۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تروریست هایی که تروریست را محکوم می کنند!

محکوم کردن حمله تروریستی در فرانسه توسط مریم رجوی! ‎confused emoticon‎
ایشان این حمله تروریستی را با چه رویی محکوم می کند؟
البته این عمل تروریستی از نظر هر انسان آزاده ای محکوم است و محکوم کردن این حمله و هر عمل تروریستی دیگر حق همه هست و اصلا جای هیچ تعجبی را ندارد ولی در حالی که سرکرده یک فرقه تروریستی و باند مافیایی خطرناک بنام مریم رجوی که خودش تا چند وقت پیش از گروه تروریستی داعش در عراق تحت عنوان عشایر انقلابی عراق حمایت می کرد چطور به خود اجازه میدهد به شعور انسانی یک مملکت بزرگ توهین کند.
ایشان در حالی این عمل تروریستی را محکوم می کند که سازمانش هزاران عملیات تروریستی علیه مردم ایران و مردم عراق انجام داده است! باید در اسرع وقت لانه ترور و جنایت رجوی در اوورسوراواز در نزدیکی پاریس تعطیل و کلیه افراد این فرقه از فرانسه اخراج شوند.


۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۴
صبور

خائنان پلید- خیانت و وطن فروشی

چه کسانی در چند سال گذشته خواهان سوریایی کردن ایران بودند و علیه توافق هسته ای تلاش می کردند و هر روز به لابی گری در کنار کاخ سفید و کنگره آمریکا مشغول بودند؟
چه کسانی می گفتند تحریم به تنهایی کافی نیست باید به ایران حمله کرد؟ 
چه کسانی در این یک دهه گذشته تنور جنگ با ایران را داغ می کردند؟
فرقه رجوی و دوستان همفکر آنها که در نوکری آمریکا قرار دارند و بسیاری دیگر که مردم ایران می شناسند. اینها همگی دست در جنایت دارند.

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۰
صبور

خائنان پلید - حمایت از تروریسم

حمایت از داعش از این روشن تر و مستندتر؟!!

این هم از کلام مریم قجر یکسال و نیم قبل... (امروز برای کشتار داعش در فرانسه اشک می ریزد!!!!!)

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۴
صبور

رجوی 25 سال پیش نقشه فرار داشت

اکنون که 12 سال از فرار رجوی می گذرد و از روزی که او همه اسیران و تهی شدگان و تکیده های فرقه اش را در عراق قال گذاشت و خود و دایره اصلی و حلقه نورچشمی و بدرد بخورش را از مهلکه به در برد. اینک از طریق یک خارجی اعلام می کند که زخمی شده و به همین دلیل به خارج از عراق گریخته آنهم برای مداوا!
در واقع این پیامی است برای مردگان تاریخ در عراق که دیگر رجوی کارش با شما تمام شده و شماها هم درعراق ول معطلید بروید پی کارتان. اما متاسفانه عده ای نا آگاه کماکان نقش غضنفر و مظفر سازمان را ایفا می کنند و به دنبال پرکردن دفتر عمرشان در لیبرتی و منتظر راکت و موشک هستند که برسرشان فرود آید و ازاین زندگی نکبت بار رجوی ساخته خلاص شوند.


ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۹
صبور

فریبکاری رهبران فرقه رجوی

   مریم رجوی با فریبکاری خاص خود، و برای سوء استفاده از قضایا، اعضای فرقه خود (ساکنین لیبرتی) را وادار کرده تا برای فرانسویها بر خرابه های لیبرتی مراسم برگزار کنند. این زن شیاد حتی یکبار برای زنان و کودکان عراقی، ایزدی، کوبانی و یمنی مراسم برگزار نکرد و یک محکومیت ساده هم ابراز نکرد و بعکس تروریست های تکفیری داعش که به موصل حمله بردند را انقلابیون عراق معرفی کرد.
این زن جنگ افروز حتی برای کشته شدگان لیبرتی هم جز یک مراسم ساده برگزار نکرد و حاضر نشد به لیبرتی برود و در کنار بازماندگان این کمپ مراسم برگزار کند و حتی یک نماینده هم به آنجا نفرستاد و هیچ تلاش نکرد که بقیه را از مهلکه نجات دهد....
اما امروز با دجالگری تمام نیروهایش را که خود در وحشت و در سوگ یارانشان قرار دارند به مراسم بزرگداشت فرانسوی ها می کشاند.
به چهره این افراد نگاه کنید که تا چه حد شکسته و درهم کشیده شده هستند. و بعد به چهره مریم قجر و سایر همکاران او در اورسوراواز نگاه کنید که تا چه حد ترگل و ورگل هستند. آنوقت به جنایت این زن در حق نیروهایش پی ببرید.

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۲
صبور

کاریکاتور هفته

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۹
صبور

منافقین؛ سهامدار اصلی بانک تروریسم

 ۲۶ مورد از حملات تروریستی این سازمان در بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی که در این بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده مربوط به قبل از انقلاب و ۲۳ مورد آن به بعد از انقلاب برمی‌ گردد...


دانشگاه مریلند آمریکا اقدام به جمع‌ آوری جامع‌ ترین بانک اطلاعاتی تروریسم GTD نموده است.
ادامه مطلب...
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۸
صبور

تهدید حضور تروریست های مجاهدین خلق در خاک فرانسه

در پی حملات مرگبار تروریستی در پاریس در شامگاه دیشب، سفر رئیس جمهوری ایران به این کشور لغو شد و به گفته ی وزارت امور خارجه به " مناسب ترین زمان"  موکول شد.

به نظر می رسد تا زمانی که خاک فرانسه ، مأمن گروه های تروریستی چون مجاهدین خلق است، مناسب ترین زمان چندان مورد انتظار نباشد.
آنچه مورد انتظار بود ، هیاهوی شدید رسانه های تبلیغاتی مجاهدین خلق در برابر خبر سفر رئیس جمهوری اسلامی به فرانسه بود. چنانچه برای روز دوشنبه یعنی یک روز پیش از سفر آقای روحانی به فرانسه تدارک تظاهرات و آکسیون های اعتراضی دیده بودند که البته تماماً جنبه تبلیغاتی دارد. آن چه واقعیت است ، این است که حملات تروریستی و افراط گرایانه حقیقتاً در راستای خط مشی مجاهدین خلق شکل گرفت و بسیار به ماهیت واقعی این گروه نزدیک تر است تا آکسیون اعتراضی دمکراتیک!
بنابر گزارش ها، به احتمال زیاد تروریست هایی که این حملات سازمان دهی شده را به طور همزمان و هماهنگ در چند مکان عمومی در مرکز شهر پاریس به راه انداختند و جان بیش از 150 شهروند بی گناه را گرفتند افراط گرایانی هستند که نهایتاً مرتبط با داعش هستند. حملاتی از این دست پیش از این نیز رخ داده است که همواره پای افراط گریان به اصطلاح مسلمان چون القاعده و داعش و ... در میان بوده است .
ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۰
صبور

اعتراف صریح مقام آمریکایی به حمایت همه جانبه از منافقین


وزیرسابق وزارت امنیت داخلی آمریکا در یک اعتراف صریح اعلام کرد برغم فعالیت های تروریستی گروهک منافقین، واشنگتن همواره به دلیل بی خطر بودن انها برای منافع امریکا، ازاین گروهک حمایت همه جانبه کرده است...

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۸
صبور

حامی تروریسم ، قربانی تروریست شد …




داعش بر روی صفحه توییتر خود نوشته است: "پاریس در آتش"

گروه تروریستی داعش در صفحات اجتماعی خود با به عهده گرفتن مسئولیت این اقدام تروریستی اعلام کرده است که «این حملات ۱۱ سپتامبر فرانسه است.»

** تعداد عملیات های تروریستی ۷ عملیات بوده است. تروریست ها از مردمی که در شب تعطیلی به خیابان ها آمده بودند به رگبار بستند.

** فرانس ۲۴: گروگان گیری در سالن کنسرت پاریس

فرانسوا اولاند با تدابیر شدید امنیتی از استادیوم خارج شده و راهی وزارت کشور شد.

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۹
صبور

عوامفریبی فرقه رجوی

خانم مریم رجوی!
اگر اینطور است که می گویی، پس چرا خودت از اینکه یکی از اعضای فرقه رادیو داشته باشد عصبانی شده و آنرا از صاحبش می گرفتید؟
چرا حتی سیمای آزادی خودتان را هم برای نیروها سانسور می کردید؟ چرا نفرات شما اجازه نداشتند تلویزیون نگاه کنند و به مطبوعات آزاد دسترسی داشته باشند؟
این دروغ ها را به خورد چه کسی می دهید:

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۳
صبور

مردم فهیم آذربایجان توجهی به تحریکات رجوی نمیکنند!

اشتباه ، بی دقتی و بی تجربگی در کار تعدادی از دست اندرکاران سازنده برنامه کودکفیتیله” در شبکه ۲، باعث ناراحتی مردم آذربایجان شده که البته موجب اعتراض هایی هم گردیده و شخص استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مقامات استان های آذربایجانی نشین وارد قضیه گردیده و مسلما این مسئله با بررسی بیشتر، راه حل مناسب و مدنی خود را بدست خواهد آورد.
اما طبق معمول، هر از راه رسیده ای که نه غم آذربایجان داشته و نه اهمیتی به زبان ترکی آذری قایل است و نه حتی موجودیت آنرا برسمیت میشناسد، وارد میدان شده تا بلکه ماهی ای که تصور میکنند از آبی که به حد کافی گل آلود شده ، نصیب خود کنند.

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۵
صبور

شعار عوامفریبی رهبران نفاق


وقتی صحبت از منافق می شود یک شعار کینه توزانه نیست. منافق کسی است که وقتی حرفی می زند برای ریاکاری و کلاهبرداری و فریب خلق است. مسعود و مریم رجوی نماد این واژه هستند. کسانی که ادعای دمکراسی می کنند و از عدم علاقه خود به قدرت می گویند اما بخاطر رسیدن به قدرت از هیچ جنایتی حتی علیه نیروهای وفادار خود رویگردان نبوده اند و ده ها هزار انسان را به کشتن داده اند.
آیا مریم رجوی آنگونه که ادعا می کند دنبال این نیست که حکومت را سرنگون کند و خود به جای آن بنشیند؟ پس چطور در نشست ها مکرر داخلی مدعی بود که مجاهد خلق تنها وظیفه اش این است که رجوی را در ایران به رهبری برساند؟
آیا مسعود رجوی بعد از وفات آیت الله خمینی و دیدن 10 میلیون مشایعت کننده از خشم فریاد نزد که اگر همه ایران هم خمینی را دوست داشته باشند من مخالف هستم؟ پس چرا مریم قجر مدعی است که نظر ما همان نظر مردم ایران و آرای آنان است؟ جز دروغ و ریاکاری چه چیزی در سخنان این زن یافت می شود؟ آیا همین برای اثبات منافق بودن این زوج و همفکرانشان کافی نیست؟


۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۵
صبور

جلاد امروز، مخالف اعدام فردا !

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

    مریم و مسعود رجوی در خصوص اعدام میگویند: اعدام بد است و ما با اعدام مخالفیم و در ایران فردا!! ما حکم اعدام را برمیداریم و ...
جهت یادآوری خدمت مریم و مسعود باید عرض کنم، مگر شما نبودید که هنوز نه به بار بوده و نه به دار٬ حکم اعدام در قرارگاه اشرف را به نقل محافل و نشستهای دیگ و عملیات جاری تبدیل کردید و می گفتید که هرکس که خواست از ما جدا شود٬ حکمش اعدام است؟! مگر شما نبودید که در نشستهای طعمه همه را مجبور کردید که گزارش بنویسند که هرکس برید و خواست جدا شود٬ حکمش اعدام است و خودش پیشاپیش حکم اعدام خود را امضاء کند؟

ادامه مطلب...
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۵
صبور

رجوی خوشحال از کشته شدن اعضای خود



ادامه مطلب...
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۵
صبور

آیا می دانید!؟

آیا می دانید 418 ترور توسط مجاهدین (منافقین) انجام شده که 366 مورد آن به سال 60 و 61 مربوط می شود؟

گرداب و مرداب رجوی


۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۴
صبور

جیش‌المختار حمله به مقر سازمان مجاهدین خلق را بر عهده گرفت

به گزارش فارس، دیروز در عملیات موشکی دیروز از 25 عضو گروه ترویستی منافقین کشته و 200 نفر از آنها زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.



ادامه مطلب...
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۵
صبور

واژه‌ هایی که منافقین برای تطهیر خود بکار می برند

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)   
خائنان پلید(مجاهدین) تلاش می کنند با به‌ کار بردن الفاظی مانند «حقوق‌ بشر»، «آزادی» و غیره گذشته سیاه و خاطرات بد مردم از خود را تطهیر کنند.
«مریم رجوی» رئیس‌ جمهور خودخوانده گروهک تروریستی منافقین در سالهای اخیر معمولاً در سخنرانی و پیام‌های خود از شعارهای خوش رنگ و لعابی، از مفاهیمی مانند «حقوق بشر»، «آزادی بیان»، «حقوق زنان» و امثالهم سخن می‌ گوید، اما سوابق گذشته و حال منافقین، نشان‌ دهنده نفاق و تفاوت سخن تا عمل سران این فرقه تروریستی است....
ادامه مطلب...
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۳
صبور

بررسی دقیق نقاط مشترک منافقین و داعش

   امروز اقدامات گروهک تروریستی داعش در کشور همسایه عراق نه تنها تهدیدی برای ملت مسلمان عراق، بلکه خطری برای منطقه و دیگر کشورهای همسایه محسوب می‌گردد. داعش به عنوان یک گروه تندروی تکفیری و مدعی اسلام با استفاده از المان‌هایی همچون حمایت‌های غرب و برخی کشورهای منطقه، استفاده بی رویه از خشونت و ترور، بهره‌گیری از ابزارهای تبلیغی و رسانه‌ای، عضوگیری، آموزش و حفظ نیروها در فضایی فرقه‌ای به برخی گروه‌های تروریستی قدیمی‌تر از خود شباهت دارد که یکی از این گروه‌ها مجاهدین خلق یا همان منافقین هستند. گروهک تروریستی رجوی نیز پیش از این با استفاده از حمایت‌های رژیم بعث در عراق از فرصت اقدامات مسلحانه برخوردار بوده و در بسیاری از اقدامات تروریستی و رفتارهای فرقه‌ای و خشونت‌آمیز، رفتاری مشابه با آنچه امروز از داعش مشاهده می‌شود را بروز داده است.
ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۵
صبور

خائنان پلید - سخنان عضو سابق شورای رهبری مجاهدین(منافقین)


۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۹
صبور

اعتراف رجوی به قتل عام 10هزار ایرانی

اما آن چه در این میان توجه را به خود جلب می‌کند اقرار صریح مسعود رجوی به قتل‌عام بیش از ۱۰ هزار ایرانی پس از انقلاب اسلامی است که سند بسیار محکمی در کنار اسناد دیگر برای اثبات این واقعیت تاریخی است که منافقین در ریختن خون بیش از ۱۲۰۰۰ تن از مردم کشورمان دست داشته‌اند.

ادامه مطلب...
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۸
صبور

مسعود رجوی به خانواده خودش هم رحم نکرد



مادر مسعود رجوی: اسم او را نبرید او زندگی مارا از هم پاشاند و برادرانش را آواره و بدبخت کرد.من او را آق کردم وشیرم را حرام.
ادامه مطلب...
۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۹
صبور

خائنان پلید - مریم قجر عضدانلو، رئیس جمهوری مادام العمر تروریست ها

 مریم قجر عضدانلو، رئیس جمهوری مادام العمر تروریست ها

   رئیس جمهور برای مدت چهار سال توسط رای مستقیم مردم انتخاب می ‌شود و نباید برای بیش از دو دوره متوالی در این سمت باقی بماند. ولی مریم رجوی تنها رئیس جمهور دست نشانده و انتصابی از سوی شوهر دومش مسعود رجوی است که از تاریخ 30 مهر 1372 تا امروز 1 آبان 1394 الی بی نهایت رئیس جمهور بوده و خواهد بود. میزان و ملاک رای مردم یا حتی اعضای فرقه نیست.

۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۹
صبور