۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

مجاهدین خلق، در لیست خائنان به ملت ایران

مجاهدین خلق، در لیست خائنان به ملت ایران می ماند:     

 سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

دریافت

 

مدت زمان: 2 دقیقه 41 ثانیه

 

 

۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۱ ۰ نظر
صبور

زندانیان، ابزارهای رجوی برای تبلیغات

گهگاهی سایتهای فرقه رجوی مطالبی انتشار می دهند که بسیار سوال برانگیز است. برای مثال آنها از قول یکی از زندانیان در ایران، مثلا ارژنگ داوودی نوشته اند که باید از سخنرانی مریم رجوی در سالن بورژه پاریس حمایت کرد و در آن شرکت کرد و…
نکته قابل توجه اینکه وی مدعی شده از درون “سلولهای تنگ و تاریک” رژیم این مطلب را نوشته است!!!



ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۹ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید (14)

عکس تیر باران مزدورانی که قاتلان مردم شریف و با غیرت کردستان بودند و آنها افرادی بودند که با برنامه ریزی دشمنان این خاک، قصد جدایی کردستان با اصالت را از ایران داشتند.
قابل توجه این است که همین عکس چندین سال است که در تبلیغات رسانه ای فرقه ی رجوی استفاده می شود! باند رجوی اگر کمترین خوی وطن پرستی داشتند از عکس اعدام چند تجزیه طلب و مزدور و قاتل هموطنان سو استفاده نمی کردند! فرقه ی رجوی بدون شرح جرم اعدام شدگان عکس را منتشر میکند تا بتوانند از آن استفاده تبلیغاتی بکنند! در مواردی این عکس را به اعدام شدگان 67 نسبت میدهند و مظلوم نمایی میکنند. شرمتان باد

۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۰ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید(13)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۰ ۰ نظر
صبور

سازمان مجاهدین خلق ایران (منافقین-فرقه رجوی)

رهبر: مسعود رجوی
رئیس‌ جمهور: مریم رجوی
دبیرکل: زهره اخیانی
بنیانگذاران: محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و اصغر بدیع‌زادگان
بنیانگذاری: ۱۳۴۴
مرام: مارکسیسم اسلامی
پس از سرکوب قیام 15 خرداد، محمد حنیف‌نژاد (م 1317)، سعید محسن (م 1318) و سپس علی‌اصغر بدیع‌زادگان (م 1319) که هر سه دانشجو و همسال بودند و پیشتر با جبهه ملی و نهضت آزادی همکاری می‌کردند، درباره‌ شیوه مبارزه به گفت وگو پرداختند و به این نتیجه رسیدند که شیوه‌های مسالمت‌آمیز، مبارزات را به جایی نخواهد رساند و تنها راه سرنگونی رژیم، مبارزه‌ مسلحانه است.

ادامه مطلب...
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۱۲ ۰ نظر
صبور

مریم رجوی رئیس جمهور خودخوانده فرقه تروریستی سازمان مجاهدین خلق (منافقین)

مریم قجر عضدانلو
تولد: ۱۳ آذرماه ۱۳۳۲ تهران
همسران: مهدی ابریشمچی_ مسعود رجوی
برادران و خواهران:محمود_نرگس_معصومه
فرزند: اشرف
بعد از ازدواج با مسعود رجوی نام خود را به مریم رجوی، تغییر داد!
وی همسر کنونی مسعود رجوی و از رهبران سازمان مجاهدین خلق است
پس از دوران تحصیل دبستان و دبیرستان وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و دانشجوی رشته مهندسی متالورژی بود اما فارغ‌التحصیل نشده است. او در یک خانواده مسلمان غیر سنتی متولد شد. وی تا قبل از آشنایی با مجاهدین خلق تقیدی به رعایت آموزه های دینی نظیر حجاب نداشت و وابسته به جریان تقی شهرام بود که بعدها نام پیکار بر آن گذاشته شد.
مریم رجوی قبل از انقلاب سابقه فعالیت با مجاهدین، یا سابقه دستگیری نداشت. یکی دو ماه بعد از پیروزی انقلاب (۱۳۵۷) به سازمان مجاهدین پیوست و فعالیت خود را در بخش اجتماعی سازمان مجاهدین آغاز نمود.
در سال ۱۳۵۹ از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران بعنوان یکی از کاندیداهای تهران معرفی گردید اما رای نیاورد و در سال ۱۳۶۲ از ایران خارج شد.مریم قجر نخست به آلمان رفت و سپس در فرانسه به فعالیت خود ادامه داد. 
وی که در سال ۱۳۵۸ با مهدی ابریشمچی از مسئولان رده بالای سازمان مجاهدین ازدواج نموده بود، اوایل سال ۱۳۶۴ از همسرش جدا شد و بعد از چند ماه به عقد ازدواج مسعود رجوی در آمد. مجاهدین از این ازدواج بعنوان «انقلاب ایدئولوژیک» نام می‌برند در تبلیغات آنان به گذشتن از همه چیز برای آزادسازی ایران تعبیر می‌شود. گفته می شود طلاق نامبرده به اجبار مسعود رجوی بوده است!
ادامه مطلب...
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۲ ۰ نظر
صبور

مسعود رجوی رهبر فرقه ای تروریستی بنام سازمان مجاهدین خلق (منافقین)

مسعود رَجَوی
تولد ۱۳۲۷ در طبس
پدر:حسین رجوی (کارمند ثبت اسناد)
مادر:راضیه جلالیان
برادران و خواهر ( کاظم_صالح_هوشنگ_احمد_منیره)
همسران: فیروزه بنی صدر_اشرف ربیعی_مریم قجرعضدانلو
فرزند:مصطفی
مسعود رجوی رهبر فرقه ای تروریستی بنام سازمان مجاهدین خلق (منافقین)

ادامه مطلب...
۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۳ ۰ نظر
صبور

سازمان مجاهدین خلق (منافقین و خائنان پلید) از پیدایی تا امروز

سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از پیدایی تا فرجام
مجاهدین خلق پس از پیروزی انقلاب، برای اینکه از قافله عقب نماند، با طرح شعارهای جوان پسند، شروع به جذب جوانان مومن و مسلمان کرد. آزادی ها و شور و شوق بوجود آمده در جوانان از یک سو و فقدان گروه های منسجم مسلمان از سوی دیگر، باعث شد که عده قابل توجهی از جوانان جذب این سازمان شوند…

 مجاهدین خلق در سال ۱۳۴۴ توسط سه تن از طرفداران جبهه ملی، نهضت آزادی و حزب توده به نام های محمد حنیف نژاد، علی اصغر بدیع زادگان و عبدالرضا نیک بین تشکیل شد. اما چون نیک بین بعدها بنا به دلایلی از سازمان جدا شد، به همین دلیل، مجاهدین خلق هیچگاه اسم او را به عنوان یکی از بنیانگذاران مطرح نمی کنند، بلکه سعید محسن را به جای او، از بنیانگذاران سازمان می دانند. در مراحل بعد افراد دیگری به نام های علی باکری، عبدالرسول مشکین فام، ناصر صادق، علی مهین دوست، بهمن و محمد بازرگانی، احمد رضائی، محمود عسگری، مسعود رجوی، رضا رضایی و… نیز به عضویت کمیته مرکزی در آمدند.[۱]

سازمان مجاهدین خلق

ادامه مطلب...
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر
صبور

آخرین اخبار منافقین از آلبانی

نفرات مغزشویی شده فرقه که سال ها در بند و زندان رجوی، بوده اند با رفتن به آلبانی امیدی پیدا کرده و تا کنون تعداد بسیار زیادی توانسته اند خود را از چنگال اهریمنی فرقه رها کنند.

به گزارش دیده بان، برخی جداشده های گروهک تروریستی منافقین در مطالب مربوط به خود مواردی را مطرح کرده اند که بررسی آنها خالی از لطف نیست. در آخرین اخبار منتشر شده از سوی ایشان آمده است.

سران فرقه رجوی که سه دهه پیش در اوج بلاهت اعلام کرد که می روند عراق تا آتش برافروزند در کوهستانها، اینک در حضیض ذلت با فرار زبونانه به آلبانی بنا به سنت همیشگی شان که همه چیز را فدای جان خودشان می کنند با یک غلط کردم گویی استراتژیک مرحله پایانی فرقه را امضا کردند.

خبرهای رسیده از آلبانی حاکی از فروپاشی و اضمحلال هرچه بیشتر فرقه و تسریع روند جدایی اعضا ناراضی می باشد.

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۵ ۰ نظر
صبور

نگاهی به کارنامه سیاه مزدوری با نام محسن سیاه کلاه

محسن سیاه کلاه هم اکنون پیر و فرسوده شده اما تنها کاری که می تواند برای فرقه انجام دهد دست به قلم شدن و مزدوری سران جنایتکار فرقه رجوی است. محسن سیاه کلاه با نام جعلی حسین گلچیان از سرکردگان قدیمی و مزدوران قلم بدست فرقه رجوی می باشد که سالهاست در راستای اهداف این فرقه قلم فرسایی و فعالیت می کند.
وی در فرقه با نام صمد نیز شناخته شده و همسرش شیوا صادق هم از سران این فرقه تروریستی است. البته برادر وی حسین سیاه کلاه نیز سالهاست کنار او برای رجوی مزدوری می کند ولی ما در اینجا نگاهی به کارنامه سیاه محسن وطن فروش داریم.
وی فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی بوده و در زمینه انفجار تخصص ویژه ای داشت.
این خائن یکی از سرکرده های تیم های خرابکاری سال ۱۳۶۰ و یکی از طراحان پشت صحنه ساخت بمب برای انفجار حزب جمهوری اسلامی در آن سال بود.
بر اساس گفته های افرادی که او را می شناختند وی بعدها به خارج از کشور گریخت و در طول دو سه دهه در کمپ اشرف از سران اطلاعاتی، محافظین اصلی و نامحسوس رجوی بود. از خیانت های دیگر این خائن ، مسئولیت بخش شنود در زمان جنگ تحمیلی است. شنود یکی از منابع جاسوسی و کسب اطلاعات برای رژیم صدام حسین بود.

منبع:  فراق

۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر
صبور