۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دشمنی کور مجاهدین با انتخابات از هر نوع و هر شکل آن

سازمان مجاهدین خلق ایران  = خائنان پلید
انتخابات آزاد و عمومی یکی از پایه های شناخته شده دمکراسی امروزی است. سران فرقه مجاهدین همواره در شعارهای تبلیغاتی خود از انتخابات صحبت می کنند. جالب اینجا است که در مجموع ۴۵ سال گذشته، حتی یک مورد انتخابات در درون تشکیلات خود نداشتند و مضحک ترین قسمت آن این است که مریم رجوی در صحبت هایش، می گوید هر مجاهد خودش رهبری عقیدتیش را انتخاب می کند. مرحوم اول مسعود رجوی، تنها رهبر عقیدتی مجاهدین است و تک به تک اعضای مجاهدین مختار هستند که او را به عنوان رهبر عقیدتی خود انتخاب کنند. در طول عمرم حرفی مضحک تر از این نشنیده ام.
اما مشکل مجاهدین با انتخابات در داخل ایران چیست؟
بعد از سال ۱۳۵۷، مجاهدین تلاش کردند که در انتخابات شرکت بکنند، ولی با شکست روبرو شدند و هرگز نتوانستند حتی یک نماینده به پارلمان و یا شورای شهرها بفرستند. از آنجایی که مجاهدین می دانستند که هیچ شانسی در انتخابات ندارند، همه پرسی قانون اساسی را تحریم کردند. مسعود رجوی، به دنبال قدرت بود و قصد داشت که رهبر انقلاب باشد البته در همان رویاها و توهم های خودش. تنها مشکل اصلی مسعود رجوی، با قانون اساسی ولایت فقیه بود که راه را برای رهبر شدن مسعود رجوی سد کرد. در فضای دمکراتیک حاکم بعد از انقلاب، مسعود رجوی هیچ شانسی برای بدست آوردن هر نوعی از قدرت را نداشت. برای همین ۳ سال بعد از انقلاب، مجاهدین دست به مبارزه مسلحانه زدند تا با کشتار و خشونت، قدرت را به دست بیاورند البته تا به امروز نه تنها حتی یک قدم به قدرت نزدیک نشده اند، بلکه انرژی و خونهای بسیاری از جوانان ایران را بر باد داده اند.
هیچ کدام از بنیادهای سازمان مجاهدین، اصولی و علمی و قانونمند نیست. به عنوان مثال، حرفه ها در درون تشکیلات مجاهدین بر اساس تخصص افراد نیست. مسئول بخش IT سازمان مجاهدین یکی از زنان شورای رهبری بود. او اهل یکی از روستاهای کردستان بود و سطح سوادش در حد ابتدایی بود. این فرد چگونه می تواند مسئول یک بخشی باشد که نیازمند تحصیلات بالای دانشگاهی است، تنها کاری که او می توانست انجام بدهد، سرکوب نفرات و فیلتر و سانسور بود.
همانطور که افراد بر اساس صلاحیت خود در راس امور کارها نبودند، رهبران سازمان نیز هیچ صلاحیتی در رهبری این سازمان نداشتند. اگر مجاهدین در درون تشکیلات خود مانند سایر احزاب اقدام به انتخابات می کردند، بدون شک بسیاری از سران سازمان و شخص خود مسعود رجوی، نمی توانست در قدرت باقی بماند.
ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر
صبور

دیدار مک‌کین سناتور با سرکردۀ گروهک تروریستی منافقین

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۰۷ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید(19)

سازمان مجاهدین خلق ایران  - خائنان پلید

۱۸ فروردين ۹۶ ، ۰۳:۴۷ ۰ نظر
صبور

آیا در اعدامهای سال 67 همه زندانیان مجاهدین(خائنان پلید) اعدام شدند؟

سازمان مجاهدین خلق ایران  - خائنان پلید
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۱۷ ۰ نظر
صبور

فیلم سینمایی " ماجرای نیمروز"

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۱ ۰ نظر
صبور

پروپاگاندای فرقه رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

باند تروریستی رجوی مدتی است در صفحاتشان جنبش دادخوای 67 را بکار می برند! و میگویند که 30 هزار نفر قتل عام شده است و میخواهیم عوامل این جنایت را به صورت بین المللی به‌جرم نسل‌کشی محاکمه کنیم! o.O
این حرف های فرقه به چه علت است؟ آیا نتیجه دارد؟یا صرفا تبلیغات است؟
آیا واقعا فرقه ی رجوی به فکر انسانیت و آزادی در ایران است و آیا در این راستا تلاش میکند؟ و یا این بازی ها جنگ قدرت است؟
این یاوه گویی ها و داستان سازی ها در مورد دادگاه های دهه ی 60 و همچنین زنده به گور کردن و گورهای دسته جمعی و تعداد اعدامی ها و ...  مستقیم تبلیغات فرقه ی رجوی است برای مظلوم نمایی خود و تخریب حاکمیت فعلی ایران و همچنین مهم نشان دادن خودشان! 
اگر این موضوعات بیان می شود بخاطر تبلیغات گسترده ی فرقه ی رجوی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم این موضوعات را تلاش کرده اند در بین مردم بکشانند!
داستان جنبش دادخواهی نیز فقط طعمه ی تبلیغاتی است و هیچگونه خوی انسانی از طرف فرقه ی رجوی در این موضوع نیست! در کارنامه ی سراسر ننگین این فرقه تنها جنایت و وطن فروشی است. رجوی کجا و انسانیت کجا!؟

۱۳ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۰ ۰ نظر
صبور

نوروز ۹۶ و سرگذشت عبرت انگیز مجاهدین خلق

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

عید نوروز ۹۶ با همه غم ها و خوشحالی ها ، سختی ها و….. فرا رسید . ما ایرانیان در شروع سال دیگر در حد وسع خود به استقبال بهار با باز شدن شکوفه های نارنج و ترنج و درختان شکوهمند می رویم که قامت شان پربار و چه زیبا می شود .
اما در دل بعضی مادران عزیز ما سنگینی است که دوری از فرزندان و دلداده هایشان است . انسان هایی که در درون فرقه مجاهدین اسیر هستند و در این دنیای بزرگ در زندانی کوچک ولی عجیب و غیر انسانی و قابل باور گرفتار شده اند .
درست ۳۱ سال پیش بود که مسعود رجوی که نتوانست بعد از ۳۰ خرداد بر مسند قدرت بنشیند بطور رسمی وارد عراق شد که پیامد آن، ترور، بمب گذاری و جنگی بود که هموطنان عزت مند ما را نشانه گرفت که می خواستند و ادعا می کردند آزادی را برای آنها بیاوردند . رهایی که البته با همکاری با دشمن متجاوزگر و گرفتن سلاح و امکانات همه جانبه که در صدد اجرایش بودند!!! .
ادامه مطلب...
۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۴ ۰ نظر
صبور