقلابی به شهادت رساندند.

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۱ ۰ نظر
صبور

جلسه " خطر حضور مجاهدین خلق در آلبانی" در پارلمان اروپا

پارلمان اروپا جلسه بزرگی تحت عنوان " خطرحضور مجاهدین خلق در آلبانی" در محل این پارلمان در بروکسل برگزارکرد.

در این جلسه چند تن از نمایندگان پارلمان اروپا، نمایندگانی از آلبانی و همچنین دوتن از جداشدگان سازمان مجاهدین بعنوان سخنران شرکت داشتند.
اسامی سخنرانان بشرح زیر می باشد:
    خانم آنا گومش نماینده پارلمان اروپا از پرتقال
    خانم وانا وانوچینی از ایتالیا
    آقای نیکولا پده از ایتالیا
    آقای اولسی یا زقی ازآلبانی
    خانم میگنا بالا از البانی
    خانم آن خدابنده از انگلستان
    آقای رضاجبلی از بلژیک
    خانم پاتریشیا لالونده نماینده پارلمان اروپا
سخنرانان بطورویژه درمورد خطرات حضور فرقه مجاهدین در آلبانی برجامعه این کشور و همچنین تشدید افراط گرایی و تهدیدامنیتی تاکید کردند.


ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۷ ۰ نظر
صبور

یک منبع آگاه فاش کرد: سعودی‌ها هر ماه ۸۲ میلیون دلار به فرقه رجوی کمک مالی کنند

سازمان مجاهدین خلق ایران   (خائنان پلید)


یک منبع آگاه عرب از کمک ماهانه ۸۲ میلیون دلاری دولت سعودی به فرقه تروریستی رجوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این منبع آگاه به خبرنگار یکی از خبرگزاری های رسمی کشور گفت: با سقوط رژیم بعثی صدام در ۲۰۰۳ میلادی، اصلی‌ترین منبع تأمین نیازهای مالی فرقه رجوی، از میان برداشته شد، اما دولت سعودی با باز کردن یک حساب ویژه، این فرقه تروریستی را تاکنون تأمین کرده است.

منبع عرب یاد شده، درباره چگونگی و روش پرداخت مبلغ یاد شده به منافقین توضیح بیشتری نداد.

دولت سعودی تا پیش از این از گروه‌های تروریستی مختلفی در منطقه از جمله القاعده، داعش و النصره و سایر گروه‌های تکفیری حمایت مالی کرده است.

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۴۵ ۰ نظر
صبور

هر لحظه امکان بروز اعتراضات گسترده در مقر فرقه رجوی موسوم به «اشرف۳ » وجود دارد / سران فرقه خطاب به اعضای اسیر: موبایل برای شما سم و تداعی کننده خانواده است!


در حال حاضر افراد اسیر در فرقه رجوی در وضعیتی قرار دارند که هر لحظه امکان بروز اعتراضات گسترده در مقر به اصطلاح اشرف ۳ وجود دارد.

علت این است که الان تبلت ها را در مقرها جمع کرده اند و این موضوع باعث  شده افراد به غر زدن بیفتند و باعث شود که در صحبتهایشان در مقابل مسئولین در نشست ها بایستند و بگویند پس چی شد اعتمادی که شما به ما داشتید.

سران فرقه در قبال این حرف ها به آنها گفته اند که اگر یادتان باشد در اشرف و در عراق خانواده ها سم بودند و الان سم برای شما همین تبلت ها و موبایل ها هستند که همین باعث خنده افراد شده و گفته اند شما خودتان موبایل و تبلت دارید و ماشین خصوصی دارید، اینها برای شما سم نیستند؟ اینها برای شما تداعی خانواده نیستند؟ ولی برای ما همه چیز تداعی خانواده است؟ اعضا می گویند این مزخرفات به گوش ما نمی رود. افراد بعد از دادن تبلت دیگر موبایل هایشان را رو نمی کنند تا مسئولین فرقه از آنها بگیرند و گفته اند که ما دیگر سرمان کلاه نمی رود و این حرفها همه اش مزخرفات است. اول باید خود مسؤولین اینها را کنار بگذارند تا ما با چشمان خود ببینیم  و اگر دیدیم این کار را کردند حتما ما هم انجام می دهیم.

یک موضوع دیگر این است که برای بیرون از مقر رفتن که همیشه فقط شنبه ها این امکان وجود داشت، الان هر روز هفته بیرون می روند ولی سه الی چهار نفر و با آنها یک مسؤول ارشد می رود تا فرار نکنند. افراد همه به غر زدن افتاده اند و گفته اند جالب است که چند نفر فرار کرده اند و بهای آن را ما باید بپردازیم؟ که این موضوعات خیلی فضای التهابی ایجاد کرده و سران فرقه هم نمی دانند چکار کنند.

من می خواستم به تمام مردم خوب کشورم و به خصوص خانواده های عزیز بگویم که این فضا یعنی از هم  پاشیده شدن فرقه و آزاد شدن اسرا جدی است و آماده باشید که به زودی افراد بیشتری از فرقه به بیرون بیایند.

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۴۲ ۰ نظر
صبور

افشاگری تحلیلگر مشهور آمریکایی: سالهاست دست فرقه رجوی و موساد در یک کاسه است

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

یک تحلیلگر مشهور آمریکایی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت با توجه به این‌که تل‌آویو و عربستان برای حمله به ایران موشک بالستیک دارند ، موشک‌های بالستیک ایران نیز سلاحی بازدارنده محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌المللی پایگاه خبری-تحلیلی فراق، «گرث پورتر» تحلیلگر آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری «الجزیره» قطر ادعاهای تکراری صهیونیست‌ها درباره برنامه هسته‌ای و موشکی ایران را «ساختگی» نامید.

پورتر در این مصاحبه درباره ادعاهای تکراری صهیونیست‌ها مبنی بر تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی گفت که اسناد ارائه شده در گذشته، کاری مشترک از سوی «موساد» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و با کمک گروه  مجاهدین ، از دشمنان قسم خورده ایران بود.

وی در توصیف فرقه رجوی  گفت: «آن‌ها سال‌هاست که سازمانی تروریستی بشمار می‌آیند و در مواردی بسیار مهم با موساد همکاری داشتند.»

وی در بخش دیگر این مصاحبه به انگیزه صهیونیست‌ها به انتقال این اطلاعات جعلی به رسانه‌ها و دولت‌های خارجی در سال ۲۰۰۳ اشاره کرد.

پورتر نصب کلاهک اتمی بر موشک‌های «شهاب -۳» را از جمله دیگر دروغ‌های موساد و فرقه رجوی  نامید.

وی در بخش دیگر این مصاحبه با اشاره به دکترین ایران درباره عدم ساخت سلاح‌های اتمی، به تمرکز آمریکا و متحدانش بر برنامه موشکی ایران درحالی که دیگر کشورها نیز برنامه مشابهی دارند گفت، آشکار است که ایران از موشک بالستیک به عنوان یک سلاح بازدارنده استفاده می‌کند. ایران دارای نیروی هوایی مناسب برای حمل‌ سلاح‌های متعارف در واکنش نشان دادن به حمله علیه خود نیست. این درحالی است که اسرائیل و عربستان سعودی دارای توان موشکی بالستیک برای حمله به ایران هستند. پس به وضوح موشک‌های بالستیک ایران نقش بازدارنده دارند.

گرث پورتر در خاتمه این مصاحبه درباره ادعای تهدید بودن ایران در منطقه و مواردی این چنینی گفت که ایرانی‌ها هرگز اسرائیل را به حمله تهاجمی تهدید نکرده‌اند. آنچه آن‌ها می‌گویند این است که اسرائیل باید به این مسئله که تنها یهودی‌ها حقوق کامل دارند، خاتمه دهد، درست مانند آفریقای جنوبی که به کشور صرف برای سفید پوستان خاتمه داد. این موضع مشترک حامیان حقوق فسلطین در جهان است.

گفتنی است که گرث پورتر در سال‌های گذشته با تالیف کتاب «بحران ساختگی» ثابت کرد که مدارک و اسناد ارائه شده غرب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران  در آن برهه جعلی بودند.

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر
صبور

واکنش وزارت خارجه آمریکا به پاره کردن نماد برجام توسط وکیل ترامپ و یاور فرقه رجوی: اظهارات«رودی جولیانی»، بیانگر موضع رسمی واشنگتن نیست

«هدر نوئرت» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در واکنش به اظهارات اخیر «رودی جولیانی» وکیل رئیس جمهوری این کشور علیه ایران، گفت که این اظهارات بیانگر موضع رسمی دولت آمریکا در حوزه سیاست خارجی نیست.

به گزارش پایگاه خبری-تتحلیلی فراق، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اعلام این خبر نوشت: جولیانی از زمان الحاقش در ماه گذشته به تیم حقوقی رئیس جمهوری آمریکا، با برخی اظهارنظرهای عجیب، نه تنها درخصوص راهبردهای حقوقی خود که حتی در ارتباط با سیاست‌ها و امور بین‌المللی، تعجب بسیاری را برانگیخته است.
این اظهارنظرهای پیاپی، این گمانه را در میان افکار عمومی به وجود آورده بود که مواضع وی، نمودی از مواضع دونالد ترامپ در جلسات خصوصی است؛ موضوعی که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه آن را رد و تلاش کرد تا این اظهارات را شخصی و غیرمرتبط با دولت نشان دهد.
آسوشتیدپرس تصریح می‌کند که اظهارنظرهای نسنجیده جولیانی در هفته‌های گذشته، نگرانی‌های بسیاری را در کاخ سفید، وزارت امور خارجه، پنتاگون و نهادهای امنیتی آمریکا ایجاد کرده است.
وی که سابقه شهرداری نیویورک را در کارنامه دارد، روز شنبه با حضور در تجمع منافقین و پاره کردن نمادین برجام گفته بود که رئیس جمهوری آمریکا متعهد به تغییر حکومت ایران است.
به نوشته ایرنا،این موضوع، واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال داشت و وزارت امور خارجه آمریکا را ناچار به موضع‌گیری کرد.
ترامپ قرار است روز سه شنبه موضع دولت خود درخصوص برجام را اعلام کند. وی از دوران رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون بارها وعده پاره کردن برجام را داده، اما تاکنون نتوانسته است به علت اجماع جهانی شکل گرفته در حمایت از این توافق، گفته خود را عملی کند.

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر
صبور