سازمان مجاهدین خلق ایران(خائنان پلید)

روز جهانی زنان که در گذشته روز جهانی کارگر نامیده می شد، بزرگداشتی است که هر ساله در روز 8 مارس برگزار می شود. این روز، روز برپایی جشن برای زنان در کل جهان است، بسته به مناطق مختلفف تمرکز جشن روی بزرگداشت، قدردانی، ارائه عشق به زن و برگزاری جشن برای دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زنان است.
این روز در ابتدا به عنوان یک رویداد سیاسی سوسیالیستی در بین احزاب سوسیال آمریکا، آلمان و اروپایی شرق آغاز شد، اما بعدها در فرهنگ بسیاری از کشورها آمیخته شد. روز جهانی زن در برخی مناطق رنگ و بوی سیاسی خود را از دست داده و تبدیل به مناسبتی برای مردان شده تا عشق خود را به زنان بیان کنند و آمیزه ای از روز مادر و ولنتاین شده است، با این حال در مناطقی دیگر اصل سیاسی و زمینه حقوق بشری که توسط سازمان ملل متحد تعیین شده با قدرت اجرا می شود و آگاهی سیاسی و اجتماعی امیدوار کننده ای از مبارزات زنان در سراسر جهان به ارمغان می آورد. سازمان ملل هم از سال 1977 این روز را بعنوان روز حقوق زنان و صلح بین المللی به رسمیت شناخته است.
این روز هر ساله توسط سازمان مجاهدین با زوق و برق و تبلیغات و هیاهو برگزار می شود، اما آنان در واقع بزرگترین پایمال کنندگان حقوق بشر زنان در تشکیلات جهنمی خود می باشند.
اعترافات تکاندهنده زنان جداشده از این تشکیلات جهنمی خود گویای رنج و ستم و ظلم مضاعف بر زنان مجاهد خلق می باشد، این زنان که بطور دسته جمعی و با دستور رهبری فرقه از همسران خود جدا شده اند، در اسناد و مدارکی که توسط جداشدگان افشا شده است، به عقد رهبری سازمان درآمده اند و تعدادی از آنان برای تثبیت ماندگاریشان در تشکیلات سازمان، مجبور به درآوردن رحم های خود شده اند. 
بیائید با تحریم مراسم فرمالیستی سازمان مجاهدین خلق ظلم این فرقه تروریستی را علیه زنان ستم دیده و محروم سازمان مجاهدین محکوم کرده و از حقوق پایمال شده این زنان در مجامع و نشست های بین المللی دفاع کنیم.