۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

پیام سرگرم کننده مریم رجوی برای اعضای گرفتار در فرقه

مریم رجوی در پیامی که اخیرا برای مسئولین بالا فرستاده، متذکر شده که بعد از معرفی جان بولتن و ضرب الاجل ترامپ در ماه آینده سرنوشت فرقه رجوی برای سرنگونی ایران رقم خواهد خورد.البته این پیامها و تذکرات فقط مصرف داخلی دارد و در دنیای بیرون این خبرها خریداری ندارد و چنین موضوعاتی حتی در هیچ یک از رسانه های این گروه هم انتشار داده نمی شود.
رجوی در این شرایط و تشکیلات زهوار در رفته و به هم ریختگی و تشنج در تشکیلات به چنین موضوعاتی برای فرو نشاندن خشم افراد گرفتار نسبت به رفتار مریم رجوی در برابر افراد متوسل می شود. البته پر واضح است که حتی افراد داخل فرقه هم فریب این حرفهای رجوی را نمی خورند و با توجه به ارتباط هایی که با افراد گرفتار داریم چنین پیامهایی از طرف مریم رجوی را تیری در تاریکی می دانند که این تیر به خود رجوی برمی گردد.

بیچاره مریم رجوی دیگر نمی داند با چه ترفندی باز هم نیروها را چند صباحی نگه دارد و هر روز از شاخه ای به شاخه دیگر میپرد و زمانبندی سرنگونی می دهد که جدید ترین آن آخر اردیبهشت ماه می باشد. آخر اردیبهشت هم خواهد آمد و خواهیم دید که این ترفندها فقط برای دلخوش دادن است و واقعیت ندارد.

واقعیت امر از این قرار است که رجوی در آلبانی نه راه پس دارد و نه راه پیش. یادمان هست که در انتقال افراد از عراق به آلبانی رجوی می گفت با ورود به آلبانی گره سرنگونی باز خواهد شد، ولی چیزی که عیان است این است که نیروهایش یکی پس از دیگری در حال جدا شدن هستند و خبری از احیای تشکیلات برای سرنگونی نیست. کسی که با حصارکشی و زندان سازی و در دور دستها  نفرات را نگه می دارد و اجازه تردد نمی دهد پر واضح است که این پیامها و حرفها فقط برای ادامه و شدت دادن به محدودیتهای افراد میباشد.

نوشته محمد هاشمی

۲۱ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۱۰ ۰ نظر
صبور

مجاهدین خلق (منافقین) رضا شکرآبی را ترور کردند

شهید رضا شکرآبی

شغل: عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سن: 21 سال

وضعیت تأهل: مجرد

محل شهادت: خیابان سهروردی، کوچه زهره

تاریخ شهادت: 60/10/20


عاملین ترور و اسناد جنایت

مهران اصدقی

نام مستعار: بهرام

فرمانده واحد تروریستی

مصطفی معدن پیشه

نام مستعار: رحمان

عضو واحد تروریستی

مجید مقدم

نام مستعار: منصور

عضو واحد تروریستی

....

نام مستعار: رضا

عضو واحد تروریستی

 

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۱۹ ۰ نظر
صبور

عکس شهید «حبیب‌الله دانه‌گردی» و مادرش در سیزده بدر سال ۶۰ ،بیرون پادگان غدیر اصفهان

📸 این عکس شهید «حبیب‌الله دانه‌گردی» و مادرش در سیزده بدر سال ۶۰ و بیرون پادگان غدیر اصفهان برداشته شده است، او اسفند۶۴ و در والفجر۸ شهید شد.


۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۷ ۰ نظر
صبور

🔴همین آمریکا هیچ وقت قانونش را به رأی مستقیم مردم نگذاشته است

🔻این را من به شما بگویم هیچ انقلابی به این سرعت نه قانون اساسی نوشته است و نه بعدش آن را به رأی ملت گذاشته است. همین آمریکا هیچ وقت قانونش را به رأی مستقیم مردم نگذاشته است، فقط انقلاب اسلامی این کار را کرده است، هم اول و هم بعد از اینکه اصلاحاتی در قانون شد، دو بار! علاوه بر این که نماینده های ملت آمدند و نوشتند، باز خود قانون را دوباره امام گفتند به رأی مستقیم مردم هم بگذارید. در دنیا هیچ کشوری این گونه نبوده است.

🔻نکته جالبی هم هست و آن اینکه مهندس بازرگان و گرو ه هایی که خودشان را لیبرال و مردمگرا  می دانستند، به امام می گفتند: انتخابات نمی خواهد! همه ی دنیا می دانند که مردم شما را قبول دارند، شما یک گروه را تعیین کنید تا قانون اساسی را بنویسند و شما خودتان تایید کنید و اصلا لازم نیست نماینده های ملت بیایند!

🔻خیلی جالب است آنها که مدعی دموکراسی بودند، این حرف را میزدند.  ولی امام پای این قضیه ایستاد و استدلال امام هم این بود که اگر ما این کار را نکنیم، نسل عوض می شود و بیست، سی سال بعد می گویند: اصلا کسی رأی نداده است و اصلا انتخاباتی نبوده است، انقلابیون آمدند و به زور اسلحه کارشان را کرده اند

بخشی از سخنرانى استاد در جمع اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سال١٣٩٣

۱۲ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۱۶ ۰ نظر
صبور

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران:

شمخانی: برای یک کشور به ظاهر ابرقدرت () مایه شرمساری است که مقام مسئول امنیت ملی آن حقوق بگیر یک با سابقه کشتار ۱۷ هزار نفر از شهروندان بیگناه باشد.

۱۰ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر
صبور

«جان بولتون» از گروهک منافقین پول دریافت کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه «واشنگتن پست» در یادداشتی به بررسی دیدگاه‌ها و ارتباطات «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جدید آمریکا پرداخته و نوشت او خواستار تغییر نظام ایران است.

در ابتدای این یادداشت با اشاره به دیدگاه‌های افراطی و جنگ‌طلبانه بولتون، آمده است که نظر او درباره تغییر نظام ایران، منعکس کننده نظرات حامیان او از جمله اسرائیل، عربستان سعودی و گروه منافقین است.

واشنگتن پست با تاکید بر ارتباط نزدیک جان بولتون با گروه تروریستی منافقین، نوشت که او با تلاش‌هایش در سال 2012 توانست نام این گروه را از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا خارج کند.

این روزنامه با بیان اینکه گروهک منافقین در نظر مردم ایران به خاطر جنایت‌ها و ایستادن در کنار دشمن، به شدت منفور است، افزود که اما این کار بولتون هم نتوانست نظر آنها را درباره این گروه تغییر دهد.

نویسنده این یادداشت ضمن اشاره به اینکه گروهک منافقین مبالغی را به مقامات مختلف آمریکایی پرداخت کرده تا از آنها حمایت و در همایش‌هایشان سخنرانی کنند، نوشت: «یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا که در امور ایران فعالیت می‌کرد به من گفت که بولتون نیز از این گروه پول دریافت کرده است».

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه «هربرت ریموند مک‌مستر» را از سمتش به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید برکنار و «جان بولتون»، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل را به عنوان جانشین او منصوب کرد. بولتون سومین مشاور امنیت ملی ترامپ خواهد بود. ترامپ، بعد از استعفای مایکل فلین، مک‌مستر را به جای او انتخاب کرده بود. 

«بولتون» یکی از ضدایرانی‌های نومحافظه‌کار در آمریکا است که از صریح‌ترین مخالفان توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 به شمار می‌رود. او بارها در مصاحبه‌ها و نوشته‌های مختلف از اینکه راهبرد ترامپ درباره برجام تحت تأثیر مواضع تیلرسون و مک‌مستر قرار گرفته گلایه کرده بود.

۰۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۵۱ ۰ نظر
صبور

چرا ژاپن و آلمان توانستند؟

در تببین بیشتر این موضوع می توان دو الگوی ژاپن در شرق آسیا و آلمان در اروپا را مورد بررسی قرار داد. اگر امروز می بینیم که کشور ژاپن در جهان اقتصاد حرفی برای گفتن دارد یا کالای ساخت آلمان، اعتبار ویژه ای برای خود دست و پا کرده، به این خاطر است که در آن کشورها، «تولید ملی در سایه حمایت از کار و سرمایه ملی» شکل گرفته است.
ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، به کشوری ورشکسته و آلمان به مملکتی کمر شکسته تبدیل شد و مردم در حالی نظاره گر پایان خفت بار جنگ جهانی بودند که از شهرها و اقتصادشان چیزی جز تل خاکستر باقی نمانده بود.
با این حال، اراده شرقی در ژاپن و عزم غربی در آلمان، بدین امر تعلق گرفت که «باید از نو ساخت و بر پای خود ایستاد.» آنها نه نفت داشتند که بفروشند و با پولش خرابه ها را آباد کنند و نه گاز که صادر کنند و کالای خارجی وارد نمایند و خوش باشند. ژاپنی ها و آلمانی ها دریافته بودند که خودشان هستند و خودشان. از این رو، کارگاه ها و کارخانه ها و راه ها را «خودشان» ساختند و قوت غالب شان را برنج و سیب زمینی داخلی قرار دادند و به جای وارد کردن کالاهای با کیفیت و گاه ارزان خارجی، به همان مصنوعات داخلی کم کیفیت و گران بسنده کردند.
ژاپنی ها و آلمانی ها، پول مفت نفت و گاز نداشتند بلکه هر آنچه داشتند، ذره به ذره اش را با «کد یمین و عرق جبین» به دست آورده بودند و هم از این روست که قدر سرمایه هایشان را می دانستند و آن را برای وارد کردن آدامس و مجسمه و کریستال و لباس فاخر و صندلی مجلل و لوازم آرایشی و ... هدر نمی دادند.

ادامه مطلب...
۰۴ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۳ ۰ نظر
صبور

کالای ایرانی


۰۴ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۸ ۰ نظر
صبور