سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

    مریم و مسعود رجوی در خصوص اعدام میگویند: اعدام بد است و ما با اعدام مخالفیم و در ایران فردا!! ما حکم اعدام را برمیداریم و ...
جهت یادآوری خدمت مریم و مسعود باید عرض کنم، مگر شما نبودید که هنوز نه به بار بوده و نه به دار٬ حکم اعدام در قرارگاه اشرف را به نقل محافل و نشستهای دیگ و عملیات جاری تبدیل کردید و می گفتید که هرکس که خواست از ما جدا شود٬ حکمش اعدام است؟! مگر شما نبودید که در نشستهای طعمه همه را مجبور کردید که گزارش بنویسند که هرکس برید و خواست جدا شود٬ حکمش اعدام است و خودش پیشاپیش حکم اعدام خود را امضاء کند؟

   یا اصلا کمی به گذشته های دورتر برگردیم مگر شما نبودید که در سال 59-60 به جوخه های ترور خود دستور داده بودید که وقتی خواستند کسی را ترور کنند٬ بالای سرش بروند و بگویند: شما در دادگاه خلق به مرگ محکوم شده اید و تیر خلاص برسرش بزنند؟!
شما با چه رویی صحبت از اعدام نکردن و صحبت از حق حیات و ... به میان می آورید؟ شما تصور میکنید که با این حرفها قادرید که گذشته سیاه خود را پاک کنید؟ آیا فراموش کرده اید که چه بلایی در خروس آباد و زندانهای قرارگاه اشرف٬ به بهانه نفوذی بودن بر سر نیروهای خودتان که نیآوردید؟!

   نکته جالبی که در لابه لای سخنان رئیس جمهور خود منتخب ایران همیشه گفته می شود این است که در ایران فردا٬ خبری از حکم اعدام نخواهد بود! "مریم قجر عضدانلو" ایران فردا را شما بهتر است که لااقل فعلا بی خیال شوید٬ بی زحمت فکری به حال فسیل شدگانی بکنید که در عراق و آلبانی گیر افتاده اند و هر روز و شب٬ شخصیت٬ فکر٬ اعتماد به نفس٬ انسانیت٬ عواطف٬ عقل و شعور و همه چیزشان را اعدام می کنید.