۲۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

هتاکی مسببان شهادت غواصان به تشییع شهدا


راز کینه منافقین از شهدا به خوبی مشخص است این شهدا بودند که با ایستادگی خود و نثار خون پاکشان نگذاشتند اتحاد شوم مسعود رجوی و صدام  برای اشغال آب و خاک این مرز و بوم به نتیجه برسد.
 
سه شنبه گذشته تشییع باشکوه پیکرهای 175 غواص دوران دفاع مقدس که در جریان عملیات کربلای چهار با دستان بسته  توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیده بودند،  با حضور میلیونی مردم تهران برگزار شد. این مراسم با شکوه با سکوت رسانه‌ای کشورهای غربی و معاندین نظام جمهوری اسلامی و به خصوص گروهک تروریستی منافقین برگزار شد.
اما سرانجام بعد از گذشت چند روز رجوی نتوانست خشم، کینه و نفرت خود را از شهدای دوران دفاع مقدس و تشییع باشکوه شهدای غواص مخفی کند و در سایت خبری خود با ادبیات بسیار زشت و شرم آوری مثل «کارنوال تابوت و استخوان، عملیات جنایتکارانه کربلای 4، نمایش مشمئز کننده، بازار گرمی سخیف، نمایش سخیف، یک مشت استخوان پوسیده و..» نسبت به این شهدای مظلوم عمق کینه و نفرت خود نسبت به اسلام، ایران و شهدا را نشان داد.
در همه جای دنیا مردم از هر دسته و گروه و نژادی به قهرمانان جنگ که از کشورشان در مقابل تهاجم خارجی دفاع کرده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند با احترام، افتخار و غرور یاد می‌کنند.
ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۹
صبور

نگاهی به هذیان گویی مریم رجوی در ویلپنت 2015

نگاهی به هذیان گویی مریم رجوی در ویلپنت 2015

  مریم قجرعضدانلو(رجوی) خانم رئیس انتصابی شوهر و رئیس جمهور افتخاری و منتصب شورا به عنوان سخنران دائم شوی سالانه ویلپنت در دستی حقوق بشر و در بغلش بساط اتمی را دارد، جاسوس همرای نتانیاهو، در اوج ذلت و استیصال تنها راه بازگشت به ایران را، راه حل خیانت به مردم و میهن برای سرنگونی رقیب و سردوانی اعضای فرقه و سرکاری بازنشستگان زهوار در رفته آمریکایی و اروپایی تبار می داند. مثل همیشه بلندگوی پیام رسان جناح جنگ طلب آمریکا از سنا تا کنگره و جمهوریخواهان تندرو شده است.

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹
صبور

پیامی که تشییع شهدا به منافقین داد


ای کاش منافقین ذره ای شهامت و شجاعت داشته باشند تا تصاویر مربوط به حضور پرشکوه و کم سابقه ملت در تشییه پیکرهای 270 غواص شهید را ببینند و آن را منعکس کنند.
 
شهر تهران دیروز شاهد حضور صدها هزار نفری مردمی بود که خود را به هر نحو ممکن برای تشییع و بدرقه 270 شهید غواص و خط شکن تازه تفحص شده دفاع مقدس، رساندند.  مردم تهران دیروز باشکوه ترین بدرقه و قدرشناسی را از شهدا به جا آوردند. ازدحام جمعیت به  حدی بود که کاروان شهدا ساعت ها در میدان بهارستان تهران متوقف شده بود.
ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲
صبور

نقطه کور معادله مجهول ویلپنت

 
مریم قجر در غیاب مسعود رجوی سرکرده اصلی گروهک منافقین یکه تازی می‌کند.
    سرانجام روز گذشته (شنبه 23 خرداد) بعد از هفته‌ها تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی و  تلویزیونی وابسته به سازمان مجاهدین خلق،  نمایش خیمه شب بازی ویلپنت توسط گروهک تروریستی منافقین اجرا شد. این مراسم طبق معمول سالهای گذشته با حضور  تماشاچیان مهاجر و بازیگران و دیالوگهایی تکراری برگزار شد.
سخنرانها از مریم قجر گرفته تا امثال مک کین همانند سالهای گذشته صحبتهایی تکراری به زبان آوردند و زبان به تملق در قبال تروریستهای منافق گشودند. «مجاهدین خلق خیلی خوب هستند، آنها تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی هستند»، «ایران مقصر همه بحران ها و  ناامنی های خاورمیانه است»، «مردم نظام جمهوری اسلامی را نمی خواهند و به دنبال سازمان مجاهدین هستند»، «همه جهان از منافقین و مریم قجر حمایت می کنند»، «مریم رجوی نماینده آرمان زنان جهان است»،  «منافقین روز به روز بر قدرت و نفوذشان افزوده می شود»،  «تحریم های ایران نباید برداشته شود»،  «تنها راه صلح خاورمیانه حمایت از گروه تروریستی منافقین است»،  «نظام از منافقین وحشت دارد»، «محاصره لیبرتی باید برداشته شود و...» اینها تنها بخشی از یاوه‌سرایی‌ها و تخیلات سخنرانان در این همایش تروریستها در ویلپنت بود.
ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۰
صبور

آنسوی ژست دمکراسی‌خواهی قجر

دموکراسی مد نظر منافقین  بر این اساس است که همه  باید از رجوی و قجر عضدانلو تبعیت کنند و کسی حق اعتراض ندارد.



    
ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۶
صبور

خائنان پلید

آیا می دانید که گروهک منافقین 37 میلیون بشکه (ماهیانه 3 میلیون بشکه) نفت از صدام رشوه گرفته است؟




۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰
صبور

ویلپنت ایستگاه آخر نیم قرن جنایت


منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,
سیرک ویلپنت ویترینی است تا منافقین بتوانند به اربابان غربی، عربی و عبری خود به اثبات رسانند که تاریخ مصرف گروهک نفاق هنوز به پایان  نرسیده است.
ادامه مطلب...
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲
صبور

تروریست ها و هواداران اجاره ای


در طول سال‌های گذشته گروهک تروریستی منافقین بارها تلاش کرده است با اجاره کردن پناهنده‌های آفریقایی، گردهمایی‌ها و کمپین‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.

مجله مهر نوشت: تصاویر و اطلاعات این گردهمایی ها نشان می دهد افرادی با جمعیت قابل توجه و تابعیت غیر ایرانی به عنوان هوادار منافقین در این همایش ها شرکت می کنند که از اهداف این برنامه ها بی اطلاع اند. گفته می شود این افراد کسانی هستند که به‌خاطر مشکلات بیکاری و فقر به اجاره این فرقه درمی‌آیند تا بتوانند به گذران زندگی بپردازند بر همین اساس آواره‌ها، متقاضیان پناهندگی از کشورهای آفریقایی و کولی‌ها به «ویلپنت» آورده می‌شوند تا صندلی‌های خالی مراسم را پر کنند.
ادامه مطلب...
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۷
صبور

فستیوال گداها در ویلپنت

 
    در این مراسم که با حضور سناتورهای پیر و از کار افتاده غربی و تشکل ها و انجمن های خیالی و خود ساخته منافقین برگزار می شود، مریم رجوی طبق عادت سالانه خود با تکان دادن پرچم شیر و خورشیدی که سالیان زیادی است  به دست ملت ایران به زباله دان تاریخ انداخته شده است به روی سن می رود و از سیاست مداران اجاره ای و بی خانمان های افغانی، افریقایی و عربی شرکت کننده در این مراسم مضحک تشکر می‌کند.
 
عوامل سازمان همواره برای اینکه جشن سالگرد شروع حملات تروریستی و خشونت طلبانه شان با شکوه جلوه کند، از اتباع غیر ایرانی و عموما متقاضیان مهاجر آفریقایی بهره می‌گیرند اما منافقین با وجود تبلیغات گسترده‌ای که به لطف دلارهای صهیونیستی در اروپا انجام می‌دهند بازهم نمی‌توانند ایرانیان مقیم خارج از کشور را به این مراسم بکشانند. گروهکی که خود را تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌کند هرساله صحنه اجرای شوی ویلپنت را خالی از ایرانیان می‌بیند.
البته این آخر ماجرا نیست و سازمان مجاهدین همان اندک هواداران خود را به واسطه دروغ و فریب کاری و اعمال کثیفی که سران تشکیلات و شخص مسعود رجوی انجام داده‌اند از دست داده است. مسعود رجوی (که چند سالی است از انظار عمومی پنهان شده) از همان ابتدای ریاستش در سازمان  در پی تامین عقده‌های جنسی و روانی خود برای رسیدن به قدرت محض بود و دراین راه حتی از قربانی کردن اعضای خود نیز ابایی نداشت. وی با همکاری مریم قجر و با استفاده از قوانین خودساخته و غیر انسانی طلاق اجباری و ممنوعیت ازدواج ، تمام زن های گروهک را به عقد خود درآورد و پس از آن بود که جنون جنسی و روانی مسعود رجوی بیش از پیش برهمگان آشکار شد.
سوابق تروریستی وی وسایر اعضای مجاهدین نیز خود مکملی شد تا حتی هواداران قدیمی سازمان نیز از آنان روی برگردانند و همین امر سبب شد تا امروزه سران گروهک برای برگزاری شوی تبلیغاتیشان دست به دامان بی خانمانها و هواداران اجاره ای شوند.
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۳
صبور

عقده گشایی مشترک قجر و آل سعود

واماندگی و استیصال عربستان به حدی رسیده که دست به دامن منافقین شده  است.

       رژیم آل سعود از  74 روز  پیش تا کنون و در حملات هوایی جنایتکارانه خود هزاران زن و کودک یمنی را به خاک و خوش کشیده است و در حالی که نتوانسته به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود برسد، زیر ساختهای این کشور و ملت مظلوم را نابود کرده است.

واماندگی و استیصال عربستان به حدی رسیده که دست به دامن منافقین شده  و مریم قجر در دیدار با سفیر سعودی‌ها در فرانسه به وی قول داد که گروهک متبوعش از هیچ تلاشی برای کمک به این رژیم سفاک در تکمیل جنایت خود در یمن کوتاهی ننماید. البته این رابطه دو سویه است و آل سعود نیز با حمایت مالی و رسانه‌ای جواب این خوش رقصی‌های نفاق را می‌دهد.

 

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵
صبور

ویلپنت! 25 یورو


مدتی است در شبکه اجتماعی فیس بوک برای دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در اروپا پیغامی مبنی بر تور دو روزه پاریس آن هم با مبلغ 25 یورو ارسال می شود.
   
ادامه مطلب...
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۴
صبور

پشت پرده حضور یک صهیونیست در ویلپنت

منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,

     ادوارد رندل (Edward Rendell ) فرماندار پیشین ایالت پنسیلوانیای آمریکا یک یهودی صهیونیست حامی رژیم اشغالگر قدس و از طرفداران و حامیان سرسخت منافقین است.

    اسم او در همه برنامه‌های مربوط به گروهک منافقین و از جمله شوی ویلپنت همواره تکرار می‌شود و پای ثابت نمایش های گروهک است.
تلاش برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران، تلاش برای پیچیده شدن برنامه هسته ای ایران، تحریک دولت آمریکا برای حمله به مراکز هسته ای ایران، حمایت از منافقین حاضر در عراق (کمپ لیبرتی) تنها بخشی از کارنامه کاری رندل در حمایت از منافقین است.
 البته لازم به ذکر است اسم رندل به طور مرتب در پرونده‌های مربوط به اخذ رشوه‌های کلان از سوی منافقین نیز در خبرگزاری های آمریکایی تکرار شده است.
نیویرک تایمز صراحتا در گزارش خود اذعان کرده بود رندل در قبال سخنرانی برای حذف گروهک ترویستی منافقین از فهرست گروهک‌های تروریستی آمریکا از این گروهک مبالغی را دریافت کرده است.
بخش مبارزه با تروریسم وزارت خزانه داری آمریکا نیز بر دریافت رشوه از منافقین توسط رندل طی گزارشی صحه گذاشت.
ادامه مطلب...
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۳
صبور

نمایندگان ناکجا آبادی ویلپنت


منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,
 نکته جالب و تعجب برانگیز تر این بیانیه اعلام همبستگی این 220 نماینده با مریم قجر سرکرده سازمان تروریستی مجاهدین( منافقین) بود که کلا اعتبار آن را زیر سئوال می‌برد.


     گروهک تروریستی منافقین روز 12 خرداد با آب و تاب فراوان مدعی شد که بیش از 220 نماینده پارلمان اروپا در آستانه برگزاری شوی ویلپنت با صدور بیانیه‌ای از تروریستهای سازمان نفاق حمایت کرده‌اند.
نکته بسیار جالب این بیانیه ادعایی این بود که اگر واقعا 220 نماینده پارلمان اروپا چنین بیانیه‌ای را صادر کرده بودند می‌بایست به سرعت در همه خبرگزاری‌های معتبر بین المللی منتشر می‌گردید ولیکن این بیانیه اولین بار در سایت سازمان منتشر شد و در سایر رسانه‌ها نیز بازتابی نداشت. نکته بعدی در این بیانیه لحن آن است که بیانیه  را بسیار شبیه ادبیات مورد استفاده سازمان مجاهدین می‌کند بصورتی که که انگار یک منافق این بیانیه را نوشته است نه 220 نماینده پارلمان اروپا!!
ادامه مطلب...
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۹
صبور

چرایی کینه نفاق از امام

منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,

    لذا منافقین باید هم از این عصبانی باشند که بعد از گذشت 26 سال از رحلت آن رهبر بزرگ مردم هنوز به او و آرمانش و هدفش عشق می ورزند.
    امسال نیز مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مثال سالهای گذشته با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد و صدها هزار نفر از سراسر کشور باحضور در حرم آن مرد بزرگ بار دیگر عشق و اردات خود را به معمار کبیر انقلاب به رخ جهانیان کشیدند.
صدها خبرنگار و عکاس  داخلی و خارجی نیز  مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را پوشش دادند. سخنرانی رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم باشکوه بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی داشت.
   اما مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام طبق معمول دشمنان زبون ملت ایران و خمینی کبیر و در راس آنها گروهک تروریستی منافقین را به شدت عصبانی کرد. منافقین در حالی که نمی‌توانستند خشم و عصبانیت خود را از حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام پنهان کنند، مدعی شدند که « این مراسم در کسادی کامل برگزار شد و آمار شرکت کنندگان در مراسم نیز از چند هزار نفر بیشتر تجاوز نمی کرد و تصاویر منتشر شده خود گویای این مسئله بوده است»
   بهترین گواه دروغ پردازی منافقین تصاویر و فیلمهای منتشر شده از مراسم ارتحال امام است چرا که اگر غیر از این بود و واقعا همان گونه بود که منافقین مدعی هستند دلیلی برا عصبانیت آنها وجود نداشت و گروهک باید از  این مسئله ابراز شادمانی می کرد.
   اما دلیل عصبانیت منافقین از امام خمینی«ره» بر کسی پوشیده نیست امام اولین کسی بود که ماهیت منافقانه سران گروهک را شناخت و هرگز حاضر نشد منافقین و سرکرده تروریستشان رجوی مجهول المکان را تائید کند و با هوشیاری  و قاطعیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود بود که گروهک نفاق نتوانست برنامه‌های شیطانی خود را پیاده کند و باز با برخورد قاطع آن رهبر بزرگ بود که منافقین برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده شدند.
لذا منافقین باید هم از این عصبانی باشند که بعد از گذشت 26 سال از رحلت آن رهبر بزرگ مردم هنوز به او و آرمانش و هدفش عشق می ورزند و انشاله که از همین عصبانیت خواهند مرد.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴
صبور

مقصر گرمای هوا پیدا شد

منافقین,مجاهدین خلق,مسعودرجوی,مریم رجوی,ترور,
منافقین سعی نموده‌اند به یک حادثه طبیعی گرامی هوا رنگ و بوی سیاسی داده  و نظام جمهوری اسلامی را مهتم کنند.

ادامه مطلب...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۲ ۲ نظر
صبور

بی اعتباری فرزند نامشروع برای آمریکایی‌ها

آب پاکی را سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر ادعای منافقین ریخت و عملا ثابت کرد که حتی اربابان آمریکایی نیز برای ادعاهای گروهک هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند. 


ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱
صبور

دروغپردازی گروه جاسوس تروریست رجوی در روند مذاکرات هسته ای

 دروغپردازی گروه جاسوس تروریست رجوی در روند مذاکرات هسته ای

فرقه ی رجوی (منافقین وطن فروش) در حالیکه مذاکرات هسته ای ایران وارد مرحله حساس و سرنوشت ساز شده است، با هدف منحرف کردن مسیر گفتگوها، مدعی حضور کارشناسان کره شمالی در تهران شده است. دروغپردازی مغرضانه و اسرائیل پسند منافقین در زمانی منتشر شده است که نمایندگان ایران و گروه 1+5 تلاش می کنند تا پیش از ضرب الاجل دهم تیر 94 درباره توافق جامع هسته ای به نتیجه مثبت برسند.
ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ ۲ نظر
صبور

سازمان تروریستی مجاهدین و انزوای بین المللی


سازمان تروریستی مجاهدین و انزوای بین المللی
   حمایت از گروههای تروریستی نظیر سازمان مجاهدین اشتباهی استراتژیک و اخلاقی است. به عنوان مثال فروش سلاح به صدام تصمیم خوبی نبود. بین لفاظی های سازمان مجاهدین درباره دفاع از دموکراسی و اعمال گذشته آن به خصوص ارتباط آنها با صدام حسین بین سال های 1986 تا 2003 فاصله بسیاری وجود دارد. به نظر شورای روابط خارجی آمریکا، سازمان مذکور در سال 1991 در انتقامجویی های بیرحمانه علیه کسانی که در برابر حکومت عراق به پا خاسته بودند شرکت مستقیم داشته است. در واقع گستره عمل این گروه به عنوان بازوی موثر حکومت دیکتاتوری صدام حسین، وقتی کاملاً روشن می شود که ملاحظه شود این سازمان به هنگام محاصره عراق از سوی نیروهای آمریکایی در سال 2003 دارای 2000 تانک، خودروی زره پوش و قطعات توپخانه سنگین بوده است. غرب باید از دیگر گروههای مخالف در ایران که سابقه علنی تروریستی ندارند، حمایت کند، حمایت برخی مقامات امریکایی و انگلیسی از سازمان تروریستی مجاهدین شرم آور است.
منبع: روزنامه گاردین
ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۱ ۰ نظر
صبور

برخورد دوگانه کشورهای اروپایی با گروه تروریستی مجاهدین از گذشته تا حال

 برخورد دوگانه کشورهای اروپایی با گروه تروریستی مجاهدین از گذشته تا حال

کشورهای اروپایی (اتحادیه اروپا)، در راستای حفظ منافع سیاسی و اقتصادی خود، فرقه تروریستی مجاهدین (منافقین ضد خلق) را در لیست تروریستی دادند. آما دیری نپایید که این گروه مافیایی را از لیست سیاه تروریستی خود خارج کردند و مورد حمایت قرار دادند. آنچه در زیر می آید گوشه ای از مواضع کشورهای اروپایی و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم بین المللی است.
ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر
صبور

مریم قجر ، برای کمک به عربستان در تجاوز به یمن اعلام آمادگی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

      «مریم رجوی»، رهبر سازمان تروریستی مجاهدین خلق در دیدار با «محمد آل الشیخ»، سفیر عربستان سعودی در پاریس از آمادگی این گروه تروریستی در کمک و همکاری با عربستان در تجاوزاتش علیه ملت یمن خبر داد.

رجوی در این دیدار همچنین تاکید کرد که عربستان هرگاه از مجاهدین خلق درخواست کمک کند، این سازمان آماده اجرای درخواست‌های این کشور فورا و بدون ذره‌ای تردید است.

شبکه الغدیر نیز در این خصوص نوشت: به نظر می‌رسد، رجوی تلاش دارد، پس از طرد شدن گروه تروریستی‌اش از عراق به هر طریق ممکن جای پایی برای خود در عربستان پیدا کند. منابع آگاه خاطر نشان می‌کنند که رجوی و آل الشیخ تاکنون چندین بار با یکدیگر در پاریس دیدار داشته‌اند و رجوی در این دیدارها از کمک‌ها و حمایت‌های مالی‌ عربستان سعودی در سال‌های گذشته از این گروه بویژه پس از طرد شدن از عراق، تقدیر و تشکر کرده است.

۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ۰ نظر
صبور

کمک به مردم یمن یا حل بحرانهای داخلی



منافقین در تحلیلی عجیب درباره هدف و انگیزه ایران از ارسال کشتی نجات مدعی شده‌اند که ایران می‌خواهد با این کار بحرانهای داخلی را رفع و دلواپسان داخلی را ساکت کند.
 
 به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛ کشتی کمکهای مردمی و امدادی جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم یمن (کشتی ایران شاهد یا همان کشتی نجات) در شامگاه دوشنبه 21 اردیبهشت از بندر شهید رجایی بندرعباس به سمت بندر حدیده یمن در دریای سرخ، حرکت خود را آغاز کرده و قرار است اگر شیاطین مانع آن نشوند اواخر روز 31 اردیهشت ماه در این بندر پهلو گرفته و محموله خود را تخلیه نماید.
 
    این محموله شامل یک هزارو 200 تن برنج، 700 تن آرد گندم، 400 تن کنسروجات، 100 تن دارو و تجهیزات پزشکی، 40 تن آب معدنی و 50 تن اقلام زیستی شامل چادر، پتو، ظروف آشپزخانه و چراغ خوراک پزی است. همچنین کشتی نجات هلال احمر ایران  را علاوه بر 2 هزار و 500 تن کمک های مردم ایران، 3 فعال ضد جنگ از اروپا و آمریکا، کادر پزشکی و امدادی و 15 خبرنگار تا بندر حدیده یمن همراهی می‌کنند.
 
     از همان ابتدای حرکت این کشتی مسئولان سیاسی و نظامی کشور شدیدا به آمریکا و عربستان اخطار کرده‌اند که در مسیر حرکت این کشتی اخلالی ایجاد نکنند. تحلیلهای مختلفی  نیز درباره این اقدام انسان دوستانه نظام اسلامی انجام شده است. اما سایتهای ضد انقلاب از زمان شروع حرکت این کشتی به سمت یمن بارها با ادعاهای واهی از قبیل این که کشتی  حاوی سلاح و مهمات برای انصارالله یمن است، سعی در تخریب روند حرکتی این کشتی و بحران‌سازی برای آن داشتند؛ اما شاید مضحک‌ترین تحلیل متعلق به گروهک تروریستی منافقین باشد! گروهک رجوی که به دلیل ماهیت تروریستی خود و دلارهای نفتی فراوانی که از آل سعود می‌گیرد چشم خود را بر روی جنایات این رژیم در یمن بسته است در تحلیلی عجیب درباره هدف و انگیزه ایران از ارسال کشتی نجات به یمن نوشته است که « ایران نه قصد ارسال کمک های بشر دوستانه به یمن دارد و نه قصد ارسال سلاح به این کشور را دارد بلکه می خواهد با این کار بحران های داخلی را رفع و دلواپسان داخلی را ساکت کند.»
     یعنی انتقال 2500 تن کمک بشر دوستانه به یمن و سفر 10 روزه کشتی از خلیج فارس تا خلیج عدن تنها و تنها به خاطر این است که نظام اسلامی بحرانهای داخلی خود را رفع کند؟!؟ اینکه ایران درگیر چه بحران و یا بحرانهایی است مسئله‌ای است که گروهک همواره سعی دارد با دروغ و سیاه نمایی، آن را به اذهان عمومی القا کند، و همیشه نیز این ترفند آنان با شکست مفتضحانه‌ای روبرو می‌گردد. در کنار این مسئله اینکه ارسال کشتی حامل 2500 تن محموله به یمن با حل بحران های خیالی در داخل کشور، چه ارتباطی دارد، سوالی است که قطعا از خیال مشوش منافقین جوابی برای آن پیدا نمی‌شود.

    سوالی که در این میان بوجود می‌آید، اینست که آیا در دنیا شخص یا گروهکی را می‌توان پیدا نمود که چنین نظر احمقانه‌ای را صرفا از روی کینه‌ای که از یک نظام مستقل دارد، ارائه بدهد؟
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر
صبور

اعدام اذهان مشوش و معتاد

    گروهک منافقین در سایت خود اخیرا مدعی شده است که هم‌اکنون 90 درصد جمعیت کشور ایران درگیر بحران اعتیاد هستند» یعنی اگر جمعیت کشور 78 میلیون باشد بیش از 70 میلیون نفر از جمعیت کشور درگیر اعتیاد هستند.

 
 به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛ آمار سازی جعلی یکی از ویژگیهای بارز گروهک تروریستی منافقین است. روزی نیست که  رجوی گزارشی و خبری جعلی را با تکیه بر آمار سازی‌های دروغین از تظاهراتهای روزانه گرفته تا اعدامها و اعتصابها به دروغ منتتشر نکند.

   اما گاهی به قدری این آمار سازی ها مضحک و عجیب و غریب است که هیچ کس حتی با کمترین بهره هوشی نیز نمی‌پذیرد که شخص یا تشکیلاتی بتواند چنین خود را مضحکه کند.

    منافقین اخیرا مدعی شده‌اند که « هم‌اکنون 90 درصد جمعیت کشور ایران درگیر بحران اعتیاد هستند» یعنی اگر جمعیت کشور 78 میلیون باشد بیش از 70 میلیون نفر از جمعیت کشور از کودک یک روزه گرفته تا پیرمرد و پیرزن 100 ساله درگیر اعتیاد هستند و  این  70 میلیون روزنانه چند صد تن نیز مواد مخدر مصرف می کنند. معلوم نیست منافقین که این گزارش را تنظیم کرده‌اند آیا از تبعات این آمار سازی خود مطلع هستند یا خیر؟ آیا واقعا کسی حتی مغرض‌ترین و مریض‌ترین دشمنان این نظام اسلامی می‌پذیرد که خود را چنین مضحکه کرده و مدعی شود که بیش از 70 میلیون نفر در ایران درگیر اعتیاد هستند؟

غیر از اعتیاد گروهک اخیرا درباره شمار اعدامها در ایران نیز دست به آمار سازی عجیب زده و مدعی شده بود که به دلیل شکست و عقب نشینی در مذاکرات هسته‌ای تنها در یک هفته بیش از 85 نفر در ایران اعدام شده‌اند و 200 نفر دیگر نیز در زندان کرج در آستانه اعدام هستند.!!

البته داستان سرایی منافقین به اینجا ختم نشده و گروهک در ادامه این داستان جنایی خود باز مدعی شده بود که «بیش از 70 درصد این اعدام‌ها به صورت مخفیانه بوده و شمار قابل توجهی از زندانیان اعدام شده جوانان زیر 30 سال بوده‌اند که کمترین اطلاعاتی در مورد آنها منتشر نشده است»

ظاهرا این دروغ پردازی های سریالی قرار نیست تمام شود و هر روز که می گذرد منافقین درمانده‌تر از روز گذشته بیشتر به این داستان سرایی‌ها روی می‌آورند.

۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱ ۰ نظر
صبور

داستان سرایی منافقین درباره ویلپنت

مرجوی, ویلپنت, فرقه, قجر, منافق, منافقین, 
 
با نزدیک شدن به زمان برگزاری شوی سالیانه « ویلپنت » تکاپوی رسانه ای گروهک منافقین نیز شدت گرفته است.

     به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"،خیمه شب بازی ویلپنت قرار است 23 خرداد برگزار شود ولی در آگهی مربوط به آن گفته شده که در سالگرد قیام 30 خردادسال 60- بخوانید شروع جنگ مسلحانه و کشتار صدها زن و مرد و پیر و جوان ایرانی- این نمایش اجرا خواهد شد و گروهک از همه اشرف نشان ها !!!نیز خواسته است که در این نمایش حضور پور شور بهم برسانند.

گروهک تروریستی منافقین توهم دیگری نیز زده و مدعی شده است که شوی ویلپنت در شرایطی برگزار می شود که  تظاهرات بی وقفه!؟ اعتصاب غذا!؟، تحصن های بی سابقه!؟ همراه با پایداری پرشکوه!؟ منافقین حاضر در اشرف !؟ و لیبرتی و حمایت نمایندگان بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان!؟ از گروهک نفاق وجدان بشریت معاصر را برانگیخته است.

   از گردانندگان شوی ویلپنت باید پرسید تظاهرات بی وقفه؟ و تحصن های بی سابقه در کجا برگزار شده که باعث ذوق زدگی منافقین شده است؟ سئوال دیگر این که منافقین در کدام اشرف پایداری شکوهمندانه برگزار کرده‌اند که کسی خبر ندارد؟ مگر در اشرف گل گرفته نشده است؟ و باز سئوال دیگر چگونه وجدان بیش از یک میلیارد انسان در روی کره زمین درباره منافقین آگاه شده که باز کسی از آن خبر ندارد؟

البته داستان سرایی منافقین به اینجا ختم نمی شود و هر روز تعداد زیادی اسامی ناشناس را گروهک تروریستی منافقین در سایت و شبکه تلویزیونی وابسته به خود معرفی می کند که این افراد از شوی ویلپنت حمایت کرده اند. گروهک منافقین مدعی است که این لیست عریض که هر روز نیز طویلتر می شود تعدادی از نمایندگان پارلمان، سیاستمداران برجسته ، سفرا، حقوق دانان ، وکلا و اساتید دانشگاه هستند. اما نگاهی بسیار گذار به ادبیات این مثلا نخبگان سیاسی و علمی سراسر جهان که از شوی ویلپنت حمایت کرده‌اند به خوبی ثابت می کند که اکثر این افراد اصلا وجود خارجی ندارند و این داستان نویسان گروهک نفاق هستند که شخصیت های خیالی را در کسوت وکیل و وزیر و سناتور و استاد دانشگاه می سازند و در ادبیات کاملا یک سان و از زبان این شخصیت های تخلیلی از منافقین حمایت و  به نظام اسلامی حمله می کنند.

احتمالا هر چه به تاریخ 23 خرداد و زمان برگزاری شوی سالیانه ویلپنت  نزدیک می شویم این تحرکات و داستان سرایی ها نیز بیشتر خواهد شد ولی گروهک تروریستی منافقین ظاهرا فراموش کرده که اگر قرار بود این نمایش ها جواب دهد خب سال های قبل جواب می داد و به نتیجه می رسید.
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر
صبور

چاقویی که دسته خود را برید+عکس



     4 خرداد مصادف با چهل و دومین سالروز اعدام موسسین و سرکردگان گروهک منافقین است.افرادی که خود دانسته یا نادانسته در در زمین امپریالیسم جهانی بازی کردند و سر آخر هم در این قمار جان خود را از دست دادند.
 
    به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"بر همه واضح و روشن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی هر گاه بخواهند جریان و یا خطی را در کشور ثالث آغاز و اجرا نمایند در بیشتر موارد از اتباع همان کشور بهره می‌برند و اگر احساس خطری نمایند سریعا اقدام به حذف آن افراد می‌نمایند.
در این بین محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن، اصغر بدیع‌زادگان نیز از این قافله جدا نماندند، اما با یک تفاوت و آن اینکه هنوز زمان دور انداختن آنها فرا نرسیده بود و فقط به علت ماری که در آستین پروراندند، حکم قتل خود را امضا نمودند.
مسعود رجوی مهره‌ای بود که برای رسیدن به سر مقصود مطلوب خود(رهبری بر گروهک) از هیچ عملی ابا نداشت، و در این راه هر کس و هر چیزی  را که سر راه خود می‌دید، از بین می‌برد.
اما حمایت آمریکا و غرب نیز نمی‌توانست ترس ذاتی و بی‌ریشگی او را پوشش دهد و وی از خوف جان بی‌مقدارش تمام نقشه‌ها و برنامه‌های غرب را با لو دادن سران و موسسان گروهک و  همچنین تمام اعضای کادر منافقین، نقش بر آب کرد.
    پس از دستگیری رجوی و به تبع آن همکاری گسترده‌ای که وی با ساواک داشت و منجر به لو دادن موسسان گروهک شد، رژیم پهلوی که خود سرسپرده بی‌چون و چرای آمریکا بود، از بازی که توسط اربابش خورده بود، متحیر مانده بود ولی جرأت اعتراض نداشت. در این بین حکم غرب بر حذف موسسین و اعضای ارشد کادر گروهک قرار گرفت و  برای مار خوش و خط و خال خود (مسعود رجوی) حکم حبس ابد!!!! هر چند در زندان نیز تمام امکانات مادی و رفاهی را برایش فراهم نمودند.
   در این بین اما هوچی گری و تبلیغات دروغ منافقین که مدعی شدند تلاش های کاظم رجوی عامل اصلی تقلیل حکم اعدام مسعود بوده است، نیز نتوانست پوششی بر اعمال او بگذارد چرا که ساواک با انتشار اسناد محرمانه همکاری رجوی با این دستگاه لکه ننگ دیگری بر پیشانی مسعود رجوی و دفتر سیاه منافقین در تاریخ زد.
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴ ۱ نظر
صبور

جداشدگان خاری در چشم رجوی

      جداشدگان از گروهک رجوی خواب سران منافقین را برآشفته اند و آرام و قرار را از آنها گرفته اند، تا جایی که گله های گرگ بی دندان را راهی اروپا کرده تا به مقابله و سرکوب ناراضیان بپردازند. باز هم انحراف و اشتباه مستمر، چون منافقین نه توان رویارویی با خانواده ها را دارند و نه حذف فکر و فرهنگ جداشده ها در ید قدرت آنهاست.
  گروهک تروریستی منافقین،  حق آزادی و اختیار، دموکراسی و انتخاب را از خودی و بیگانه سلب کرده و اگر توان داشته باشد به احدی اجازه جنبیدن نمی دهد. 
رجوی در راس گروهک منفورش حق زندگی را از اعضاگرفته و چند هزار تن انسان فریب خورده را در عراق گرفتار کرده است، عده ای را نیز برای اجرای عملیات های تروریستی به گوشه و کنار جهان، بالاخص اروپا گسیل نموده است. 
    تجمع اعتراضی و افشاگری خوب است، ولی فقط برای گروه رجوی، آنهم علیه ملت ایران ، تاکنون بارها شاهد حضور چند نفره تیم های جاسوسی تروریست های منافق  در جلوی محل نشست کشورهای 1+5 در رابطه با مسئله هسته ای ایران بوده ایم، رجوی روزی بلندگوی رژیم اشغالگر قدس می شود و روزی خط جنگ طلبان آمریکایی علیه ایران را به پیش می برد، یا مزدور و جیره خوار آل سعود و سقوط می شود. خلاصه جنگ طلبان جاسوسان ایران ستیز چند منظوره برای هر ارباب ریز و درشت خوش رقصی می کند. کسی نیست به این مردک بگوید، آیا از 35 سال خیانت و جنایت و ترور علیه مردم و منافع ایران خسته نشده اید و قصد پایان مزدوری بیگانگان را ندارید؟ تا کی می خواهید در ذلت و نکبت دست و پا بزنید و بیگانه پرستی را دنبال کنید؟ حالا برای دو سه نفر از افراد جداشده که هر کدام قریب به 30 سال در اسارت بوده و بعد جدا شده اند، چنگ و دندان می کشید.  انحراف و ابتذال را تا کی و کجا ادامه می دهید؟ آیا خسته نشده اید؟
 اگر ذره ای شجاعت دارید، از وحشیگری و خشونت دست بردارید و در یک کلام به شکست سیاسی و نظامی خود اعتراف نمایید
    رجوی و گروهک تروریستی اش باید قبول کند که هر عملی، عکس العملی دارد، وقتی عمر و زندگی نسلی را به فناء کشیده و هزاران نفر را به کشتن داده، باید منتظر واکنش تند و بی وقفه نجات یافتگان از گروهک باشد که به محض جدایی و رسیدن به دنیای آزاد، حرف های ناگفته و ظلم و ستمی که طی چند دهه از سوی رجوی علیه آنها بکار گرفته شده را افشاءِ و برملاءِ خواهند کرد. نمونه اش را هم می بینید. جداشدگان از فرقه ضد بشری رجوی خواب سران فرقه را برآشفته اند و آرام و قرار را از آنها گرفته اند، تا جایی که گله های گرگ بی دندان را راهی اروپا کرده تا به مقابله و سرکوب ناراضیان بپردازند. باز هم انحراف و اشتباه مستمر، چون رجوی ها نه توان رویارویی با خانواده ها را دارند و نه حذف فکر و فرهنگ جداشده ها در ید قدرت آنهاست. پس همان بهتر در سوراخ بخزند و لب فرو بندند که عاقبت فریب و ریا و جنایت همین است.

منبع:نسیم رهایی
ادامه مطلب...
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸ ۱ نظر
صبور