۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دلیل مرگ سرکرده منافقین چه بود؟



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت پانوراما الشرق الاوسط، مسعود رجوی که به دلیل بی‌بند و باری اخلاقی در محافل غربی فردی شناخته شده بود، به دلیل ابتلا به بیماری ایدز جان سپرد.
این گزارش حاکی است که پزشکان آمریکایی در دانشگاه جان هاپکینز 4 سال قبل متوجه ابتلای رجوی به بیماری ایدز شدند.
البته "ترکی فیصل" رئیس سازمان اطلاعات سعودی نخستین کسی بود که در جریان کنفرانس اخیر منافقین در پاریس، از مرگ مسعود رجوی پرده برداشت.
بر اساس گزارش سازمان اطلاعات خارجی فرانسه، مسعود رجوی به ارتباط غیراخلاقی با زنان اعتیاد پیدا کرده بود و با بسیاری از زنان گروهک منافقین رابطه داشت.
گروهک تروریستی منافقین که در دوران رژیم بعث به صورت مستقیم از حمایت صدام دیکتاتور معدوم عراق و همچنین برخی کشورهای غربی و همپیمانان آنها برخوردار بود، به جنایتهای بسیاری علیه مردم ایران و عراق دست زده است.

منبع: http://fa.alalam.ir/news/1840172
۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۱ ۱ نظر
صبور

خائنان پلید - کارنامه فرقه رجوی

۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۵ ۰ نظر
صبور

منافقین از عکس سردار سلیمانی انتقام گرفتند

در همایش گروه تروریستی مجاهدین خلق در فرانسه که برخی از مقامات اروپایی، آمریکایی و سعودی از جمله ترکی الفیصل وزیر خارجه سابق آل سعود در آن شرکت داشتند اعضای این گروهک تروریستی که نفوذ و پیروزی های سردار سلیمانی و محور مقاومت برای آنها غیر قابل تحمل است، حتی از  عکس  این سردار بزرگ هم انتقام  گرفته و تصویرش را پاره کردند.

منافقین از عکس سردار سلیمانی انتقام گرفتند+ عکس

۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر
صبور

معمای سرنگونی نظام

سرنگونی نظام در فرهنگ سازمان مجاهدین خلق به گونه ای نهادینه شده است که می توان آنرا جزءِ لاینفک وجودی آنان قلمداد کرد. سرنگونی نظام گرچه یک شعار است، اما در طول سالیان به عمود خیمه تشکیلات سازمان تبدیل شده است. بطوریکه اگر آنرا از فرهنگ محاوره ای و تبلیغاتی سازمان مجاهدین خلق جدا کنیم، خیمه و خرگاه آنان فرو خواهد ریخت.
شعار سرنگونی وعده ای فریبنده ای بود برای حفظ تشکیلات، که توسط مسعود رجوی در سال 1360 خلق شد.
سازمان مجاهدین خلق ایران که از سال 1360 بدلیل آنچه که حق خود می دانست (در اشغال کرسی های ریاست و صدارت در ایران) به اقدامات خشونت آمیز و تروریزم رو آورده و از همان ابتدا وعده سرنگونی قریب الوقوع را به هواداران خود داد و اینگونه شد که وعده های فریبنده و تکراری سرنگونی قریب الوقوع جزئی از هویت سازمان مجاهدین خلق گردید.

ادامه مطلب...
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۲ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - پیام گردهمایی بورژه

۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۰ ۰ نظر
صبور

مخالفان قسم‌ خورده ایران، میهمانان نشست حامیان گروهک منافقین در پاریس

تعدادی از اعضای گروه‌های مخالف بشار اسد نیز خود را به محل برگزاری این نشست در پاریس رسانده بودند. برخی از شبکه‌های عرب‌ زبان، از جمله شبکه‌های سعودی العربیه و الحدث و شبکه اماراتی اسکای نیوز عربی، به پوشش خبری این نشست پرداختند...

گرداب و مرداب رجوی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از حربه‌های تشدید فشار غرب بر جمهوری اسلامی ایران، پوشش خبری گسترده فعالیت‌های گروه‌های مخالف نظام است. آنها برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران حتی به گروهک‌هایی متوسل می‌شوند که تا چند سال پیش خودشان آنها را در لیست حامیان تروریست گنجانده بودند. یکی از این گروهک‌ها، منافقین هستند که گاه و بیگاه با برگزاری نشست‌های به اصطلاح مخالف ایران می‌ کوشند خود را در عرصه سیاسی «فعال» و «پویا» نشان دهند.
ادامه مطلب...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ ۰ نظر
صبور

خبر فوت مسعود رجوی

پس از سالیان مخفی کاری بالاخره امروزشاهزاده امیر ترکی الفیصل رئیس سابق وزارت اطلاعات و ضد اطلاعات عربستان سعودی در شو پاریس با اشاره به مریم قجر عضدانلو (دو بار این جمله را تکرار کرد که مرحوم مسعود رجوی همسر سابق شما ) .
بالاخره واقعیت از پس پرده بیرون افتاد و آن هم توسط یکی از اربابان این فرقه. و این جای بسی ننگ است که سران فرقه رجوی تا امروز سر این مسئله سکوت کرده بودند تا اینکه به دست ارباب عربستانی خود پرده برداشته شد.

ادامه مطلب...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر
صبور

نگاهی به نمایش تبلیغاتی گروه تروریستی رجوی در پاریس

در بین کشورهای اروپایی، فرانسه رتبه نخست را در حمایت و ترویج تروریسم دارد. نمونه اش گروه تروریستی موسوم به مجاهدین خلق به سرکردگی رجوی است که از تابستان 1360 تاکنون بدون هیچگونه محدودیتی در این کشور به فعالیت تروریستی مشغول است یا به عبارتی پاریس را می توان به سرپل بین المللی تروریست های معروف نام برد.
کلیه عملیات های تروریستی دهه 60 در پایگاه تروریستی مریم واقع در اورسوراواز (حومه پاریس) طراحی و اجرا شده اند. دولت و سرویس امنیتی فرانسه به حمایت از رجوی ادامه می دهد، به آنها مجوز تبلیغات، کنفرانس و نشست می دهند.
از همه مهمتر فرقه رجوی با داشتن سابقه و پرونده سیاه ترویستی همه ساله اقدام به برگزاری شوی تبلیغاتی با شرکت هواداران اجاره ای و سیاستمداران بازنشسته از اروپا تا آمریکا می کند. بطور کلی می توان گفت: غرب بویژه فرانسه به جولانگاه گروههای تروریستی بویژه گروهک رجوی تبدیل شده است و قبل از آنکه اروپا را مهد آزادی و دموکراسی بنامیم باید اعلام نماییم که اروپا مهد نقض حقوق بشر و پرورشگاه تروریسم است.

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - کارنامه فرقه رجوی


۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - خانواده های اسیران فرقه رجوی

۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ ۰ نظر
صبور

مریم رجوی و رؤیاهای یک شاهزاده قجری

به استناد تارخ مریم رجوی دارای سابقه ای سیاسی و تشکیلاتی نبوده است و حتی در اوایل انقلاب بلحاظ پوشش و شکل ظاهری هم شباهتی به مجاهدین نداشته و بیشتر می توان او را یک سلطنت طلب قلمداد نمود یا یک شاهزاده قجری.
قاجاریان در تاریخ ایران به بدنامی معروف هستند، پادشاهانی که بسیاری از قلمروهای ایران را بدلیل بی کفایتی و بی جربزگی به دشمن روس واگذار نمودند. حال این باقی مانده از آن سلسله بدنام، سودای احیای تاج و تخت دارد و خون های سلسله قاجاریان در رگ های او به جوشش آمده است.
مریم رجوی که بواسطه برادرش به تشکیلات راه پیدا کرده است با مهدی ابریشمچی یکی از نفرات مهم تشکیلات مجاهدین ازدواج کرده و خیلی زود راهی پاریس می شود، اما ازدواج با مهدی به هیچ وجه خوی و خصلتِ سلطنت طلب و جاه طلبی های او را اشباع ننموده و گویی که سودای دیگری در سر دارد، تا اینکه بعد از جدایی مسعود از فیروزه بنی صدر، این بستر برای بلند پروازی های او فراهم می گردد.

ادامه مطلب...
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۰ ۰ نظر
صبور

شهید سازی مریم رجوی

تنها جریانی که تروریستهای حزب دمکرات را شهید خوانده است فرقه تروریستی رجوی است. یعنی همان جریانی که کشته شدگان القاعده را نیز شهید می نامید و تروریستهای سوری را هم شهید می خواند و پیش از این هم تروریستهای جیش العدل و جیش الفتح را هم شهید صدا می کرد:

۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۸ ۰ نظر
صبور

دیدار عضو جداشده منافقین با مشاور ارشد اولاند در کاخ الیزه

مشاور ارشد ریاست جمهوری فرانسه قول داد که به خواسته ها و شکایتهای آقای مصطفی محمدی علیه مریم رجوی و همسرش مهدی ابریشمچی که هم اکنون در دادگاه ضد تروریستی پاریس محاکمه می شود، رسیدگی شود...

گرداب و مرداب رجوی

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت دیده‌بان نوشت: اعضای جداشده از گروهک تروریستی منافقین نقش بسزایی در افشای ماهیت این فرقه تروریستی در اروپا دارند.
ادامه مطلب...
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - رهایی یکی از اعضای در بند فرقه رجوی

۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۸ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - مرگ های مشکوک در فرقه رجوی

۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۶ ۱ نظر
صبور

عملیات های تروریستی فرقه رجوی در تابستان 60

رجوی فاز نظامی را با آشوب خیابانی 30 خرداد 1360 شروع کرد و خشونت عریان و ترور بیگناهان را در پیش گرفت. آن روزها نیروهای مردمی در کنار ارتش، دفاع از مرزهای کشورمان را بعهده داشتند. صدام با حمله و هجوم به مرزهای غربی بخشی از خاک ایران را اشغال کرده بود، در پشت جبهه رجوی نیز در پی قدرت و تشنه ریاست، به ترور مردم انقلابی، مقامات و مسئولین مشغول بود، دشمن نوپایی بود که از پشت خنجر می زد و هر روز دهها تن از مردم بیگناه را به خاک و خون می کشید.
مسعود رجوی از اینکه در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بود، به خود می پیچید، مخصوصاً با خلع بزرگترین حامی و پشتیبانش، ابوالحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور ایران، تمام خواب و رویاهایش فرو پاشید و زمینه ای برای واکنش تند سران مجاهدین (منافقین)، تشدید خشونت و روی آوردن به ترور و عملیات های تروریستی شد.

ادامه مطلب...
۰۲ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۳ ۰ نظر
صبور