۲۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

خائنان پلید

مجاهدین و شورای ملی مقاومت:

سازمان مجاهدین خلق ایران، از قدیمی‌ترین سازمان‌ها و احزاب ایرانی است که از پیش از انقلاب اسلامی ایران در ایران موجود بوده‌است .از تحولات عمده آن کودتای مارکسیستی درون حزبی است و طی آن نیروهای معتقد به مارکسیسم نیروهای وفادار مسلمان را اعدام ، اخراج یا فراری دادند وتمامی کنترل تشکیلاتی را بر عهده گرفتند و عملا سازمان را خلع اسلامی کردند .

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۴
صبور

آب درمانی رجوی با شعار آب، آب حق مسلم ماست

آب درمانی رجوی با شعار آب، آب حق مسلم ماست

فرقه خیانت پیشه ی رجوی، خسته و درمانده از سه دهه جاسوسی هسته ای و آب به آسیاب دشمنان ریختن، با نومیدی محض از سالها فعالیت علیه مسئله اتمی ایران، تغییر فاز و درجه داده است تا خود و مریدان را سرگرم و مشغول نماید. بالاخره سوژه آب درمانی رجوی با شعار آبکی و خنده دار «آب، آب، حق مسلم ماست» از سوی سران فرقه و شورا کلید خورد.

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۳
صبور

گزارشی از توان جریان ضد انقلاب در پروژه “همگرایی علیه ایران”

سی مین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در شهر ژنو در حالی برگزار می شود که طبق روال هر سال، عناصر معدودی از جریان های ضد انقلاب نیز سعی در خودنمایی و اظهار وجود دارند.

با این حال برخی نکات حائز اهمیت در فعالیت ایشان می تواند مورد توجه قرار بگیرد که نمایش آن می تواند به برخی سوالات مبهم در نحوه همگرایی تمام جریان ضد انقلاب طی یک دو سال اخیر موثر باشد.

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۰
صبور

حکایت ملا نصرالدین، منافقین و شام خیالی!!

گروهک خود شایعات را می سازد، خود آنها را با ذوق زدگی باور می کند و سپس به تحلیل این خیالبافی ها می نشیند. البته این ملا نصرالدین بازی منافقین تازگی ندارد...

گرداب و مرداب رجوی

 می گویند روزی ملانصرالدین در کوچه به چند نفر به دروغ گفت که در جایی شام می دهند آن افراد وقتی در پی خوردن شام روانه شدند ملا با خود گفت معلوم نیست شاید واقعا هم در آنجا شام بدهند سپس شایعه ای که خود ساخته بود را باور کرد و در پی خوردن شام خیالی روانه شد.
ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۱
صبور

مشاور امنیت ملی عراق بر اخراج گروهک منافقین از این کشور تاکید کرد


مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با نماینده دبیر کل سازمان ملل دراین کشور بر اخراج عناصر تروریستی مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) از عراق تاکید کرد...


شبکه تلویزیونی شبکه العراقیه گزارش داد: فالح الفیاض برای اخراج عناصر سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) از عراق با نماینده بان کی مون در عراق، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و کمیساریایی حقوق بشر در این کشور در بغداد نشست برگزار کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با نمایندگان سازمان ملل در این کشور بر اخراج عناصر تروریستی مجاهدین خلق از عراق تاکید کرد و از آنها خواست هرچه سریعتر زمینه انتقال آنها را از عراق به کشوری دیگر فراهم کنند.
همچنین حاضران در این نشست بر سرعت بخشیدن به انتقال عناصر خلق از اردوگاه لیبرتی و تلاش برای متقاعد کردن کشورهای دیگر برای پذیرش بر اساس توافقنامه عراق و سازمان ملل متحد در این خصوص تاکید کردند.
خبرگزاری صدا و سیما
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۳
صبور

گاف منافقین (مجاهدین ضدخلق)


باز هم خبری که منبع آن معلوم نیست. خبر اینگونه منتشر شده است: معترضان به خودروهای داخلی در مقابل شعب ایران خودرو تجمع کرده اند...

گرداب و مرداب رجوی

گروهک تروریستی منافقین که دشمنی و کینه‌ ای شتری نسبت به مردم و انقلاب ایران دارند، درصدد استفاده از هرگونه موقعیتی هستند تا به قول خودشان لگد پراکنی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند و به هیاهو بپردازند. اما این بار نیز مثل همیشه تیر سیاه منافقین به سنگ برخورد کرد.
ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۹
صبور

شهریور و مهر، تداعی فیل هوا کردن رجوی


هیچکس حق مخالفت نداشت، رهبری بلامنازع و بی چون و چرای رجوی مطرح شده بود و حتی اعضای عالی رتبه مجاهدین هم حق اعتراض و بگو مگو نداشتند، دیکتاتوری محض و...

گرداب و مرداب رجوی

ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۸
صبور

عشق به مریم، رمز ماندگاری


از صبح تا شب، خاک آوردیم و سنگ بردیم و درخت کاشتیم و خیابانها را جارو کردیم، درختها را حرس کردیم، چمنها را زدیم، دکلهای دیدبانی ساختیم تا کسی فکر فرار نکند، فراریان را گرفتیم و تا توانتسیم درسی دادیم که دیگر فرار نکند...

گرداب و مرداب رجوی

از خاطرات ۴۷ساله شکنجه گر قرن در فرقه شیطانی رجوی، عباس داوری
دیدن پنجاهمین سال تأسیس سازمان ذلت بار مجاهدین، دل هر انسان آزاده و ملت دوست را آنچنان به درد می‌ آورد که ‌گویی جامعه‌ی جهنمی را به چشم می‌ بیند. وقتی از پنجاهمین سال شکنجه ی من که در حق اسیران روا داشتم و به گذشته ام می‌ نگرم، ملاحظه می‌ کنم که
ادامه مطلب...
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۰
صبور

اعتراف به جاسوسی یک فرقه …

نکات ضعف و موارد نا متعارف بسیار و به خروار است که هر کدام سرفصلی برای افشاگری و شناخت واقعی و آگاهی از ماهیت پشت پرده ی آن می باشند.

جاسوسی برای بیگانگان از جمله مواردی است که توسط سران فرقه رجوی (منافقین) در زمینه های مختلف صورت می گیرد.

اسراییلی‌ها اولین بار در اوایل دهه ۸۰ به مجاهدین علاقه‌مند شدند.

ادامه مطلب...
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۳
صبور

خائنان پلید- جاسوسی و وطن فروشی

آیا می دانید برای اولین بار منافقین (مجاهدین خلق) بودند که اطلاعات برنامه اتمی ایران را افشاء کردند؟

گرداب و مرداب رجوی

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۵
صبور

مریم رجوی مانکن شده و مسعود رجوی بوتاکس می کند


این ننگ باید از تاریخ پاک بشه، در هیچ دوره ای از تاریخ ایران، هیچ گروهی در خیانت اندازه مسعود رجوی و باندش کار نکرده...

گرداب و مرداب رجوی

علیرضا نوری زاده، تحلیلگر تلویزیون ایران فردا، در آخرین برنامه خود نیز همچنان با صحبت های کنایه آمیز، منافقین را به باد انتقاد گرفت.

او که در برنامه های پیشین خود، این سازمان را خائن ترین گروه نسبت به ایران معرفی کرده بود در برنامه اخیر خود، این سیر را ادامه داد.
پس از مدت‌ها که خبری از «مسعود رجوی» رهبر خودخوانده گروهک تروریستی منافقین نبود، «علیرضا نوری‌ زاده» در تلویزیون «ایران فردا» محل اقامت «مسعود رجوی» را افشا کرد.
او در رابطه با رهبری فعلی منافقین بیان داشت:"سازمان بدون رهبر مجاهدین؛ چون این خانم که ول معطلِ طفلک، تو پاریس هم هِی براش لباس میارند. سبز و سرخ و سفید و آبی، هر روز لباس عوض می کنه، مانکن شده. همسر مربوطه هم که غیبت صغراشون در اردن، مشغول حال کردن هستند، استخری و تشکیلاتی و صفا می کنند، مرتب هفته ای دوبار موهاش رو رنگ می کنه، تا بگه ایشان همیشه جوان است. بوتاکس هم که مرتب توسط یک خانم لبنانی زده می شه."

او همچنین اظهار داشت "چه بگویم از این سازمان که هر چه بگذرد بیشتر می بینید. برید این فیلم ها را ببنید. بعضی از این دخترهای عضو مجاهدین بعضاً عضو کادر رهبری بودند. حرفاشون رو گوش بدید. چه کرد این آقای رجوی؟ حالا کارهایی که با صدام و با رژیم عراق کرده جای خود داره."

گفتنی است شروع انتقادات نوری زاده از منافقین زمانی آغاز شد که او اسنادی در مورد تقاضای منافقین از رژیم صدام در مورد ترور علیرضا نوری زاده افشا کرد و به همین دلیل در چند برنامه اخیر به گفته خود "دست به افشاگری" زده است و اظهار داشت که "این ننگ باید از تاریخ پاک بشه، در هیچ دوره ای از تاریخ ایران، هیچ گروهی در خیانت اندازه مسعود رجوی و باندش کار نکرده."
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۵
صبور

تأسیس سازمان مجاهدین خلق و تبدیل آن به فرقه رجوی تسلیت باد

بیچاره قلمزنان تاریخ نویس، چه زحمت ها کشیده و سختی ها چشیده اند تا از مسعود رجوی مهره ساواکی و پادوی آریا مهری، بتی بسازند و با دروغ و دغل بزک و آرایشش نمایند؛ تغییر خر مهره به لعل و مرواریدی بدل که ظاهراً اصل جلوه دهد و عوام را بفریبند...

گرداب و مرداب رجوی

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۳
صبور

سوءِ استفاده فرقه رجوی (منافقین) از جایگاه آیت ا... طالقانی

سوءِ استفاده فرقه رجوی (منافقین) از جایگاه آیت ا... طالقانی

   با پیروزی انقلاب اسلامی، مسعود رجوی مدیریت سازمان، تحریف و تفسیر ماهیت ایدئولوژیک مجاهدین را در انحصار خود درآورد. با تسلط و نفوذ در بین اطرافیان آیت الله طالقانی به گونه ای تبلیغ می کردند که گویی آیت الله طالقانی عضو و حامی درجه یک مجاهدین خلق است. پدر، پدر گفتن آنها هنوز فراموش نشده است، ولی سوژه روحانی و پدر فرضی مجاهدین آسمانی شد؛ فرزندان ناخلف سیر انحراف و خیانت در پیش گرفتند، از طالقانی به صدام و بوش تا اوباما و نتانیاهو رسیدند، عاقبت نظافت چی کاخ سفید و مزدور سازمان سیا و پادوی موساد شدند.

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۹
صبور

اوضاع از هم پاشیده یک فرقه …


   وضعیت کیفی و کمی فرقه رجوی سیر نزولی و انحطاط را در پیش گرفته و سالهاست که در ردیف گروههای تروریستی ورشکسته، واپسگرا و در حال انقراض قرار گرفته است. عدم حضور رجوی، رهبری خود انتصابی در جامعه، نداشتن لیاقت، صلاحیت برای هدایت خود و گروه، از جمله عوامل انحراف، ابتذال، تشدید اختلال در سازمان مجاهدین سابق و فرقه منفور و محدود مجاهدین در حال حاضر است.

ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۰
صبور

واکنش هیستریک منافقین به کنگره شهدای ترور

   برگزاری دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور و سخنرانی روشنگرانه رئیس جمهور در این کنگره و تشبیه منافقین به گروه تروریستی داعش به شدت خشم و عصبانیت گروهک تروریستی منافقین را بر انگیخت.
گروهک مدعی شده است که این کنگره محلی برای عقده گشایی علیه منافقین بوده و هیچ کدام از اظهارات رئیس جمهور درباره جنایاتی که توسط منافقین در ایران انجام شده صحت ندارد.
ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۳
صبور

کارنامه سیاه منافقین

سازمان منافقین رفته رفته به رودررویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و در تاریخ 30 خرداد 60 با صدور اطلاعیه‌ای، رسما وارد جنگ مسلحانه با نظام شد و برای براندازی حکومت اسلامی از طریق مسلحانه خیز برداشت. بعد از این تاریخ بود که موج ترورهای گسترده سازمان در نقاط مختلف کشور، اقشار گوناگون مردم و نیز مسئولان نظام را آماج قرار داد که چند نمونه از آن به قرار ذیل است:

انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، که در آن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از مسئولان نظام به شهادت رسیدند.

انفجار در دفتر نخست وزیری در تاریخ 8 شهریور 1360 و شهادت محمد علی رجایی (رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر (نخست وزیر)، این بمب توسط یک عنصر نفوذی سازمان به نام مسعود کشمیری کار گذاشته شده بود.

366 مورد ترور مردم عادی در استان تهران توسط اعضای سازمان طی سالهای 60 و61، 53 درصد از این افراد کارمند نهادهای دولتی بودند که 36 درصد آن‌ها شاغل در سپاه، ارتش، بسیجی و شهربانی بودند. بنابراین بقیه 64 درصد ترورشدگان مردمی دارای مشاغل غیرنظامی و آزاد بودند که تنها جرم آن‌ها داشتن ظاهری حزباللهی یا قرار گرفتن در تیررس تیم‌ها‌ی شکار سازمان مجاهدین بوده است.

ترور ائمه جمعه  و شخصیت‌ها‌یی مانند آیت‌الله صدوقی (امام جمعه یزد)، آیتالله دستغیب (امام جمعه شیراز)، آیت‌الله مدنی (امام جمعه تبریز)

همکاری تنگاتنگ با استخبارات عراق در دوران جنگ تحمیلی و انجام مأموریتهای اطلاعاتی برای عراقی­ها در خاک عراق

آغاز موج جدید ترورها از سال 1377 و ترور شهید سید اسدالله لاجوردی، دادستان اسبق دادگاه­های انقلاب و رئیس سابق زندان­ها

ترور شهید سرلشگر صیاد شیرازی در 21 فروردین 78

شرکت فعال در سرکوب قیام مردم جنوب عراق و مردم کرد بعد از جنگ خلیج فارس و اعمال رفتار وحشیانه و قساوت­آمیز در این عملیات­ها نسبت به مردم

حمایت و همراهی اغتشاشات بعد از انتخابات سال 88 و حضور فعال و علنی همراه آشوبگران در اغتشاشات 9 دی 88 و 25 بهمن 89 

صدور بیانیه توسط مریم رجوی در هفته­های پایانی سال 89 در حمایت از میر حسین موسوی، مهدی کروبی وآشوب طلبان و اعلام هدف مشترک مجاهدین خلق و آن­ها


http://shakhsiatnegar.com
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۲
صبور

سالگرد پنجاه سال خیانت و مزدوری فرقه رجوی


امروز که خودتان را برای سالگرد فرقه آماده میکنید حداقل شهامت داشته باشید اندازه سر سوزن از خیانتها و جنایتهایتان به خلقی که سنگشان را به سینه تان می‌ زنید برایش بیلان دهید...

گرداب و مرداب رجوی

ادامه مطلب...
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۳
صبور

اعترافات مستمر منافقین به ضربه هایی که از جدا شده ها می خورند

موفقیت جداشده ها در اروپا موج شفاف سازی معادلات درونی سازمان با جداشدن تک تک افراد در هر ماه بصورت به روز شده در رسانه ها منتشر می شود که ارائه گزارش های اینچنین توسط منافقین حاصل چنین بازخورهایی است.


کارشناسان حوزه مربوط به مقابله با فرقه گرایی در مواجهه با فرقه ها، ظرفیت قربانیان فرق برای نابودی ایشان را بهترین راه موجود قلمداد می کنند.

در همین راستا فرقه ها از تمامی روش های خشونت آمیز و حتی حذف فیزیکی برای مهار جداشده هایشان استفاده می کنند.چرا که می دانند که تنها قربانیان فرقه گرایی هستند که از تمامی ابعاد و مولفه های آنها باخبرند و ضمن توانمندی پیش بینی اقدامات ایشان ،می توانند گزاره های درونی شان را افشا نمایند.

گروهک تروریستی منافقین نیز که طی سالهای اخیر بیشترین هزینه های را برای سرکوب جداشده هایش صرف کرده است،

ادامه مطلب...
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۱
صبور

شرح در تصویر

شرح در تفسیر

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۹
صبور

سوزوگدازعمیق رجویها ازدستاورد توافق هسته ای


خبرها حاکی از آن است که متعاقب سفر آتی فلیپ هموند وزیر امور خارجه انگلیس به ایران ؛ بعدازچند سال مجددا سفارت انگلیس درایران بازگشایی و روابط فی ما بین از سرگرفته خواهد شد.
رجویها ازاین بابت عمیقا سوختند وآشکارا به سوزوگداز و عجز و ناله پرداختند و از سر استیصال و ضعف و زبونی از مجامع حقوق بشری ! درخواست کردند که موجباب لغو سفر وزیر امورخارجه انگلیس را فراهم نمایند!!
ادامه مطلب...
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۲
صبور

ارزش ملی، جداشدگان، سازمان مجاهدین، گروهی ضد ملی

ارزش ملی، جداشدگان، سازمان مجاهدین، گروهی ضد ملی

 اطلاق "ارزش ملی" به افرادی که علیه سازمان مجاهدین طغیان کردند و به مقابله تئوریک با نظریات و استراتژی آنان پرداخته و از همه مهمتر به افشای ماهیت ضد دمکراتیک و ضد ملی این جریان وابسته کمر همت بستند، می توان گفت با محتواترین و در عین حال خلاصه ترین بیانی است که تاکنون در مورد جداشدگان طغیانگر این سازمان بکار برده شده است

ادامه مطلب...
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۴
صبور

چرا از آن آزادترین زنان و مردان ادعائی رجوی نامه ای به خانواده هایشان نمی رسد اما….؟!

چرا از آن آزادترین زنان و مردان ادعائی رجوی نامه ای به خانواده هایشان نمی رسد اما….؟!

 چند روز گذشته نامه ای منتسب به سعید ماسوری با عنوان اعتراض به برنامه پرگار بی بی سی فارسی در سایتهای مختلف فرقه رجوی جنایتکاردرج شده که باید دید نیات پلید رجوی زنباره از درج این قبیل نامه های منتسب به زندانیان چه می باشد.

البته فرقه رجوی هر از گاهی سعی می کند با درج نامه هایی به اسم زندانیان نگونبخت انها را از لبه پرتگاه به دره مرگ پرت کند تا بتواند چند روزی برای دستگاه منگول عقب مانده اش خوراک تبلیعاتی درست کند ولی با چند سوال می شود به نیات پلید رجوی زنباره پی برد.

ادامه مطلب...
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۲
صبور