۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شوی مسخره رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران   (خائنان پلید)
منافقین هر ساله به مناسبت سالگرد ۳۰ خرداد در ویلپنت پاریس برنامه سیرک برگزار میکنند حال این برنامه که میلیونها دلار هزینه در بر میگیرد از کجا وچگونه تعمین میشود را همه در جریان هستید که چگونه به دست می اوردند البته گذشته از پولشویی دوست عزیز مجاهدین یعنی عربستان که نمرده است حال از همه اینها گذشته ببینیم که چگونه سالیانه این سالن ویلپنت پاریس را هوداران وایرانی جلوه میدهند
فرقه تروریستی رجوی چند هفته قبل از برگزاری این خیمه شب بازی اعضای این فرقه با کیفهای پر از دلار ویورو از کارتن خواب گرفته تا عربهای سوری وافغان سیاه پوست با  وعده های پوشالی ودادن پول وهزینه رفت وبرگشت وپول هتل درست کردن ریل پناهندگی انها را به پاریس میبرند وانها را توجیح کرده که این برنامه بخاطر حمایت از پناهندگان است باید طوری خودتان را نشان دهید که در دوربین دیده شوید تا همه شما را ببیند که هنوز جواب نگرفته اید ومنتظر جواب هستید این بندگان خدا که از هیچی خبر ندارند فریب این فرقه را میخورند وبه این خیمه شب بازی با چه امیدی شرکت میکنند.
 اگر دقت کرده باشید در تمام این سالیان که این خیمه شب بازی را برگزار میکنند هیچگاه بجز افراد خودشان از شرکت کننده ها کسی را دوبار نمیتوانید ببینید زیرا قبلی ها میدانند که فریب خورده اند ودیگر حاضر به شرکت نیستند اما سازمان بخاطر ابروریزی مجبور است که هم پول بیشتری بدهد وهم ادمهای جدیدی را پیدا کند به همین خاطر بیشتر روی اورگان سوری وکارتن خوابها وبیکاران سرمایه گذاری ایا با دادن پولهای کلان ووعده وعید های پوشالی ودروغ میتواند اب رفته را به جوی باز گرداند ایا با پر شدن فتوشاپی این سالن دوباره میتواند اشرف را بنا کند ایا میتواند اعتماد ورضایت مردم ایران را دوباره
 بدست اورد ان دوران گذشت وتاریخ مصرف این فرقه تروریستی به اتمام رسید با خرج کردن این پولهای کلان نه چهره این سازمان از تروریست بودنش را خوب میکند ونه میتواند به قدرت برسد بجای این کارهای پوشالی وبی ثمر به فکر اسیرانی باش که در چنگالهای شما گرفتار هستند این پولهای کلان را خرج انها کنید که سالیان سال برایتان خون دادن ورنج کشیدنت نه به تعدادی سیاسمتدار بازنشسته
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۳ ۰ نظر
صبور

حمله ی تروریستی در تهران را محکوم می کنیم

۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۸ ۰ نظر
صبور

نگاهی به انکار حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری توسط باند رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)
محمدمحدثین در مقاله ای با تیتر «تحریم نمایش انتخابات و دروغهای نجومی رژیم در مورد میزان مشارکت»، به زعم خود تلاش کرده است که با رویکردی اسنادی نشان دهد که آمار شرکت کنندگان در این انتخاب کمتر از رقم اعلام شده (41 میلیون نفر) می باشد.
سخنگوی سیاسی گروه تروریستی مجاهدین در همان ابتدای مقاله پرده از مشکل و درد خود و باندش برمی دارد و می‌نویسد :
«رژیم در صدد است تا با اعداد و ارقام دروغ به مخاطبان خود بویژه در سطح بین المللی چنین القاء کند که با رژیم مشروعی طرف هستند که از پایگاه اجتماعی گسترده ای برخوردار است و یک انتخابات اصیل و واقعی در ایران در جریان است.»
براستی که احمق تر از این دار و دسته باندرجوی در سپهرسیاسی ایران کسی یافت نمی شود، کسی هم نیست از اینها بپرسد چرا همچنان در عهد دایناسورها بسر می برند، آخر الان و در این فضای شفاف خبری و جریان آزاد اطلاعات می‌شود واقعیتی به عظمت حضور مردم در یک رأی گیری را با چشم بندی و عدد و رقم سازی به کسی القاء کرد؟!
مگر خود این مردم زبان ندارند و نمی توانند اعلام کنند که در انتخابات شرکت نکرده اند، آن هم در فضایی که حتی هواداران و اعضای گروه تروریستی مطبوع ایشان در دادن بیانیه از داخل زندان نیز آزادند و سایتهای مجاهدین نیز آن را منعکس می‌کنند!
ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۸ ۰ نظر
صبور

مجاهدین‌خلق (منافقین) محمد یحیایی را ترور کردند

سازمان مجاهدین خلق ایران   (خائنان پلید)

شهید محمد یحیائی
وضعیت تأهل: مجرد
محل شهادت: خیابان ستارخان
تاریخ شهادت: 1360/6/20

زندگینامه

در سال 1341 در خانواده ای مؤمن و مستضعف چشم به جهان گشود. شش ساله بود که پدر مهربانش را از دست داد و به سبب تنگدستی خانواده نتوانست به مدرسه روزانه برود. روزها را کار می کرد و شب ها درس می خواند و بدین ترتیب با مشقت فراوان توانست مدرک ششم ابتدایی را بگیرد. از این سال در مغازه آهنگری به کار پرداخت و مخارج زندگی مادر و خواهر کوچک را تأمین می کرد و به خاطر بر عهده داشتن مسئولیت اداره خانواده دیگر نتوانست به تحصیل ادامه دهد.
ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر
صبور

عصبانیت منافقین از شکوه مشارکت مردم

سازمان مجاهدین خلق ایران   - خائنان پلید
برگزاری آرام و امن انتخابات نشان‌دهندۀ ثبات سیاسی یک کشور است. بدون شک در این ثبات مردم نقش اصلی را ایفا می‌کنند. آن جایی که حضور مردم و مشارکت باشکوه آن‌ها در سرنوشتشان در بستر یک کشور امن، نه تنها خود باعث قدرت‌افزایی برای کشور می‌شود بلکه باعث تثبیت امنیت و آرامش نیز می‌شود. 29اردیبهشت بیش از 41میلیون ایرانی با مشارکت آگاهانه و حداکثری خود بار دیگر «نه» ای به بزرگی و عظمت یک ملت نثار بدخواهان و دشمنان و آرزومندان زمین خوردن ایران کردند.
ویژگی بارز انتخابات96 نیز انبساط فضای سیاسی و اجتماعی کشور بود، چرا که فضای انتخاباتی به‌شدت دو قطبی‌شده بود. در چنین شرایطی، روی کاغذ، امکان عملیات‌های خراب‌کارانه افزایش می‌یافت، اما نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها ثابت کرده‌اند با چتر اطلاعاتی وسیع و هوش امنیتی سرشار که موجب امن ماندن ایران در منطقه پرآشوب غرب آسیا شده، توان مقابله با تهدیدات دشمنان را دارند تاجایی که بحمدالله این دور از انتخابات جریان‌های ضدانقلاب و ضدامنیتی نتوانستند آسیبی به امنیت انتخابات بزنند.


ادامه مطلب...
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۳ ۰ نظر
صبور