۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

تصویر روز- خائنان پلید

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۷ ۰ نظر
صبور

958 نفر از مجاهدین در طول 3 سال به آلبانی منتقل شدند

انتقال اعضای مجاهدین از کمپ لیبرتی به پایتخت آلبانی در چهارمین سال یعنی در سال 2016 به پایان خواهد رسید...

گرداب و مرداب رجوی

کمیساری پناهندگی ملل متحد در گزارشی که دیروز از وضعیت نقل ‌و انتقال پناهندگان در سراسر دنیا منتشر کرد به انتقال ساکنان کمپ لیبرتی در طی سال ‌های 2013، 2014 و 2015 از عراق به آلبانی نیز اشاره کرد.
ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۰ ۰ نظر
صبور

باز هم نمونه ای دیگر از فریبکاری فرقه رجوی

گرداب و مرداب رجوی
دستگاه تبلیغاتی فرقه رجوی باز هم اقدام به فریبکاری دیگری نمود و برای سیاه نمایی علیه شیعیان عراق که مشغول جنگ با تروریست های داعشی می باشند، در اقدامی کثیف تصویری که مربوط به تخریب زیارتگاه های شیعیان توسط داعش در استان نینوای عراق می باشد را به عنوان تصویر تخریب خانه و مسجد اهل تسنن، توسط شیعیان، انعکاس داده اند.
ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۱ ۰ نظر
صبور

نحوه ی پوشش خبر توسط فرقه مجاهدین(خائنان پلید)

نحوه ی پوشش خبر توسط فرقه مجاهدین را ببینید که چطور به صراحت علیه نیروهای مردمی عراق که به جنگ با داعش برخاسته اند موضع گیری می کند و آنان را خطرناک جلوه می دهد.
باید دید این هماهنگی بالا با عربستان از کجا ناشی می شود و چرا از نظر مجاهدین نیروهای حشدالشعبی خطرناکتر از داعش هستند و چرا این روزها کشتار مردم یمن و سایر نقاط توسط وهابیت در سکوت برگزار می شود اما انواع تهمت ها نثار کسانی می شود که می خواهند فلوجه را از چنگال داعش نجات دهند؟

۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر
صبور

نگرانی دویچه وله از خطر تروریست‌های منافقین برای اروپا

کیهان/ رادیو دویچه وله اعلام کرد اعضای سازمان مجاهدین (خلق) تهدیدی برای امنیت اروپا هستند.
به گزارش خبرگزاری تانیوگ به نقل از دویچه‌وله اعلام کرد آمریکایی‌ها پس از مدتی بیش از 10 سال هنگامی که متوجه شدند پنتاگون نیازی به مجاهدین (منافقین) ندارد آنها را خلع سلاح و در آلبانی مستقر کرده که این امر تهدیدی برای امنیت شهروندان آلبانی و دیگر کشورهای اروپا است.
دویچه وله می‌افزاید: در آلبانی حدود 800 عضو سازمان مجاهدین خلق ایران- سازمان منافقین- زندگی می‌کنند.
«آرتان خوجه» کارشناس امور امنیتی آلبانی در اظهارات خود برای دویچه وله هشدار داد: این افراد که تعداد آنها زیاد است زمانی شرکت‌کنندگان درگیری‌های خاورمیانه بودند و اکنون خطر بزرگی برای امنیت اروپا محسوب می‌شوند، زیرا که آموزش نظامی دیده‌اند و همیشه برای بهره‌برداری از مهارت‌هایی که سالیان دراز کسب کرده‌اند آماده‌اند.

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر
صبور

آخرین سایت پوششی گروهک مجاهدین (منافقین) برای جاسوسی

یکی از سرمایه گزاری های عمده گروهک تروریستی منافقین برای جاسوسی، ایجاد سایت های پوششی است.
ماهیت تعداد زیادی از سایت های ایشان در برهه های مختلفی افشا شده است که نهایتا منجر به تعطیلی ایشان گشته است چرا که حتی عناصر ضد انقلاب خارج نشین نیز حاضر نیستند بصورت مستقیم با اعضای جنایتکار گروهک تروریستی منافقین همکاری داشته باشند چه برسد به مردم عادی درون ایران.
این سایت ها در بخشی از گروهک تروریستی نفاق ایجاد و به روز رسانی می شود که "ستاد داخله" نام داشته و عمدتاً از مقر منافقین در فرانسه که حدود 800 تن در آن برای جاسوسی قرار دارند، هدایت می شوند.

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۵ ۰ نظر
صبور

وارونه گویی های مجاهدین

در پی سفر اخیر آقای روحانی رئیس جمهور منتخب ایران به استان آذربایجان غربی که ازجمله سفرهای استانی ریاست جمهوری می باشد فریبکاری های سران سازمان همچنان ادامه دارد. در گزارشی از این سفر در سایت سازمان مجاهدین به ظاهر خلق بعنوان "کسادی استقبال از آخوند روحانی در ارومیه" می خوانیم:

ادامه مطلب...
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر
صبور

دروغگو، فراموشکار هم می شود

مریم رجوی خودش در قرارگاه های مجاهدین حجاب برای زنان را اجباری کرده بود و مسعود رجوی هم رسماً اعلام کرد که زن مجاهد صدساله هم بشود باید روسری سر کند. حالا این زن دروغگو مدعی است که مخالف حجاب اجباری است.
ظاهراً یادش رفته که برای مردان لباس آستین کوتاه ممنوع بود و زنان هم حق نداشتند آستین خود را حتی تا مچ دست بالا بزنند. یادش رفته که هیچ زنی حق نداشت روسری خود را حتی یک ذره بالا ببرد. یادش رفته که زن مجاهد حق نداشت مانتو کوتاه بپوشد و مانتوهای کوتاه زنان بعد از مدتی تا روز زانو آورده شد. 
از نشست های اجباری هم چیزی نمی گوید. نشست های غسل هفتگی و عملیات جاری را یادش رفته و مدعی است که دین اجباری نیست. پس آنهمه نشست های اجباری ایدئولوژیک چی بود؟
مریم رجوی یادش رفته که می گفت مجاهد باید توی نشست عملیات جاری شرکت کند حتی اگر توی نشست از شدت درد بمیرد.
دروغگو فراموشکار هم می شود.

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۳ ۰ نظر
صبور

جلوگیری رژیم ایران از شرکت حجاج ایرانی در مناسک حج امسال!!!

از نظر مریم قجرعضدانلو، جمهوری اسلامی باید بدون هیچگونه تضمینی از طرف آل سعود می گذاشت که حجاج به عربستان بروند و این دولت جعلی هم هربلایی می خواست مثل سال گذشته بر سرشان می آورد. که در اینصورت هم مریم رجوی باز هم بلد بود چطور از آل سعود دفاع کند. همانطور که سال گذشته هم مدافع سعودی شده بود و می گفت که عربستان تمام تلاش خود را انجام می دهد. اگر این چیزها را فرقه رجوی انتشار ندهد که دلارهای سعودی به حسابشان واریز نمی شود:

۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر
صبور

تصویر روز - خائنان پلید

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
پدرخواندهای تروریست شاید توانسته باشند بر روی کاغذ فرقه ای وطن فروش را آزادی خواه بنامند، اما با حافظه ی تاریخی مردم ایران چه میکنند؟ مگر ما همکاری این فرقه را با صدام جنایتکار فراموش میکنیم؟

مگر عملیات های تروریستی این فرقه که باعث کشه شدن شهروندان عادی شد را فراموش میکنیم؟
و ...

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۵ ۰ نظر
صبور

ذوق زدگی از قطع رابطه مالدیو!

به گزارش دولت بهار به نقل از خبرگزاری بسیج، در حالی که قطع رابطه مالدیو 400 هزار نفری با ایران موجی از طنز و تمسخر را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است رسانه سازمان منافقین با شعف بسیار زیادی این خبر را بازتاب داده است!
بر همین اساس شورای ملی مقاومت ایران!!!! از قطع روابط دیپلماتیک مالدیو استقبال کرده و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی دشمن شماره یک صلح و امنیت جهان به‌ ویژه منطقه خاورمیانه و جهان اسلام است، عموم کشورهای عربی و اسلامی را به طرد این رژیم و قطع رابطه با آن فرا خوانده است!
گرداب و مرداب رجوی
این تصمیم کشور کوچک مالدیو که دارای جمعیتی کمتر از ۴۰۰ هزار نفر است، از نزدیکی سیاست‌ های این کشور به عربستان حکایت دارد. سال گذشته ریاض با افتتاح سفارت در مالدیو، مبالغی را به عنوان کمک مالی در اختیار دولت این کشور قرار داد و ضمناً مذاکراتی را به منظور سرمایه‌ گذاری آغاز کرد.
البته بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی دلیل اصلی این قطع رابطه را باخت 17 بر صفر مالدیو از تیم ملی عنوان کرده اند!!
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر
صبور

وهابیت، آل سعود و مجاهدین خلق


براساس آمار و اطلاعات دقیق مذهب وهابیت یکی از خطرناکترین و خشن ترین مذاهب اسلامی است که تقریباً تمام ترورها و خشونت ها در جهان اسلام منشأ و نشأت گرفته از این مذهب می باشند.
القاعده که مسئولیت حمله تروریستی 11 سپتامبر در آمریکا را به عهده گرفته توسط بن لادن روحانی وهابی تأسیس شده است و گروههای مختلف النصره و داعش نیز براساس اعتقادات وهابی تشکیل شده اند.
سازمان مجاهدین خلق که داعیه اسلام ناب توحیدی داشته و مدعی روشنفکری و تجدد است، سالهای سال است دست در دست وهابیون در کشتارها و جنایات آنان سهیم است و مورد حمایت مالی سران سعودی می باشد.
وهابیت، آل سعود و مجاهدین خلق
این سازمان تروریستی و جنایتکار برای نزدیکی به آل سعود از هیچ جنایتی و فریب تبلیغاتی و دروغپردازی فروگذاری نکرده است و هم اکنون بصورت اطلاعاتی و تبلیغاتی در اختیار آنان می باشد.
ادامه مطلب...
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۳ ۰ نظر
صبور

رهایی آقای اسماعیل فلاح رنجکش از چنگال خونین فرقه رجوی



۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر
صبور