۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

خائنان پلید(12)

شهدای ترور دهه 60 به دست منافقین :


۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۳ ۰ نظر
صبور

سی مهر سالروز انتخاب رئیس جمهور خیالی خائنان پلید

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
سی مهر سال ۱۳۷۲ اعلام و معرفی مریم عضدانلو از طرف شورای ملی مقاومت و مسئول آن مسعود رجوی به عنوان رییس جمهور ایران است. اما بعد از گذشت 23 سال بنظر میرسد که دیگر خود مجاهدین هم از گرفتن جشنهای پر زرق و برق و تبلیغات وسیع و بزرگنماییهای دروغین هر ساله از این رویداد، که برای منتقدین و مخالفین این سازمان به سوژه طنزی تبدیل شده بود، خسته شده اند و هر سال سعی می کنند آنرا کمتر و کمتر عنوان کنند و یا از این واقعه و این روز طوری عبور کنند که کمتر توجهات را بخود جلب کند!
بیست و سه سال گذشت و در این مدت رجوی چه تحلیلهایی که نکرد و چه وعده هایی که نداد، ریاست جمهوری مریم نیز یکی از آنها بود، واقعأ چه صحنۀ کمیکی بود، آنجا و در آن صحنه که مسعود با آن حالت به مریم اصرار میکرد که بیا و ریاست جمهوری ایران را قبول کن و از آنطرف هم ناز آمدنهای مریم...



ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۲ ۰ نظر
صبور

اینها اصلا خودشان می فهمند چه می گویند؟

یعنی برای آزاد سازی یک شهر عراق از چنگال داعش، عربستان و ترکیه مجوز شرکت دارند اما خود مردم عراق نباید حضور پیدا کنند آنهم به دستور آل سعود و اردوغان!!!؟؟؟
مسخره تر از همه اینکه مریم قجرعضدانلو هم این یاوه ها را مورد تأیید قرار دهدهنوز مردم ایران و عراق فراموش نکرده اند که مریم رجوی هنگام اشغال موصل توسط داعشی ها، آنان را عشایر دلیر عراق معرفی می کرد. طبیعی است که ایشان امروز از اینکه نیروهای مقاومت مردمی عراق در عملیات آزادسازی موصل شرکت داشته باشند وحشت زده است چون داعش را در خطر می بیند
.


۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۳ ۰ نظر
صبور

گوشه هایی از جنایت های مسعود و مریم رجوی در حق زنان از زبان خانم نسرین ابراهیمی

گوشه هایی از جنایت های مسعود و مریم رجوی در حق زنان از زبان خانم نسرین ابراهیمی


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 56 ثانیه


۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر
صبور

گروهک تروریستی رجوی و عزاداری امام حسین (ع) + عکس

در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند. شاید اولین کلمه ای که به ذهن تمام کسانی که با این جمله روبرو می‌شوند این باشد که این سخن چیزی جز یک غلو نیست. اما تاریخ از همان روزهای ابتدایی پس از شهادت سیدالشهدا (ع) نشان داده است که یزیدیان هم حاضرند برای امام حسین (ع) گریه کنند. اما نه بخاطر توبه و … بلکه این گریه ها و عزادارای ها تنها برای تبلیغ و تطهیر چهره ننگین خودشان است نه چیز دیگری

سند زنده این ماجرا عزاداری فرقه منحرف رجوی (سازمان منافقین) برای امام حسین (ع) است

۱-۱

   ۳

منافقین با پرچم شاهنشاهی سینه می زنند، مداحشان هم یک زن است و….

آری یزیدیانی که سال‌هاست کودک، نوجوان، جوان و پیر شیعه و مسلمان را پرپر کرده‌اند امروز مدعی عزاداری برای امام حسین (ع) هستند!!  آیت الله مدنی، آیت الله صدوقی، آیت الله دستغیب، آیت الله اشرفی اصفهانی، سردار صیاد شیرازی، محمد علی رجائی، محمد جواد باهنر، ۱۴ نمازگزار جمعه در نماز جمعه تهران، عرفان انتظامی ۴ ساله تنها و تنها قطره ای از جنایات سازمان منافقین هستند. آری ابن زیادهای زمان امروز ادعای دلسوزی برای امام حسین (ع) را دارند!!

 رهبر این گروه تروریستی با کسی که حرم امام حسین (ع) را به بمب بست

۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر
صبور

مسعود رجوی مطلقا اعتقادی به خدا و امام حسین و مراسم و مناسک مذهبی ندارد

تا قبل از دهه ۷۰ مراسم ماه محرم و عزاداری برای امام حسین (ع) در مناسبات فرقه بر اساس تفکر التقاطی رجوی اقدامی ارتجاعی و ممنوع بود . فقط خود و یا مسئولین فرقه در روز عاشورا نشست هایی برای اعضاء می گذاشتند تا دیدگاه التقاطی خود را نسبت به قیام امام حسین و واقعه عاشورا را در اذهان شان جا بیاندازند. مسئولین موظف بودند نتیجه سخنان خود در مورد قیام امام حسین(ع) را به نقطه ای برسانند، که رجوی را به امام حسین (ع) و فرار کلیت فرقه به عراق و شریک شدن در جنایات صدام را به عزیمت خاندان و یاران امام حسین(ع) از مدینه به کوفه برای جهاد در راه خدا تشبیه کنند.

ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۷ ۰ نظر
صبور

جولیانی لابی مریم قجر

حتی ترامپ هم این مردک جولیانی لابی مریم قجر را از تیم تبلیغاتی خودش اخراج کرد. 
رودی جولیانی که بخاطر استخدام در تیم تبلیغاتی دانلد ترامپ امسال در کارناوال مریم رجوی در پاریس شرکت نکرده بود بخاطر مزخرف گویی فراوان (از جمله تایید نژاد پرستی) از کمپین ترامپ "اخراج" شد.


۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۵ ۰ نظر
صبور

وضعیت حال خائنان پلید

۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۵ ۰ نظر
صبور

مادران،‌ قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

خانم مرحمت ابوالفتحی نیاری مادر برات ربیعی نیاری

 
عروس برات ربیعی، فرهاد پسر برات ربیعی، خانم ابوالفتحی مادر برات

خانم ابوالفتحی نیاری مادر زجر کشیده برات ربیعی نیاری می گوید:
پسرم در تاریخ 25/05/1365 به خدمت مقدس سربازی اعزام شد. در تاریخ 01/09/1366 در منطقه حاج عمران به دست فرقه مجاهدین خلق به اسارت در آمد و به مدت ۲۶ سال در اسارت این فرقه در مکانی به نام اشرف بود و یک سال هم در محل دیگری به نام لیبرتی اسیر بود. فرزندم را در تاریخ 16/09/1393 به کشور آلبانی انتقال دادند.
   خانم ابوالفتحی در دوران تحصن خانواده ها در عراق، چند بار همراه با خانواده ها مدت ها پشت درب اردوگاه اشرف در انتظار ملاقات ماند، با توجه به این که ناراحتی قلبی بسیار شدیدی دارد ولی همیشه پیگیر آزادی پسر خود از دست فرقه رجوی بود. مادر برات زیاد راضی نبود که پسرش به کشور آلبانی برود، می گفت: برات در ایران هیچ مشکلی ندارد از همه لحاظ تأمین است، خانه، کار، ماشین و مبلغی در بانک از ارثیه پدر مرحومش برایش پس انداز کرده ام. انشالله وقتی آمد مشکلی نداشته باشد، ما خانواده شهیدیم، میهن پرست و مردم دوست هستیم. پسر من به دفاع از خاک وطن، ملت و ناموس ایران؛ افتخاری به جبهه جنگ رفت و به دست شیادان تروریست و مردم فریب، گرفتار شد. هر چند از انتقال پسرم به آلبانی خوشحالم ولی می خواهم به ایران بازگردد.

ادامه مطلب...
۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۹ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید -خانواده های اسیر در سازمان مجاهدین

حرف دل من باز هم فغان از دوریست.دوری که دور ترشد.برادرانم را باز ربودند بی آنکه بعد از پانزده سال ببینمشان.پسر من روزهاست که روی تخت بیمارستان است.همان که به احمد رضا یا انوشیروان بسیار شبیه است.فامیل عزیزی دارم که تنهایم نمی گذارند اما جای خای برادرانم مانند دره ای عمیق جگر سوز است.در این روزهای سخت که شاهدرنج کشیدن پسرم هستم بعداز سلامت او برترین ومهمترین خواسته ام بودن برادرانم هست وبس. من وخانواده من به وجود برادرانم نیازمندتریم یا مجاهدین در راه خلق؟!
هما ایرانپور


۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر
صبور