سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

عید نوروز ۹۶ با همه غم ها و خوشحالی ها ، سختی ها و….. فرا رسید . ما ایرانیان در شروع سال دیگر در حد وسع خود به استقبال بهار با باز شدن شکوفه های نارنج و ترنج و درختان شکوهمند می رویم که قامت شان پربار و چه زیبا می شود .
اما در دل بعضی مادران عزیز ما سنگینی است که دوری از فرزندان و دلداده هایشان است . انسان هایی که در درون فرقه مجاهدین اسیر هستند و در این دنیای بزرگ در زندانی کوچک ولی عجیب و غیر انسانی و قابل باور گرفتار شده اند .
درست ۳۱ سال پیش بود که مسعود رجوی که نتوانست بعد از ۳۰ خرداد بر مسند قدرت بنشیند بطور رسمی وارد عراق شد که پیامد آن، ترور، بمب گذاری و جنگی بود که هموطنان عزت مند ما را نشانه گرفت که می خواستند و ادعا می کردند آزادی را برای آنها بیاوردند . رهایی که البته با همکاری با دشمن متجاوزگر و گرفتن سلاح و امکانات همه جانبه که در صدد اجرایش بودند!!! .
بهر حال گذشته از فاز سی خرداد ، در طول سالهایی که مسعود رجوی دست بیعت باصدام داد ، هزاران تن از جوانان این کشور به خاک و خون کشیده شدند و مسعود رجوی کم نمی آورد و در هنگامه هر سال جدید با وعده سرنگونی و وعده ای را اغافل و بسیار درناک تر موجودی و سرمایه ملی را در راه اهداف پلید و قدرت نمایی خود به فنا کشید .
سازمان مجاهدین خلق(فرقه ی تروریستی رجوی) بعد از اعلام فاز ۳۰ خرداد و شورش های خیابانی و حیف و میل نهاد ها و اماکن دولتی و ترورهای بی هدف و بدون دلیل که تا حدودی انسان های بی سلاح و عادی کوچه و خیابان را برای بی ثباتی برنامه ریزی کرد و کار آن فقط همین بود ، با فرار رهبر مجاهدین به همراه آقای بنی صدر ، یک چیز را رقم زد . در عین صداقت پیشگی ظاهری و گفته اینکه بیشترین پرداخت در راس هرم است ، موسی خیابانی ، محمود ضابطی ، اشرف ربیعی و…. را قال گذاشت تا در کمین جمهوری اسلامی گرفتار شوند . خانه تیمی که محاصره شدند و تا آخر در دام رجوی گرفتار گردیدند ولی رجوی عافیت جویی خود را با رفتن از ایران نشان داد .
این و خیلی مسائل راه را برای فرقه گرایی رجوی در عراق بمثابه نقطه امن و دور از دسترس باز کرد و سر سازمان بعد از سفر دائمی به عراق خود را از مسئول اولی به رهبر عقیدتی ارتقاء داد !!! که انقیاد تمام بدنه تشکیلاتی و کسب مالکیت اول و آخر جان و روان همه اعضاء بود .
این تحجر گرایی و افکار عقب مانده حتی باعث گردید که در اوج سختی های فرقه و نفرات ، بمباران های جنگ خلیج دوم و لشگرکشی آمریکا برای ساقط کردن صدام ، مجدداً آقای رجوی غیب شود و همسر سوم ایشان بنام مریم قجر با تعدادی از کادرهای بالا و آستان بوس هرم فرقه ، خاک عراق را ترک کنند ودر فرانسه اقامت کنند . این کار پنهانی، ضربه ای به اطمینان خدشه دار شده اعضاء وارد کرد که خروج از عراق و رفتن به آلبانی در بالاترین نقطه ذلت، این چالش و حاصلی شد که ۳۱ سال خیانت را برای سازمان به ارمغان آورد که دوست و دشمن را از او ناراضی کرد.
سماجت بر حضور در عراق بعد از پایان حکومت دیکتاتوری صدام و همکاری با ارتش آمریکا فقط به خاطر حفظ جان و مدت زمانی کوتاه برای وجود رجوی ها بود که البته بهایش را افراد درون گروهی دادند که سال ها عمر خود را به پای این سازمان وپس گرا ریختند که حتی خانواده های آنان را مزدور دانسته تا بتواند خیانت ، جنایت و جاسوسی و مزدوری خود را به وهم و خیال خود مخفی کنند .
در این بحبوبه شکست های رجوی و رسیدن به ته دره و سکنی گزیدن در کمپ پناهندگی موقت لیبرتی ، با حمایت آمریکا و امپریالیسم گذشته !!! در مدت محدود انجام دیدار خانواه ها با عزیزان بود که رجوی هم این را تحمل نکرد تا مبادا افراد خود را از دست بدهد و معیارهای انسانی را زیر پا گذاشت تا پازل یک گروه مخرب و فرقه گرا را تکمیل و نشان داده و شعارهای مردمی کاذب خود را بطور روشن و عینی برای چشمان حقیقت بین آدم های با وجدان جهان رونمایی کند .
با همه این مراحل و آزمون و خطا فرقه منحط مجاهدین ، بهر حال نوروز ۹۶ فرا رسید و چیزی که بارز است و بدون شرح و یا براساس تحلیل داده های مشخص ، با وجود صوری یک تشکیلات فرقه صاحب مرده ( چه رجوی بمدت بیش از ۱۳ سال غیب شده و چه واقعاً تلف شده باشد ) ، رفتن از عراق آخرین تیر کشنده بر وجود این جسد متعفن بود و خواهد بود . آنجا که وقتی هواداران و اعضاء که “سرود قسم “را با اعتقاد و بدون اعتقاد می سرودند ، به آرمان واقعاً پوشالی پشت می کنند، آیا نمی توان گفت که شیرازه این وجود خبیث به پایان رسیده !!؟.
آیا در مرتبه های دیگر و تکرار وعده های سبک: عید درتهران ، سرنگونی و صدها و هزارا ن شعار کشکی و بدون واقعیت را می توان با دایر کردن جلسات شستشوی مغز و دیگ و دیگچه ( نشست جنسی و تفتیش جنس – لجن مال کردن شخصیت فردی انسان ها و قربانیان درونی ) داد !!؟.
وقتیکه مریم رجوی با بورژوازی قرین شده و هر محفل و انجمن خصوصی و عمومی باید با او رنگین شود تا کامش برآید !! ، می شود که افراد بی گناه و قربانی در آلبانی را مجاب کرد که برای رفتن به بیرون بایستی اجازه بگیرند و تا آخر خودشان را از یک زندگی واقعی فقط برای چند سال عمر پایانی و یا دیدار با خانواده محروم کرد !!؟.