۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

از دادخواهی تا واخواهی!

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

تردیدی نیست که آخرین شعبده رجوی، یعنی طرح مجدد مسائل سال 1367، با عنوان «جنبش دادخواهی»، برای آن است که امید به آینده را در نیروها زنده نگه دارد و اعضای سرخورده مجاهدین را به نتایج آن دلخوش دارد تاچندسالی بیشتر بتواند آنها را در اردوگاه آلبانی نگه دارد.
البته رهبری مجاهدین کم حافظه نیست اما از سردجال گری، مطرح شدن این موضوع را به برپایی نمایش جدیدش مربوط می داند، یکی از آن اعضای بیچاره، ایزوله و تحت سانسور هم جرأت ندارد بپرسد:
- مگر این ماجرا از همان سال 1367 و به ویژه پس از آن که در دهه هفتاد خاطرات منتظری منتشر گردید شروع نشد که رجوی تصمیم گرفت عدد اعدام شدگان را از چندصد و چند هزار به سی هزار افزایش بدهد و این عدد خیالی را به سازمان ملل و نماینده آن در ایران و سایر ارگانها فرستاد!
- آیا مطرح شدن دوباره این موضوع به مسئله انتخابات و مسائل سیاسی در ایران مربوط می شود یا به تحرکات شما؟ واقعیت این است که اگر هم گاهی نامی از مجاهدین و به مناسبتی در ایران مطرح می شود مرهون و مدیون آرایش سیاسی و شرایطی که در انتخابات و سایر فعالیتهای سیاسی و مطبوعاتی حاکم است، می باشد و به هیچ وجه مربوط به قدرت تبلیغاتی و یا اثرگذاری باند نحیف رجوی ندارد.
- شما اسم و مشخصات واقعی سی هزار نفر را از کجا میخواهید بیاورید؟ دروغ در گفتنش نیاز به مدرک ندارد اما در پرونده سازی شما نیاز به سند دارید که مطلقاً ندارید!

ادامه مطلب...
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۲ ۱ نظر
صبور

محل دفن قربانیان قرارگاه اشرف

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
خانم رجوی از شما خواهش می کنم بخاطر مادران داغدار و رنج کشیده سالیان چشم انتظار ما و خانواده اعضایی که چه در سال ۱۳۷۳ در زندانهای شما د ر اشرف و چه قبل و چه بعد، سر به نیست شدن و دیگر اطلاعی از آنها در دست نیست را برای ما و خانواده ها روشن کنید .
خانم رجوی خودتان بهتر از همه می دانی که چه بلائی سر دوستان و یاران سابق ما آوردی و افراد مسئله دار و مخالف تشکیلات و انقلاب شما گم گور شدن و سربه نیست شدن که هیچ اطلاعی از آنها در دست نیست. تعدادی که در زندانها و شکنجه های سال ۱۳۷۳ به دستور شما در زیر شکنجه کشته شدن فقط از کشته شدن آنها مطلع هستیم ولی از بقیه افراد بی اطلاع هستیم
محل دفن افراد کشته شده در زندان اشرف از جمله
-پرویز احمدی
-جلیل بزرگمهر
– قربانعلی ترابی
– حمزه رحیمی
محل دفن و علت مرگ آنها را مشخص کنید
خانم رجوی علت مرگ افراد که تحت اسم خودکشی و خودسوزی های که در این مدت در اشرف صورت گرفت را روشن کنید و محل دفن آنها را هم مشخص نمائید
خانم رجوی این خانواده ها سال ها چشم انتظار این عزیزانشان بودن اما شما خودتان را بی اطلاع جلوه دادید
خانم ر جوی محل دفن محمد رضا بابا خانلو که در حالی که داشت از آو شعله های آتش زبانه می کشید توسط امید برومند (ناجی) و علی رضا موسائی و فضعلی روشنائی بشدت با لگد و پوتین به او می زدند و دست آخر هم در حین بیهوشی در بیمارستان الکندی بغداد که من هم همراه اکیپ حفاظت بودم در حال بی هوشی توسط منوچهر یا الفت و چند نفر دیگر در حالی که در کما بود انگشت او را پای یک سری ورق آماده شده گذاشتید محل دفن ایشان را مشخص کنید
خانم رجوی در صورت عدم این همکاری ما تعدادی از دوستان و یاران سابق این عزیزان و خانواده هایشان هیچ راهی برایمان باقی نمی ماند جز اینکه از طریق ارگانهای قضائی و بین المللی اقدام خواهیم کرد .
در ضمن بنده نه دیزی دارم به شما بدهم و نه نیازی به پول زندگی راحت شما را دارم شرف بنده قابل فروش نیست پس بگردید دنبال شرف فروش ها
نادر نادری / فرانسه ۲۹/۰۹/۲۰۱۷
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۵۳ ۰ نظر
صبور

10شهریور 1392 کشتار اشرف لکه ننگی بر پیشانی مسعود رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
الان که دارم این مقاله را مینویسم تصاویر تک تک اونهایی که ده شهریورکشته شدن جلوی چشمامه، از حسین مدنی تا کاک حیدر روی تخت امداد تا حسن جباری و بهروز و رشید و باقی نفرات مسعود رجوی خودش نفرات روتوی کشتارگاه هول داد . بعد اسم یک مقر رو، به اسم کشته شده ها میگذارد که خون تک تکشون روی دست رجوی هاست . الان چند سال از ده شهریور اشرف گذشته، من خدا خدا می کنم یکی از اون بازماندگان اشرف از اون جهنم ( تشکیلات فرقه ) بیرون بیاد . دهن باز کند و جنایاتی که در پشت پرده ابهام فرو رفته را برملا کند . تا مردم ایران بخصوص تشکل های سیاسی ایرانی بدانند چه جنایتی اتفاق افتاده که کسی خبر دار نشد ، علت این پاکسازی از بین بردن نفرات چی بود؟
کسانی تصفیه شدن که هر کدوم برای خودشون سر بودند، توی سرها . راستی تا حالا به ذهنتون رسیده چرا کسی مثل حسین مدنی باید اشرف بمونه اون اگر زنده بود که خیلی بیشتر از همه از دستش کار بر می امد . حسین مدنی طرف حساب اصلی تمام نشست هایی که با آمریکایی ها داشتند بود . به نظر شخص رجوی حسین دیگه دست و پا گیر بود ، چون اگر قرار بود یه روزی که نمیدونم چه روزی بود، حسین مدنی لب به سخن می گشود تمام عوام فریبی سالیان رجوی نقش بر آب میشد . بله ما کاسه لیس آمریکا نیستیم ووو
رجوی ملعون خوب میخواستی مسئولیت سنگین ندهید که بعد بخواهی از سر راهت برش داری ، گرچه حرف کلیشه ای تو اینه ما راهمون رو با خون باز میکنیم . یک جوری این نامرد رجوی از خون صحبت میکنه که انگار نه انگار که خون انسانه . رجوی راستی صبح به صبح خودتو توی آیینه اصلا نگاه میکنی ؟ چی میبینی ؟ غیر از هیولا چیز دیگری میبینی ؟ میگن آدم توی تنهایی جلوی آیینه با وجدان خودش حرف میزنه گرچه من بعید میدونم تو اصلا وجدان داشته باشی . منظورم وجدان و شرافت است . گرچه به قول خودت دستگاه تو مرد سالاره هیج کدوم رو نداری . هر طور فکر میکنم کسایی که تمام دنیای خودشون هستی و نیستی خودشون رو سالیان ریختن به پای تو و اون حرفای بی سر و ته که بلغور میکردی ، چطوری اینا برات یک شبه مزاحم شدند ، این تصمیم رو گرفتی که باید از سر راهت برداشته بشن رو نمیتونم درک کنم ؟!
البته خدا رو شکر وگرنه من خیلی بدبخت بودم که کارهای ضد بشری و دجالیت تو رو درک کنم. خدا رو شکر که نتونستی اونقدر روی ذهن و ضمیر من تاثیر بزاری که نتونم آزاد بشم
بی دلیل نبود که خودت و مریم قجر را به عنوان رهبری نوین از خم رنگرزی در اوردید که کسی بالای سر شما نباشه . به قول خودتون مسئول نداشته باشه که فردای روزگار شما هم جزو کسایی که شامل تصفیه میشن بشوید . ولی اینو توی اون گوش کر خودت فرو کن چاه کن همیشه ته چاه میمونه فهمیدی ته چاه میمونه. از خدا میخوام روزی رو ببینم که توی دادگاه پشت میله ها جا گرفتید . دادگاه به قول خودت خلقی ، تمام دوربین ها روی شما زوم شده بعد اونجا اگه تونستی چرب زبانی کن اگر تونستی ایشالله که این روز فرخنده میاد. به امید اون روز
اکبر حسنی اسیر آزاد شده فرقه رجوی - تیرانا البانی
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۰ ۰ نظر
صبور

قابل توجه هواداران سازمان مجاهدین خلق

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

  از نظر اکثر ما ایرانیها  شما (مجاهدین خلق) یک مشت وطن فروش خائن بی وجدان بی خاصیت هستید که فقط دنبال فرصت هستید و کاری جز خیانت به ایران و ایرانی‌ ندارید

شما در طول تاریخ همیشه مایه ننگ ما بودید و خواهید بود ما به این کاری نداریم که شما از لیست تروریستها آمریکا بیرون بیایید یا نام شما از لیست گروه‌های تروریستی جهان حذف بشه در نظر ما ایرانی ها، شما همیشه یک تروریست و وطن فروش خواهید بود و جهت اطلاع، ما به دمکراسی که بشما آزادی بیان و عمل بده اعتقادی نداریم!!

سوال من از شما‌ها این است که اگر فردا شما پیروز میشدید در قبال کمک دولت عراق برای در اختیار گذاشتن مقر و تجهیزات نظامی و پیروزی شما چه چیزی باید پرداخت میکردید؟؟؟ جواب این همه خوش خدمتی و کمک صدام به شما در صورت پیروزی شما چه بود؟ استانهای ایران؟ یا ‌واگذاری ناموس خود؟

 سئوال دوم این است که :

شما که انقدر ادعای دمکرات بودن و آزادی میکنید این چه سازمانی هست که 24 سال رئیس جمهور منتخبش عوض نشده این چه دموکراسی هست که اول رئیس جمهور از طرف مردم انتخاب میکنید اونم فقط اعضای گروه خودتون در انتخاب این افریته دست دارند حالا اونش تو سرش بخوره چرا این عقب افتاده 24 سال باید رئیس جمهور باشه؟

۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۳۶
صبور

تأسیس سازمان مجاهدین خلق و تبدیل آن به فرقه رجوی تسلیت باد

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
چند تن از دانشجویان، مبارزان سلاح طلب، جداشدگانی که دنباله روی از نهضت آزادی برایشان سخت و ناگوار آمد، در شهریور سال 1344 سازمانی تأسیس کردند، مجاهدین نام و با خلق ساده لوح ایران، شاخه ای زیتون، کلاشینکف روسی مزینش کردند تا در آینده دمار از خلق و مردم، از قهرمان تا بدبخت و بیچاره های جهان درآورد. هر چند همه مجاهدان دستگیر و هدف ساواک آریا مهری قرار گرفتند، ولی نخاله ای از بین آنها، یار و همنشین و همکار مرغ های ماهیخوار گشت و با خیانت به رفقا و خنجر زدن به پشت ضعفا، نورچشم ارتشبد نصیری رئیس ساواک شد.
مسعود رجوی همان مجاهد فروش دهه پنجاه با تلاش و وساطت برادر بزرگترش کاظم که کارمند سازمان ساواک و سیا بود، از اعدام جان بدر برد و با لو دادن حنیف و دیگر شرکاءِ، اولین خشت خیانت را بر اریکه قدرت طلبی نهاد، تا اینکه توسط انقلابیون 57 از زندان خارج و روانه بازار خشونت و ترورشد.
ادامه مطلب...
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۳۱ ۰ نظر
صبور

سالگرد پنجاه و دومین سال خیانت و مزدوری فرقه رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
امروز که خودتان را برای سالگرد فرقه آماده میکنید حداقل شهامت داشته باشید اندازه سر سوزن از خیانتها و جنایتهایتان به خلقی که سنگشان را به سینه تان می‌ زنید برایش بیلان دهید...امروزه فرقه بی سرو دنباله رجوی خودش را برای پنجاه و دومین سالگرد خیانت و مزدوری آماده می‌ کند تا شاید بتواند کمی مرهم بر زخمهای عمیق ایدئولوژیک تشکیلاتی اش بگذارد. براستی باید از این فرقه سئوال کرد چطور و با چه رویی میخواهید کارنامه پنجاه و دومین سال شکست و خیانت و مزدوری خودتان را به قول خودتان به خلق قهرمان و در زنجیر ارائه دهید؟
سئوال از رجوی خائن و کفن پوسیده!  
در پنجاه و دومین سال گذشته چه غلطی کردید و چه تاجی بر سر ملت ایران نهادید؟ از خیانت به اعضای مرکزیت گرفته تا همدست شدن با ساواک شاه و تا همکاری با دولت عراق در جنگ هشت ساله و تا مزدوری برای اسرائیل و آمریکا. براستی با چه رویی میخواهید در پنجاه و دومین سالگرد فرقه به خلق قهرمان بیلان دهید؟ چرا و به چه دلیل همه کادرها و مسئولین فرقه را از عراق خارج کردید اما بیگناهان و پا برهنه ها را در عراق تبدیل به گوشت دم توپ کردید برای خودتان؟ چرا و به چه دلیل از فرقه های آدمکش و جنایتکار در عراق و سوریه حمایت و پشتیبانی می کنید و با آنها بر سر یک میزمی نشینید؟
ای وای بر شما از خود و خدا بی خبران. امروز که خودتان را برای سالگرد فرقه آماده میکنید حداقل شهامت داشته باشید اندازه سر سوزن از خیانتها و جنایتهایتان به خلقی که سنگشان را به سینه تان می‌ زنید برایش بیلان دهید. امروز که رجوی گور به گورشده  و مریم صاحب تاج و تخت شده همه ارزشهای انقلابی فرقه تبدیل شده به چرندیاتی که این زنک قجری می بافت و رنگ و لاب مزدوری هم دیگر بلکل تغییر کرده است. امروز دیگر بنیانگذاران جایگاهی ندارند. امروز دیگر خود مسعود هم جایی ندارد. فقط مریم قجرهست که در پنجاه و دومین سالگرد شکست و خیانت و مزدوری یکه تاز میدان مبارزه شده است و اوهم با توافق هسته ای ایران و 1+5 بور شد و خفقاق مطلق چون بدجوری به شکمش روغن خر مالیده بود که عدو شود سبب خیر برای خودش و فرقه اش.
سید امیر موثقی- کانون آوا
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۳۰ ۰ نظر
صبور

اعتـراف رجـوی به تـرور شهید رجایی و باهنر

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

فیلم دیدارهای مخفی نمایندگان سازمان مجاهدین خلق با مسئولان استخبارات عراق چندی پس از سقوط صدام منتشر شد. مسعود رجوی در یکی از دیدارهای خود با سپهبد حبوش، رئیس استخبارات عراق، در سال 1991 به ترور شهید رجایی و باهنر اعتراف کرد.

رجوی: همان‌گونه که اطلاع دارید من در سال‌های 1981 تا 1986 در پاریس بودم، در آن سال‌ها به ما تروریست نمی‌گفتند، هر چند که کاخ سفید و کاخ الیزه می‌دانستند. با کاخ الیزه هم ارتباط داشتیم. می‌دانستند که چه کسی حزب جمهوری را در ایران منفجر کرد و چه کسی و چرا عملیات علیه رئیس‌جمهوری و علیه رئیس‌الوزرای ایران انجام داد، آن‌ها می‌دانستند و خوب هم می‌دانستند؛ ولی صفت تروریست هم به ما نزدند.

حبوش: با توجه به دشمن مشترک چه بسا در آینده نزدیک، شما را برای مأموریت‌هایی مکلف کنیم، از حالا ما به‌عنوان یک تیم کار می‌کنیم، یعنی از شما کارهایی را خواهیم خواست، چون دشمن مشترک داریم.

رجوی: باید بگویم که بعد از جریان عملیات صیاد شیرازی و برگشتن از آن، برادران مخابرات بعضی از درخواست‌های عملیات را به ما گفتند که ما هم قبول کردیم و تمام آن را در کرمانشاه و دزفول انجام دادیم. مثلاً 10 عملیات را انجام می‌دهیم تا بگوییم که طرف ما مستقیماً ملایان هستند، تا مشروعیت داخلی ایران و بین‌المللی داشته باشیم، در کنار آن هدف مورد نظر شما را انجام می‌دهیم؛ هدفی که مورد بحث و دستور شما باشد.

حبوش: برای اینکه شرایط [را] برای شما فراهم کنیم، می‌خواهیم که کار را با جدیت آغاز کنیم، روز گذشته آقای عزت ابراهیم گفتند که «عملیات شروع شود، هدف‌ها را آماده کنید.» من هم به برادران مخابرات که الان صدای من را در این جلسه می‌شنوند می‌گویم که بروند و هدف‌های خود را در داخل ایران انتخاب کنند تا بعد بنشینیم و سوژه‌های شما را مورد بررسی و بحث و گفتگو قرار دهیم.


https://www.youtube.com/watch?v=XJzfee6AhuA



۰۷ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۴۱ ۰ نظر
صبور

سلامت روان حامیان منافقین!

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

پرونده سیاه و سراسر جنایت منافقین، لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی آنها و حامیانشان ماندگار شده و ظاهراً شکست های پی در پی تأثیرات جبران ناپذیری بر روان آنها نیز وارد کرده است.

منافقین در طول این سی سال, صدها بار دیگر نیز  فرمان "به پیش، به پیش" یا حرف هایی مشابه آن را تکرار کرده اند، اما نه در عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) و نه بعد از آن هیچ گاه حتی یک متر هم نتوانستند پیش روی کنند.

تکلیف منافقین که مشخص است، اما به نظر می رسد باید از حامیان این گروهک تروریستی آزمایش سلامت عقل و روان گرفت!


۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۲۴ ۰ نظر
صبور