۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

بدون شرح!

سازمان مجاهدین خلق ایران   - خائنان پلید
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۴۵ ۰ نظر
صبور

تاریک خانه سازمان مجاهدین خلق در آلبانی

سازمان مجاهدین خلق ایران
با ورود سازمان مجاهدین خلق به جامعه آلبانی و اعتراضات روز افزون اعضای این فرقه در نشست سران سرکوبگر، تصمیم براین گرفته شد تا کمی حصارهای افراد را تعدیل نمایند شاید بتوانند نفرات را مدتی بیشتر بعنوان سیاهی لشکر در این تشکیلات نگه دارند، غافل از اینکه افراد تشکیلات همان افرادی هستند که پیشتاز و آگاه ترین و فداکارترین و فهمیده ترین در جهان بودند.
آنان حالا بایستی تاوان همین القاب را روزانه بپردازند چراکه افراد به یک آزادی نسبی در آلبانی رسیده اند. اتفاقا همان افراد درون تشکیلات روزانه میبیند که چگونه طی سالیان سرشان کلاه گشادی رفته است، لذا سران این فرقه به تکاپو افتاده اند تا بلکه با حرکات تاکتیکی و فرار به جلو مجددا بتوانند بر سر افراد کلاه بگذارند.
اکنون توجه شما را به درون این تاریک خانه جلب می نمایم:
ادامه مطلب...
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۴۳ ۰ نظر
صبور

انتخابات و باند رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید
باند رجوی با انواع و اقسام شیوه‌ها می‌کوشد تا نمایشی از حضور فعال و مداخله گر خود در امور سیاسی به نمایش بگذارد، گاه با برگزاری شوهایی که تنها ویژگی آن حضور برخی سخنرانان خارجی است و گاه با مصاحبه با معارضین سوری و در عین حال تکرار مواضع هر کشور و نهادی که ضد ایران سخن بگوید. اما برخلاف چنین نمایش‌هایی، صحنه سیاست ایران اعم از داخلی و بین المللی، نشانگر انزوا و از دور خارج شدن رویکرد و دیدگاه گروه تروریستی مجاهدین است.
یکی از مهمترین رویدادهایی که این انزوا را برجسته کرده و به نمایش می گذارد، رویداد انتخابات و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری در ایران است. باندرجوی با مواضع قبل، حین و بعد انتخاباتی خود همواره در صدد بوده است تا انتخابات در ایران را غیرآزاد، بدون استقبال مردم و غیر رقابتی نشان دهد که مردم و جامعه جهانی باید آن را تحریم کرده و از کنار آن بی اعتنا بگذرد.
اما حقیقت این است هم مردم و هم جامعه جهانی به شدت علاقمند و نگران این انتخاباتند و از آن متأثرند. مثلاً اقدام نمایندگان سنای آمریکا در خارج کردن یک لایحه ضدایرانی از روند قانونگذاری به دلیل تبعات احتمالی آن بر روی نتایج انتخابات در ایران به عنوان یک نمونه فوق العاده قابل توجه است. از دستور خارج شدن این لایحه که از سوی نمایندگان به شدت تندروی سنا و علیه برنامه موشکی و سپاه پاسداران تهیه شده بود در حالی بود که از قضا مجاهدین با سعایت‌های فراوان کوشیدند تا زمینه اقدامات ضدایرانی، آن هم در ایام انتخابات را به همین بهانه فراهم آورند.
جا دارد تا همین جا به موضع گیری سنای آمریکا در باره قرارداد شرکت هواپیمایی آسمان با شرکت بوئینگ برای خرید هواپیما اشاره کنیم که حتی از سوی ضدایرانی ترین چهره سنا یعنی سناتور مک کین که مجاهدین از سمپاتیزانهای وی به شمار می روند نیز قانونی دانسته شد که طبعاً به جز آنکه خشم رهبری مجاهدین را برانگیخت، نشانی از انزوای رویکرد آنان است.
بازگردیم به موضوع انتخابات و این موضوع قابل طرح که در عین حال که مجاهدین تبلیغات فراوانی می کنند تا نشان دهند هیچ جناح میانه رویی در صحنه انتخابات ایران وجود ندارد، جهان و به ویژه اروپا با نگاهی واقع بینانه اعتقاد راسخ دارد که نه تنها جناح میانه رو در سیاست ایران وجود دارد، بلکه بایستی از سیاستهایی که آن را تضعیف می‌کند پرهیز نمود که به معنای بی اعتنایی به رویکرد مجاهدین و نادیده گرفتن دیدگاههای نامعقول آن است، تا آنجا که باند رجوی ناگزیر از تفسیر «سراب استعماری» در مقابل نگاه غرب است!
ادامه مطلب...
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۴۵ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید(20)

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

ترور یکی از مهمترین شیوه های مجاهدین_خلق بود :


۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۵۶ ۰ نظر
صبور

سوء استفاده خائنان پلید از روز کارگر

سازمان مجاهدین خلق ایران  = خائنان پلید
با نزدیک شدن به 11 اردیبهشت که در تقویم ایران روز کارگر نامگذاری شده، رسانه‌های منتسب به منافقین با سوء استفاده از این مناسبت در تلاشند تا اینگونه وانمود کنند که هنوز هم در بین توده جامعه کارگری طرفداران زیادی دارند.
منافقین در حالی ادعای محبوبیت در میان جامعه کارگری ایران را مطرح می‌کنند که اسناد به جای مانده از جنایات بی‌شمار آنها علیه این قشر زحمتکش از جمله ترور کوردلانه نزدیک به 1200 نفر از کارگران بیگناه در کارنامه سیاه این گروهک خودنمایی می‌کند.
۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۴:۱۰ ۰ نظر
صبور