هر ساله از چند ماه قبل تیم های حرفه ای رجوی شروع به تبلیغ و بستن قرار داد با افراد بیکار و ولگرد محله های بدنام کشورها می کرد تا نیروی چند ساعته جذب نمایند و یک نمایش سالانه از 30 خرداد برگزار نمایند .
دراین پروژه ها اصل بر سیاهی لشگر و درنهایت قرارداد کلان با چند نفر شاخص که مخصوص روی سن و خواندن متن نوشته شده از سوی رهبری فرقه بود .
بوق و کرنای فرقه رجوی و جوسازی چند ماهه اش گوش فلک را کر می کرد و ته آن هم یک مهمانی و پذیرایی مفت از رنگین پوستان و ولگردهای بی سرپناه بود و بس! و هیچ نتیجه و راندمانی برای سازمان مجاهدین در برنداشت .
اما امسال ازاین پروژه وجوسازی ها ونمایش های دروغین خبری نیست و رجوی ها درلاک دیگری رفته اند . برابر تجربه و برخی دیالوگ های غیرمستقیم در ورود و خروج های اسیران در آلبانی (اشرف 3) از زمان کلید خوردن پروژه بولتون وحرکت ناو جنگی امریکا به خلیج فارس، رجوی طبق سیاق ثابت به افراد ساعت سین داده وبه آنها هشدار داده کمربندهای خود را سفت کنند ، موها را رنگ بزنند ، کت وشلوار وکراوات اتوکشیده آماده کنند ، کفش ها را واکس بزنند وکوله های انفرادی با تمام تجهیزات آماده نمایند وگوش به زنگ باشند تا اولین تیر شلیک شود .
رجوی قول داده بعد از اولین شلیک ناو، برادر بولتون به ساحل مانز می آید وهمه با هم سوار می شوید وحرکت به سمت ایران برای تحویل گیری حکومت وقدرت خواهد بود .
رجوی گفته دفعه قبل در فروغ اشتباه محاسباتی شد وهواپیمای صدام قرار شد تا همدان ما را همراهی واسکورت کند اما نشد! که به عراق برگشتیم .
اما این بار فرق می کند وبدون هیچ شک وشبهه ای با کراوات به تهران می رویم ودیگر نیاز به روزشمار برای اینکه ببینیم کانون خرگوشی چه غلطی می کند نیست .
رجوی دیگر قول وتعهد سال وماه نگرفته وگفته به زودی وفقط منتظر تصمیم بولتون باشید .
این وعده توخالی هم زیرسئوال رفت . ترامپ وجان بولتون عقب نشینی کردند وگفتند ما قصد تغییر حکومت درایران را نداریم وبدون جنگ ومذاکره ای قضیه تمام شد .
اما رجوی بورشد وحالا مانده با این وعده وساعت سین وکت وشلوار وکراوات رزمندگان سالمند وموهای رنگ شده وچک لیست های وظایف حکومت داری چکار کند .
فی الواقع تصمیم های کودکانه ومسخره رجوی مانند خیالبافی های کودکان در کوچه است . اگر نبود که درسال 67 (فروغ) هشت هزار نیرو را داخل خودرو و به ستون درجاده بدون هیچ تاکتیک واستراتژی روانه زیرتوپ و تیربار و هواپیما نمی کرد .
اگر واقعأ اعضای اسیر موجود در اشرف 3 بعد ازاین وعده توخالی رجوی لحظه ای درنگ کنند وبیرون نیایند دنیا را که باخته اند آخرت خود را هم می بازند.