۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اولین تو دهنی به مریم قجر عضدانلو بعد از کنفرانس ویلپنت

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
دو نفر از فرماندهان ارشد فرقۀ رجوی که هر کدام 39 سال سابقه تشکیلاتی دارند بعد از شوی سالانۀ مریم قجر عضدانلو در ویلپنت پاریس از این فرقه جدا شدند و بدین ترتیب تودهنی محکمی به مریم قجر که در شوی مذکور مدعی تشکیل هزار اشرف شده بود زدند.
آقایان سیاوش سیفی و محمود ممبینی که هر دو از فاز سیاسی همراه تشکیلات سازمان بودند روز چهار شنبه 21 تیر ماه (12 ژوئیه) از مقرهای فرقۀ رجوی در آلبانی فرار کرده و از این فرقه اعلام جدایی کردن
د.
این جدایی آقایان سیاوش سیفی و محمود ممبینی را به این عزیزان و خانواده هایشان تبریک عرض می کنیم و بهترینها را برای این دوستان خوبمان در این دنیای آزاد آرزو داریم. به امید اینکه در زندگی دوباره شان مانند همۀ جداشدگان که از صفر شروع می کنند، موفق و سرفراز باشند.
دوستان عزیز،
روی پای خود و مستقل بودن سخت است اما برخلاف آنچه که سران فرقه می گویند تا به حال هیچ کدام از جدا شده ها از گرسنگی نمردند بلکه به آرامش و زندگی سرشار از صفا و مهر و محبت بازگشتند.
محمد کرمی

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر
صبور

خبر تصویری

 سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۳ ۰ نظر
صبور

برملا شدن دوباره ادعاهای دروغ منافقین با هشتگ توئیتر

سامان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سایت خبری اردنی-اماراتی «البوابه» امروز در مطلبی به استفاده کاربران فارسی‌زبان از یک هشتگ توئیتری برای نشان دادن منظور واقعی ایرانیان از «آزادی» و نمایش احساسات آنها نسبت به گروهک تروریستی منافقین پرداخته است.

در این خبر آمده که «روز شنبه، پاریس میزبان نشست سالانه ایران آزاد بود که به میزبانی سازمان مجاهدین خلق و شاخه سیاسی آن یعنی شورای ملی مقاومت بود.»

در ادامه آمده که منافقین «پیش از برگزاری مراسم مدعی شده بودند که این نشست، نمایانگر اراده ملت ایران است و صدها پیام حمایت از این گروه از داخل ایران واصل شده است.»

نویسنده به تعارض واقعیت موجود با ادعاهای منافقین اشاره کرده و نوشته که با این حال، سیل هشتگی «ایران از مجاهیدن خلق متنفر است» در توئیتر به راه افتاد که «این امر می‌تواند پیام متفاوتی (از ادعای منافقین) را برساند.»

در متن خبر تصویر یکی از پیام‌های توئیتری با همین هشتگ ترسیم شده که در آن نوشته «پیش از داعش هم داعش وجود داشت که مجاهدین خلقش می‌خواندند.»

یکی دیگر از کاربران فارسی‌زبان توئیتر سوال پرسیده که آیا منافقین می‌خواهند ایران را آزاد کنند در حالی که حتی به اعضایشان اجازه نمی‌دهند که درباره چگونگی این کار، فکر کنند.»

نویسنده در ادامه به سابقه این گروه اشاره کرده و خاطرنشان کرده که منافقین در سال 2012 با لابی «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت آمریکا، از لیست سیاه گروه‌های تروریستی بیرون آمده است.

آنطور که شنبه شب در اخبار آمد، هشتگ #IranHatesMEK چند ده هزار بار در توئیتر نوشته و به یکی از هشتگ‌های پرکاربرد توئیتر فارسی بدل شده است.

۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید(21)

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

 فرقه تروریستی مجاهدین خلق با استفاده از شعارهای احساسی و حماسی اما تو خالی در بین جوانان و با تبلیغات گسترده سعی دارد چهره ی کریه و فرقه ای خود را آزادی خواه نشان دهد تا با این روال بعضی از جوانان معصوم و ناآگاه را جذب شعارهای پوچ خود کند. پس وظیفه ی انسانی همه ی ماست که در حد توانمان جنایات این سازمان تروریستی را افشا کنیم.


۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۰ ۰ نظر
صبور

دست نفاق آمد وفاق از خانه برخاست دود شقاوت از سر کاشانه برخاست

سازمان مجاهدین خلق  (خائنان پلید)
هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰، بر اثر انفجار بمبی نیرومند در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، آیت‌الله سید ‌محمد‌ حسینی بهشتی رییس دیوان عالی کشور همراه با ده ها تن از شخصیت های سیاسی و مذهبی کشور به شهادت رسیدند. این حادثه از جمله اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق در سال های اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.
شهید بهشتی در اجلاس دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی همراه با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات دولتی از جمله معاونین وازرتخانه‌ها در حال تبادل نظر با یکدیگر در زمینه مشکلات کشور، علی الخصوص موضوع دفاع در برابر تجاوز دشمن خارجی به خاک میهن، بودند.
واقعه تروریستی هفتم تیر، شش روز پس از عزل ابوالحسن بنی‌صدر از ریاست جمهوری و یک ماه قبل از فرار وی همراه با مسعود رجوی سرکرده فرقه مجاهدین خلق به فرانسه صورت گرفت.
عامل انفجار هفتم تیر، فردی به نام محمد‌رضا کلاهی دانشجوی دانشگاه علم و صنعت بود که پس از پیروزی انقلاب به سازمان مجاهدین خلق پیوست و با حفظ این عضویت، ابتدا پاسدار کمیته انقلاب اسلامی خیابان پاستور شد و بعد با هدایت سازمان، به داخل حزب جمهوری اسلامی راه پیدا کرد.
ادامه مطلب...
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر
صبور

جشن مجاهدین برای ۳۶ سال خشونت و خون ریزی و خیانت

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

 مبارزه حق تمامی مردم جهان است که بتوانند از طریق آن به خواسته های خودشان برسند که این مبارزه جزو منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز است. در فرهنگ امروزی، مبارزه برای آزادی و حقوق برابر به افسانه ای تبدیل شده که بسختی می توان مبارز و روشنفکر و سیاسی واقعی را پیدا کرد. سازمان مجاهدین(سازمان فرقه گرای مجاهدین) ویروسی است که به جان مبارزان و روشنفکران و آزادی خواهان ایرانی افتاده است و آنها را با زهر خود آلوده کرده است. اینگونه خیمه شب بازی های مجاهدین چنان در میان ایرانیان بی اعتبار است که نیازی به پرداختن به آن نیست، با پول های کلانی که مجاهدین در این رابطه هزینه می کنند و یا پر کردن سالن نمایش از مهاجرین و پناهجویان سوری و عرب و یا جوانان و دانشجویان فقیر کشورهای اروپای شرقی، کارنامه مجاهدین در ۳۶ سال گذشته چیزی نبوده جزء شکست و خیانت به مردم ایران؛

 اول، آغاز مبارزه مسلحانه بر علیه دولت قانونی ایران، فریب دادن آقای بنی صدر و فراری دادن او به پاریس که موجب ضعیف شدن ایران در جنگ بر علیه عراق شد.

دوم، بمب گذاری و ترور در داخل ایران، جنگ اصلی، جنگ بین ایران و عراق بود و مجاهدین با ترورهای داخلی این جنگ را تحت الشعاع قرار دادند و جنگ دومی در داخل ایران به راه انداختند که مردم ایران بهای بسیار گرانی پرداخت کردند.

سوم، به کشتن دادن بسیاری از جوانان و روشنفکران و فرهیخته گان ایران، امروزه ما شاهد این نقصان در جامعه ایران هستیم.

چهارم، اتحاد مسعود رجوی با صدام حسین دشمن مردم ایران.

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۱ ۱ نظر
صبور