۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

فرار سرکردگان فرقه تروریستی رجوی با پاسپورت جعلی

فرار زبونانه سران فرقه رجوی با نام و پاسپورت جعلی ادامه دارد. سران خیانتکاری که قبل از اعضای اسیر و قربانی زیر دست به فکر نجات خویش هستند.
گرداب و مرداب رجوی
اغلب این افراد چون محسن سیاهکلاه، عذرا علوی طالقانی و سهیلا شعبانی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق و انترپل قرار دارند ولی مامورین محلی آلوده و کمیساریای بدنام آمریکایی دست به تبانی مشترک زده و با دریافت رشوه کلان چشم به روی پرونده های قضایی آنها می بندند
ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر
صبور

فرقه رجوی و عاقبت کار

در خبرها آمده است چند تن از مسئولین رده بالای فرقه رجوی که در کشتار مردم عراق در زمان حاکمیت صدام حسین نقش داشتند و در دادگاه های این کشور دارای پرونده های اتهامی بوده و تحت پیگرد قضایی می باشند با نام های جعلی از عراق گریختند.
خبر قابل توجه در همین رابطه تسریع در جابجایی نفرات فرقه رجوی از عراق به آلبانی است. وضعیت بسیار کند قبلی تغییر کرده و ظاهرا انتقال سریعتر شده است. این تسریع نشانگر آنست که تخلیه اردوگاه لیبرتی تا آخر سال جاری، آن طور که در بیانیه نماینده ملل متحد آمده است، قطعیست.
همچنین مریم رجوی در واکنش به اعدام تروریست های وهابی و تکفیری وابسته به فرقه های القاعده و داعش که بسیاری از شهروندان سنی مذهب از جمله امام جمعه اهل تسنن سنندج را به قتل رسانده، و البته به دریافت کمک های بی دریغ از منابع خارجی اعتراف نموده اند؛ پیام تسلیت داد و همزبان با اسراییل، عربستان، بی بی سی و صدای آمریکا به سوز و گداز پرداخت و تلاش نمود تا موضوع را جنگ بین سنی و شیعه در ایران قلمداد نماید.


وضعیت فعلی فرقه رجوی
سازمان مجاهدین خلق دارای دو بال نظامی (ارتش آزادیبخش ملی) و سیاسی (شورای ملی مقاومت) بود. حرکت به سمت سرنگونی نظام جمهوری اسلامی با استفاده از این دو بال، استراتژی سازمان را تشکیل می داد. همیشه پادگان اشرف و قرارگاه های ارتش آزادیبخش ملی در مجاورت مرزهای میهن ظرف بال نظامی، و پادگان مریم در پاریس ظرف بال سیاسی سازمان به شمار می آمد.
به خوبی مشهود است بال نظامی شکسته و آخرین مراحل جمع شدن آن هم در حال تکوین است و سازمان مجاهدین خلق دیگر روی ارتش آزادیبخش ملی و قرارگاه های مستقر در طول مرز عراق با ایران نمی تواند حساب باز کند. با سرنگونی صدام حسین و از دست رفتن تنها حامی دولتی و خلع سلاح نیروهای ارتش آزادیبخش ملی، مسعود رجوی به دنبال جایگزینی بود. این جایگزین علی رغم خوش خدمتی های مداوم برای اسراییل و عربستان بوجود نیامده و نخواهد آمد. مهمترین امکان استراتژیک که صدام حسین در اختیار رجوی قرار داده بود خاک و مرز بود که هیچ یک از کشورهای همسایه حاضر به دادن چنین امکانی نیستند و دشمنان هم مرز مشترک با ایران ندارند.
ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۹ ۰ نظر
صبور

تلاش منافقین برای محو اسناد جنایتها از اینترنت

اسناد جنایت های منافقین از آرشیو خودشان!

اسناد جنایت منافقین

گروهک تروریستی منافقین برای از بین بردن اسناد و مدارک جنایت های این گروهک که بخصوص در نشریات داخلی آنها ثبت شده، به تلاش های گسترده ای دست زده است.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تارنمای دیده بان در گزارشی افشاگرانه نوشت: یکی از اقدامات جدی منافقین در دو دهه اخیر تلاش برای پاکسازی فضای مجازی و اینترنت از ماهیت نظامی گری و تروریستی شان بوده است. در این راستا به عنوان نمونه ضمن پاک نمودن تمامی آرشیو نشریه مجاهد از سایت نفاق، رشوه کلانی را به گوگل و یاهو برای حذف مطالبشان پرداخت نموده اند.

این تارنما با تاکید براینکه مجازات برای اقداماتی که منافقین در برابر مردم ایران صورت دادند در همه جای دنیا حکم مرگ و اعدام است، نوشت: در روزهای اخیر و تلاش جریان ضد انقلاب در کنار وابستگان داخلی ایشان به بهانه اعدام مقتدرانه تروریست های منافقین در سال1367 توسط نیروهای انقلابی جنجالی رسانه ای به راه انداخته اند که به دلیل عدم شفاف سازی نیروهای آگاه در این موضوع مسئله به گونه ای در میدان شبکه رسانه ای ضد انقلاب در حال چرخش است که گویی اعدام تروریست های خطرناکی که 12هزار ترور را در کنار تشکیل یک شبه ارتش کلاسیک برای خدمت به صدام را در کارنامه خودشان ثبت کرده اند، به ناحق بوده است.

در تارنمای موسسه راهبردی دیده بان تاکید شده است در یک کلام می توان با جرئت فریاد زد که مجازات برای اقداماتی که منافقین در برابر مردم ایران صورت دادند در همه جای دنیا حکم مرگ و اعدام را دارد. تصاویر زیر به اسنادی اشاره دارد که منافقین خودشان پس ازکشتن مردم ایران در نشریه منحوس مجاهد منتشر کرده اند و به واسطه آنها برای اربابان خودشان دمی تکان داده اند. 

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۵ ۰ نظر
صبور

سازمان مجاهدین در گذر تاریخ


در اخبار چند روز گذشته اتفاق جالبی از عراق مخابره شد. در این اخبار آمده بود که جماعت معروف به حشدالشعبی (نیروهای مردمی عراق) برای اولین بار از تصاویر امام خمینی (ره) در پادگان اشرف رونمایی کردند.
پادگان اشرف که نقطه کانونی و ظرف ایدئولوژیک و استراتژیک مجاهدین خلق و ناموس آنان تلقی می شد، بالاخره در سال 2012 به دولت عراق واگذار گردید و امروز برای اولین باز تصاویر امام خمینی (ره) آنجا نصب گردید.
بدین ترتیب این نشانه ایدئولوژیک به ما خاطرنشان می سازد که راه مجاهدین راهی غیراصولی و محکوم به شکست بوده و می باشد.


سازمان مجاهدین در گذر تاریخ
رجوی در جریان تروریزم خونین در سال 1360 برای کسب قدرت، گمان می کرد که چندی بعد بر مسند قدرت و حکومت خواهد نشست، ولی این امر محقق نشد، اما بعد از آمدن به عراق و با حمایت های دیکتاتور بغداد آنان جان تازه ای یافته و مست قدردت و شهوت بودند تا جائیکه رجوی بشارت می داد (البته در عالم توهم و رؤیابافی) که روزی رفسنجانی پا برهنه به عراق آمده و از رئیس جمهور عراق (صدام حسین) درخواست خواهد کرد که جلوی پیشروی مجاهدین را بگیرد و او نوید می داد که بعد از فتح تهران قرارگاه اشرف زیارتگاه عاشقان و هواداران مجاهدین و مردم ایران خواهد شد.
اما نه تنها این توهمات و رؤیاها به حقیقت نپیوست، بلکه امروز شاهد این هستیم که بعد از چند سال اخراج زبونانه آنان از اشرف، در حال حاضر باقیمانده ناچیز گروه آنان در حال اخراج فوری از عراق می باشند و این روزها شاهد این هستیم که تصاویر مریم و مسعود رجوی، اشرف ربیعی، محمد حنیف و... از پادگان اشرف برداشته شده و تمثال بزرگ امام خمینی (ره) نصب شده است.
و این بدین معناست که خمینی (ره) در دل مردم عراق جا دارد و آنکه در قلب مردم جا داشته باشد، ماندگار خواهد بود و بر خلاف ادعای رجوی مردم عراق عاشقانه امام خمینی (ره) را ستایش می کنند و او را مرجع دینی خود می دانند.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر
صبور

سازمان مجاهدین یک سازمان غیرمردمی و ناقض حقوق بشر

گزارش وزارت خارجه امریکا در ماه می 2011 بر عدم وجود حمایت مردم ایران از سازمان مجاهدین خلق در داخل و خارج از کشور به درستی تاکید کرده است. در این گزارش قید گردیده که “باید گفت که ایرانیان در صورت لزوم احتمالا بجای حمایت از این سازمان، به مقابله با آن قیام کنند” و می افزاید “هرگونه حمایت امریکا از مجاهدین خلق بشدت به سابقه امریکا در بین ایرانیان لطمه زده و احساسات ضد امریکایی ایرانیان را بر خواهد انگیخت”. گزارش وزارت خارجه یادآور می شود که نجات یافتگان از فرقه از سازمان مجاهدین خلق بعنوان فرقه ای یاد می کنند که اعضای سابق خود را مجازات می کند. گزارش می گوید که رهبری مجاهدین خلق برای کسانی که سعی در فرار داشته اند حکم اعدام صادر کرده است.
جداشدگان از مجاهدین خلق در عراق و ایران شاهد نمونه های جامعی از نقض حقوق اعضا در داخل این گروه بوده و موارد زیادی را ذکر نموده اند. امری که هر شاهد بی طرفی را نسبت به مجاهدین خلق دلسرد می کند.


سازمان مجاهدین یک سازمان غیرمردمی و ناقض حقوق بشر

ادامه مطلب...
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۵ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - گردهمایی سالیانه در پاریس

تعدادی از هم میهنان ما که فریب دلارهای سعودی را خورده و در اجتماع منافقین در پاریس شرکت کرده اند 😃😃

۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۳ ۰ نظر
صبور

افشاگری العالم از شگرد جدید منافقین

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرایند خروج عناصر گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق از چندی قبل با دستور العمل آمریکا و پشتیبانی عربستان سرعت بیشتری گرفته است.

اما نکته حائز اهمیت در این فرایند، این است که به دلیل قرار داشتن اسامی برخی عناصر این گروهک تروریستی در فهرست سیاه پلیس بین الملل (اینترپل)، آن ها با پاسپورت های جعلی از عراق خارج می شوند.
در همین راستا، طی روزهای اخیر "زهره اخیانی" و "حسن نظام" از عناصر رده بالای سازمان نفاق، به همین روش از عراق خارج شده اند.

زهره اخیانی نفر وسط تصویر بالا

ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر
صبور

زندانیان ابزارهای رجوی برای کشتار و تبلیغات

چندی پیش سایت فرقه رجوی مطلبی انتشار داده که بسیار سوال برانگیز است. آنها از قول ارژنگ داوودی نوشته اند که باید از سخنرانی مریم رجوی در سالن بورژه پاریس حمایت کرد و در آن شرکت کرد و…
نکته قابل توجه اینکه وی مدعی شده از درون “سلولهای تنگ و تاریک” رژیم این مطلب را نوشته است!!!

950502

اولاً این چه سلول تنگ و تاریکی است که در آن هواداران فرقه “تروریستی!” رجوی آزادانه مطلب می نویسند و فیلم تهیه می کنند و مستقیماً برای تلویزیون و سایت های مریم قجرعضدانلو ارسال می کنند؟ خودتان را مسخره کرده اید یا مردم را احمق تصور کرده اید؟

دومین سوال اینجاست که این شخص در سلول تنگ و تاریک چگونه موفق شده که تبلیغات رجوی را در تلویزیون و سایتهای ایشان نگاه کند و از تاریخ دقیق میلادی و شمسی آن هم خبر داشته باشد؟

سومین سوال را باید مستقیم از خود رجوی پرسید که آیا این نامه واقعاً از شخصی به اسم ارژنگ داوودی به ایشان رسیده و یا خودشان جعل کرده اند؟

- اگر نامه جعلی است باز هم رجوی باید پاسخ دهد که چرا با جان زندانیان هوادار خودش هم بازی می کند؟ چرا با این کارها می خواهد این زندانی را به جوخه اعدام بسپارد؟

- اگر نامه جعلی نیست باز همان ابهام های اولیه بوجود می آید که آیا در زندانهای جمهوری اسلامی زندانیان از کشورهای اروپایی هم آزادتر هستند که براحتی برای تروریستها نامه نگاری می کنند؟ آیا در کشورهای دمکراتیک غربی اجازه می دهند که یک داعشی یا القاعده ای براحتی برای اربابان تروریست خودش نامه بنویسد و از آنها حمایت کند؟

ادامه مطلب...
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۶ ۰ نظر
صبور