۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سی مهر سالروز انتخاب رئیس جمهور خیالی خائنان پلید

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

دموکراسی مورد ادعالی مریم قجر همین است که وی در آن، بیش از از 23 سال رئیس جمهوری میماند.

سی مهر سال ۱۳۷۲ اعلام و معرفی مریم عضدانلو از طرف شورای ملی مقاومت و مسئول آن مسعود رجوی به عنوان رییس جمهور ایران است. اما بعد از گذشت 24 سال بنظر میرسد که دیگر خود مجاهدین هم از گرفتن جشنهای پر زرق و برق و تبلیغات وسیع و بزرگنمایی های دروغین هر ساله از این رویداد، که برای منتقدین و مخالفین این سازمان به سوژه طنزی تبدیل شده بود، خسته شده اند و هر سال سعی می کنند آنرا کمتر و کمتر عنوان کنند و یا از این واقعه و این روز طوری عبور کنند که کمتر توجهات را بخود جلب کند!
بیست و چهار سال گذشت و در این مدت رجوی چه تحلیلهایی که نکرد و چه وعده هایی که نداد، ریاست جمهوری مریم نیز یکی از آنها بود، واقعأ چه صحنۀ کمیکی بود، آنجا و در آن صحنه که مسعود با آن حالت به مریم اصرار میکرد که بیا و ریاست جمهوری ایران را قبول کن و از آنطرف هم ناز آمدنهای مریم...

۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر
صبور

خراب شدن واژه آزادی توسط مریم رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران _ خائنان پلید
در این سالیان چقدر فریب قول آزادی مریم رجوی را خوردیم. از آزادی مردم شروع شد و به برابری زن و مرد رسید. این وعده های توخالی بعد از شکست در عملیاتی به اسم فروغ جاویدان بیشتر شد. با واژه آزادی چقدر افراد را مغزشویی کردند.
طوری از آزادی حرف میزدند که انگار همین فردا در کل جهان محقق خواهد شد. ما هم فکر میکردیم درست می گویند. در حالی که همه دروغ بود و حتی خودشان هم به آزادی باور نداشتند.
چگونه دروغ بود؟
وقتی نیرویی در درون خودش به اساسی ترین اصول آزادی پایبند نیست و عمل نمی کند، چگونه میخواهد آزادی را برای مردم محقق نماید؟
می گفتند حق نداریم حتی به خانواده فکر کنیم چه برسد به اینکه ارتباط داشته باشیم. می گفتند خانواده اصلی ترین دشمن فرد و تشکیلات است. راست میگفتند چون در این سالیان تمام زندگی ما را گرفته بودند و خانواده می توانست این زندگی را به ما برگرداند و ما را از اسارت فرقه نجات دهد و این چیزی بود که رجوی نمی خواست.
رجوی خانواده را دشمن خودش میدید. جدا کردن زن و مرد را با همین ترفند و به اسم انقلاب ایدئولوژیک انجام داد تا عواطف را در آنها بکشد و بهتر بتواند آنان را استثمار نماید.
از جنایات این فرقه هرچه بگویم باز هم کم است. وقتی جان و مال و ناموس این انسانها تماما متعلق به رجوی اعلام می شود و کلا ارزشی ندارد، چگونه باید باور کرد که او کشته و مرده آزادی است.
باید به مریم رجوی گفت که بهتر است لقمه به اندازه دهانت برداری تا در گلویت گیر نکند. اینقدر دم از آزادی نزن و قدری به درون فرقه خودت نگاه کن که روی هر دیکتاتوری را سفید کرده ای.
رسول جعفری از رها شدگان فرقه رجوی در آلبانی
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۹ ۰ نظر
صبور

آیا اعدام های سال ۶۷ براساس حکم اسلام بود؟

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید
سال 1367 منافقینی که در زندان بودند به صورت تاکتیکی اعلام توبه کردند، اما پس از پذیرش قطعنامه و همزمان با حمله منافقین به ایران از طریق قصر شیرین، این عده نیز در زندان آشوب کرده و شروع به آتش زدن زندان کردند تا به زعم خود و با رسیدن منافقین به تهران٬ پروسه اشغال تهران را کامل کرده و کار را یکسره کنند. به دنبال این اقدام منافقین بود که امام فرمودند: آنهائی که بر سر موضع نفاق هستند مهدورالدمند و باید محاکمه و مجازات شوند.

به دنبال آن و با نظر خواهی از حضرت امام (ره) در این خصوص ، ایشان حکمی به این شرح صادر کردند :«از آنجا که منافقین خائن به هیچ وجه به اسلام معتقد نبوده و هرچه می گویند از روی حیله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها،از اسلام ارتداد پیدا کرده اند، باتوجه به محارب بودن آنها و جنگ کلاسیک آنها در شمال و غرب و جنوب کشور با همکاری های حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنها برای صدام علیه اعدام‌های سال 67 بر اساس حکم اسلام بود

ادامه مطلب...
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر
صبور

ماجرای اعدام های 67 چیست ومعدومین چه کسانی بودند؟

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید
گروهک تروریستی منافقین در سالهای اخیر شکست های سنگینی از جمله تخلیه مقر اصلی خود یعنی شهر اشرف و در نهایت اخراج از عراق را متحمل گردید. این شکست آن چنان ضربه مهلکی بر پیکره منافقین وارد کرد که سالیان سال آرام نخواهند گرفت و چون نظام جمهوری اسلامی ایران را مسبب آن می دانند دست به هر فریبکاری برای انتقام گیری و به چالش کشیدن نظام می زنند.
از جمله اقدامات این گروهک در ماه های اخیر ادعای  دروغ و فریبکارانه آن ها در خونخواهی از معدومین سال 1367 می باشد  که حتماً درباره آن شنیده اید. بزرگترین دروغ آن ها اعلام آمار 30000نفره معدومین می باشد که پس از ماه ها تلاش برای سند سازی های جعلی  در اثبات مدعاشان هنوز نتوانسته اند آمارشانرا از 3000نفر بالاتر ببرند.
اما ضروریست بدانیم این معدومین چه کسانی هستند و دلیل اعدامشان چیست؟

ادامه مطلب...
۰۸ مهر ۹۶ ، ۱۵:۲۶ ۰ نظر
صبور

معلمان و دانشجویان به هوش باشند

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید
مریم قجر سرکرده گروهک نفاق به هر مناسبتی در روز کارگر؛ معلم، پرستار، دانشجو، دانش آموز و... با صدور پیام با خواهش و التماس از اقشار و اصناف مختلف کشور می خواهد که به خیابان ها بریزند و برضد نظام تظاهرات کنند.

 در همین راستا گروهک در سایت و شبکه تلویزیونی وابسته به خود با انتشار  روزانه ده ها خبر و گزارش دروغ و جعلی سعی می کند که اصناف مختلف کشور را و به خصوص گروه های هدف کارگران، معلمان و دانشجویان را تحریک کند تا فضای آرام جامعه را به هم ریخته و نیات شیطانی خود را عملی کند.

گروهک تروریستی منافقین همواره نیز با هوشیاری ملت  بزرگ ایران از هر قشری اعم از کارگر، معلم،دانشجو و پرستار رو به رو شده و  سرش به سنگ خورده است اما هیچگاه نیز  عبرت  نگرفته است.  این بار نیز با اغاز سال نوی تحصیلی مریم قجر در راستای برنامه همیشگی خود پیام مضحکی را خطاب به داشن آموزان،معلمان و داشنجویان صادر کرد و ابراز امیدواری کرد که «سال جدید تحصیلی سالی پر از اعتراضات بر ضد نظام جمهوری اسلامی باشد » وی همچنین با کلی آسمان و ریسمان بافی و دروغ پراکنی و ارائه آمارهای عجیب و غریب سعی کرده است فرهنگیان را در راستای منافع پلید گروهک تحریک  کند.

مریم قجر از این پیام ها، فراخوان ها  تاکنون زیاد صادر کرده است او خود نیز به خوبی می داند که اگر هر روز نیز از این پیام ها و  فراخوان های تکراری صادر کند باز فایده ای نداشته و نخواهد داشت و این آرزو را به گور خواهد برد. چرا که در نزد ملت ایران گروهک تروریستی منافقین و سران  تروریست آن از  کمترین وجاهت و مشروعیت اجتماعی برخوردار نیستند . مریم قجر به خوبی می داند نه دانش آموزان و نه کارگران ، معلمان و پرستاران هیچ کدام به حرف ها و دروغ پردازی های او و گروهک تحت امرش کمترین توجهی نکرده و نخواهند کرد. چرا که به خوبی می دانند مطالبات به حق مشروع و قانونی آنها تنها و تنها در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قابل رسیدگی و دستیابی هستند و اگر خدای نکرده اجازه دهند امثال منافقین صحنه گردانی این مطالبات را به دست بگیرند این خود آنها خواهند بود که متضرر خواهند شد چرا که منافقین ثابت کرده اند که  برای هیچ کس و هیچ قشری اعم از دانش آموز،دانشجو، معلم، پرستار و کارگر ارزش و احترام و اعتباری قائل نیستند و تنها منافع شیطانی خود را می شناسند.

۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۷ ۰ نظر
صبور