۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

رهبری مجاهدین و هزاران سئوال بی جواب


رهبری مجاهدین و هزاران سئوال بی جواب
رهبری سازمان در اوج بن بست بعد از مرحله شکست بزرگ فروغ، با براه انداختن بحث پر سر و صدای انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین و جدا کردن بچه های بی گناه و بی پناه از پدر و مادر و طلاق اجباری و علی الدوام، در واقع یک کودتای نرم را سازماندهی کرد، ولی حرف اصلی مسعود برای این جنایت عظیم ضد انسانی این بود که: «ما پشتیبانی ابرقدرت (آمریکا) نمی خواهیم، ناو جنگی نمی خواهیم، جنگنده و پول نمی خواهیم... و به جای آن انقلاب مریم را دارید برای سرنگونی جمهوری اسلامی ... »
ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۸ ۰ نظر
صبور

«آیا نامه هایی که دستگاه تبلیغاتی رجوی به نام زندانیان سیاسی منتشر می کند، واقعی هستند؟


جعل و انتشار نامه های تقلبی منتسب به زندانیان سیاسی

بار دیگر فرقه شیاد رجوی از قول یک زندانی سیاسی به نام ابوالقاسم فولادوند، نامه ای نگاشته و روانه بازار کرده است. جالب اینجاست که رونوشت نامه را هم برای دفتر نخست وزیر ایتالیا در رم ، وزارت امورخارجه ایتالیا، سفارت ایتالیا در ایران ارسال کرده است!

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر
صبور

رابطه ایران و اروپا، عکس العمل وطن فروشان خائن

در ده روز گذشته مریم رجوی هرچقدر خودش را با جعل بیانیه از این و آن زندانی سیاسی به زمین کوبید که به نخست وزیر ایتالیا بگوید نباید به ایران سفر کند، نشد که نشد...


۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر
صبور

سایت های تروریستی مجاهدین، رسانه تبلیغاتی اربابان رجوی


با نگاهی به صفحه اول سایت های اینترنتی وابسته به فرقه جنایتکار مجاهدین و مشاهده تیترها و عناوین نوشته شده، به جایگاه واقعی، عیان و آشکار رجوی در قلب دشمنان مردم ایران پی می بریم. رجوی به آلت و ابزاری ضد بشری به زبان گویای تروریسم لجام گسیخته و اربابان هار و گرگ صفتش تبدیل شده است. بطور کامل و دربست، بقایای به انحراف کشیده شده ی سازمان مجاهدین را به خدمت بیگانگان از عرب سعودی تا آمریکایی و صهیونیسم ضد بشر گماشته است.
سران فرقه (مسعود و مریم رجوی) در باب خودفروشی، وطن فروشی و خیانت حد و مرزی نمی شناسند. تمام معیارهای متعارف انسانی را زیر پا گذاشته اند. با چنین وضعیت متعفنی به نشخوار ادعاهای پوچ و واهی مشغول است.
ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۸ ۰ نظر
صبور

لابی های صهیونیستی و بهره کشی از مجاهدین خلق

مقاله اخیر روزنامه نگار سرشناس ایرانی – امریکایی، علی غریب در وبلاگ لابلاگ درباره  روابط مجاهدین و صهیونیست ها نیز روشن می کند که این روابط تا چه حد مبتنی بر منافع اسرائیل است. علی غریب می نویسد:" شاید برخی گروه های دست راستی لابی اسرائیل برای حمایت از گروه تبعیدی اپوزیسیون ایرانی، مجاهدین خلق، قابل بخشش باشند. نادانترهایشان ممکن است ببینند رهبر این گروه مریم رجوی ادعا می کند قهرمان دمکراسی و حقوق بشر و سکولاریسم در ایران است.


ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۱ ۰ نظر
صبور

جنایتی که رهبری سازمان در 19 فروردین 90 مرتکب شد


جنایتی که رهبری سازمان در 19 فروردین 90 مرتکب شد
سابقه رهبری سازمان مجاهدین خلق در به کشتن دادن اعضای خود، سابقه طولانی و بسیار مستند و مستدلی می باشد. این سابقه از روزهای زندان در زمان طاغوت شروع شده و تا به امروز ادامه دارد. سالهای اولیه دهه 50 و زمان حکومت ستمشاهی که بنیانگذاران سازمان در دام ساواک افتاده و همگی به زندان افتادند، در فاصله کوتاهی همه آنان به استثنای مسعود رجوی اعدام شدند. چند سال بعد از پیروز انقلاب و آغاز مبارزه مسلحانه توسط سازمان مجاهدین خلق، مسعود رجوی مخفیانه به پاریس گریخته و شخص دوم سازمان و به نوعی رقیب رجوی (موسی خیابانی) در دام سپاه پاسداران افتاده و کشته می شود، در حالیکه رجوی جان سالم بدر می برد. سالها بعد در عملیات انتحاری موسوم به فروغ هزاران نفر از اعضا و کادرهای اصلی و باسابقه سازمان کشته می شوند تا رجوی جان سالم بدر ببرد.
ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۶ ۰ نظر
صبور

واکنش رسمی ایران به فعالیت گروه تروریستی مجاهدین (منافقین) در اروپا

لغو سفر رئیس جمهور ایران به یک کشور اروپایی در روزهای اخیر به یک فضاحت سیاسی، واکنش اعتراضی، عملی و رسمی علیه غرب و حامیان تروریسم بین المللی بالاخص گروه تروریستی مجاهدین خلق مستقر و فعال در سراسر اروپا تبدیل شده است.
ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر
صبور

تحلیلی بر موضع گیری مجاهدین(خائنان پلید)

رجوی پول هایی که با کلاهبرداری سیاسی از کشورهای اروپایی، و اخاذی از خانواده ها و افراد خارجه نشین ایرانی به دست آورده بود در راه به قول خودش گردهمایی های بزرگ در فرانسه خرج کرد و افراد غیر ایرانیِ آواره ای که به اروپا پناه آورده بودند اجیر کرد و به عنوان سیاهی لشکر از آنها استفاده می کرد و آنان را هوادار فرقه قلمداد می کند و آن را عملکرد موفقیت آمیز سال 94 می خواند.
ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر
صبور

باند تروریستی رجوی توی اروپا و آمریکا هم مشغول بیدارباش زدن است

سیدالحمدثین هنوز فکر می کند که توی قرارگاه اشرف است و مسئولیت بیدارباش را بردوش دارد.
این آقا مثلاً 5 سال توی حوزه علمیه درس خوانده بوده و الان با این کت و کراوات و سبیل های صدامی ادای دمکراسی را در می آورد.... بابا جان سیزده بدر که این حرفها را نمی زنند. بگذار مردم راحت بخوابند.

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۲۵ ۰ نظر
صبور

سمیه جان تو با این جماعت خونخوار غریبه ای...

بانوی با وقار تو از جنس رجوی ها نیستی و با چشم های معصومت بارها بیان کرده ای که حرف دلت چیست، تو بهتر میدانی که عمق دجالیت رجوی چقدر است..بانو تو نیک سرشتی و با ذات سیاه این فرقه تروریستی سازگار نیستی
زنجیرهای ظالمانه ی رجوی شاید دست هایت را بسته باشند اما قلب مهربان و احساس لطیفت مُشتیست بر سیرت چرکین و وقیح این فرقه ضد انسانی
همچنان قوی باش..تو با این جماعت غریبه ای..
به امید آزادی همه ی اسیران در چنگال خونین رجوی

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر
صبور

«سرفرازی» بجای «سرنگونی»

مریم رجوی به همراه اعضای این سازمان در نمایش عید نوروز ۹۵، در مدرسه استثنایی اورسورواز پاریس، متفاوت تر از گذشته ظاهر شدند؛ از جلمه سفره آرایی جدید برای هفت سین...

گرداب و مرداب رجوی
ادامه مطلب...
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر
صبور

تصویر هفته - خائنان پلید

۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۵ ۰ نظر
صبور